Objekty PS

« Zpět | Jdi na seznam | Obnovit | Vaše komentáře (283)

(pro změnu obrázku můžete použít CTRL + šipky ↔ numerické klávesnice)
9 foto (O.Vítek) z celkových 177

Foto 9
... půjdeme po sousední cestě vedoucí k bývalé SiS. V těchto místech bývala druhá brána na rotu (a potom zde začneme prohlídku areálu).
Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5 Foto 6

Autor: internet nebo reprofoto | Pořízeno: | Foto: 6 fotek

Foto 7 Foto 8 Foto 9 Foto 10 Foto 11 Foto 12 Foto 13 Foto 14 Foto 15 Foto 16 Foto 17 Foto 18 Foto 19 Foto 20 Foto 21 Foto 22 Foto 23 Foto 24 Foto 25 Foto 26 Foto 27 Foto 28 Foto 29 Foto 30 Foto 31 Foto 32 Foto 33 Foto 34 Foto 35 Foto 36 Foto 37 Foto 38 Foto 39 Foto 40 Foto 41 Foto 42 Foto 43 Foto 44 Foto 45 Foto 46 Foto 47 Foto 48 Foto 49 Foto 50 Foto 51 Foto 52 Foto 53 Foto 54 Foto 55 Foto 56 Foto 57 Foto 58 Foto 59 Foto 60 Foto 61 Foto 62 Foto 63 Foto 64 Foto 65 Foto 66 Foto 67 Foto 68 Foto 69 Foto 70 Foto 71 Foto 72 Foto 73 Foto 74 Foto 75 Foto 76 Foto 77 Foto 78 Foto 79 Foto 80 Foto 81 Foto 82 Foto 83 Foto 84 Foto 85 Foto 86 Foto 87 Foto 88 Foto 89 Foto 90 Foto 91 Foto 92 Foto 93 Foto 94 Foto 95 Foto 96 Foto 97 Foto 98 Foto 99 Foto 100 Foto 101 Foto 102 Foto 103 Foto 104 Foto 105 Foto 106 Foto 107 Foto 108 Foto 109 Foto 110 Foto 111 Foto 112 Foto 113

Autor: O.Vítek | Pořízeno: 2.2008 | Foto: 107 fotek

Foto 114 Foto 115 Foto 116 Foto 117

Autor: P.Hudeček | Pořízeno: 8.1996 a 8.1997 | Foto: 4 fotky

Foto 118 Foto 119 Foto 120 Foto 121 Foto 122 Foto 123 Foto 124 Foto 125 Foto 126 Foto 127 Foto 128 Foto 129 Foto 130 Foto 131 Foto 132 Foto 133 Foto 134 Foto 135 Foto 136 Foto 137 Foto 138 Foto 139 Foto 140 Foto 141 Foto 142 Foto 143 Foto 144 Foto 145 Foto 146 Foto 147

Autor: O.Vítek | Pořízeno: 10.2010 | Foto: 30 fotek

Foto 148 Foto 149 Foto 150 Foto 151

Autor: J.Bébar | Pořízeno: 4.2012 | Foto: 4 fotky

Foto 152 Foto 153 Foto 154 Foto 155 Foto 156 Foto 157 Foto 158 Foto 159 Foto 160 Foto 161 Foto 162 Foto 163 Foto 164 Foto 165 Foto 166 Foto 167 Foto 168 Foto 169 Foto 170 Foto 171 Foto 172 Foto 173 Foto 174 Foto 175 Foto 176 Foto 177

Autor: A.Tetur | Pořízeno: 2017 | Foto: 26 fotek



Vaše komentáře...
Přidat nový komentář...
POZVÁNKA na 3. Sraz veteránů 6. rPS PODMOLÍ
ADMIN | email | 6.3.2024 18:40 | id 177385 | nahlásit
Zdravím všechny.
Chystáme třetí setkání
VŠECH BÝVALÝCH ROČNÍKŮ pohraniční stráže 6. rPS PODMOLÍ u Znojma.
Termín: 21. – 22. 6. 2024
Hlavní program sobota od desáté hodiny v místě Hospůdka u Rybníka v Podmolí.
Prosím všechny, kteří se chtějí zúčastnit,
o potvrzení účasti, abychom mohli rezervovat příslušný počet míst.
Byly odeslány pozvánky na kontakty přes e-mail a WhatsApp.
Pokud víte a máte kamaráda, co zde sloužil, dejte mu prosím vědět.
Pozvánku a informace naleznete zde, fotogalerie. (bude zveřejněno)
Organizace - kontakty:
ADMIN
E-mail: 6rotapodmoli@seznam.cz
Miloš Koutný
Tel: +420 730 809 315
E-mail: kuta8466@gmail.com
POZVÁNKA na 2. Sraz veteránů 6. rPS PODMOLÍ
ADMIN | email | 20.5.2023 19:45 | id 172556 | nahlásit
Zdravím všechny.
Chystáme druhé setkání
VŠECH BÝVALÝCH PŘÍSLUŠNÍKŮ - ROČNÍKŮ pohraniční stráže 6. rPS PODMOLÍ u Znojma.
Termín - sobota 16. 9. 2023
od desáté hodiny v místě Hospůdka u Rybníka v Podmolí.
Prosím všechny, kteří se chtějí zúčastnit,
o potvrzení účasti, abychom mohli rezervovat příslušný počet míst.
Byly odeslány pozvánky na kontakty přes e-mail a WhattApp.
Pokud víte a máte kamaráda, co zde sloužil, dejte mu prosím vědět.
Organizace - kontakty:
ADMIN
E-mail: 6rotapodmoli@seznam.cz
Miloš Koutný
Tel: +420 730 809 315
E-mail: kuta8466@gmail.com
Ps Podmoli 87/89
Peter Struk | email | 29.1.2023 17:16 | id 170310 | nahlásit
Pozdravujem spodTatier vsetkych Peesakov čo slúžili “Na starémPodmoli”zvlášť náš ročník 87/89 posledni”730” VRRupčik.Je to už 33rokov čo sme zapíjali civil uJerryho v sklipku vBujanoviciach. Teší ma že som Vás našiel aj tu spoločnú fotku priUaze je to super spomienka.To stretnutie2022je super ale nespoznávam nikoho bohužiaľ .Verím že vbuducnosti sa mi podarí nájsť čas a na stretnutie prídem.spomínam “šobes”lanovu lávku cezDyje Králuv stolec a super výhľad zHradečka na kaňonDyje.Bolo by dobre znovu si to prejsť a zájsť aj do Hardegu.?
Kynologové z roku 1974
Zdeněk Večerka | email | 29.1.2023 15:18 | id 170289 | nahlásit
Hledám kluky kteří ukončili PŠ v roce 1974.Zdeněk
Podmolí
Pavel Meduna | email | 24.12.2022 19:56 | id 169233 | nahlásit
Všem Podmolákům přeju hezké Vánoční svátky
Podmolí 66-68
Patrik Weyrich | email | 8.9.2022 11:18 | id 166970 | nahlásit
Dobrý den,
Můj děda sloužil také v Podmolí konkrétně v roce 66-68, chtěl bych se zeptat, jestli by se tady nenašel nějaký jeho "spolubojovník", který má nějakou fotografii spojenou s mým dědou, protože po něm doma nic podobného nezůstalo. Jméno Vladislav Weyrich.
děkuji
 
Re: Podmolí 66-68
Admin - 6. rPS Podmolí | email | 8.9.2022 19:38 | id 166981 | nahlásit
Dobrý den, nejstarší ročník s kterým jsme v kontaktu sloužil v Podmolí v roce 1970, jednalo by se tak o nejstaršího člena služby. V sobotu 10.9.2022 je první sraz všech bývalých PODMOLÁKŮ, tak uvidím, zda tam nebude podobný ročník, dám vědět.
ADMIN - 6. rPS POdmolí / FB
 
Re: Re: Podmolí 66-68
Patrik Weyrich | email | 9.9.2022 09:14 | id 166987 | nahlásit
Dobře, děkuji.
POZVÁNKA na 1. Sraz veteránů 6. rPS PODMOLÍ
ADMIN | email | 16.4.2022 10:36 | id 163770 | nahlásit
Zdravím všechny.
Chystáme první setkání
VŠECH BÝVALÝCH PŘÍSLUŠNÍKŮ - ROČNÍKŮ pohraniční stráže z naší 6. rPS PODMOLÍ u Znojma.
Termín je sobota 10. 9. 2022
od desáté hodiny v místě Hospůdka u Rybníka v Podmolí.

Prosím všechny, kteří se chtějí zúčastnit,
o potvrzení účasti, abychom mohli rezervovat příslušný počet míst.
ADMIN zařídí pozvánku pro všechny kontakty, které má, přes e-mail.
Případně, pokud víte a máte kamaráda, co zde sloužil, dejte mu prosím vědět.
Organizační výbor - kontakty:
Miloš Koutný
Tel: +420 730 809 315
E-mail: kuta8466@gmail.com
ADMIN
E-mail: 6rotapodmoli@seznam.cz
 
Re: POZVÁNKA na 1. Sraz veteránů 6. rPS PODMOLÍ
Admin | email | 26.4.2022 14:40 | id 163951 | nahlásit
INFORMACE - SRAZ - 6. rPS PODMOLÍ
Termín: 10. 9. 2022 od 10 hodin
Požádám všechny, kdo chtějí přijet, o potvrzení účasti.
Pokud plánujete sebou vzít manželku, přítelkyni, děti, prosím o sdělení počtu lidí,
abychom mohli nahlásit, orientačně počet jídel v Hospůdce u Rybníka.
Kdo máte fotografie a různé předměty, například mazácký metr a jiné, vezměte sebou.
Doporučím, při teplejším počasí vzít sebou REPELENT proti hmyzu, posezení je u rybníka,
procházka lesem, na rotu, v teplém a sparném počasí, může se hodit.
Vlastní zkušenost z návštěvy Podmolí v roce 2020.
Budeme připraveni také na horší variantu, tkz. mokrou, za špatného počasí.
Miloš Koutný zajistí zahradní párty stan a lavice na sezení.
Sebou případně teplé oblečení, obuv do terénu, deštník, pláštěnku. A hlavně dobrou náladu.
Účast prosím potvrďte: (vyberte si možnost)
1. e-mail: 6rotapodmoli@seznam.cz
2. telefonicky: +420 730 809 315
 
Re: Re: POZVÁNKA na 1. Sraz veteránů 6. rPS PODMOLÍ
Admin | email | 26.4.2022 14:41 | id 163952 | nahlásit
PROGRAM:
Pátek - 9. 9. 2022
Je zde možnost přijet již v pátek, pro ty, co to mají daleko, nebo ze Slovenska.
Kdo chce, může využít nabídky kempu, kde je domluveno ubytování pro zájemce.
Každý zájemce si musí telefonicky domluvit nocleh, volejte p. Manhaltera, tel. +420 725 039 673,
s odkazem na 1. Sraz veteránů 6. Rota PODMOLÍ.
Termín rezervace do 6. 5. 2022 ! Poté bude možnost, podle zaplnění kapacity kempu.
Ubytování v chatkách, bungalovech, možnost chytání ryb, 2 rybníky, možnost posedět a najíst se.
V blízkosti Hostinec Na Návsi, Naše Hospůdka, COOP Jednota obchod.
Možnost příjezdu vlakem, vlaková zastávka Olbramkostel (vzdálenost cca 1km od kempu)
Dále je domluveno, pokud budete mít zájem, že Vás v sobotu odvezou z kempu do Podmolí
a večer přivezou zpět. Olbramkostel - Podmolí, vzdálenost autem 10,5 km, čas 11 minut.
Všechno záleží na Vás, jak se domluvíte v místě kempu, možnosti jsou zařízeny.
Kontakt:
CAMPZ54ALL s.r.o.
ATC KEMPÍK OLBEC
GPS: 48.9257864, 15.9395947
Správce kempu: p. Manhalter, tel. +420 725 039 673
Olbramkostel 192, 671 51 Olbramkostel
E-MAIL: info@campz54all.cz
WEB: https://kempik-olbec.cz/
FACECOOK: https://www.facebook.com/atc…
 
