Různé

« Zpět | Jdi na seznam | Obnovit | Vaše komentáře (59)

(pro změnu obrázku můžete použít CTRL + šipky ↔ numerické klávesnice)
1 foto (V.Janoušek) z celkových 1

Foto 1
Naskenovaný jídelní lístek. V plné velikosti si ho můžete přečíst na konci hlavního komentáře.

Autor: V.Janoušek | Pořízeno: 1972 | Foto: 1 fotka



Vaše komentáře...
Přidat nový komentář...
Jedálny lístok
Jaroslav Huřík | email | 9.1.2021 18:07 | id 152440 | nahlásit
Čaute chlapi! Ja som bol v PŠ-ke r. 1977-1979 a musím povedať, že mi nejak navarená strava nevadila. Mal som pocit, že chalani - kuchári čo tam vtedy boli v kuchyni, sa snažili čo najlepšie navariť ako vedeli. Jednoducho som si zvykol, pretože nič iné mi neostávalo. A keď ozaj bolo niečo výnimočne dobré, dali aj dupľu. Pamätám si, že hlavný kuchár sa volal Pavel, taký nekonfliktný chalan. Keď bola hríbová sezóna, nebol problém nám urobiť hríbovú praženicu a pod. Nemám zlé spomienky na stravu. Asi tak!
vlada janousek
durech pavel | 28.8.2020 18:22 | id 148946 | nahlásit
ja som tam bol v roku 1973 na rote kpt travnicka cata npr klocurka v druzstve des brata i teba poznam bol si fotograf slobodnik letocha bol kus hoveda ty s bratom ste boli fajn a teraz ktomu jedalnicku je to tak ako pises zo zaciatku bol frmol a bol nam dobry slany chleba ale potom to uz uslo a mam taky dojem ze sme ta chytili na plote ked isiel z vychazky v noci vlado nevies ci este zije pan klocurek este nieco je tu i tvoja fotografia nasho druzstva.
Mrmel v obede.
Kučera Milan | email | 4.6.2020 18:52 | id 147229 | nahlásit
Slúžil som u DPS na Dunaji v Medveďove 1979-1981 a bol som v jedálni a videl ako kuchár napluľ mrmel dôstojníkovy do emelety pri večery ktorú mu niesol. Skoro som sa povracal. Kučera
Mongolsko
Jirka | 11.7.2019 11:55 | id 139266 | nahlásit
Nevím,jak se vařilo v té době co je vyznačena,to r.72 na jídeláku,to je jak výběr z Alkronu,za mě r.80 se vařilo jedno jídlo a jedli ho i lampasáci na důstojnické jídelně a je zajímavé,že z nich si nikdy nikdo nestěžoval na kvalitu jídla,to že to bylo málo pro vojáky,to je jasné,při takovém fyzickém výdeji,však každý druhý žádal přidat,když jsem to říkal kpt.Drahošovy,tak řekl,že s tím nic nenadělá,že je kalorický výdej spočítaný,hlavounama a že podle norem to musí stačit a jak tady jeden píše,že kuchař flusal do polévky,tak o tom silně pochybuji,že by si to někdo dovolil a proč by to dělal,vždy to by bylo na basu.
 
Re: Mongolsko
Kučera Milan | email | 19.7.2020 19:20 | id 148245 | nahlásit
Tak predne. Kolega tu písal ako videl kuchára napľuť do kotla s polievkou. Ja mu verím ako som písal ja som videl kuchár niesol večer omeletu rotnému z povolania a napľul mu do nej. A ešte sa potom smial. Služba v kuchyni v Komárne vo výcviku to bol tiež zážitok. Končiaca smena vždy dvaja mladý si obliekali montérky tých čo končili. Nosili sa stále dokola až boli ako gumený oblek. No hnus. Po vojne som videl v krčme obec Kuchyňa na Záhorí bolo a je tam aj dnes vojenské letisko ako prišiel z letiska UAZ a dvaja záklaďaci predávali krčmárovi meso a iný potravinárska tovar z letiska. S pozdravom des. DPS Dunaj 1979-81 Kučera M.
 
