Vaše komentáře...
Přidat nový komentář...
Re: Foto z výšky dnes
dolfi |
4.8.2024 19:55 |
id 179517 |
nahlásit
Tak to nie je nič nové, v pravo hore je (odkedy stránka plro Bochov existuje,) voľba "najit na mapě" a po kliknutí sa predsa vždy zobrazí poloha na mapy.cz kde si letecký pohľad možeš zvoliť...
Řidič 2.roty
Do Kralovic jsem narukoval 3.8.1965 a po přijímači nastoupil do Bochova.Z přispívajících jsem tedy nejstarší na tomto vláknu. Do civilu jsem šel až koncem září 1967. Tedy 26 měsíců základní služby. Nevím jak to probíhalo v pozdějších letech, ale my jsme museli ty dva měsíce navíc chodit do služeb, aby naši bažanti vycvičili ty svoje. 3.rota byli tzv."prakaři" ,kteří obsluhovali 30 mm kanony dvojčata. Rád bych se do těch míst ještě koukl, ale nevím, je to pořád vojenský prostor. Podle fotek "C" vůbec nepoznávám, nejsou tam aspoň v náznaku třeba okopy apod. Za mě byl náčelník štábu mjr. Navrátil přezdívaný "tygr". Velitelem odd. (asi) kpt.Kocourek
Re: Řidič 2.roty
Vilém Janíček |
22.2.2023 11:44 |
id 170951 |
nahlásit
Zdravím, já jsem sloužil na Bochově jako operáror UV v letech 1966 - 68 a na tebe si pamatuji (asi díky tvému jménu Hanuš, které není obvyklé). Máš pravdu, že NŠ byl mjr. Navrátil - tygr", velitelem oddílu byl kpt. Ing. Kilberger. Kpt. Kocourek byl velitel 2. roty - palebňáků, ještě tam byl npor. Havlíček, npr. Krajíček. Spolu s tebou sloužili z naší RTB Saša Mareda, Bureš, Kindl, Pechoušek, od paleňáků si vzpomínam na Kalinu a Šimerdu - dělali nám velitele družstev v přijímači.
Mš pravdu, že jsi asi nejstarší "přispívatel". Na můj příspěvek v minulsti dokonce taregoval můj bažant - mladší oparátor jožo Jasečko.
Re: Re: Řidič 2.roty
Vilém Janíček |
22.2.2023 11:46 |
id 170953 |
nahlásit
Omlouvám se za překlepy.
Re: Re: Re: Řidič 2.roty
Mám fotku z Bochova z roku 1964 a na ní je npor. Krajíček, můj bývalý velitel palebné 2.roty. Byly jsme prvn í posádkou Bochova. Fotku mohu poslat. můj tel 606932521.
Telefonní mechanik
Sloužil jsem 73 - 74 načelnik štábu kapitán Špaček
Re: Telefonní mechanik
Ahoj tady Roman Truxa sloužil jsem v Bochově v letech 1973-1974 pamatuji náčelník štábu kpt.3paček,velitel kpt.Rubeš,já byl obsluha kabiny PV s antenami můj valitel na PV byl kpt.Hájek a můj starší operátor na PV svob.Brada
Re: Telefonní mechanik
Ahoj, ja som robil Špackovi písaře. Posledný polrok. Dlho som slúžil v Céčku
Tvoje meno mi je známe, ale tvar si nevybavujem
Ahoj
Re: Re: Telefonní mechanik
Ahoj Igore,
Špačka už nepamatuju, já přišel v létě 75 už za Čurdy. Tebe si však pamatuji. Po tobě dělal písaře tuším Hric ?
Operátor RV
Slúžil som v Bochove 1971/73 v RTB náčelník kabíny RV bol nadporučík Komár.
rakrty bochov
RYBAR MILAN |
22.12.2021 14:33 |
id 160793 |
nahlásit
Pekne vianoce a stastny novy rok 2022 vsetkym Bochovakom nech je buduci rok lepsi nez tento
Bochov 89 - 90
Zdravím, nastoupil jsem do Královic,do přijímače, jako řidič.Po krátkodobém řidičském kursu v Kralovicích,a na Hadačce,jsem byl převelen do Bochova. Budu velmi rád, když se někdo ozve,kdo v této době sloužil na těchto místech.
Re: Bochov 89 - 90
Zbigniew Tomanek |
email |
28.6.2024 10:14 |
id 179048 |
nahlásit
Ahoj Česlave, sloužil jsem v létech 1988/1989 jako absolvent. Dokonce bydlíme ve městech kousek od sebe. Napiš mi, rád bych se z tebou setkal na kus řeči, stará vojno.
re kamaradi voj sluzby rok 1974 76 pernarec palebna rota
hledam kamarady z vojny podzim 1974 96 velitel roty por zlatos zast stabu kot mucha
Re: re kamaradi voj sluzby rok 1974 76 pernarec palebna rota
Nejsi náhodou vyučený řezník?Asi si na Tebe vzpomínám..Černovlasý,menší postavy...?
Rocnik 1986-1987
Narukoval jsem jako absolvent do Slaneho. Prijimac v Praze Cakovickach a pak tyden v Kralovicich. Potom pridelen na VU 3365 Bochov jako vykonak.
Spolubojovnici: absove Vita Krudenc, Zbynek Tomsa, Mirek Stverak, starsi kuchar Ales Jasek, ridic Vasinka spal dole na RLD v marine.