Re: Re: Re: POZVÁNKA na 1. Sraz veteránů 6. rPS PODMOLÍ
Admin | email | 26.4.2022 14:42 | id 163953 | nahlásit
PROGRAM:
Sobota - 10. 9. 2022:
10 - 11 / příjezd účastníků srazu
11 - 12 / oběd - Hospůdka u Rybníka
12 - 15 / návštěva roty, stanoviště PchH, Žlebák
15 - 18 / posezení - Hospůdka u Rybníka
18 - 19 / odjezd domů
Časový program berte prosím orientačně, abychom to nějak časově dali.
Hospůdka u Rybníka - občerstvení a teplá jídla po celý den
GPS: 48.848085, 15.942435
Příjezd autem - parkování - cca 100 metrů od Hospůdky u Rybníka
Kontakt:
Podmolí, 669 02
Tel: +420 603 215 708, p. Moltaš
E-mail: eva.moltasova@centrum.cz
WEB: https://hospudka-u-rybnika.cz/
Facebook: https://www.facebook.com/Hos…
Na rotu se musí jít pěšky, za rybníkem je zákazová značka vjezdu! (jen na kole)
Trasy / vzdálenosti / časy: Rybník - rota - poplachovka - Žlebák
1. Rybník - rota / 980 m - 16 min
2. Rota, podél KP, hlavní stanoviště poplachovky / 1 100 m - 18 min
3. Rota, zpět k Podmolí,rozcestí, podél lesa k poplachovce / 730 m - 11 min
4. Poplachovka - Žlebák / 810 m - 12 minut
5. Žlebák - poplachovka, krajem lesa, Hájenka, rybník / 1600 m - 33 min
6. Žlebák - poplachovka, rozcestí, rybník / 1800 m - 36 min
Rybník, rota, podél KP, Poplachovka, Žlebák, zpět Poplachovka, Hájenka, Rybník
Cesta celé trasy: 4 300 m - 1 hod 17 min
Trasa od Rybníku po Železné schody a zpět: 6 800 m - 110 minut
Zvaní jsou všichni, co sloužili na 6. rPS Podmolí u Znojma,
všechny ročníky - všichni ze základní vojenské služby i sloužící důstojníci a velitelé.
V termínu od 9. září 2022 od 13:00 hod do 11. září 2022 do 17:00 (pá-ne)
zároveň probíhá ZNOJEMSKÉ VINOBRANÍ 2022. Návštěvu roty tak můžete spojit i s touto akcí.
Prosím, předejte tyto informace všem ostatním účastníkům 1. Srazu veteránů 6. roty PODMOLÍ.
Děkuji.
Těšíme se, že se nás sejde CO NEJVÍCE 
Admin & Kuťa
 
Re: Re: Re: Re: POZVÁNKA na 1. Sraz veteránů 6. rPS PODMOLÍ
Mirek alias Bigoš | 26.7.2022 16:53 | id 166140 | nahlásit
... pánové veteráni z 6. r.PS ... ať se na srazu sejdete v hojném počtu a máte na co vzpomínat ... doufám, že dáte i nějaké to foto na portál ! ... tak ať se zadaří, váš bývalý kolega ze 7. r.PS (podzim 82-84).
Přaní do nového roku
Zábranský Josef | email | 6.1.2020 14:21 | id 143454 | nahlásit
Kluci,přeji vám všem, kteří jste zde prožily dva roky svého mládí,hlavně zdraví a štěstí. A kdyby byl nějakýsraz, tak napište. Jestě jednou Vás všech zdravím.
H
pánové a co retro 70-71
bořivoj | email | 22.2.2019 17:04 | id 136044 | nahlásit
pozdravuji všechny co sloužili na PODMOLÍ 70-71 pozdravuje jokver řidič a já tu bydlím na duchodě.
 
Re: pánové a co retro 70-71
Josef Hubáček | email | 21.7.2022 09:12 | id 166013 | nahlásit
Ahoj kolego, na rotě jsem sloužil od září 1971 do března 1973. Před tvým odchodem do civilu jsem od tebe převzal GAZ 69 a orok později od Žižáka P V3S.
Už se těším na září, na první sraz veteránů PS pohraniční roty Podmolí.
Zdravím všechny kteří zde sloužili a přijeďte na sraz!
ps.Podmolí
Zábranský josef | email | 17.2.2019 14:22 | id 135883 | nahlásit
Podmolácí r.72-75,jestli tam někde jste, ozvite se.
 
Re: ps.Podmolí
BOŘIVOJ JOKVER | email | 26.12.2021 08:59 | id 160990 | nahlásit
moje služba v podmolí 20.3 1970---do 24.9 1971 jako řidič.VELITEL KYVALA KTERÉHO POTKÁVÁM NĚKDY VE ZNOJMĚ. JA JSEM SI POSTAVIL NA DUCHOD V PODMOLÍ OD ROKU 2005.NAD HOSPODOU. TAK ČAU.
 
Re: Re: ps.Podmolí
jozef sopusek | email | 17.2.2022 13:09 | id 162652 | nahlásit
r-62-63 vel.kpt.ADAMEK,potom kpt Krejčiž por Bartak,podp.Kudim prap.Śtancl a rotny Rupcik a hospoda p. Prochaskova
Podmolí 79-81
Eda Gajdašik | email | 29.5.2018 11:14 | id 129153 | nahlásit
Ahojte hledám spolubojovníky 6 roty Podmolí ročník 79-81.ozvete psovod Gajdošík Eda
 
Re: Podmolí 79-81
Petr Janoušek | email | 9.10.2023 18:12 | id 174680 | nahlásit
Ahoj mazáku, zdravím, Petr Janoušek
divočák Ferda
Petr Kubíček | email | 4.4.2018 20:49 | id 127987 | nahlásit
Zdravím všechny, sloužil jsem v Podmolí v roce 86-88.
Divočáka Ferdu jsem si odvezl domů. Bachyňka Ferda se stala zakladatelkou chovu, 11x měla selata a dožila se 9- ti let. Ozve se mi někdo z našeho ročníku?
Kápo - Milan Marcišiak z Hnúště- psovod Kazana?
Karel Zich z Brna?
Kašpar z Halenkovic?
Zdeněk Dudáš z Chvalnova před lety spáchal sebevraždu.
Těsím se na odpověď. Kuba.
Pro ročník 88-89: Igor Pišťáček bydlí v Chropyni
v baráku pode mnou.
 
Re: divočák Ferda
Bruno Malák | email | 22.12.2019 23:06 | id 142887 | nahlásit
Nazdar Kubo.
Zdraví tě kuchař, který plnil vaše žaludky.
Za Ferdu dík.
To z Dudlajzem je mi to líto.
Ozvi se.
Zdraví Bruno (Mája)
 
Re: Re: divočák Ferda
Petr Kubíček | email | 10.1.2020 20:42 | id 143580 | nahlásit
nazdar majo byly to krasne casy rad nato vzpominam ozval se tady pucak pytelka na faceboku karel\zich\ a je tam i donos snazil jsem se spojit s kapem a kaspikem ale marne s dudlajzem jsme to tahly v civilu nez jsem mu prodal flintu a on se pak picl a co ty vis o nekom akde jsi zakotvil chystam se tam dat nejaky foto s ferdou jsem toho moc v civilu prozil nikdy na neho nezapomenu mej se
 
Re: Re: Re: divočák Ferda
Pavel Kelnar | email | 19.6.2020 01:56 | id 147568 | nahlásit
Nazdar kluci,zdravi Vás svazák.Rád vzpomínám na prožité 2 roky.Asi dva roky zpět mně kontaktoval Vlk - Vlčekm že bude nějaký sraz,ale nic z toho nebylo.
 
Re: Re: Re: Re: divočák Ferda
Pavel Meduna | email | 23.10.2022 21:38 | id 167883 | nahlásit
Zar svazáku, sraz byl v září, kde ses flákal?
 
Re: Re: divočák Ferda
Lubo donoval | email | 11.12.2020 13:41 | id 151269 | nahlásit
Nazdar bruno.kua ja som ta hladal na fb a ty tu..kua ferko bol maskot,akurat ze sral kade chodil,ale vycvicil som ho skoro ako psa..a ked prisli mlady jak ich nahanal po kuchyni pamataš?tak dudu mi je luto az teraz to citam..odpis bruno
 
Re: Re: divočák Ferda
Pavel Meduna | email | 23.10.2022 21:28 | id 167882 | nahlásit
Zdarec Bruno, tady pučák...ještě hraješ na kytaru ty stará vojno?
 
Re: divočák Ferda
Jozko 86/88 | 5.6.2020 20:47 | id 147267 | nahlásit
Cauko ja som sluzil v Lukove 86/88 jar a boli sme spolu v Brecclave vo vycviku a tiez som bol psovod a mal som Sup pri podmoli usei 32/33 vrania skala tak cauko
Velitel Krejčíř
Radim Rechtig | email | 27.7.2017 20:02 | id 119604 | nahlásit
Zdravím všechny Podmolské staré psy.Chci se zeptat jestli někdo z pamětníků nezažil velitele Krejčíře? Je to hodně dávno. Já jsem ho potkal v civilním životě. Jeho žena ještě žije.Bydleli tehdy v dvojbytovce.Já jsem ročník služby 87 89 podzim.Ozvete se prosím. Myslím si že to budou hodně staré vzpomínky. Nemá někdo náhodou fotografie ze síně slávy z jakékoliv doby.Podle mě tam bylo pár fotek z doby vzniku roty.Asi se tomu nikdo nevěnoval pro tu záplavu propagandy socialismu. Zajímá mě historie roty.Jezdíme tam každý rok na výlet. Jen podotýkám rok kdy tam byl Krejčíř tak začátek šedesátých let.Zdravím zvláště ročník podzim 87-89.Venda
 
Re: Velitel Krejčíř
Slávek 1959-61. | 7.9.2017 19:37 | id 120649 | nahlásit
V roce 1961 byl velitelem roty kpt. Oliva.
Podmolí-1967-69
Jozev Sýkora | email | 23.4.2017 18:48 | id 116508 | nahlásit
Já jsem sloužilna 10RPS jako psovod pes Donar.
Pozdrav
ADMIN | email | 18.4.2017 01:21 | id 116221 | nahlásit
Ahoj,
zdravím všechny bývalé PODMOLÁKY.
Na stránkách https://www.facebook.com/6rP… máme již 27 členů různých ročníků, těch,
co zde na 6. rPS Podmolí, dříve 10. rPS Podmolí sloužily.
Naleznete zde fotky, videa a zajímavosti.
FB je nastaven jen pro členy.
Kdo má zájem, zašlete info na e-mail, jméno a dobu kdy jste na rotě byli.
ADMIN
 
Re: Pozdrav
jiri cakl | email | 1.7.2017 15:59 | id 118825 | nahlásit
Složil jsem na Podmoli v r.84 až 86 jooo čus ......mám nekde i neake fotky .......velitel byl Kozmer a pol.Rupčik
 
Re: Re: Pozdrav
Juraj kele | email | 15.2.2021 11:15 | id 153820 | nahlásit
Zdtavím všetkých spolubojovníkov rok 84-86
 
Re: Pozdrav
Zdeněk Šabata | email | 10.12.2017 11:42 | id 123695 | nahlásit
Kuchtík 85-86. Fotku nemám žádnou..kluci neposlali...
Šabis..
 
Re: Pozdrav
bob jokver | email | 22.2.2019 17:10 | id 136045 | nahlásit
sloužil jsem 20.3. 70--24.9.71 podmolí. starší řidič na duchod jsem si v podmolí postavil domek už jsem tu 13 roku.čau.jokyn.
 
Re: Pozdrav
Zábranský Josef | email | 26.3.2019 18:46 | id 136828 | nahlásit
Zábranský Josef ,r.73-75
 
Re: Pozdrav
Ludvik Plšek | email | 11.3.2020 20:11 | id 145117 | nahlásit
Vojna 82-84 řidič.Ludvík Plšek.Budu rád za členství.
 