Re: Re: Mongolsko
Pepa G | 28.10.2020 11:10 | id 150196 | nahlásit
Reaguji na různé příspěvky o kuchařích. Zhruba 270 dní jsem honil vařechu pohrncích. Obešel 2 rotní a 1 brigádní kuchyni. Nevim jský kde byl "bordel" ale záleželo jen na starším kuchaři jakou držel úroveň. Potraviny jsme nikdy nikde neprodávali, vše snědli pohraničníci, ještě se jim přilepšovalo. Sbíraly se jablka kde v sadech po zrušených obcích jich bylo habaděj, Měli jsme plnou skříň kuchařského prádle a převlíkali se podle potřeby. Kalhoty vydržel, ale zástěra se brala obyčejně každý den čistá. . Proč bych měl flusat do polévky, když byla jedna pro všechny od obyčejného vozky až pro velitele roty. Nikdy se nestalo , že by někdo z důstojníku po nás požadoval jiné jídlo než bylo na jídelníčku, včetně krupicové kaše nebo nudli s mákem. Na brigádě 15 ČB každou směnu před nástupem do kuchně (byli po jednom od ženistu,řidičů,RTZ ap) prohlédl buď doktor nebo alespoň lapiduch, zdali nemají horečku či opar nebo prrůjem. Pokaždé dostali čisté montérky. Zbytky z kuchyně se zkrmovaly prasaty v PZH. Těch zbytků bylo tolik, že se muselo prasatum připravit jiné žrádlo, jinak by pošly hladem. To i "prasečák" říkal "Dneska zase nic to abych šel naším prasátkum něco připravit." Kolik by jte chtěl "ukrást" štangli salámu ,když nás bylo cca 45 až 60. To byly 4 až 6. Co by pohraničníci jedli? Vše se muselo vyučtovat. Ve velkývh kasárnách o několika tisících vojáku by snad šlo. 5 gramu nikdo nepozná. 5 gramů x 2 000 to by už něco bylo. Ale pro tolik vojáku zase nevařili 2 kuchaři . Kde bylo tolik pohraničníků? To vše drželi pod palcem starší kuchař, provianťák a výkonný praporčík. Kdybychom něco takového vyvedli, tak by to asi nespravilo "oko! ostrých , ale asi by si nás vzal do parády prokouš. Kuchaří, jestli jste něco takového dělali tak se i po těch létech styďte!
Miroslave a spol. ...
Vláďa Janoušek | email | 14.10.2018 09:02 | id 132314 | nahlásit
Tak ten "někdo", kdo to sem poslal ten jídelák jsem byl já. Mohu tě ubezpečit, že ty jídla opravdu byla takové, jako jsou v jídelníčku. To že se ze začátku PŠky jídlo nestačilo dojís, to je fakt. To že jsem po vojně dlouho nemusel ryby v rajčatovém protlaku fasovaném na nedělní studenou večeři je taky fakt. Jinak ale sortiment i porce byly za nás dostatečné. To ve svém příspěvku potvrzuje u Dušan. Bavíme se o PŠce v letech jaro 1972 až jaro 1974. Co bylo pře tím a také potom nevím. Vím ale že to co jsem zde teď napsal byla skutečnost v době, kdy jsem tam já sloužil a ten jídelák mám založený v albumu s fotkama z vojny a byl psán v asi 6 kopiích na průklepový papír.
 
Re: Miroslave a spol. ...
Miloš Volín | email | 3.10.2020 13:43 | id 149696 | nahlásit
V PŠ jsembyl léto 73 a za tenhle článek dám ruku do ohmě.To dali do provozu novou montovanoi kuchyni ktarou stavěli snad Jugoslávci.Aturistický salám v neděli jako studená večeře byl taky dobrý.
 