Velitel utvaru: kpt. Reiter, NŠ kpt. Hrubý, kpt. Skrivanek-jine si uz nepamatuju.
Podivali jsme se i na strelby do Ruska
1979 - 1981
zdarec, sloužil jsem tam v roce 1979 - 81 ,velitel roty npr.Kubala,velitel štábu kpt.Čuba,velitel mjr.Straka.Mrkli jsme se i do Ruska.
Re: 1979 - 1981
velitel štábu kpt.Čuma 🚀
Re: 1979 - 1981
čauky Viktore, určitě jsme válčili spolu i v Rusku. Jen si tě nemůžu momentálně vybavit. Já kabina RTB a můj šéf nadprapora Šára. Velitel roty npr. Kubala. Měli jsme tam kapelu a vzpomínám na Pavla Helebranta, Neuschl Igor, Pašek.....jména už se vytrácejí....
Re: Re: 1979 - 1981
Já RTBák - kabina AV....špatně sem to napsal...
Re: Re: 1979 - 1981
Ahoj Jardo,
všechny si pamatuju, Tebe samozřejmě ne. Ale určitě se známe a museli jsme spolu válčit. Celé 2 roky v C zanechalo následky :o)
Re: Re: 1979 - 1981
Nehulil jsi GITANES ve velkém?
Re: Re: Re: 1979 - 1981
Hulil sem vše co bylo, Gitanes byla lahůdka ale nepohrdli jsme Dětvama... :-) Jinak jsem dost často sloužil v "B" jako pomocník deveťáka, což byl většinou špagát a když lampasáci odjeli, byla rej a TV ...
Re: Re: 1979 - 1981
Jarda nazdárek,ja som niekoho hľadal čo sme tam ,,bojovali"a v dobrom si spomínam na Teba-bicí:-),pavla Hellebrandta, Igora Neuschla -maliar,keď pojdeš na Slovensko tak daj vedieť-Zdravím Ťa-Pašek-vlado.
Re: Re: Re: 1979 - 1981
Čauky Vlado, taky moc rád vzpomínám na ty dobré časy kdy jsme byli mladí... Hledal sem Igora myslím že žije v Martině dělá sochařinu a Pavel Helebrand hudební skladatel v Ostravě...to sem našel na netu...Kde žiješ na Slovači? Zdravím tě Jarda P.
Re: Re: Re: Re: 1979 - 1981
Jardo nazdarek,tiež som hladal na nete kdekoho ale akurát Ty si sa ozval,Pala Helebranda sa mi nepodarilo kontaktovať asi skladá :-)ja žijem v okr.Lipt Mikuláš-Hybe-tak Ťa zdravím.
Re: 1979 - 1981
Bochov 1978-1980...
Zde již nelze dále reagovat
Re: 1979 - 1981
Ladislav Mališka |
email |
10.1.2021 02:52 |
id 152463 |
nahlásit
Tiež som tam slúžil v tomto období,10/79 prímač Preštice.11/79 Bochov až do návratu zo strelieb v Ašuluku , bol som RTB operátor RS vedšinu času som trávil v C- čku v 9/80 prevelený do Královic, nakoľko sme mali previerky PTZD , odtial som chodil na KVUSS Plzeň až do odchodu do civilu som papierovo obieloval stavby v tých lokalitách ZVO kde nemohli ísť civilisti.
Re: 1979 - 1981
RYBAR MILAN |
23.2.2021 11:36 |
id 154108 |
nahlásit
Bochov 1978 1980 palebnak v roku 1979 na sutaži družstiev 1miesto bol som V D V R npor KUBALA Vcaty por MIKEš a v C ku kopec vybornych chalanov tam sme si užily pekne zimy
Re: Re: 1979 - 1981
Čau Milane,
Tebe si pamatuji velice dobře, byl jsi velitelem družstva do kterého jsem patřil. Tvoje velení a přijetí mladších spolubojovníků je nezapomenutelné. Ale i tak Tě Zdravím
Re: Re: Re: 1979 - 1981
RYBAR MILAN |
26.2.2021 12:43 |
id 154220 |
nahlásit
Ahoj Viktore BOchov bol taky ja som tiež dostal do tela oto sa neboj a to som tam prišiel ako polročak z pš-ky ale to je preč ale som rad že som tu videl tie fotky to cečko bi som nepoznal a dakujem za pozdrav a Teba zdravim tiež ainak teda sory
Re: Re: Re: Re: 1979 - 1981
Ahoj,
v pohodě. Ale jsi jediný mazák kterého si pamatuji podle jména :o) Jojo je to tam rozsekaný na mraky, už se z toho nedá skoro nic poznat. Jen oblíbená strážnice, a plot který jsme podle výkresu namaskovali. To bylo kurňa sudů barvy a ředidla.
Re: Re: Re: Re: Re: 1979 - 1981
RYBAR MILAN |
27.2.2021 13:49 |
id 154247 |
nahlásit
Ahoj stražnica bola oblubena tam sme stravily vela casu ked sme tam chodily ob 24hod ale vydržali sme to a jak bolo v rusku ? aj nas premluvali aby sme ostali na tie strelby ale neostal nikto každy sa už videl doma tak sa opatruj
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: 1979 - 1981
Ahoj Milane, taky jsem sloužil na Bochově jako palebňák a Tebe si pamatuju jako skvělého kamaráda. Byl jsi můj "mazák"... a já čerstvý "absík", který vám měl šéfovat, když lampasáci odpoledne odešli :-))) Šel jsi o půl roku dřív domů. Byli jsme většinou celou dobu zavření nahoře v tom "tescobaráku" a jen si už nepamatuji, jestli jsi byl s námi na střelbách v Rusku.