Re: Pozdrav
jozef sopusek | email | 17.2.2022 13:15 | id 162653 | nahlásit
BOLSOM V R 62-63 /STRANKA JE NEDOSTUPNA/
 
Re: Re: Pozdrav
jozef sopusek | email | 16.2.2023 20:39 | id 170812 | nahlásit
admin coje nejakje cicho njcas nedeje
 
Re: Pozdrav
Polach pavel | email | 11.9.2022 15:30 | id 167022 | nahlásit
1973-1975
1975 -1977 kdo jste sloužili?
Láďa Rychnovský - kuchař | email | 12.2.2017 21:52 | id 113506 | nahlásit
Byl jsem na vojně v termínu 1975 - 1977 v Podmolí - pohraniční rota, pokud jste byli přibližně v tomto termínu na stejném místě, napište na email kamaráda, rád bych se letos vydal na toto místo a případné setkání se spolubojovníky by bylo příjemným zpestřením a potěšilo by.
L.Kleban
Venda | 21.10.2016 04:22 | id 109409 | nahlásit
Dobrý den, znal jsem ho....při jedné návštěvě Podmoli jsem ho potkal a dali jsme řeč. ...hodnost praporcicka...jaká už nevim....zdravim
 
Re: L.Kleban
sáblík | email | 21.1.2017 20:49 | id 112762 | nahlásit
Dobrý den,pane Kleban.Sáblo,vzpomínáte?Kájina bydlí v Deblíně. Moc rád vzpomínám na Podmolí.Čím dál častěji tam jezdíme. Dejte mě o sobě vědět. Rád bych Vás potkal A pokecal s VÁMA.
Podmolí 1987 - 1989
Dušan Kozák | 19.3.2016 12:44 | id 102869 | nahlásit
Zdravím všechny kluky z roty PS Podmolí,některá jména z předchozích komentářů poznávám - Marek Malina, Roman Tomaškovič,Zdeněk Vlček. .. ,moje číslo byli kluci Jano Onuščák, Lumír Krehel (kastelán ),Gustav Husár, Vlastimil Kolek, Ruda Nýtl (provianťák ),
Milan Olšák .... Zdraví vás všechny Dušan Kozák ( Kozi )
 
Re: Podmolí 1987 - 1989
Eliška | 25.7.2016 22:27 | id 106980 | nahlásit
Dobrý večer pánové, můj tatínek sloužil v Podmolí jmenuje se Ludvík Kleban zná ho někdo? A Jakou měl hodnost? Děkuji :-)
 
Re: Re: Podmolí 1987 - 1989
sáblík RADEK | email | 21.1.2017 20:59 | id 112763 | nahlásit
Dobrý večer,Eliško. Sloužil jsem pod Vaším tatinkem.V té době měl hodnost nprap. 88-90. Rád na něho vzpomínám! Jeho příbuzná se vdala do Deblína,odkud jsem i já. Když se mi ozvete,a dáte mě vědět o svém otci,budu moc rád. Každý rok do Podmolí moc rád jezdím. Těším se na Vaší odpověd.
Prosba
Zdeněk Vlček | email | 8.12.2015 19:17 | id 98517 | nahlásit
Nemáte prosím někdo kontakt na Vlastika Matějíčka. Je to dúležité. Moc dík. Zdenál
1984,1986 jaro
milan | email | 14.11.2015 20:44 | id 97291 | nahlásit
zdrvavím všechny ps podmolí. byl jsem psovod Bleska v poplachovce. mišák vspomene si někdo ahoj
 
Re: 1984,1986 jaro
Kele juraj | email | 15.2.2021 12:39 | id 153821 | nahlásit
Nazdar ja som tiež slúzil 84-86
Pozdrav všem
Jiří Vycudilík | email | 11.9.2015 12:51 | id 94684 | nahlásit
Tak jsme se někteří v pátek 4.9.2015 konečně viděli -Jiří Vycudilík, Pavel Hudeček, Mirek Cigánek, Jarda Zapletal a Josef Vetchý - a co víc, prostě jsme jeli do Podmolí a udělali jsme si "pánskou jízdu" přímo tam, kde jsme před 32 lety sloužili. Bylo to SUPER! Prošli jsme pravou stranu/Radary/, máme bezva fotky a tam, kde dříve vedly dráty, je dnes les. V Podmolí sice není obchod, ale posezení u rybníka je velmi příjemné. A další perlou bylo naše společné setkání s Vašíčkovými, kteří za námi přijeli, bylo to až dojemné! A další naše setkání před odjezdem - s velitelem Loupancem, opět srdečné a přátelské! Možná něco podobného ještě uskutečníme, protože jsme v přímém kontaktu. Můžete se někdo přidat ! Neváhejte a piště !
 
Re: jaro 83-85
Halouzka Aleš | email | 6.12.2016 20:18 | id 110900 | nahlásit
Omlouvam se ale hodne jmen jsem zapoměl. Jeto prece 32let.Ale hodne vspominek.Moc rat bych se sesešel nebo nejak spojil s ročnikem.Neni mnoho casu.Ale na velitele Lopance si dobre spominam.Semnou tam sloužil Jaroslav Petrusek ,Julius Korbel ,Roman Glocner spojař.Všechny jmena už neznam.Mam tady fotkkya jen se smutne divam.Nadherna leta mladi. tl. 737184279 DIK Halouzka Aleš
 
Re: Re: jaro 83-85
Juraj kele | email | 15.2.2021 12:41 | id 153822 | nahlásit
Nazdar haluz ja si na teba aj na ostatnych celkom dobre pamätám a aj na cezara
 
Re: Re: Re: jaro 83-85
Jaroslav Baier | email | 29.8.2021 09:10 | id 158588 | nahlásit
Zdar Juraj vzpomínáš dělal jsem technika roty za velitele Kozmera na podzim 85 jsem šel do civilu ahoj J.Baier
89-90
Ivan Hudec | 3.8.2015 00:58 | id 93303 | nahlásit
zdravim vsetkych precital som si vase prispevky na niektrych si pametam robil som s Bretom sofera a Emil nase cislo bol PHmak okrem Vikiho nemam na nikoho kontakt ale ak niekto chce fota terenu nas a nasich poliek tak nejake sa najdu aj foto spominaneho byka
 
Re: 89-90
Pavel Vrbka | email | 10.8.2018 12:42 | id 130957 | nahlásit
Nazdar Ivane
Pavel Vrbka -Emil ten PHMak
 
Re: Re: 89-90
Ivan Hudec | email | 27.1.2021 14:57 | id 153064 | nahlásit
Čau Emil po čase som narazil ani neviem ako na odkaz tak ak sa ozveš budem rad 00421944146612
Podmoli 84-86 šabis-kuchař
Zdenek šabata | email | 19.7.2015 12:21 | id 92701 | nahlásit
Hledam kamoše se kteryma sem sloužil.Ozvete se.Ahoj.
 
Re: Podmoli 84-86 šabis-kuchař
Zdenek šabata | email | 8.9.2015 09:39 | id 94490 | nahlásit
Hledam kontakt na provijanťaka Pepu Stančíka iostatnich. šabis.
 
Re: Re: Podmoli 84-86 šabis-kuchař
četař technik roty baier jara | email | 7.5.2018 20:05 | id 128672 | nahlásit
pepa Stančík bydlel v Bařicích u Kroměříže párkrát jsem ho potkal a také kuchaře Krečíře kuchaře česneka ahoj Bája
 
Re: Podmoli 84-86 šabis-kuchař
pachl mILAN | email | 14.11.2015 20:48 | id 97292 | nahlásit
zdravím Tě byl jsem psovod Bleska,MIŠÁK PAMATUJEŠ
 
Re: Re: Podmoli 84-86 šabis-kuchař
Zdeněk Šabata | email | 17.7.2016 11:07 | id 106668 | nahlásit
Ahoj Milane, pamatuji.Zdravim Tě, su rad že se někdo ozve. Maš vice kontaktu?Tak se někdy zase ozvi...
 
Re: Re: Podmoli 84-86 šabis-kuchař
technik roty četař baier jara | email | 7.5.2018 19:47 | id 128671 | nahlásit
zdravím po několika letech na tebe vždy vzpomenu jak jsme s Bleskem strážili hranice ahoj napiš Bája
 
Re: Re: Podmoli 84-86 šabis-kuchař
jaroslaV BAIER ČETAŘ TECHNIK R | email | 12.5.2018 18:51 | id 128768 | nahlásit
zDRAVÍM NEJLEPŠÍHO PSOVODA Z PODMOLÍ
 
Re: Re: Podmoli 84-86 šabis-kuchař
jaroslaV BAIER ČETAŘ TECHNIK R | email | 12.5.2018 18:54 | id 128769 | nahlásit
zDRAVÍM NEJLEPŠÍHO PSOVODA Z PODMOLÍ
 
Re: Re: Podmoli 84-86 šabis-kuchař
jaroslaV BAIER ČETAŘ TECHNIK R | email | 12.5.2018 18:54 | id 128770 | nahlásit
zDRAVÍM NEJLEPŠÍHO PSOVODA Z PODMOLÍ
smutná zpráva
jenda | 7.2.2015 07:48 | id 85866 | nahlásit
Dnes v sobotu,má pohřeb Josef Heger-sloužil kolem roku82 oženil se a zustal v Podmolí má hospodu U RYBNÍKA z pozdravem.....
zběhnutí pohraničníka
kilianzlipoltova | 15.9.2013 10:58 | id 64471 | nahlásit
Dne 10.11.1971 mezi 10 15- 11 00 hod v prostoru HM-VIII/24-25 ,zběhl z výkonu služby stráž roty na pozorovatelně KUKAČKA voj.Ondrej Farbiak,v 09 30 hod propustil na vratech vozidlo V3S za dráty na svoz dřeva a pak se vrátil na pozorovatelnu,kde byl v 10 15 hod ještě viděn DR svob.Krausem v 10 59 hod se vozidlo vracelo zpět a strážný již nebyl na stanovišti,vyslána poplachovka,které zjistila odemčený průchod v DZ a stopy na KP směrem do zahraničí,ve večerních hodinách přišla zpráva,že jmenovaný se nachází v rakouském Retzu
 
Re:zběhnutí? jeho rozhodnutí a svědomí
Matula Jaroslav | 7.7.2016 21:51 | id 106394 | nahlásit
Už by byl skoro duchod na západě,kdežto u nás almužna už na furt áci- ti ho mají co? 13tis za nic nedělání?
 
Re: zběhnutí pohraničníka
BOŘIVOJ JOKVER | email | 26.12.2021 09:05 | id 160991 | nahlásit
TO BYL MUJ HOLUB ŘIDIČ PO MÉM ODCHODU DO CIVILU JOKVER.
Kontakt na stránky PODMOLÍ
Marek Malina | email | 12.9.2013 23:18 | id 64402 | nahlásit
Ahoj - zdravím všechny Podmoláky.
Stránky pro 6.rPS.Podmolí:
https://www.facebook.com/6rP…
ps-podmoli-87-89.raj…
Kontakt:
PS.Podmoli.87-89@seznam.cz
Můžete posílat fotky - rád je přidám do naší galerie.
Marek Malina 87-89, psovod pes Kazan
ARIS
Tonda z Adamova | email | 9.9.2013 15:55 | id 64268 | nahlásit
Při hledání svých vojenských časů jsem narazil i na tyto stránky o Podmolí. proč Aris? Jeho poslední psovod byl Roman Růžička od nás z Adamova, chodil i k nám do kynologického klubu, tak jsem jej velmi dobře znal. Asi 3 měsíce před jeho odchodem do civilu Arise vyřadili z aktivní služby pro ,,Atrofii předních končetin ,,A tak si ho ten Růžička odvezl domu do Adamova a že Aris u něj dožije. Ale do civilu daleko a tak mne požádal, zda bych Arise nemohl mít u sebe. Měl jsem na cvičáku kotec, psa jsem zrovna neměl a tak proč ne. Zvykli jsme si na sebe dost rychle, jako výcvikář ve Svazarmu jsem něco s psíkama zažil, udělali jsme spolu nějakou poslušnost, základní povely, občas jsem ho pro radost nechal kousnout do měkkého peška, chodili jsme na procházky, občas jsem ho vzal domu, zkrátka takovej slušnej psí důchod. Zasloužil si. Na nějaké výstavě jsem se setkal s brigádním kynologem, slovo dalo slovo a na Arise si velmi dobře pamatoval. Když se Růžička vrátil do civilu, byl ještě Aris asi měsíc u mne, ale pak si ho ten kluk vzal a to byl kámen úrazu. Měl akorát hubu plnou keců, Arise nechával celý dny hladem, v kotci samý h***o, bez vody, bez kontaktu. Zkrátka pro Arise utrpení a když se náhodou stalo a dostal nažrat, tak kus chleba se sádlem.
Myslím, že nikdo z kluků co si vzali vysloužilce domů by se tak nikdy nezachoval. Tohle trvalo asi tak víc jak rok. Nakonec byl tak zesláblýa zanedbaný, že ho museli utratit. Jsem pevně přesvědčen, že při dobré péči mohl dožít mnohem více, minimálně 2-3 roky v důchodu a v pohodě a v lásce.
Samozřejmě jsme se s kamarády snažili zasáhnout a zjednat nápravu, ale vše marné. Takže i takoví dokáží být psovodi. Ale to byla asi výjimka.
Co si pamatuji, tak Aris velmi nerad plazil, asi se někdo postaral o špatný zážitek, co? Nevím to jistě ale je možné že na vojně měl ten Růžička přezdívku ,, KUŘE,, tak to je asi tak vše. Chlapa jsem asi 15 let neviděl a čert ví kde je mu konec. Pokud che ještě někdo něco vědět napište mi na mejla.
 