Re: Re: Miroslave a spol. ...
Milan Pittner | email | 26.10.2020 23:47 | id 150164 | nahlásit
Zdravím, i já jsem byl v roce 1973, duben - září v PŠ a co se jídla týče tak to nebyla žádná hitparád ale ani katastrofa, i když s jídlem potom na rotě se to srovnat nedá, jen jak už tady někdo psal byl občas problém to jídlo sníst, v počátku to bylo nemyslitelné ale pak jsme si, myslím zvykli,, co mě maximálně sralo, bylo škrábání brambor a ještě pod dohledem velitele družstva,říká vam něco jméno, za mne četeř Slodičák, to byla svině.!! jinak na všecho špatný jsem už zapomněl a vzpomínky na vojnu jsou vcelku OK. vzpomínám i na kluky z pokoje : Dvorský z Prahy, Barila myslim ze Sokolova, Kuník z Rokycan, na pátého spolubydlícího si už bohužel nevzpomenu, když se někdo ozve budu rád, zdravím všechny. Milan Pittner, Domažlice
 
Re: Re: Re: Miroslave a spol. ...bren
jaromir břen | email | 4.1.2021 12:56 | id 152249 | nahlásit
Pane Pittnerbyl jsem na velitské rottě Dvorskýho z Prahy jsm zažil byl to muj mazák nacimře ot mužete mě třeba kontaktovat na moji emailové adrese.Vojně zdar.
 
Re: Miroslave a spol. ...a pan Janoušek
Miroslav | 6.1.2021 08:25 | id 152320 | nahlásit
Jídelní lístek byl někým zpracován, není však schválen a tedy na jídelně ani rotách nebyl vyvěšen. Možná to byla jen taková fantasie jak něco vylepšit.V takové PŠ ZCHodov bez podpisu nic neexistovalo. V této PŠ se vylepšoval pouze výcvik až do někdy lidských extrému. Jinak strava je na stránkách popisována ročníky přibližně stejná.
jídelní lístek
jirka | email | 16.4.2018 21:08 | id 128281 | nahlásit
Sloužil jsem 79-81 Zadní Chodov jako kuchař pro PŠ,jídelníček sestavoval prov.náčelník kpt.Drahoš též zvaný Pitkin,důstojníci žrali to stejný co jsme uvařili mužstvu,když jsem dostal flastr 3 vostrý a byl v Planý v base,tak mě kámoš vytáhl dělat směnaře do důstojnický jídelny,tak tam jsem čuměl,jak si vyžírali furtáci na brigádě,on jim vařil i obsluhoval,ten pacholek byl snad co druhý týden doma.
 
Re: jídelní lístek
libor | 15.5.2018 22:10 | id 128852 | nahlásit
Hoši, jídelníčky si nepamatuji, jen sem tam nějaké výjimečná jídla, myslím v tom na vojnu TOP. Pamatuji na fasuňk "studené stravy" . turistický salám, konzerva, špek, chleba. Ten turista byl proti těm dnes semletým kostem ve výborné kvalitě a dobře zauzený. Pamětníci potvrdí. Také pravé čínské vepřové ve vlastní šťávě bylo proti těm dnešním serepatičkám pochutnáním.
 