Jen jsem nostalgicky tady hledal rakety Volchov ..a dostal jsem se až sem:-))
Re: Re: Re: 1979 - 1981
RYBAR MILAN |
23.3.2021 19:56 |
id 155127 |
nahlásit
ahoj Jirko užily sme si tam pekne aj horšie chvile zimy jak v Rusku ale prežily sme to teraz už len spominame na to jak bolo toho tesko baraku skratenej sme si tiež užily dostatočne a samozrejme stražnice a pytaš sa či som bol v rusku nie nebol som snažily sa nas presvedčit aby sme ostali ale volanie CIVILU bolo silnejsie ale rakety ostanu na vždy v myšlienkach a spolu s nimi kamarati z BOCHOVA
Re: Re: Re: 1979 - 1981
Ahoj Jindro, Tebe si pamatuji, byli jsme spolu i v Rusku.
Ty jsi prodal rusákovi prázdnou barvu ve spreji a on se s tím snažil pořád něco v autobuse nastříkat (marně :o)) . Jinak jsme trefili vše co nám vypustili.
Re: 1979 - 1981
RYBAR MILAN |
23.2.2021 11:36 |
id 154109 |
nahlásit
Bochov 1978 1980 palebnak v roku 1979 na sutaži družstiev 1miesto bol som V D V R npor KUBALA Vcaty por MIKEš a v C ku kopec vybornych chalanov tam sme si užily pekne zimy
Re: Re: 1979 - 1981
Milan Rybár - můj ročník. Ty jsi byl stale v C a já v B
tak jsme se moc nepotkali.Ale nastupovali jsme spolecně.Bylo u nás i pár Maďarů a já mám dnes
manželku poloviční Maďarku.Jak je ten život zamotaný.
Re: 1979 - 1981
Sloužil jsem v letech 1978-1980 jako písař.
Celé dva roky na rotě.
To byla síla, ale dnes vzpomínáme jen na to dobré.
Bohužel asi nezvladnu se tam již podívat, neboť jsem
dva roky na invalidním vozíku.
Re: Re: 1979 - 1981
RYBAR MILAN |
26.2.2021 12:55 |
id 154221 |
nahlásit
cau Miro ubehlo to jak voda vtedy sme boli mlady a hlavne zdravy to ze si na voziku mi je luto ja mam problem z kolenama ale chodim ja už sa asi taktiež nedostanu tam hore le spomienky zostanu atie naj naodchod do civilu ale na rakety si občas spomeniem aj totoforum sem nasiel ked som hladal obrazky rakiet aby spm ich ukazal vnukovi tak sa maj a drž sa
Re: Re: Re: 1979 - 1981
Milane ,mám dijem, že jsme se několikrát potkali.
Ale máš pravdu, je krásné ukázat vnukovi rakety
u kterých děda sloužil.již vidím ty vykulené dětské oči,které říkají.dedko, to není možné,neverím.Ale je to
krásné.
Jak žiješ,starý bojovníku?
Nevím, jak Ty, ale já toužím se ještě jednou podívat
na to naše ,,B,, které tam ještě je.
Má druhá a úžsná žena pochází z jižního slovenska,
z Caty.TAm se hovoří jen madarsky.Napiš mi
číslo na Mobil, neno mail.Ahoj kámo
Re: Re: Re: Re: 1979 - 1981
RYBAR MILAN |
27.2.2021 13:36 |
id 154246 |
nahlásit
Miro určite sme sa stretli lebo ked bola vysada tak sme boli v bečku ajak žiju ? povojne som sa oženil z dievčatom s ktorou som chodil cez vojnu byvam na dedine 10 km od hodonina mam duchod robil som v baniach mam dvoch synov mladši je ženaty a ma syna to je ten vnuk . nejaky rok naspet som sa pohyboval pracovne po čr ajazdi som cez bochov na K Vary a vždy som si hovoril že sa tam musim ist pozret no a nikedy som nemal cas ta odbočit tak som sa potešil spon tym fotkam a kde si sa Ty ocitol na južnom Slovensku ? kontakt +420 773837180 Niekedy tu mam spatny signal
Re: Re: Re: Re: Re: 1979 - 1981
Pěkné odpoledne Milane.
Já jsem se hned po vojně oženil/mám syna 40let/
a po 14 letech přišel rozvod a soused si přivedl dívku
ze Slovenska /táta Maďar,maminka moravačka/ a ta
dívka odešla ke mně a jsme spolu 28 let.Žijeme 30km
za Prahou na jih na Slapy.Před 4 měsící jsem měl druhou operaci nohy a po té jsem chytil i ten hnusný
kovid, což byla docela síla.Ale máme to za sebou.
KOntakt pro případ +420 724 32 32 29
Měj se krásně,užívej důchodu .Já mám sice invalidní
a to se musí najednou šetřit.Tak čau,kámo....