Re: ARIS
Marek Malina | 12.9.2013 23:22 | id 64403 | nahlásit
Arise i Růžičku si pamatuji celkem dobře, Aris byl pěkný pes a určitě si zasloužil lepší konec, Kazan dopadl bohužel také špatně ....
 
Re: ARIS
Milan Vlček | email | 25.9.2013 16:11 | id 64796 | nahlásit
Ahoj,
já sloužil na rotě 86-87 jako RIP a Růža byl můj mladej. Arisa tenkrát přebíral od Petra Polacha, to byla dobrá dvojka, vážně. Když přišel Růža na rotu, měl jsem ho v Jemnici na psovodským výcviku a i na rotě se jevil z psovodů, že by měl jít k Arisovi on.
Dostal ho a vše bylo OK. Poslední roky jsem ho potkával v Brně u MP.
 
Re: Re: ARIS
Jozef Jankovič | 21.10.2016 20:51 | id 109532 | nahlásit
Čau Milane ja som došiel pš.na tvoje miesto RIP 87-89Jozef Jankovič neviem či si pametaš maj sa čauko.
 
Hledám psovody absolventy PŠ Libějovice
Černý Jan | email | 21.10.2016 21:50 | id 109534 | nahlásit
Ahoj Jozefe, Byl jsi v PŠ Libějovice? Nepíšeš email.
Žádost na bývalé absolventy psovodské PŠ v Libějovicích.
Dobrý den kamarádi Peesáci, mám takovou to prosbu na Vás všechny ze všech útvarů PS. Dovoluji si Vás oslovit jménem mým a jménem dosud evidovaných absolventů psovodské PŠ v Libějovicích. Jak na všech rotách, tak i zde se pořádají srazy a to každý rok. Zatím máme na seznamu 126 kamarádů různých ročníků, což je opravdu málo, kolik nás tuto cestu absolvovalo s našimi nejvěrnějšími čtyřnohými kamarády. Také se nedá opomenout překrásný výhled a výlet na kopec Lomec, kde nás vítal pěkný nápis HLE MATKA TVÁ. Proto bych Vás požádal, kdo znáte nějakého absolventa PŠ v Libějovicích, abyste jej buď informovali o tomto anebo mi jej přímo napsali i s některým spojením ? emailu apod. Já jsem ročník duben 1969-1971 po PŠ na rotě Bystřice. Zde se pro toto tedy snažím dělat evidenci, rozesílat informace o to co se týká srazů apod. Již jste mohli na mne na různých rotách narazit. Zdraví Vás Honza z Telče a zas někdy příště. Děkuji za všechny informace, které obdržím.
Jmenuji se Jan Černý, email: cerny423@email.cz, mobil: 605514772.
 
Re: Hledám psovody absolventy PŠ Libějovice
Jozef Jankovič | 24.10.2016 08:49 | id 109589 | nahlásit
Ano bol som 87roku rad na to spominam ale bolo to dost naročne ale aj prospešne☺
 
Re: Re: Hledám psovody absolventy PŠ Libějovice
Černý Jan | email | 24.10.2016 17:35 | id 109590 | nahlásit
Ahoj Jozefe, napiš mi prosím Tvůj email a nebo mi napiš na můj email a nebo mi ho pošli na telefon. Tak to snad nějak spácháš a já Ti napíši o co mi jde, hodně jsi se mohl dočíst v mé žádosti, jestli máš zájem tak, budu rád za dalšího kamaráda. Byla by to škoda ještě jednou se do Libějek za kamarády podívat. Zdraví Tě Honza z Telče a zas někdy příště, HLE MATKA TVÁ.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: ARIS
Pavel Hudeček | 26.9.2013 13:58 | id 64827 | nahlásit
Aris měl dva roky, když přišel na rotu koupený z civilu a to v červenci roku 82. Stejnou dobu jsem přišel do Podmolí i já, jako mladý zobák a po psovodském výcviku jsem ho dostal. Byl to výborný mladý pes s vynikající povahou sangvinika. Jeho pravé jméno v rodokmenu bylo Esan, ale slyšel na jméno Aris.
Prvním rokem jsme spolu strávili skoro každou noc na Radaru a později začal sloužit i poplachovky.
V roce 83 byl na celostátní soutěži pohraničních psů, na které jsme skončili v jeho kategorii třetí.
Když jsem šel do civilu, Arise dostal Palo Dudzak. Byl to hodný kluk a myslím, že Aris se měl u něho dobře.
Vedle jeho kotce, kotec č.3, byl Fram, P1 starý matador, postavou medvěda, vynikající stopař.
Vypracoval pět hodin starou stopu a to mu ještě po nášlapu stopy jezedáci celé pole přeorali.
Ten taky špatně skončil, na stáří dostal nějakou nemoc, začala mu vypadávat srst a museli ho utratit.
Fram si psího důchodu neužil vůbec.
 
Re: ARIS
Roman Růžička | email | 7.7.2022 00:12 | id 165661 | nahlásit
Tondo jsi ulhané "PRASE" Byl jsem psovodem Arise a vše co píšeš je Lež. Roman.
 
Re: Re: ARIS
Psovod | 7.7.2022 01:10 | id 165662 | nahlásit
Tak kde je teda pravda ???
 
Re: Re: Re: ARIS
Roman Růžička | email | 7.7.2022 05:01 | id 165664 | nahlásit
Jakou pravdu myslíš? Borec na mě nakydá špínu a já se mám obhajovat? Aris byl můj pes, měl sem ho rád. Nedožíval v Srač....jak píše Tonda. Tonda je obyčejné Prase , které si nevidí do huby. To je všechno co k těm jeho Srač.....řeknu.
 
Re: ARIS
Psovod | 7.7.2022 07:43 | id 165666 | nahlásit
Tak co mě k tomu,Tondo,řekneš??
Kříž
Jarda Málek | 20.8.2013 10:34 | id 63694 | nahlásit
Ahoj hoši, co jste sloužili na PS Podmolí. Chtěl bych vás všechny požádat o pomoc. Nedaleko Nového Hrádku, proti proudu řeky, vysoko na skále, je betonový kříž. Co o něm víte? Byl tam již v době, když jste tam sloužili?
veselé
radim rechtig | email | 23.12.2012 17:20 | id 53892 | nahlásit
Ahojte všichni,co prožily léta na Podmolí,a přeji hezké vánoce a štastný nový rok 2013 Venda
Podmolí 1978-80
Ptáček Zdeněk | email | 26.9.2012 00:35 | id 50322 | nahlásit
Ozvěte se kdo v období 1978 až 1980 sloužili se mnou na pohraniční rotě Podmolí
Ptáček Zdeněk
 
Re: Podmolí 1978-80
jan hasal | 17.11.2013 09:17 | id 66655 | nahlásit
joška hegerma v podmolíhospodu
 
Re: Podmolí 1978-80
Matula Jaroslav | email | 7.7.2016 21:46 | id 106393 | nahlásit
Standa Bergman tam taky sloužil? byl se mnou ve výcviku a pak už jsme se neviděli, pozdravuj ho jestli máš kontakt zdar JARDA já sloužil na celnáku ve Valticích jaro 78-8O
 
Re: Podmolí 1978-80
Eda Gajdašik | email | 29.5.2018 11:22 | id 129154 | nahlásit
Ahoj tady Eda Gajdošík 79-81 jsi to ty,můj mazáků? Kdyžtak se ozvi.
Podmoli 88-90
Nedojedly.martin | email | 14.5.2012 21:52 | id 45817 | nahlásit
ahoj kluci
všechny vás moc zdravím a jsem rád,že jsem objevil tyto stránky sloužil jsem 88-90 jako kuchař jako komár moc rád spomínám na tu dobu,měj te se všichni
 
Re: Podmoli 88-90
Marian Fussek - Marko | email | 2.12.2012 03:20 | id 52911 | nahlásit
Ahoj vsetci ktory si pamatate vojenske casy z roku 88-90. Som z Kosic a sluzil som tam necele dva roky, pustili nas o tri mesiace skor teda leden 1990, vtedy bol velitel nadpor. teda kap. Rubcik, mena ako Otas - psovod, Valdo-smirak, bratia Kapalovi, a kopec dalsic super chalanov. Som rad ze som nasiel tuto stranku a v pamati som sa vratil do tychto cias. Martine, teba si pamatam...
 
Re: Podmoli 88-90
radek sáblík | email | 19.2.2016 20:29 | id 101720 | nahlásit
Martine ahoj.Vzpomínám si na Tebe.Byl sem řidič.Moc hezký doby na Podmolí.Pořád někoho hledám,ale moc se nedaří.Máš nějaké kontakty na kluky?
 
Re: Re: Podmoli 88-90
Aleš Tetur | email | 3.7.2016 22:59 | id 106303 | nahlásit
Čau Radku,
psal jsem ti, ale neodpovídáš. Jak se vede? Kdyžtak napiš na email.
 
Re: Re: Podmoli 88-90
Tomáš Svoboda | email | 30.8.2022 19:30 | id 166843 | nahlásit
Ahoj kluci, taky jsem sloužil 88-90, ale byl jsem 2x v Jemnici ve výcviku s mladýma.
 
Re: Re: Re: Podmoli 88-90
Tomáš Svoboda | email | 30.8.2022 19:38 | id 166844 | nahlásit
Zdarec pánové, ozvěte se rok 88-90. Díky. Mazlák
86-88
Miroslav Punčochář | email | 25.3.2012 17:18 | id 44041 | nahlásit
Zdravím všechny co kdy sloužili v Podmolí. Jsem jako hodně dalších , kteří to tady našli náhodou. Rád vzpomínám na dobu na čáře. Je tady pár lidí který si pamatuju z doby mé služby v Podmolí. Jen z mého čísla tady nikoho nevidím. A měl jsem přezdívku Pytelka.
10 rPS Podmolí
Pavol Štosel | email | 16.3.2012 16:31 | id 43748 | nahlásit
Ahojte všetci čo ste slúžili na tejto rote ,ja som sa dnes dostal na tieto stránky a s veľkým potešením som si prehliadol dnes už históriu.Slúžil som tam v roku75/76 vo funkcii kynológa a už teraz sa teším, že sa niekto ozvete
Roman
Roman Tomaškovič | email | 7.1.2012 10:13 | id 40386 | nahlásit
Ahoj kluci....Náhodou jsem objevil tyto stránky a jsem mile překvapen....Všechny Vás moc zdravím a těším se na komunikaci.Mám Z vojny pár fotek,občas se potkáme s Luďkem Naiverthem a taky jsem byl párkrát v Podmolí na výletě s rodinkou....Dost se to tam změnilo,ale vzpomínky jsou už trvalé...Ty už nezmění nikdo.Ozvěte se kluci...tel:605 559 113 Ahoj Roman
 
Re: Roman
Marek Malina | 10.1.2012 01:54 | id 40517 | nahlásit
Není možná , ZDAR Blondák !!!!
Hurá , Hurá !!!
Další kus se ozval , určitě se ozvu na mobil . . . ( -
Zdravím Marek
PS : A podívej se na stránky PS.Podmolí ......
Podmolí 87/89
Jerry | email | 24.12.2011 16:26 | id 39691 | nahlásit
Šťastné a veselé vánoce,všechno nejlepší do Nového roku,všem Podmolákům,přeje Jerry.
 
Re: Podmolí 87/89
Marek Malina | 27.12.2011 22:53 | id 39818 | nahlásit
Zdravím všechny Podmoláky,
připojuji se k Jerrymu,
vše nej do Nového roku přeje Marek
6.rps - Podmolí :
www.ps-podmoli-87-89…
www.facebook.com ,
Marek Malina ( Pohraniční Rota Podmolí )
 
Re: Re: Podmolí 87/89
venda | email | 5.1.2012 19:28 | id 40319 | nahlásit
Pěkný nový rok všem starým unaveným psům přeje Venda
 
Re: Re: Podmolí 87/89
Jozef Jankovič | 20.10.2016 20:47 | id 109384 | nahlásit
Ahoj kamarat je fajn si zaspominat vaš Rip.Jankovič Jozef.Psa som mal Cezara.
 
Re: Podmolí 87/89
Jozef Jankovič | 21.10.2016 14:57 | id 109519 | nahlásit
Ahoj jerri hlasim sa do službi Jožo Jankovič RIP.
 