Re: jídelní lístek
Petr Hajduch | email | 2.10.2018 19:46 | id 132103 | nahlásit
Ja byl starsim kucharem v Zadnim Chodove rovny rok.A tech vzpominek s jidlem jsou mraky.
Pitkin sestavoval jidelni listek sam bez nas.A jeho specialitou byl tak zvany ,,PITKINUV TROJBOJ,, Byla to snidane a obsahovala na jednom taliri Sladky tvaroh,horcici a opeceny mekky salam.
Vojaci tuto Pitkinovu specialitu tano zhtli a na Becku vyblili do masek.
Mejte se kamaradi vsichni dobre a ns Mongolsko nikdy nezapomente.
Jidelní lístek pro frekventanty?
Zdenek N. | 5.2.2018 13:36 | id 125999 | nahlásit
Řeči o kostelích atd. bych nechal být. Pamětníci vědí, že nikdo nikomu v tomto směru nic nezakazoval a do kostela chodili na jižní Moravě i členové KSČ. Ale: Podstatná otázka zní - to byl jídelní lístek pro vojsko nebo pro vojáky z povolání? PŠ jsem absolvoval 85/86 a mohu říci, že jídlo v Zadním Chodově nestálo - velmi diplomaticky řečeno - za nic a bylo ho málo. S ohledem na fyzickou zátěž určitě. Pro frekventanty neexistoval žádný výběr z jídel 1, 2, 3...a pokud ano, tak možná v něčí hodně zjitřené fantazii.
 
Re: Jidelní lístek pro frekventanty?
Pavel K | 5.2.2018 14:20 | id 126002 | nahlásit
Ahoj Zdenku já tam byl 65-66 a pokud si pamatuji tak tam žádný jídelní lístek nebyl a nebylo z čeho vybírat Pavel
 
Re: Re: Jidelní lístek pro frekventanty?
dusan | 15.5.2018 21:40 | id 128849 | nahlásit
Bol som v PŚ máj-september 1972 na rote kapitána Trávnička a môžem potvrdiť,že takáto strava podľa jedálneho lístka existovala.
 
Dušane, ...
Vláďa Janoušek | email | 2.11.2018 18:00 | id 132741 | nahlásit
Dušane, ve kterém četě jsi byl? Můžeš mi prosím poslat na sebe e-mail. Můj je - vlousek@seznam.cz
 
Re: Jidelní lístek pro frekventanty?
V. Lojek | email | 5.2.2018 16:53 | id 126006 | nahlásit
Já tam byl v zimním běhu 76-77 a o výběru jídel se nám ani nezdálo.
 
Re: Re: Jidelní lístek pro frekventanty?
Stano Š. | 8.2.2018 08:15 | id 126126 | nahlásit
Bol som tam v r.76-77. Kolega Lojek to opísal presne. Ja si pametám, ze od istého času bolo po obede osobné voľno.
 
Re: Jidelní lístek pro frekventanty?
V. Lojek | email | 5.2.2018 17:13 | id 126007 | nahlásit
Žrali jsme ze zelených plastových misek a jídlo bylo otřesné. Ovšem hlad je nejlepší kuchař a tak nám přesto mnohdy dokonce i chutnalo. Během služby/směny v kuchyni, která byla snad mým nejhorším vojenským zážitkem, jsem na vlastní oči viděl, jak kuchař plivl do kotle s polévkou, táhnoucího se žlutozeleného mrmla a smál se jak to všem chutná. Od té doby trpím chronickou nedůvěrou k jídlům v restauracích /a že jsem se jich pak nažral v životě/. Ze směny v kuchyni si pamatuji všudypřítomnou mastnotu a jemný smrad roznášený párou. Co však bylo nejhorší v PŠ, byl po určitou dobu praktikovaný zvyk, že se po odchodu z jídelny velel přesun v kačákách. Cesta byla lemovaná zvratky až k rotě. Trvalo to cca měsíc a pak si myslím někdo stěžoval a bohudík ta zhovadilost přestala...
 
Re: Re: Jidelní lístek pro frekventanty?
folfran | email | 5.2.2018 17:51 | id 126011 | nahlásit
Tak já tam byl od jara do podzimu 71 a můžu říct, že tolik suchého chleba se solí a vody se sirupem jsem v životě už nesnědl, toho bylo hafo. To co jsme tam jedli bylo neskutečné, ale hlad je sviňa. Na rotě už to bylo o něčem jiném.
 