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: 1979 - 1981
dolfi |
27.2.2021 21:02 |
id 154261 |
nahlásit
Milane, sluzil som o nieco skor a v Presticich.. na Bochove som bol par tyzdnov na odlucenom stanovisti RLP P12. Ale dovod preco ti pisem je ze vnukovy tie nase klacky mozes ukazat realne. Ak covid dovoli teda.. su vo vojenskom muzeu nedaleko letiska v Piestanoch.
Prajem vela zdravia, Rudo.
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: Re: Re: Re: 1979 - 1981
Bochov 1978-1980... hľadam kamárata Karel Jaroš....
Zde již nelze dále reagovat
Re: 1979 - 1981
Ahoj...
Bochov 1978-1980...
Re: 1979 - 1981
Ahoj Viktore, jestli si Tě dobře pamatuju, nebyl jsi ten kluk, který běhal po té okružní cestě okolo ramp? Byl jsem jako palebňák "absík" s vámi v tom "tescobaráku". Bylio jsme spolu i na střelbách v Rusku. :-))
Re: Re: 1979 - 1981
Ahoj Jindro, člověče já toho moc nenaběhal, to byl kluk z Ostravy o půl starší .Naše parta tam natírala ten plot dle výkresu. Ještě to je na fotkách i vidět. Já byl des. palebňák osluha č.2. S Hoffmanem jsme stavěli novou zkrácenou.
vojna rok 1980 - 1982
taky jsem v roce 1980 narukoval do Kralovic v přijímači jsem byl v Mirovicích a později na Bochově jako operátor délky. Semnou tam byli Polák Milan Prešov, Madák Štefan Senica, Jiří Juřátek Jeseník, Šinglář Pavol Prešov a Kafak Vladimír Praha. Švarc Ladislav Olomouc a Szabá Tibor Rimavská Sobota.
Re: vojna rok 1980 - 1982
Pavel bol som tam ako phm-ák v béčku ,Ty si bol potom v C-éčku,boli to časy.-lampasáci-Straka,Kubala,Šára,Pejša atď.Ako sa Ti darí?
operator AV
byl jsem na Bochove v letech 19.09.1976÷ 29.03.1978
jako operator AV kabiny .
Zazil jsem kpt.Peera - ten po strelbach odesel nekam vyse , utvar po nem prevzal kpt.Curda .
Tak kdyby se nekso ozval , nebylo by to spatne , protoze vzpominky se vytraceji .
Re: operator AV
František Fojtík |
email |
21.2.2020 14:33 |
id 144719 |
nahlásit
Zdravím Tě,v září 1976 jsem narukoval do přijimače v Pernarci a po přísaze jsem byl převelen do Bochova,kde jsem byl až do odchodu do civilu v září 1978.Zažil jsem kpt.Peera i kpt.Čurdu,byl jsem nejdříve operátor a poté chemik a písař.
Ty fotky jsou hrozné,jak to tam skončilo.Moc rád bych se tam ještě jednou podíval,ale vstup je tam zakázán,takže již zůstávají jen ty vzpomínky.
Měj se moc hezky a mám radost,že se ozval někdo,kdo tam byl v době služby,kterou jsem tam trávil.
Re: Re: operator AV
Zdravím.
Já jsem ten superzobák, kterého jsi zaučoval na písaře a chemika.Jaak jsem musel opissovat po večetech
noviny na stroji.Ale díky Tobě jsem se naučil psát 6 prsty. Konečně, po letech, čtu o borci, díky kterému jsem měl slušnou vojnu.
U vás v ročníku byl i voj.Volák, kterému jsem musel
prát prádlo a ponozky.
Ale Ty jsi byl velice slušný.Pamatuji si to, takový klidný
při zěch rozkazech.
A svob.Sedlák, který nás ukrutně buzeroval a ještě dnes mám pupínky,když si na něj vzpomenu. tak
přeji pěkný den a pohodu...
1976 - 1978
Zdravím.Po prijimaci v Pernarci jsem sloužil v Bochove půl roku jako zobák operátor uv. Potom jsem,byl až do konce vojny převelen do Přeštic.Ivo Volák byl můj ročník jak to tak už bývá co zažil jako bažant tak pokračoval jako mazák .On dostával hroznou čočku od svých mazáků, byl vysoký dva metry a všude byl vidět.Ten půlrok co jsem byl v Bochově přes zimu,byl krutý, hlavně pro mladý strašná zima.Zdravím Míla Nosek
👍
Zdravím Vás a všechny, co zažili mého otce Pavla Peera, je to již několik let, co zemřel,.. Bochov si pamatuji velmi málo, ale otec velmi často vzpomínal. Na tuto stránku jsem narazila úplnou náhodou. Všem přeji pevné zdraví a doufám, že na mého otce vzpomínáte v dobrém 😉 Alena Brtkova
Re: Re: operator AV
Karol Jankovics |
email |
26.12.2021 17:26 |
id 161012 |
nahlásit
Servus frantisek voltam sa karol jankovics sluzili sme spolu reagujem na tvoj odkaz posli na seba kontakt. gmail: jankovicskarol@gmail.com
Re: operator AV
Ahoj.Sloužil jsem v Bochově od 08.1976 až 09.1977.
Zažil jsem Peera i Čurdu.Byl jsem jako absík.
Zakončil jsem střelbou v Rusku.Po ní byl Peer přesunut.Letos jsem se tam byl podívat na motorce.
Kasárna -B- fungují.Objekt -C- rakety prázdné-nic nezbylo.