Re: Podmolí 87/89
Jozef Jankovič | 21.10.2016 15:48 | id 109522 | nahlásit
Ahoj Jerri zdravy ta RIP Jozef.tel.0905360847 už byvam v hlohovci.
 
Re: Re: Podmolí 87/89
Jerry | email | 11.4.2021 10:41 | id 155762 | nahlásit
Ahoj Jozefe,jak se máš?Před tím jsi bydlel v Leopoldově ne?Jerry
zdar vsem kdo slouzil u PS v Podmoli
smejkal frantisek | email | 30.5.2011 09:51 | id 31800 | nahlásit
hleda se rocnik 76 - 78,zijete cau Franta.Chlapi dik za fotky a co udelali stou rotou to je hruza.
 
Re: zdar vsem kdo slouzil u PS v Podmoli
Holesa Jaro Serak | 12.5.2012 19:55 | id 45746 | nahlásit
Fero hladas rocnik 76 - 78 Ja som sluzil v Lukove 76-78 Vycvik som mal v Breclave a potom som bol v Lukove psovod mal som fenu Seru cau Jaro Zilina
 
Re: zdar vsem kdo slouzil u PS v Podmoli
Miloš Kubeček | 24.1.2013 12:39 | id 55534 | nahlásit
šli jsme do civilu až na podzim, ale neco jsme spolu odsloužili na poplachovce. Ty jako šmirak ja psovod FORDA možna se pamatuješ...
 
Re: Re: zdar vsem kdo slouzil u PS v Podmoli
smejkal frantisek | email | 28.2.2013 18:47 | id 57426 | nahlásit
No jasne aspon nekdo se za tu dobu ozval ze dekuji,jinak je to dlouha doba co jsme v civilu a matne se uz clovek orientuje ve jmenech,tak jeste jednou dik za ozvani, at slouzi hlavne zdravicko.Zatim hojasek Franta S.
 
Ps Podmolí
Miloš Kubeček | email | 1.3.2013 20:57 | id 57488 | nahlásit
Jsem rád,že se našel nekdo kdo sloužil na rotě ve stejnou dobu jako já. Měj se M.K.
 
Re: Ps Podmolí
Malý Oldřich | 19.10.2019 16:54 | id 141283 | nahlásit
Kubo, já byl VČ absík. Spolu jsme šli do civilu v září 78. Velice zdravím a vzpomínám i na ostatní. Ahoj Olda
 
Re: Re: Ps Podmolí
Josef Holec | email | 9.11.2020 10:41 | id 150460 | nahlásit
Ahoj Oldo,
byl jsem Tvůj holub, o rok na podzim. Zdědil jsem jako ženista po Tobě motorovou pilu Husqvarna :-) Tu měl tenkrát málokdo... :-) Ale někdo si ji ve Znojmě odnesl do civilu a mně dali místo ní novou Homelitku a to na ty podmolský habry nebylo :-)
Zdravím i ostatní... do Podmolí se vracím od r. 2013 každý rok... U rybníčka pivo, na Šobesu vínko... kolena bolí a tak poslední dva roky už na kole. Od Znojma po Vranov. Stojí to tam za to. NP Podyjí
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: zdar vsem kdo slouzil u PS v Podmoli
Hofer František | email | 31.12.2015 11:21 | id 99604 | nahlásit
Sloužil jsem v Podmolí jako starší spojař asi vletech 1977-79. Pamatuji si na jména Jožka Holec , Karel Vacek ,nějakého Jirku myslím od Č.Budějovic. Je to opravdu moc dlouhá doba. Do výcviku jsem nastoupil na podzim 1976 v Břeclavi a po třech měsících na pohraniční rotu v Podmolí. Na tvé jméno si nemůžu vzpomenout-promiň Františku. Z našeho ročníku je asi nejmíň lidi. Zatím vše pak se ozvu. Čau a zdravím všechny co sloužili v Podmolí.
 
Re: Re: zdar vsem kdo slouzil u PS v Podmoli
Josef Holec | email | 12.6.2016 17:35 | id 105708 | nahlásit
ahooj Fero a všichni ostatní. Jak to, že píšeš česky? :-) A ještě proháníš trubku či křídlovku?! :-)
JJ. Jirka od ČB se jmenoval Bartoš a byl z Třeště. Náš ročník byl hodně slabý. Ještě tam byl Pavol Zvak - kynolog, Ruda Kolandra, starší kuchař a nemůžu si teď vzpomenout na jméno (Láďu ?) Kaláška - staršího řidiče jo a Milan Stehlík ... vlastně všichni jsme byli "starší" (já "krumpáč"), a pak jsme tam měli 2 Maďary: jeden byl náš kámoš (prádlo) a druhý absik... a to jsou fakt všichni...no a o našem posledním přesahu před odchodem do civilu bude buhužel vědět asi několik ročníků po nás...
S přítelkyní právě plánujeme dovču v tom krásným kraji, aby viděla Hrádek, Šobes i Hardek. Chceme jet pod stan a projít i všechny ty naše "linky překryti" co jsme spolu prošli při technických hlídkách až k břehům Dyje :-)
Jinak byl jsem tam KUK asi před 8 lety a fakt Podyjí je bomba i na dovolenou!
PS: Mazáka Miloše, co píše nad Tebou, si snad pamatuju - byl od Hradce Králové?, Františka ale taky ne
 
Re: Re: Re: zdar vsem kdo slouzil u PS v Podmoli
Hofer František | email | 13.6.2016 10:55 | id 105728 | nahlásit
Nazdárek Joska, ani nevíš jakou jsi mi udělal radost, že zrovna Ty ses ozval právě mně. Mohl to být i někdo jiný ale také by to vůbec nevadilo. Divím se ,že za celou tu dlouhou dobu se vůbec ale nikdo vůbec neozval. Vždyť je to 40. let. Prokrista živýho snad ještě kluci jsou mezi náma ať se ozvou. Posílám Ti svoji e-mail : ferko58@centrum.cz Nechci se zde nějak rozepisovat, jinak zdravím všechny podmoláky Franta. Joska jestli můžeš a najdeš si chvíli, tak odepiš. Čauki
 
Re: Re: Re: Re: zdar vsem kdo slouzil u PS v Podmoli
Josef Holec | email | 13.6.2016 15:23 | id 105736 | nahlásit
No jasně, už jsem Ti tam Fero napsal ... jinak i pro ostatní - jsem ještě na Tebe zavzpomínal, jak jsme spolu ladívali SiP 50, než nám ho přestavěli v r.79 na SiP 70 (nebo 72?)... jo to už jsme byli mázové a měnili jsme nejenom bloky (ve spojáku byl přeci i bar, který se plnil při svozu vody z lejty PV3S cestou ze Znojma do té děravé studni:-) )
Při tom si nelze nevzpomenout na Nový rok 79. Do služby jsme šli tehdy na Silvestra bez spoďárů v jarních "60" a z večerních +15´C byla náhlá změna na ranních víc jak -20 na piketu. Vzpomínám, jak cestou od posedu dolů do Žlebáku to snad každý metr kleslo ještě o další stupeň a dole u propusti už jsem měl kanady jak dřeváky a musel jsem si mnout oční víčka aby mně nadobro neztuhly. Fakt. Rád bych si vzpomněl i na mého mladého psovoda a jeho psa (Zaboj?). Ten nás chudák oba celou noc na střídačku hřál na nafouknutych grenčákách...
Jinak tam chlapi od ženistů a spojařů (při stavbě nové SiS) nechali auta, bagry a buldozery bez vypuštěné vody z motorů a odjeli na dovču ...a v lednu je všechny poslali do GO :-)
Myslím, že to byl tenkrát v celé republice asi největší extrém teplot.
Čau
 
Re: Re: Re: Re: Re: zdar vsem kdo slouzil u PS v Podmoli
Palo Štosel | 21.10.2016 00:25 | id 109397 | nahlásit
pozdravujem podmolákov pamätám si na psa Záboja,bol na rote už ako malé šteniatko vlastnil ho jeden absík,ale daroval ho do riadnej služy mal som ho vo výcviku ako RIP ,tiež som zažil mráz v žlebáku že tam potrhalo drôty na sis
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re:Ahoj Franto Hofer
Karol elek | email | 6.1.2018 19:19 | id 124977 | nahlásit
Volám sa Karol ELEK.Služili sme spolu 77-79.Robil som aj holiča neviem či to pametáš som madar zo slovenska.Na Vacka aj ja pametám.Ládo Kalášek robil šoféra.
79/81
Haiker Oldřich | email | 23.3.2011 23:45 | id 29255 | nahlásit
Prosím, může se někdo ozvat z tohoto ročníku.
Na rotu jsem přijel na poslední půlrok jako kuchař. Asi podzim 80.
Civil jaro 81. Potom jsme skoro všichni odjeli na Slovensko slavit
sránky obce Podmolí
parmezano | 25.2.2011 10:11 | id 27533 | nahlásit
Jaro 80-82
Honza Hrazdíra | 17.2.2011 22:30 | id 27077 | nahlásit
Zdar chlapi,nedávno jsem našel tuto stránku. Nás bylo v ročníku 16 kluků. Pokusím se na všechny vzpomenout: Rábek, Mézsáros, Rychlík, Sotolář, Baša,
Dohnanský Vošmera, Sklenář, Janoušek, Vlček, Heger,
Pecka, Mihalyji a ještě dva a na ty si bohužel už nevzpomenu (léta přibývají). Velitelem roty byl npor.
Loupanec, ZVR npor. Vašíček, ZVP nprap. Hejtmánek,
velitel 2. čety por. Pitour, velitelé 3. čety se střídali tak rychle, že jména již nepamatuji a výkonný praporčík byl prap. Rupčík (již není mezi námi). Když se tak dívám co provedli s naší rotou je to hrůza. To co tam postavili je stavba tak na horskou louku a ne na jižní Moravu. Bydlím ve Znojmě takže se na Podmolí dostanu dost často a tak vidím jak se to všechno mění. Byl bych moc rád, kdyby se někdo z našeho ročníku ozval a mohli jsme pokecat o starých časech. Zdravím všechny co sloužili přede mnou i ty co přišli po mě.
 
Re: Jaro 80-82
Marek Malina | email | 17.2.2011 23:00 | id 27080 | nahlásit
Ahoj , zdravím Podmoláky .
Jsem administrátorem webu PS.Podmolí.87-89 a chci Tě požádat , zda nemáš nějaké fotky z ročníku , rotu a ostatní . Rád bych náš web obohatil i o ostatní ročníky a jejich příspěvky . Díky za odpověd´- Marek M.
Adtresa na zaslání fotek :
PS.Podmolí.87-89@seznam.cz
 
Re: Re: Jaro 80-82
Honza Hrazdíra | 18.2.2011 14:22 | id 27092 | nahlásit
Ahoj Marku,
Mám fotku celého našeho ročníku. Pohledám a pošlu
i s popiskou.
Honza
 
podmolí-87-89
Roman Tomaškovič | email | 16.8.2012 12:34 | id 48895 | nahlásit
Ahoj Marku.Dík za telefonát.Jsem rád,že ses ozval a já jsem mohl zavzpomínat společně s Tebou.U nás v Ostravě míváme setkání pohraničníků.Organizuje to Zdeněk Vraník.Pošlu Ti informace a dám to tady všem k dispozici.hezký den a ozvi se.Roman-blonďák.
 
Re: podmolí-87-89
Roman Tomaškovič | email | 16.8.2012 12:43 | id 48896 | nahlásit
Nazdar Romane,
posilam Ti link na weblog Pohranicnik:

pohranicnik.bloguje.cz/

Tschuss!
Zdeněk (ABAS).
pohranicnik.bloguje.cz/
ICQ: 451-799-473
SKYPE: operatorips
 
řidič 85-87
Miloš Koutný (kuťa) | email | 5.4.2013 23:38 | id 59354 | nahlásit
Ahoj Marku. Jsem potěšen ,že jsem našel tady tu stránku .Sloužil jsem 85-87 jako řidič. Manželku mám z Podmolí tudíž jako doma. Mám i fotky z té doby. Kuťa.
 
Re: Jaro 80-82
Olin | email | 16.3.2011 23:47 | id 28877 | nahlásit
Ahoj Honzo, zapomněl jsi na kuchaře . Oldřich Haiker
 
Re: Re: Jaro 80-82
Honza Hrazdíra | 22.5.2011 20:57 | id 31551 | nahlásit
Ahoj Oldo, myslím, že ne. Kuchař v našem ročníku byl Rábek.
 