Re: Re: Jidelní lístek pro frekventanty?
Zdenek N. | 6.2.2018 18:22 | id 126058 | nahlásit
Takhle to mám v paměti i já. Nechtěl jsem to hnát do extrému. PŠ ZCH nedělala Pohraniční stráži žádnou čest. Na kačáky do jídelny a z jídelny pamatuji taky. Na směny, knedlíky v kapsách atd. Jinak jsem si všiml, že podstatná část předchozí diskuse zmizela. Ale to není má věc. Buďte!
 
Re: Re: Jidelní lístek pro frekventanty?
lubo | email | 9.7.2020 20:57 | id 147981 | nahlásit
Ako dobry vojak som šupal zemiaky a služil smenu v kuchyni tak často jak to bolo možne. V kotli na polievku varili potkana a mali s toho velku srandu.Možno to bol ten istý kuchar/psychopat/.Jedol som len zemiaky a chleba.Jesen 1976 prežili sme aj na potkaniej polievke.
Všetko dobre prajem L.
 
Re: Re: Jidelní lístek pro frekventanty?
Martin | 18.7.2020 23:10 | id 148235 | nahlásit
Víte co, proč tehdy se to nedalo žrát? VÚ 3434 Žatec r.86. Byl večer a jdu z autoparku do kasina, vzadu za rampou kuchyně drátěný plot. A za plotem nějaký roťák, znal jsem od vidění: Vojaku, pojďte sem!" A přes ten plot mi podává plastový kýbl prekryty kostkovanou utěrkou. Jako dnes to vidim. ":Počkejte tu na mě "výhružně! Šel přes dvťárnu 2 min. Mne to nedalo a kouknul pod plachetku : dole byl cukr a nad ním tak cca 3 kila masa, syrového. Tak takhle to soudruzi štrykovali. Takovou mel drzost. No bodejť by se to dalo žrát, guláš, spíš UHO, univerzální. ..a 1 kousek masa. Jako mázové jsme nakonec vařili v našem skladu spoj roty. S tím souhlasím, služba v kuchyni, podlaha mastná jak špek, nohy klouzaly, odpady ucpaný a v jídelně pod radiátorama se prohaneli i během oběda potkani. Jasně, brambory se škrabaly v sovětské loupačce, když nebyla rozbitá a brambory z ni padaly jednotné velikosti....A jinak pro celý pluk, kapesní nožíky. Ovšem, v lampasacke VZce, plná obsluha a jídlo poněkud jiné. . Jako za dob Švejka. Souhlasím, ty KDečka měly úplně jinou kvalitu,než čínské srákory dnes. To ani pes nežere. Vím to, otec dělal ve vet kontrole masa, jistota tvrzení. A taky ty sovětské rybičky v neděli, štrycl chleba, kus salámu + ...Končilo to v popelnici a na skládce za Žatcem se o to místní houmelies porvali. Zdravím všechny pamětníky a absolventy 2 lete pakárny. Ale něco to taky dalo...
 
Jidelní lístek pro frekventanty?
Bohouš | email | 6.2.2018 07:29 | id 126029 | nahlásit
Zdeňku, chtěl by jsem Ti napsat, že když jsem nasluhoval a měl jsem dozor v kuchyni, tak stejné jídlo měli záklaďáci i vojáci z povolání. Alespoň na Zhůří to tak bylo. Pouze voj.z povolání měli svoji jídelnu. Kvalita jídla, někdy nestála za moc. Pamatuji si, že kuchař dělal řidiče a zedník vařil. Tak to chodilo. Když jsem přišel jako mladý voják na hlásku, tak se mě nikdo neptal, jestli umím vařit, nebo ne. Někdy to byla jídla, že to za moc nestálo, ale hlad byl mocnější. Mazáci si poručili co chtějí uvařit a tak to muselo být. Politika mezi kamarády nikdy nepatřila a nepatří. To že vzniklo vojensko, to klobouk dolů před Oldou a Jirkou, kteří tomu věnují svůj volný čas a to že vymažou příspěvky které na vojensko nepatří je v naprostém pořádku. Zaslouží si oba veliký dík...
 