Ahoj Petr
Re: operator AV
Sloužil jsem 1967 . 1969 v Přešticích. Pamatují por.Pavla Peera. Pak byl zmiňován v knize Říkali mu Korea. Působil ve funkci náčelníka operačního oddělení divize. Dosáhl hodnosti plukovníka(Ing.).Zemřel poměrně brzy, pohřben v Měcholupech.
😉
Zdravím, jsem dcera Pavla Peera. Tuto stránku jsem objevila úplnou náhodou. Korea? Ano, zemřel brzy....
Re: 😉
Dobrý den paní Brtková, na Vašeho tatínka mám dobré vzpomínky. Byl usměvavý a hodný člověk. Za nás sloužil v Přešticích krátce, kdosi ze záložáků ho pamatoval ještě z civilní průmyslové školy. V péešce nás učil krátce sebeobraně, pak měl ale úraz a učení skončilo. Nedávno mi psal někdo z Bochovských, že tam p.Peer byl velitelem a pak jsem zjistil, že vedl operační oddělení divize. A na fotografii jeho pomníčku jsem viděl i jeho hodnost i titul. Je mi to upřímně líto, že vás tak brzy opustil. Tak jako ostatní vojáci z povolání z Přeštic, pp.Kohout, Hodinář, ing.Vaniš, Flégl a další.Korea byl název letiště v Žatci.
Re: Re: 😉
Rudo |
14.3.2021 20:52 |
id 154817 |
nahlásit
Ahoj Ivane
Sluzil som v Přesticich 71-73. Pana Brtka si tam uz nepamatam, to uz tam zrejme nebol.
Prajem vela zdravia, Rudo.
Re: Re: Re: 😉
Ahoj Rudo, paní Brtková je dcerou zesnulého p.plk.Ing.Pavla Peera.Pan Peer byl za nás( 1967 - 69) v hodnosti poručíka RTB, jako kpt. velel základně Bochov a potom jako plukovník řídil operační oddělení divize v Žatci. Byl to dobrý člověk. Přeji Vám taktéž hodně dobrého zdraví v této nedobré době. Ivan
Zde již nelze dále reagovat
Re: Re: 😉
Dobrý den pane Doležal, velmi děkuji za vstřícnou odpověď. Ano, hodný a usměvavý tatínek byl, jak jinak ho mohu mít jako dcera v paměti. Přeji Vám pevné zdraví a hezké dny. Brtkova Alena
Re: operator AV
Já jsem rukoval , když jste Vy šli domů.Dělal jsem písaře a kpt.Čurdu jsem znal velice dobře.Byl to frajer.Jednou při poplachu mi dal facku ,ať nemusím
do basy.šára a Pejša bezva pošťaci.
To jsme byli ještě mladí a plní elánu.
Tak , ať se daří,,,,,,
*
Zdravím Sašu Vícha.Já byl tvůj pulročák přes zimu 76-77,potom jsem byl převelen do Přeštic Myslím že jsi byl od Olomouce.Tvoji mazáci byli Duriga, Zatko a dál už si nevzpomenu, ale moji Kouřil Zelenák Mikulica na ty nejde zapomenout. Z lampasáku jenom kpt Curda a npor Pribyl dál už nevím měj Miloslav Nosek Příbram
Zdravím všechny co na Bochově sloužily
Do Kralovic jsem narukoval 10/1974 a po přijímači Bochov 74-9/76.Často jezdím do KV tak sleduji zanik P 12.Samozřejmě jsem neodolal a několikrát jsem i přes zákaz vyjel i nahoru na B i C.Z B je teď asi ubytovna.Ten objekt je téměř stejný a z autoparku je parkoviště.C je jako na foto,ale kdo tam byl tak pozná vše.Já jsem při cvičení byl často na dřevěné pozorovateně napravo od vcodu vedle garáží po které už není ani památky.Je hezké zavzpomínat.Mějte se vsichni hezky.Míra
Re: Zdravím všechny co na Bochově sloužily
Ahoj Míro,
dobře si pamatuju. Narukoval jsem jako ty 10/74, ale já do Karviné. V Bochově jsem byl od léta 75 do civilu....podzim 76.
Měj se hezky a další ti posílám na mail.
Pepa
vojna VU Bochov
ahoj lidi tady Attila sloužil jsem tu jako spojař v letech 1981 až 1983 , v létě letos jsem se tam byl podívat a zavzpomínat na své mládí ,byl jsem přímo jak byli rakety nahoře , ubytovnu jsem tehdy tam stavěl , není tam už dneska vůbec nic , Náš velitel byl tehdy myslím ppl. Straka
OZVĚ TE SE NĚKDO KDO TAM BYL ZÁROVĚN SEMNOU ,
Attila
Re: vojna VU Bochov
Také jsem zde byl od 80-82 ruku duben, jako navaděč raket délka.
Re: vojna VU Bochov
Ahoj!Ja som tam slúžil 81 až 83 tak sme sa museli stretnúť určite!