Re: Jaro 80-82
Eda Gajdošik | email | 29.5.2018 11:53 | id 129155 | nahlásit
Zdravím Eda Gajdošík 79-81psovod,pes a Rex.pamatuju si na Vás na všechny.
retro
venda | email | 7.1.2011 19:29 | id 24738 | nahlásit
Vše dobré,a hodně zdraví v novém roce přeje Radim Rechtig
 
Re: retro
boro | email | 12.1.2011 18:26 | id 25008 | nahlásit
Ahoj chalani z Podmolí, všetko dobré v tomto roku, sorry že to nebolo skôr. Pozdravujem celý ročník 87až89. Všetko naj hlavne zdravie. S pozdravom Boro
 
Re: retro
Marek Malina | email | 17.1.2011 14:23 | id 25212 | nahlásit
Nazdárek pánové ,
ani jsem nedoufal , že Vás pár po letech objevím.
Jsem stále - Marek Malina alias Jahoda a bydlím v Uherském Hradišti .
tak se někdo ozvěte .
Marek
 
Re: Re: retro
Marek Malina | email | 17.1.2011 17:22 | id 25219 | nahlásit
Ahoj kluci .
Založil jsem novou adresu
" PS.Podmolí.87-89@seznam.cz" .
Chystám otevřít webou stránku pro tento odkaz na které najdete fotky ze ZVS . Pokud jste četli tento vzkaz a máte fotky , prosím o zaslání .
Tyto budou se souhlasem zveřejněny na webu.
Návod ,
jak se dostanete na web - zašlu po zprovoznění .
Zatím zdravím všechny - Marek Malina - UH.
 
Re: Re: Re: retro
Marek Malina | email | 17.1.2011 21:05 | id 25233 | nahlásit
AhojTe .
Naše WEBové stránky jsou již vytvořeny .
Zatím zkušebně jenom jedna fotečka ,
mám jich pár , tak postupně budu přidávat
Kontaktní mail na zasílání fotek je :
" PS.Podmoli.87-89@seznam.cz "
Kapacita schránky je neomezená - posílejte .... ( -
Adresa webu , kde najdete fotky a informace :
" www.ps-podmoli-87-89… "
Tak zatím a čekám kdo se ozve - Marek
Všem
Meduna Pavel | email | 31.12.2010 20:21 | id 24331 | nahlásit
Zdravím všechna čísla a přeju všem do roku 2011 všechno nejlepší:-)
 
Re: Všem
jozko pavlovsky ps lukov | 25.5.2013 17:03 | id 61088 | nahlásit
nazdar pavle ja sem sluzil v lukove a stretavali sme se na styku psovos jozko jaro 86 .88 dost casto sme sa stretavali a boli sme spolu aj vo vycvikaci psovodov udolie dutych hlav spomynas? a
Podmolí 87-89
Radek Mikeš | email | 5.12.2010 17:02 | id 23130 | nahlásit
Hoj kluci.
Jerry, jsem rád, že jsi si na mě vzpoměl. Chystám se na Podmolí už dlouho, ale jak vidím, tak je čas vůbec nejvyšší. Luďo. Ještě děláš u policie v Ově? Koldo, ty dacane furt tak pěkně maluješ? A vůbec na vás všechny vzpomínám. je to super. Henry
 
Re: Podmolí 87-89
Jerry | email | 20.12.2010 11:34 | id 23655 | nahlásit
Nazdar Henry.Tak co,jak se máš Ty starý pse?Postupně nás na této stránce začíná přibývat a to je dobře.Henry,co Ty a Tvoje rodina?Nejsi už,náhodou dědeček?Tak nějak matně si vzpomínám,když jsme byli v Podmolí,že jsi měl už potomka. Chodils telefonovat vedle bedny u (DDR)pamatuješ?Tak se měj a zase něco napiš.Jerry.
 
Re: Podmolí 87-89
venda | email | 7.1.2011 19:30 | id 24739 | nahlásit
ahoj svazaku....jak se vede...Venda
 
Re: Podmolí 87-89
Libor Matoušek | email | 20.1.2012 11:18 | id 41037 | nahlásit
Ahoj Radku,
Náhodou jsem trefil na stránky kde se diskutuje o rotě PS Podmolí. Jen jsem tě chtěl pozdravit od tvojeho "mladého" Libora Matouška z Ostravy teď už 15 let ze Zlína. Rázem jsem si vzpoměl na ty schůze SSM atd. a na našeho dvorního politika Marka. Taky jsem ti chtěl poděkovat, že jsi mi v té době "mladých" taky pomáhal psychicky.
Ahoj
podmoli 87-89
radim rechtig | email | 29.8.2010 18:25 | id 19758 | nahlásit
Zdravím všechny čisla co jsme se potkali na Podmoli,a ti co zde nejsou at se přihlásí,letos jsme zavítali do Podmolí a zavzpomínali na staré časy,letos byla v Podmolí i manželka zesnulého velitele pana Krejčíře,který velel jako druhý v pořadí od vzniku roty.Jsem rád,že jsme se sešli s Jerrym Pecuchem na pivu a probrali co si pamatujeme.......je toho už víc co nevíme....a proto kdo si z našho ročníku na neco vzpomene přihlaste se nám,at aspon příští rok dáme dohromady nějaký výlet do Podmolí .Zdravím Vás všechny s koncem prázdnin a podzimu vstříc.Venda
 
Re: podmoli 87-89
aleš tetur | email | 19.9.2010 12:37 | id 20335 | nahlásit
Zdravím všechny i když nepatřím k vašemu číslu. Na Podmolí jsem dorazil s ostatními v létě 89, tak jsme se asi potkali. Mějte se. Aleš
 
Re: Re: podmoli 87-89
radek sáblík | email | 16.11.2011 20:46 | id 38056 | nahlásit
Aleši,k***a zdar!!!!!"!!!!!! Tolik,moc,hodněkrát,už nevím jak,zkouším,hledám!!!!!! k***a,vše v dobrým,ale ozvi se!!!!!!!!! mŮJ TELM,-736417108
 
Re: Re: Re: podmoli 87-89
ALEŠ | 13.1.2012 22:08 | id 40720 | nahlásit
Zdarec Radku, určitě se brzo ozvu. Muj tel je 723 864 388. Jsi ještě s někým v kontaktu ? Paráda, že si dal o sobě vědět.
 
Re: Re: Re: podmoli 89-90
Aleš | email | 13.1.2012 22:11 | id 40721 | nahlásit
Ještě email kontakt :)
 
Re: podmoli 87-89
radim rechtig | email | 31.10.2010 20:11 | id 21687 | nahlásit
Zdravim vsechny Podmolaky,snad se Vam , tak jako me otvira kudla v kapse nad tim,co si dovoluje postavit NP za penize danovich poplatniku.Jsem zdesen,nad tim,co je mozne v dnesni dobe..presto se nenecham otravit postupem NP a vzpominky zustanou...Venda
 
Re: Re: podmoli 87-89
Karel | 30.6.2011 14:00 | id 33032 | nahlásit
Radime Rechtigu, tu kudlu ve své kapse velmi rychle sklapni a podívej se jaký nepořádek zanechala po sobě v Podyjí PS: www.podmoli.cz/e_dow…
ve zpráve na str 42-44
 
Re: Re: Re: podmoli 87-89
venda | email | 9.11.2011 19:36 | id 37825 | nahlásit
Potěšte nás zprávnou adresou www.podmoli....at se mužeme dočist to co Vy........
Podmolí 82/84
Jarek Zapletal | email | 19.7.2010 14:34 | id 18525 | nahlásit
Čau všichni,
předem děkuji Pavlu Hudečkovi r. 82- 84 za kontakt na tyto stránky a vlastně za osvěžení paměti vzpomínkou na docela dobrý i krušný časy.Je to moc super - až zamrazí,číst řádky od někoho , kdo v té době prožil na tom samém místě to, co vlastně my všichni.Každým rokem se vracím na Podmolí, odkud vyrážím na kole přes Čížov na Hardek na kafíčko.Akorát se mi zdá ten kopec tam, čím dál větší. Zdravím kluky i ze staršího ročníku. Podle jmen se to hned lépe vybavuje - Vycudilík,Gajdošík, jo jo zlatý časy.Zatím ahoj a pište.
 
Re: Podmolí 82/84
Stanislav Šablatura | email | 11.6.2023 15:16 | id 172876 | nahlásit
Dnes jsem se dostal na tyto stránky díky Pavlu Hudečková. Jmenuji se Stanislav Šablatura a nastoupil jsem na Podmolí v prosinci roku 1982 jako psovod. Měl jsem psa, který se jmenoval Bony. Můj mazák byl Karol Pitek. Pak jsem měl průšvih ve Znojmě a převelili mě do Břeclavi. Na letošní sraz určitě přijedu. Zdravím všechny kluky. Telefon na mě 739826083. Na Jiřinku si pamatuji. Všem přeji hodně zdraví.
domky
albrecht.frantisek | email | 19.4.2010 07:50 | id 15127 | nahlásit
tz domky si pamatuji z roku 1965-66 žily tam rodiny veliteu rot p.štancel
 
Re: domky
Vlastimil Vašíček | email | 14.5.2010 08:23 | id 15964 | nahlásit
Sice rozhodně nezapadám do vaší společnosti na těchto stránkách, ale právě v jednom z těchto domků a na vaší rotě jsem prožil krásný dětství 77-83 což mě asi ovlivnilo a dnes pokračuji v tátových stopách:-)...
 
Re: Re: domky
Václav | 7.10.2010 19:54 | id 20988 | nahlásit
Bydleli jste v tom prvním domku od roty a váš otec měl
funkci ZVP (rok 82-84). Na jaře 84 nás doprovázel do Znojma na nádraží do civilu. Vaše matka mně a mému spolubojovníkovi Vojtovi upletla do civilu svetry, který mám ještě schovaný na památku na civil.
Jak se otci daří a co dělá?
 
Re: Re: Re: domky
Vlasta Vašíček ml. | 5.12.2010 14:26 | id 23126 | nahlásit
Je pořád, teď už jako O.Z., u Policie na Cínové hoře u Znojma. Má se dobře. Jestli chcete, napište mu na vla.vas@seznam.cz
 
Re: Re: Re: Re: domky
Roman Glőckner | email | 13.12.2013 22:41 | id 67665 | nahlásit
Zdravím tátu i Vás, pamatuji si vás oba. Tátu jako velitele čety a ZVP a vás jako malého kloučka. Vedle v druhé polovině domu bydlel kpt. Pitour a ve staré hájovně mladý rotmistr Haramach. Sloužil jsem na Podmolí od jara 1983 do 1985 jako spojař.
Po vašem tátovi se na rotu vrátil kariérista Rupčík a to už jsme už jen vzpomínali jak nám za vašeho táty bývalo dobře.
 
Re: Re: domky
Pavol Štosel | 21.10.2016 00:04 | id 109396 | nahlásit
s vaším otcom som slúžil v 74-76 on bol vtedy veliteľ čaty ja RIP pozdravujem ,veľmi dobre sme vychádzali
SLOUŽIL JSEM TAM 64-65
ALBRECHT FRANTIŠEK | email | 19.4.2010 07:42 | id 15126 | nahlásit
ROSIM KDO ŽIJE OZVĚTESE HLAVNĚ Bročko milan dik a zdar.
Jaro 86-88
Meduna Pavel | 12.2.2010 21:30 | id 11788 | nahlásit
Ahoj chlapi,sloužil sem jako psovod..jestli Vám něco říká přezdívka Pučák,Cisko nebo Dědek tak to sem byl já.
 
podmoli 87-89
Radim Rechtig-Venda | email | 15.2.2010 15:38 | id 11971 | nahlásit
Ahoj,vzpominam si jak jsme prijeli poprve do Podmoli,zima ,vsude mlha a ze spaku se ozyval hrozny rev,to tam stal nas suprak Kenky,a hulakal,ze uz jedeme......
 
podmoli 87-89
Radim Rechtig-Venda | email | 15.2.2010 16:02 | id 11973 | nahlásit
Ahoj,vzpominam si jak jsme prijeli poprve do Podmoli,zima ,vsude mlha a ze spaku se ozyval hrozny rev,to tam stal nas suprak Kenky,a hulakal,ze uz jedeme......taky pamatuju jednoho supraka co dostaval v zime porad sami petihodinovy radar nebo Kh az k Andelskemu mlynu...
 