Re: Jidelní lístek pro frekventanty?
Zdenek N. | 6.2.2018 18:24 | id 126059 | nahlásit
Ahoj Bohouši.
Ano, na rotě bylo vše jinak. Malý kolektiv, velké porce a nějaké to zpestření jídelníčku k tomu. Třeba i bramboráky.
 
Jidelní lístek pro frekventanty?
Bohouš | email | 7.2.2018 07:08 | id 126084 | nahlásit
Ahoj Zdeňku,
ještě si vzpomínám, jak jsme z hlásky chodili za klukama do psince pro vepřové konzervy typu A...byl to 1 kg luxusního masa za láhev Pražského výběru a za krabičku cigaret jsem si ještě odnesl pytlík škvarků. Když jsem byl jako dozorčí v kuchyni...to zase byl samý bifteček z panenky a různé speciality. Potom na Vánoce velitel dělal pro vojáky zabíjačku...polévka, jitrnice, jelita, řízky. Bramboráky se také dělali...
 
Re: Jidelní lístek pro frekventanty?
Ladislav Hekele | email | 29.6.2018 17:30 | id 129946 | nahlásit
Ty psí konzervy jsme jedly také .Určitě chutnali líp než dnes co se prodávají v obchodě....
 
Re: Re: Jidelní lístek pro frekventanty?
Jaro Šiška | 29.6.2018 18:11 | id 129947 | nahlásit
Konečne rozumné a spravodlivé porovnanie kvality. Tie dnešné výrobky niekedy nechce ani pes.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Jidelní lístek pro frekventanty?
Vladimír | 7.2.2018 11:56 | id 126098 | nahlásit
Jako pamětník si velice dobře pamatuji, že na rPS byl zvláštní příplatek na stravu a pokud kuchaři prošli kuchařským střediskem a vařili pro kluky z lásky, nemělo to chybu. U nás na rotě bylo zvykem, že jídelníček na každý příští týden sestavovali druhoročáci (mazáci). Dva kuchaři nám vycházeli vstříc, rozmazlovali nás. Byli obvykle zproštěni služby v terénu a jídlo dokázali připravit a bylo opravdu vynikající. K tomu napomáhal i provianťák, záklaďák,který byl zároveň jakýmsi účetním a sledoval náklady na stravu. Jako zpestření bylo občas také srnčí na smetaně. Kdo sloužil v Novohrádkách na čáře ví, o čem je řeč.
JaV.
 
Re: Re: Re: Jidelní lístek pro frekventanty?
libor | 7.2.2018 16:25 | id 126107 | nahlásit
Stejně tomu bylo i na Prášilech a v PdŠ Litoměřice.
 
Re: Re: Re: Jidelní lístek pro frekventanty?
ostravák | 3.4.2018 20:36 | id 127945 | nahlásit
Sloužil jsem na Dolní Dvořiště 73- 72 a mohu potvrdit na ty kluky kuchařský mám nejlepší vzpomínky. Naopak školní prapor ZCH to byla hrůza, ale po absolvování Pš jsem běhal 10km se samopalem a sumkou v kanadách jako srnka.
 
Re: Jidelní lístek pro frekventanty?
Radek | 26.2.2018 13:26 | id 126770 | nahlásit
V jarním běhu v roce 1978 se freventantům podávalo pouze jedno jídlo. Snad pro důstojníky byl výběr ale vojsko muselo sežrat co jim nakydali na talíř.Bylo toho málo a za moc to nestálo. šichni se doráželi chlebem kterého tam byly plné necky.
 