Re: Re: vojna VU Bochov
arpad klokner |
23.11.2021 15:50 |
id 159971 |
nahlásit
ahoj v 82 83som tam bol tiez .Bol si hasic.Arpad klokner
Re: vojna VU Bochov. 1981-83
Ahojky spolubojovníci v Bochove 1981-83. Atila pamätám si Ťa a spomínam na časy minule smutné aj veselé.To boli časy ktoré sa nezabúdajú. Ozvite sa.
kobyla
Ahoj Bochováci. Slúžil som na Bochove ako kobyla obsluha č. 1 . 82-84
Re: kobyla
Ahoj Pavol,pamatam si Ta,sluzil som na Bochove 10/82 do septembra 83 ako AVeckar,toto leto som stretol Stana Krchnaka,Joza Mihalku aj Mila Stiebra,pozdravujem.Jozef Dzurenka
Re: Re: kobyla
Aj ja si pamätám aj chlapov čo si menoval . S Jozefom Borončom sa stretávam . Spomínam si na Fandu Ptáčka ,Lysca. Pavla Tvrdeho . Hľadal som ich na FB ale nie su tam.
Re: Re: Re: kobyla vodič
Ahojte Mladé Uchá!Jožko Borončo mutar Peter Lysec a Ptáček polročaci .Nemaš na nich kontakt?Ak máš prosím Ta pošli mi ich,Dakujem.Nam bol velitel Jedinák a Fero Žilinský
Re: Re: kobyla
Ahoj borci, Bochov 81-83 , kámoši Jura Páleník, Luboš Nagy.Byl jsem kotelník a PZH, přezdívka Bivoj.
V O L CH O V
Zdravím všechny rakeťáky, "kobyly" především. Na Bochově jsem sloužil 1970-71. Najdu ještě někoho? Narukoval jsem 1969 do PŠ Pezinok. Za mě velitel palebné baterie mjr.Tocauer, kpt.Havlíček. Tel.721442613. Říkali mi "kachna".
Re: V O L CH O V
Ahoj, mluvili jsme po telefonu, zapoměl jsem Ti dát odkaz na video z céčka tak tady : https://
www.youtube.com/watc…
Re: V O L CH O V
1969 pezinok 1970 71 bochov velitel druzstva privratsky nepomucky karpisek strelby v sssr 1971 zdravim nejvysiho chlapa na bochove a malire aut hral jsem za bochov fotbal zdravim vsechny kobyly v ceskoslovensku 607939210 par jmen ktere si pamatuju uzovic santavy varga kukola prochazka nikl jirasek vanek simanek kotrc rad bych se tam jeste podival kdyby to slo mejte se vsichni fajn cau
pátrání
Vážení příslušníci 2. plro ( VÚ 3365 Bochov )
Zabývám se historií Doupovských hor, VVP Hradiště a Vojenského újezdu Hradiště. Pro úplnost potřebuji i další informace o Vašem útvaru, zejména v období od roku 1980 až do zániku. ( jména velitelů, , způsob likvidace oddílu a pod.)
Všechny informace uvítám a použiji ve své knize o Doupově s uvedením poskytovatele informací ( bude-li si to přát )
Kontakt : hobbysvehla@seznam.cz
mobil : 603 985 219
osobní setkání v plzni je možné.
S pozdravem Ing. Bedřich Švehla, plk. v.v.
U Ruské věže
Jirka |
27.1.2019 22:04 |
id 135246 |
nahlásit
Ahoj bojovní cirakeťáci ! Jakožto příznivec vojenské historie mám jeden dotaz. Na turistikých mapách,je místo dislokace vaší bojovky uváděno jako U Ruské věže. Říkalo se tomu již v dobách vaší služby,nebo je to novodobý název. Děkuji za případnou odpověď !
Re: U Ruské věže
Zbigniew W. Tomanek |
email |
2.7.2019 14:12 |
id 139047 |
nahlásit
Ahoj, sloužil jsem v útvaru VÚ 3365 Bochov v létech 1988-1989 jako absolvent. Mám pocit, že název u Ruské věže vzniknul až když ta mobilní opraátor postavil vysílač. Za našich dob se tomu tak neříkalo.
Re: Re: U Ruské věže
Nazdar, slúžil som asi pol roka v Bochove, bol som tam prevelený z Pernarca, pretože starší ročník bol na strelbách v Rusku. Bol som v UV kabíne. Spomínam si na P12 pri ceste kde som spával a chodil som na brigádu do porcelánky v Stružnej, vyrábali sme tam tie nádoby na popíjanie karlovarskej vody, taktiež si spomínam na neaký bar či hospodu v Bochove na námestí kde sme chodili popíjať. Bol som tam cez zimu, bolo tam neskutočne zima a snehu, čo sa týka Ruskej veže, nič takého sa tam tak nemenovalo, jedine si pamätám na zaniknutú dedinu keď sme sa vracali z vychádzky z Bochova a šli sme cez zbúranisko dediny ktorá sa volala možno Dlhá, možno neak inak, bolo tam mnoho zbúraných domov asi po nemcoch, bolo to z Bochova veľmi ďaleko, najmä keď sme šli v noci z vychádzky. Rok 1971 je veľmi ďaleko, na nikoho si už nespomínam, bol som tam ako píšem iba necelého pol roka. Plánujem sa tam v tomto roku pozrieť, bol som aj v Pernarci, no hrôza. Všetkých ktorí tam slúžili v roku 70-71 pozdravuje Marian z Abrahámu. marian.vrbovsky.abraham.@gmail.com
Re: Re: Re: U Ruské věže
Rudo |
2.2.2022 20:18 |
id 162247 |
nahlásit
Ahoj Marian
Neviem presne rok a mesiac ked som v Bochove bol z rovnakeho dovodu nejakych par tyzdnov. Prestice boli v rusku na strelbach, asi v 72 niekedy na jar, februar? prave na tom RL P12 pri ceste, chodil som na brigadu ale v Bochove do nejakeho kulturaku kde sa v sale robila nova parketova podlaha.