Re: podmoli 87-89
Meduna Pavel | 18.2.2010 21:49 | id 12120 | nahlásit
Jojo, to byl Jarda Kašpar...náčelníkův oblíbenec. Ten si tu pravou stranu užil. Byl sem se loni podívat na Podmolí, prošel sem s maminou levou stranu přes Šobes a Dyju až k Císařský louce... parádní procházka. Ale některý místa sem skoro nepoznal,strašně se to za těch 22 let změnilo..
 
Re: Re: podmoli 87-89
Milan Vlček | email | 24.9.2010 11:12 | id 20490 | nahlásit
Čau Pavle,
jsem rád, že je tu někdo z našeho ročníku 85-87.
Ozvi se
RIP
 
Re: Re: Re: podmoli 87-89
Václav | 24.9.2010 13:10 | id 20495 | nahlásit
Ahoj Milane,
byl tam za tebe ještě Aris? Dělal jsem mu psovoda 82-84.
 
Re: Re: Re: Re: podmoli 87-89
Milan Vlček | email | 18.11.2010 11:16 | id 22343 | nahlásit
Cau Vaclave,
jasně že tam Aris byl, a byl jednoznačně nejlepší pes, kterej bych chloubou snad cely znojemsky brigady.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: podmoli 87-89
Pavel Meduna | 23.10.2010 18:09 | id 21477 | nahlásit
Zdar Milane... jak žiješ stará vojno? To je dost že sem zas jednou vlezeš:-) už sem Ti odepisoval na komentář,ale od tý doby sem Tě tady neviděl. Co děláš,jak žiješ...povídej,přeháněj:-))
 
Re: Re: Re: Re: podmoli 87-89
Milan Vlček | email | 18.11.2010 11:18 | id 22344 | nahlásit
Zdar Pavle,
nejak nestiham a sem nakouknu obcas. Byl jsem se na rote podivat a je to opravdu nostalgie. Kdyz tak napis na email at Ti mohu napsat.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: podmoli 87-89
Jozef Jankovič | 20.10.2016 21:03 | id 109387 | nahlásit
Ahojte kamarati RIP Jozef zdravim vas.
 
Re: Re: Re: Re: podmoli 87-89
Marek Malina | 20.10.2016 23:14 | id 109393 | nahlásit
Zdarec Jožko, hlásí se Kazan H2 ...
Mrkni na stránky
ps-podmoli-87-89.raj…
https://www.facebook.com/6rP…
a ozvi se na kontakt ...
6rotapodmoli@seznam.cz
Marek 87-89
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: podmoli 87-89
Jozef Jankovič | 20.10.2016 21:13 | id 109389 | nahlásit
Ahojte kamarati RIP Jozef zdravim vas.
 
Re: Re: Re: Re: podmoli 87-89
Venda | 21.10.2016 04:17 | id 109408 | nahlásit
Vitaj Josef
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: podmoli 87-89
Libor Balga | email | 26.11.2024 13:28 | id 180716 | nahlásit
Ahoj RIPe. Moc dobře si tě pamatuju. Byli jsme na pokoji hospodářského družstva. Já jsem byl SUP. Určitě si vzpomínáš. Bylo hodně srandy. Budu moc rád když se ozveš.
S úctou zdravím Libor v.r.
Podmoli
Radim Rechtig-Venda | email | 11.2.2010 20:45 | id 11730 | nahlásit
Zdravim Vas panove,dnes se mi ozval Roman,ktereho jsem nasel,chci zorganizovat maly vylet do Podmoli jak se otepli,s temi co budou chtit a kdo se pripoji,co rikate panove...?Zrovna davam do hromady stare cernobile fota,co jsme se fotily,kdyz jsme to meli za par...14 dni do civilu,jsou moc spatne,ale jsme na jedne vsichni pohromede,chybi akorat Jiri Kralicek,asi mel poplachovku...tak se zatim mejte Venda
podzim 87/89
Jaromír Pecůch (Jerry) | email | 5.2.2010 20:51 | id 11253 | nahlásit
Ahoj Vlado (Boro),vidím,že už se Ti paměť vrací.Nejsu si jistý,ale mám takový dojem,že z Leopoldova byl Jožo Jankovič (horník) a na rotě když jsme byli už staří,byl Jožo RIP (rotní instruktor psovodů)-třeba si někdo vzpomíná líp.S Jirkou Lemonem,jezdil do Znojma hrát,ještě jeden fotbalista,nebyl u nás na rotě dlouho,byl blonďák,ale na jméno už si nevzpomenu.Vlado,Tvůj dobrý kamoš na rotě byl náš púlročák Vlastimil Kolek (Kolda),už je to dávno,viděl jsem ho v Břeclavě a v Lednici v jednom baru,na něj se pamatuješ?Jezdil v poplachovce.Tak se měj.Jerry.
 
Re: podzim 87/89
Luděk Naivert | 8.2.2010 21:30 | id 11442 | nahlásit
Pravda, Jožo Jankovič byl RIPákem, Kuře nebyl žádný fotbalista, byl z Brna, ale na jméno si nevzpomenu. Ten blonďák-fotbalista byl odněkud z Uherského Hradiště, stejně jako "náš" psovod Marek Malina. Z našich psovodů tam byl ještě Fero Brezo, z kuchařů tam byli Dodo Kufel a Peter Košecký, řidič mimo "Alcaponeho" tam byl ještě Jirka Králíček, potom si ještě vzpomínám na "Petera Struka" ?, byl odněkud od Tater. Takže zatím zdar.
 
Re: Re: podzim 87/89
Jaromír Pecůch (Jerry) | email | 9.2.2010 20:31 | id 11515 | nahlásit
Čau,Kuře(Kura),jak píše Vlado byl četař a sloužil hlavně dozorčího roty a mám takový dojem,že se jmenoval Trojan,ale jméno nevím a na rotě s nama nebyl nějak zvlášť dlouho.Petr Struk na toho,jsem si vůbec nevzpoměl,abych řekl pravdu a to je právě ten patnáctý,viz níže,jak jsem psal.Luďku,nesloužil s Tebou Struk (DDR),nejsem si jistý?
 
Re: Re: Re: podzim 87/89
Luděk Naivert | 14.2.2010 19:19 | id 11920 | nahlásit
Nazdárek, jasně, sloužil DDR.
 
Re: podzim 87/89
boro | email | 15.2.2010 08:31 | id 11955 | nahlásit
Na Koldu si velmi dobre spomínam, aj na chalana čo bol v jeho čísle RIP dusil všetkých psovodov Dušan Chrien pamätáte? Alebo tiež psovod ONO. Skúšam získať kontakt na Doda Kufela, ale zatial sa mi to nedarý aj keď býval možno aj býva kúsok odo mňa. Tak s pozdravom.
 
Re: Re: podzim 87/89
Jaromír Pecůch (Jerry) | email | 19.2.2010 15:33 | id 12151 | nahlásit
Ahoj,Dušan Chrien,jestli si dobře pamatuju,nebyl Koldove číslo,ale byl náš starý,byl vymakaný v civilu dělal karate,nebo co,břicho měl jak pekáč buchet.Na Ona si taky dobře pamatuju.No a ten kotelník,jak píše Boro níž,byl Lumír Krehel,staral se taky o býky a prasata a nás Boro,zkoušel znaky(čísla hlídek apod. ....Typa).Tak zatím.
 
Re: Re: podzim 87/89
vlastimil kolek | email | 28.5.2010 17:49 | id 16500 | nahlásit
ahoj BORO zdravim te kamaraddku a samo vsechny exPODMOLAKY.jak se mas stara vojno?Kolda....
 
Re: Re: Re: podzim 87/89
meduna pavel | 30.5.2010 01:38 | id 16571 | nahlásit
Čau Koldo,jak žiješ Ty kluku kudrnatej? Pučák
 
Re: Re: Re: Re: podzim 87/89
kolda | email | 31.5.2010 22:31 | id 16687 | nahlásit
cau pavluso mam se dobre,byls muj maza a slouzils poplasku s milanem vlckem ne?Co Jarda Kaspar nevidels ho?
 
Re: Re: Re: Re: Re: podzim 87/89
meduna pavel | 12.6.2010 20:06 | id 17104 | nahlásit
Nazdar Koldo, Ty kluku kudrnatej:-) . Je to jak píšeš,jen ten Vlček byl Zdeněk. Asi sis to spletl s vačím suprákem,to byl Milan Vlček...ale po takový době už se holt některý jména pletou:-). Jardy Kašpara a vvlastně ani nikoho dalšího sem od vojny neviděl...když sem se po vojně stěhoval,ztratil sem všechny adresy,takže nemám ani na nikoho kontakt.Hledal sem všude možně na netu jestli někoho objevím ale zatím se mi to nepovedlo,jen sem náhodou narazil na tyhle stránky,takže se dá pokecat o starých časech,i když z našeho čísla tady nikdo není...třeba časem. Tak zatím a zase se ozvi,dacane:-))
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: podzim 87/89
Jaromír Pecůch (Jerry) | email | 31.5.2010 15:47 | id 16651 | nahlásit
Ahoj Koldo,nevím,jestli si na mě pamatuješ,byl jsem Borove číslo,mám takový dojem,že tys mu říkal( Pišto).Nějak chvilku po vojně,jsme byli s kamošama v Lednici v baru (nevím jestli si ještě Ledničák) a viděl jsem Tě tam,měls tam taky kamoše,ale pak jste rychle vypadli,tak jse Tě nestačil ani pozdravit.Ještě jsme se potkali po delší době v Břeclavě u rákosníků.......nevím jestli se pamatuješ,zdravili jsme se,(měls tam i manželku?)Tak se měj,ahoj.Jerry.
 
Re: Re: Re: Re: podzim 87/89
kolda | email | 31.5.2010 22:33 | id 16688 | nahlásit
to vis ze pamatuji,si nekde z Hrusek ne?Ten Boro jeto vlado borovsky ne?
 
Re: Re: Re: Re: Re: podzim 87/89
Jaromir Pecůch(Jerry) | email | 1.6.2010 10:06 | id 16702 | nahlásit
Čau Koldo,skoro ses trefil,jsem z Lužic u Hodonína a Boro je Vlado Borovský,ale teď má na této stránce nějaký útlum.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: podzim 87/89
Boro | email | 1.6.2010 12:04 | id 16709 | nahlásit
No ahoj Koldo. Som celkom v pohode. A ty ako? Nedávno som pozeral čosi o Lednici a vravel som si, že by nebolo špatné sa tam cez prázdniny pozrieť. čo ty na to? Pamätáš sa na svojho mladého Ivoša Hudeca? Nevieš čo je s ním? Poprípade kontakt na neho býval v Lídečku pri Blansku. Pamätáš SDI?
 
Re: Re: Re: Re: podzim 87/89
kolda | email | 1.6.2010 16:28 | id 16722 | nahlásit
cau Boro,kdyz se stavis tak budu rad,akorat dej vedet predem a poparime,SDI pamatuji a mam to stale rad,proste vse co je HEAVY.covece na toho Hudca si nepamatuju a vlastne menama skoro na zadneho,sak je to uz doba jak svina.Na ty stranky sem dosel uplne nahodou a sem rad ze muzu pokecat s klukama z valky.Tak se drz a nekdy zas neco natukej kamaradku.
 
Re: Re: Re: Re: Re: podzim 87/89
boro | email | 8.6.2010 10:38 | id 16976 | nahlásit
Ahoj chalni, zdravým všetkých podmolákov /Ludek, Venda, Jerry, Koldo/Začal som častiejšie chodiť na túto stránku a zisťujem, že nás čím ďalej tým viac pribúda, čo ma teší. Tiež som sa sem dostal úplne náhodou vďaka Vendovi. Koldo tiež frčím na metale ta nám asi zostalo zo starých čias. Ak mi víde v tom lete čas isto sa ozvem dopredu. Bolo by fain zaspomínať po tolkých rokoch. Tak zatial ahoj
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: podzim 87/89
pachl mILAN | email | 14.11.2015 21:07 | id 97294 | nahlásit
ahooj myslím že jsem byl tvuj mazák mockrat jsem si na tebe vspomněl .Venca Kolek povoláním pivař pamatuješ mněj se psovod Bleska Misak 84.86
kuchar
Radim Rechtig | 1.2.2010 23:43 | id 11005 | nahlásit
Ahoj,nejsem si jisty,ale nebyl takovy hodne vysoky a uhrovaty?
Nase cislo nebyl, asi mlady,docela si ho pamatuju,jak mas vanoce 88 michal salat rukama...Venda
Podmolí 87/89
Jaromír Pecůch (Jerry) | email | 23.12.2009 19:37 | id 8890 | nahlásit
Zdravím Radima Rechtiga,říkal jsem Ti (rychlíku) a zároven Ludu Naiverta.Škoda,že Vas tu neni z našeho ročníku víc.Letos v létě,jsem se byl podívat na naši rotu a tam stojí dva sruby,tak mě to došlo trochu líto.Chlapi Štastné a veselé a pište.Jara Pecůch.
 