Re: Re: Jidelní lístek pro frekventanty?
Miroslav | email | 14.5.2018 11:45 | id 128806 | nahlásit
Byl jsem v PŠ na jaře 1976, 4 rota. Jídelní lístek, který je tady vyvěšen púsobí dojmem jako z hotelu. Naše četa nechodila do stráže a abychom se dostali k menáží, tak jsme se hlásili na škrabaní brambor a do směn v kuchyni, než nám to zatrhli Já osobně v ni byl cca 5-7x. Názvy jako bílá káva, loupáky apod. mne rozesmály. Za to zde chybí smažená vajíčka, která byla nastavovana hromadou strouhaného sýra poměrně často. Gulašová polévka a segedinský gůláš.Večeře sobota, něděle- chleba, olejovky-ryby, kostička másla, případně místo ryb kolečko salámu. Místní ARMA- byla vykoupena s ,, tatranek,,. Vojáci z povolání měli jídelnu za plentou, jedli na rozdíl od nás z talíře, mi ze zelené mísky. Jim to nosili kuchaři, mi stáli v nekonečné frontě, stalo se, že jsme došli na jídlo a my museli jsme odejít, protože čas na oběd skončil a jídlo šlo do zbytku. Pokud někdo vyvěsil takový jídelní lístek, tak snad nebyl v Zadním Chodově v útvaru PS.
 
Re: Re: Re: Jidelní lístek pro frekventanty?
Jirka | 18.5.2021 22:30 | id 156704 | nahlásit
Já byl na 4.rotě taky jaro 76. Velitel družstva svob.Král, velitel čety por.Strmeň, velitel roty kpt.Marvan.
 
Re: Re: Re: Re: Jidelní lístek pro frekventanty?
Jirka Š | 20.5.2021 19:44 | id 156739 | nahlásit
Zdravím,na podzim 71 příjmač a pak jsem nastoupil na rotu BZK,vel.č.npor.Skácel. Nevím jak kdo ale já si nemohu na stravu stěžovat. Času na vysedávání moc nebylo ale libozvučně zněl "nášup". Na doražení vždy byl v koši chleb. Opatrujte se. J
 
Re: Re: Re: Re: Re: Jidelní lístek pro frekventanty?
Mira | 21.5.2021 15:28 | id 156746 | nahlásit
Tak to si také pamatuji snědli jsme maso a zbytek ve frontě když jsme odnašelly tác do kapes nacpat chleba a bylo po oběde
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Jidelní lístek pro frekventanty?
standaK 79-81 | email | 15.5.2019 02:41 | id 137997 | nahlásit
Musím souhlasit se Zdenkem a potvrzuji, že jídlo tam nestálo za nic a bylo ho málo. Bohužel nemám ani dobré vzpomínky na vydávající kuchaře. Arogantní a namyšlená individua. Proto nechápu kuchaře a staršího kuchaře z té doby se tady rozplívají ,jak tam bylo dobře. Kuchařům vždy bylo dobře. A jídlo bylo vždy jenom jedno a polévka, žrané z plastových zelených misek. Když je neměl kdo mýt , tak z ešusů povinně spořádat příborem! Byl jsem mnohokrát ve směně v kuchyni a velice si pamatuji , jak se k nám kuchaři měli. Dokonce i stejné ročníky. Stačilo , když měl dozorčího kuchyně svob. Tetliak z Galanty. I na 2. rotě nestál za nic . Guma!


Přidáváte nový komentář
plus okno minus
... lze napsat ještěznaků
Ochrana proti spamu. Napište číslo stodvacet:


   


  • hvězdičkou * jsou označena povinná pole
  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nebudou použity
  • WWW adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky

Jídelní lístek šk.prapor PS Zadní Chodov r. 1972

Vzácný dobový dokument, v tomto případě zachovalý jídelní lístek ze školního praporu PS v Zadním Chodově.
Jídelní lístek platil v týdnu od 17.7. do 23.7.1972.

Jídelní lístek byl napsaný na stroji na jemný papír ve formátu A3. Originální dokument není moc čitelný a tak pro lepší počtení přidáváme ještě jeho opis. 

Plná velikost ZDE.
Opis dokumentu ZDE.
(PDF 50 KB)

Dobové foto
A2018-01-15 14:51:16 TG119