Prajem vela zdravia.
Rudo, Vd-operator RL-P12, 71-73 Prestice
OPERATOR NAVEDENIA
Miroslav Magušin |
email |
10.8.2018 14:45 |
id 130965 |
nahlásit
Čavte Bochovaci v 1987 som bol tabulkovo v Bochove.Potom som bol v Asuluku na strelny s VU Pernarec a ako mazak som bol z Bochovom.Jaro Misina.teba si pamatam ty si bol od Starej Turej myslim vy tiez Lubora Dzurika kpt.Marek bol potom v Pernarci.Ten.rocnik Lanč Souček...boli moji polrocaci.V C-cku sme vam museli robyt tmu z prestieradiel aby ste sa vyspali po sluzbe:).
Re: OPERATOR NAVEDENIA
Libor Dzurik |
13.10.2018 21:37 |
id 132313 |
nahlásit
Serus Miro badal som ako to v sucastnosti vyzeta na Bochove a nasiel som tvoj prispevok.Nesmierne sa tesim ze sa niekto ozval.Spomienky na Lanca a Souceka. Velitel odielu mjr.Hruby alebo kpt.Marko. Kolko som tych strazi prezil aj spolu sme boli .S Jarom som sa par ktrat stretol ale momentalne neviem kde zije.Ja byvam v Dolnych Nasticiach na rodicovskom dome som zenaty mam troch synov vo veku 23 21 a 19. Uz mam aj vnucku
19 mesiacov ma a budem v decembri dedom cakame vnuka.Takze v kratkosti asi tolko. MOJ email. capello24 . Alebo moj kontakt 0949 561 453. Maj sa dobre a ozvi sa.
Re: Re: OPERATOR NAVEDENIA
Ahoj, ja som nastúpil v 1988-90. Teba si pamätám, aj Magusina. Isty čas som bo v C-ku ako operátor AV, potom armar a pekelnik v B-cku. V lete 89 na "dovolenke" v Rusku. VZP : veliteľ bol asi Mjr. Marko, alebo kpt.Hasek bratia Benesovci, Mjr. Hulina, Šrom, Džupin. Pamätám aj kuchára Misinu, ktorý má príspevok nižšie.
OPERATOR NAVEDENIA
Miroslav Magušin |
email |
10.8.2018 14:45 |
id 130964 |
nahlásit
Čavte Bochovaci v 1987 som bol tabulkovo v Bochove.Potom som bol v Asuluku na strelny s VU Pernarec a ako mazak som bol z Bochovom.Jaro Misina.teba si pamatam ty si bol od Starej Turej myslim vy tiez Lubora Dzurika kpt.Marek bol potom v Pernarci.Ten.rocnik Lanč Souček...boli moji polrocaci.V C-cku sme vam museli robyt tmu z prestieradiel aby ste sa vyspali po sluzbe:).
operátor dálky UV
Ahoj chlapi,
zřejmě jsem nejstarší z těch co se ozvali. Sloužil jsem na Bochově v letech 1966-1968, takže jsme si tam prožili i příchod "hrdinné sovětské armády" v roce 1968. I přesto, že to bylo na pivo 12 km, byla tam vojna bezvadná, žádná buzerace, výlet do Ašuluku atd.. Byl bych rád. kdyby se někdo ze spolubojovníků ozval.
Re: operátor dálky UV
Ahoj Vildo
Narukoval som v r.1967 a bol si moj velitel družstva
vodil som na polohe naš velitel Fanda Śpaček
Zijem v Spišskej Novej vsi uz ako dochodca Objavil som to nahodou a ak chces odpis
Re: Re: operátor dálky UV
Ahoj Jožo,
jsem rád, že se ozval někdo z doby, kdy jsme válčili na Bochově. Dobře si na tebe vzpomínám, ještě mně utkvěl v hlavě Laco Matvija, Gyepes, Rottr, Mašín.
Měj se hezky .
VJ
Re: operátor dálky UV
Dobry den, muj tata slouzil v Bochove, asi 1966-1968. Neznate se?
Re: Re: operátor dálky UV
Dobrý den Marku,
s vašim tátou jsem sloužil, byl v kabině AV a dobře si na něj vzpomínám. Jestli se nepletu, jmenoval se Jan a byl z Prahy /"pražáci" tam u RTB (1. roty) byli čtyři - Jirka Kadeřábek, Tonda Hašek a Pavel Walenfels/. Předpokládám, že po vojně s některými z nich udržoval kontakt. Spolu jsme zažili okupaci v roce 1968.
Mějte se.
spojar ,C´´-VS
Bol som tam 83-85 spolu s Miro Blaha patrac.
Re: spojar ,C´´-VS
Ano, velitel npr Reiter, NŠ npr Hrubý, kuchaři Šmolík, Černý atd.
PF 2018
Vsetkym ktory stravili cast svojho zivota u plro v Bochove prajem radostne Vianoce a skvely rok 2018. Vela zdravia priatelia.
Rudo
Re: PF 2018
aj tebe pf2018 prajem st.kuchar 1987 89 rocnik
Sejdeme se i v roce 2018
MOBILIZACE bude i v roce 2018 |
email |
17.9.2017 23:05 |
id 120904 |
nahlásit
Setkání v roce 2017 opět proběhlo v Kralovicích, kterého se zúčastnilo nemálo našich spolubojovníků. Vše na jedničku zorganizoval Franta Mezek. Nic nebrání tomu aby se setkání uskutečnilo i v roce 2018. Již nyní se můžete hlásit na mezekafranta@seznam.cz Tel.605 894 252. Zúčastnit se může každý kdo prošel vojenskou základní službou. A nemusel sloužit jen u PVOS.
Re: Sejdeme se i v roce 2018
Poslal jsem e-mail. Má parketa je:
www.vojensko.cz/3-pl…
Chlapi, mějte se, čas utíká....... :-)
Mobilizace
POZOR! POZOR! Páni rakeťáci, kamarádi,
SRAZ V TŘEMOŠNÉ SE NEKONÁ - KONÁ SE V KRALOVICÍCH !!!!
Svolávám všechny spolubojovníky TO Hadačka k 50-letí výročí od narukování do armády 1967-1969 i všechny ostatní kamarády z okolních ročníků! A to na 5.srpna 2017 do Kralovic. Sraz se uskuteční v hotelu PRUSÍK, příjezd do 11.00 hod, poté bude zahájení srazu. Někteří budou v Kralovicích již od pátku nocovat a posedí v lokále po večeři v pátek, kdo má takto přijet zájem, zajistěte si urychleně přespání, místa u ubývají.
Z důvodu stravování, sdělte mi nějak prosím nezávazně svoji účast, je to informativní, ale docela důležité.
Kdo vlastní nějaké dobové fotografie, vezměte je sebou.
Při příchodu do Prusíku se prosím zapište na prezenční listinu u vchodu v lokále.
Neváhejte a přijeďte si popovídat a zavzpomínat, vždyť to špatný už jsme přece zapomněli, zůstalo jen to dobré.
Všechny zdraví a zve
Franta Mezek
mezekafranta@seznam.cz T.: +420 605 894 252
tankáni
Nakolko sme boli vodici tankov III. zaloznej roty tankoveho praporu VU2071 v Karlových Varoch v rokoch 1979-1980, casto sme chodili do straznej sluzby aj na spominany objekt Bochova. Bol by som rad, keby sa niekto z kamaratov ozval.
kurz k.k.z
Stefan Krizan |
5.3.2017 09:56 |
id 114316 |
nahlásit
na Bochove som bol v 1977 na jesen na vodicskom kurze a v prijimaci.Tam nas ucili pochodovat hore do cecka.pozdravujem vsetkych chalanov ktory si nato este spominaju Stefan.
operator v "C"
Na P12 som bol asi len raz, ale hore v kasarnach a v C-ku som odkrutil vyse 20 mesiacov. Zaujimave casy :-)
Re: operator v "C"
Rudo |
12.2.2017 23:50 |
id 113513 |
nahlásit
Ahoj Miro. V ktorych rokoch si tam sluzil?
Re: operator v "C"
Byl jsem zde 1984-86 operator beta.Zdravim všechny Bochovaky
Re: Re: operator v "C"
Taky zdravim.jestli pamatuješ přezdívku Štefan.Jinak zdravim taky všechny.Sloužil jsem jaro 1984-86
Re: Re: Re: operator v "C"
byl jsem patrac a spojar s oddílem na Astrachani.Pamatuje si to někdo.
operator P12
Rudo |
10.11.2016 22:03 |
id 110050 |
nahlásit
Je to velmi davno, bol som tu po dobu jednoho mozno dvoch tyzdnov niekedy snad v roku 1972, myslim ze v case ked "nasi" z Prestic boli v Asuluku, nepamatam preco "dvanastkari" vtedy nesli.
Re: operator P12
Ja1987 89 starsi kuchar VO mjr Hruby NS Kpt Marko spolubojovnici MARTIN LANČ ,SOUČEK,KRAJÍČEK ,DZURIK,ZDENEK HORA
Re: Re: operator P12
Já jsem sloužil u Vú pernarec to patřilo pod kralovice jako Bochov taky v těchto letech možná že jsme se viděli občas jsme jezdili do Bochova
Re: Re: Re: operator P12
V Pernarci som bol v Prijímači Apríl Duben 1987
Re: Re: Re: operator P12
Rudo |
23.12.2021 21:35 |
id 160892 |
nahlásit
Neviem jak som moholo prehliadnut tvoj prispevok.. ak si sluzil na P12 v Pernarci tak sme sa urcite stretli, sluzil som v Presticich ale rovnako ako na Bochove som isty cas bol aj v Pernarci. Pernarec tu ma svoju stranku a ne niektorej z dobovych fotiek som tam aj ja.
Re: Re: operator P12
Miroslav Magušin |
email |
10.8.2018 14:53 |
id 130966 |
nahlásit
Čav Jaro pamatam.si ta ako kuchara.Taky mali skreklavy niekedy aj neprijemny. Chodil som aj stebou do sluzby do kuchyne...pamatas?
Re: operator P12
Je tady více kluků, kteří zde sloužili v letech 1971 - 1973? A byli v Ašuluku v r. 1973?
Re: Re: operator P12
Rudo |
23.12.2021 21:38 |
id 160893 |
nahlásit
ahoj Stando, v Asuluku som nebol ale isty cas na tom odlucenom stanovisti RLP P12 na vrsku kusok za obcou Bochov..
Rudo