Re: Podmolí 87/89
luboš | 26.12.2009 16:30 | id 8999 | nahlásit
nebyl ve vašem ročníku martin nedojedlý kuchař
 
Re: Re: Podmolí 87/89
Jaromír Pecůch (Jerry) | email | 27.12.2009 11:36 | id 9021 | nahlásit
Martin Nedojedlý s nama nebyl a nic mě to jméno neříká.
 
Re: Re: Podmolí 87/89
Miroslav Suchanek | email | 10.3.2010 09:17 | id 13480 | nahlásit
Martin bol moj rocnik robil kuchara,ja som bol aj z Igorom Mizerakom psovod a Viki robil kotolnika a staral sa o hospodarstvo.Som snimi v kontakte.Dnes pozeram tito maili prvy raz a tie mena su mne zname.Boli to nasi stary.Zdar 88/90
 
Re: Re: Re: Podmolí 87/89
Jerry | email | 21.12.2010 11:19 | id 23734 | nahlásit
Čau,nemáš kontakt na - myslím,že se jmenoval Rosťa,nebo Břeťa Zlámal?Chodil za mnou na bednu a vařili jsme si kafe.Byl Vaše číslo,dobře se s ním kecalo.Zatím.Jerry.
ferino pasino
Radim Rechtig | email | 23.8.2009 16:38 | id 5564 | nahlásit
Zdravim Milana Vlcka,ktery byl v dobe meho pobytu muj suprak,dobre si pamatuju,jak jsme byli spolu na tech hlidce v levo ,ja mazal srapak.vymetnice a polozil si plechovku s vazelinou a lezl zkontrolovat spojeni na spak,a Ferino me pul plechovky vazeliny sezral a pak si utiralo rypak o asfalt......tolik zazitku s divocakem....Ja byl spojar a bednista.Venda
divočák Ferda
Milan Vlček | email | 19.8.2009 12:00 | id 5509 | nahlásit
Ahoj, sloužil jsem na Podmolí 86-87 za velitele Kozmera. Pokud máte někdo nějaké info o tom, jak dopadl divočák Ferda, kterého jsme našli v zimě v lese u transformátoru, dejte vědět.
 
Re: divočák Ferda
Miroslav Marek | email | 20.8.2009 21:44 | id 5532 | nahlásit
Ahoj Milane
Já sloužil na Jemnickém praporu jako praporní kynolog.Spolu se mnou rukoval do Znojma i nějaký Michal Čekaj,který potom sloužil na tvé rotě jako řidič a ten,když se potkáme mi povídal o tom divočákovi,který prý s váma chodil i do služby.Z jeho vyprávění vím,že jeden z kluků,který byl v civilu hajný si ho na konci vojny vzal domů.
 
Re: Re: divočák Ferda
Milan Vlček | email | 21.8.2009 17:15 | id 5539 | nahlásit
Cau Mirku,
Michala Čekaje znám, byl to vlastně můj mladej,jezdil u nás na rotě jako řidič,taky si tam našel v Podmolí holku a tu si i vzal:-). Jo, Ferdu i když to byla bachyně jsme našli opuštěnou v lese a tak jsme ji piplali doslova od mimina. Chodil s náma do služby, nebo večer přišel na noční jen tak a zase se vrátil k někomu do postele,tak že ráno ve 4 jsi přišel ze služby,a ha...prase v posteli:-))To mu šlo velmi dobře. Jinak já tam byl jako RIPák. To musíš znát i Hrnčíře, o tom bych Ti mohl vyprávět:-))
 
Re: Re: Re: divočák Ferda
Miroslav Marek | email | 21.8.2009 21:03 | id 5544 | nahlásit
Čau Milane
Je to jak píšeš,Michal si vzal za ženu tu slečnu z Podmolí.Bydlí v Kopřivnici kde vlastní hospodu.Ten Hrnčíř, nebyl náhodou praporní kynolog na vašim praporu?Některé jména se mi už špatně vybavují.Dobře si vzpomínám na našeho brigádního kynologa mjr. Sedláka,kterému se říkalo Franta pes.To byl správny bombarďak.Při kontrole na rotách se nebál vytáhnout bagr a ochutnat co psovodi uvařili pro pejsky.
 
Re: Re: Re: Re: divočák Ferda
Milan Vlček | email | 22.8.2009 09:01 | id 5548 | nahlásit
:-)), no jo Marcelu. Franta pes to bylo přesně jak píšeš. Ten Hrnčíř, toho jsem měl jako mladýho ve výcviku,a pak podepsal a ostatním to vracel pěkně podle řádů zpátky. Prostě byl všeobecně oblíben:-)). Já jsem se byl na rotě podívat letos v létě a jen jsem zíral,co s tím provedli. Staví se tam opravdu luxusní roubenka, a jinak je ze celýho objektu staveniště,jen brána zůstala původní. Docela mi z toho bylo smutno. Jsem ale moc rád,že jsem objevil tyto stránky,a tak můžu trošku zavzpomínat. Jinak v Jemnici jsem byl 3 měsíce před odjezdem do Libějovic, tam to znáš asi taky velmi dobře.
 
Re: Re: Re: divočák Ferda
honza dvorak | email | 8.4.2017 14:43 | id 115705 | nahlásit
Ahoj Milane, nemas prosim kontakt na Michala Cekaje dik Honza
 
Re: divočák Ferda
Meduna Pavel | 12.2.2010 21:34 | id 11790 | nahlásit
Zdravím Tě Milane,vzpomínáš si ještě na Pučáka?? Ferdu si odvezl myslím Petr Kubíček,měli doma knˇoura tak chtěl založit chov.
 
Re: divočák Ferda
šrapák | email | 28.7.2010 01:00 | id 18776 | nahlásit
sežraly ho staří co šly do civlu... jezdil s nima uvazem rano nakupovat k šulce do kšeftu..... byl sem tenkrat děcko ale ferdy si pamatuju
 
Re: Re: divočák Ferda
Meduna Pavel | 19.8.2010 13:36 | id 19459 | nahlásit
Ferdu bych nejedl,Byl to mazel:-))..který děcko byls,vedl sem mladý strážce hranic,tak si třeba vzpomenu:-)
 
Re: Re: Re: divočák Ferda
ferda | 21.9.2010 08:15 | id 20375 | nahlásit
byl jsem takovej malej h***lík co mu řachl šrapák v ruce v87 ..... nejsu od tam,ale mam tam příbuzný BUDAI
 
Re: Re: Re: Re: divočák Ferda
Pavel Meduna | 23.10.2010 18:13 | id 21478 | nahlásit
Tak to jo,jinak bych Tě asi znal...to jméno mi něco říká:-) ale na ten šrapák se nepamatuju...bylo to na Podmolí?
 
Re: Re: Re: Re: Re: divočák Ferda
m. | 12.11.2010 00:21 | id 22117 | nahlásit
štíply jsme ho u žlebáku a byla z toho docela velká ostuda 21.7.1987 ..sice se nerad nabourávám do těchto vašich vzpomínkových konverzací,ale v ten čas to tam bylo nádherný ..za drátama na rybách.. to už se nikdy nevrátí .
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: divočák Ferda
Halouzka Aleš | email | 4.7.2016 22:29 | id 106330 | nahlásit
Tet jsem si přečtl velmi krasnou věc.Napsals žejsi si vzal Cezara domu.Divam se na jeho fotku a jemi smutno.Přednim jsem mněl GRYNA to jsem si vzal domu ja byl ze smečky.npr.Petrnek me ho předaval,řikali jsmemu Fido Dodnes ho mam přet očima.Rad bych si oněm povikladal.tel. 737184279
podmoli
parmezano | email | 8.8.2009 16:12 | id 5344 | nahlásit
sloužil sem tam 1969-1971, tenkrát to byla 10.rps.
někkypotom musela projít budova areál pořařádnou
přestavbou , za mně tam nebylo , topení lokální,
garáže jedno stání atd. Pořadí " špačkáren
od Lukova: 1) Radar na okraji lesa, 2) posed Radar
na okraji "žlebáku" 3) posed Meteor na
protější straně "žlebáku" 4) Meteor na
zalomení "signálky " 5) Kukačka asi
100 od roty u signálky 6) Planeta asi 3 km od
Kukačky u zalomení ke styku s 11. rps. Devět
Mlýnů, 6) posed Planeta asi 100m od styku s
11.rps. Zábrana byla za mne jenom noční stanoviště
asi v půlce mezi Kukačkou a planetou, dále byl
"piket " na desítce bráně
 
Re: podmoli
Jarda N. | email | 19.6.2010 21:06 | id 17380 | nahlásit
Zdravím kolego, říká Ti něco jméno V. Nezval?
 
Re: Re: podmoli
parmezano | email | 18.11.2010 17:37 | id 22355 | nahlásit
Ahoj ! Bohužel ne
 
Re: podmoli
M. | 21.9.2010 08:18 | id 20376 | nahlásit
V TĚCH LETECH TAM BYL MŮJ TATA ...ŘIDIČ JOKVER
 
Re: Re: podmoli
parmezano | email | 18.11.2010 17:39 | id 22356 | nahlásit
Ahoj! Mooooooooooooooooooooc ho pozdravuje Parmezano
 
Re: Re: podmoli
ing.Vejmola Stanislav | email | 25.2.2011 07:29 | id 27529 | nahlásit
Sloužil jsem na Lukově v r.71-72 jako řidič , otce si pamatuji jezdil s Gazem , jak se má a kde bydlí , já bydlím kousek od Podmolí ve Vracovicích
zdravím
 
Re: Re: Re: podmoli
šrapák | 1.4.2011 01:51 | id 29568 | nahlásit
zdravím otec bydlí v podmolí hned na začátku od mašovic č.p.103
 
Re: Re: podmoli
Josef Hubáček | email | 17.2.2012 21:56 | id 42499 | nahlásit
Ahoj M. Do Podmolí jsem přišel asi v polovině září 1971 jako řidič. Od Tvého otce jsem přebíral GAZíka. V té době to měl "za pár" do civilu, ale i do svatby. Manželku, předpoklámám Tvoji maminku, si našel ve vesnici. Já jsem na rotě sloužil do března 1973.
 
Re: Re: Re: podmoli
marek | email | 26.4.2012 00:23 | id 45279 | nahlásit
jo přesně tak .4 roky po tom měly nehodu a mamka nepřežila.otec bydlí v podmolí postavil si tam na důchod dům.
 
Re: podmoli
Ján Pňaček | email | 6.3.2017 19:41 | id 114388 | nahlásit
Ja si to tam pamätam slúžil som v 10,rps 1972-1974
ako VD so z Oravy
 
Re: Re: podmoli
Zábbranský josef | email | 17.2.2019 14:01 | id 135880 | nahlásit
janko,zdravím. r 73-75-Zábranský Pepa. Pamatuji si Tě a pozdravuji.
 
Re: Re: Re: podmoli
Jan Pňaček | email | 22.5.2021 15:35 | id 156774 | nahlásit
Ahoj Jozef Zábbranský Po dlhšej dobe som sa dostal teraz na facebook a niečo si prečítal pozdravujem Ťa ale napíš niečo a pošli nejaké foto
 
Re: Re: podmoli
Jiří Mareček | email | 26.7.2019 20:11 | id 139628 | nahlásit
Ahoj,Janko vzpomeneš si na mne. Byl jsem velitel Hospodářského družstva. A říkali mi Mário.
82-83
M.Gajdošík | email | 26.6.2009 09:16 | id 4559 | nahlásit
Zdravím všetkých pohraničníkov,ktorí na tejto rote
slúžili v rokoch 1982 až 1983.Rád by som sa s nimi
stretol na tomto fóre a trocha si zaspomínal.Dúfam
že mi ostatní prepáčia,no spomeniem len niektoré
mená-Martyčák,Velík,Soják,Vycudilík,Piták,Buzek...
Ak si na mňa niektorí nespomenú,možno im
napoviem tým,že som im v tej dobe robil
"predsedu ročníka".
 
Re: 83-85
jiří štěpánek | 8.7.2009 19:51 | id 4769 | nahlásit
jirka štěpánek rok služby 83-85
 
Re: Re: 83-85
Roman Glőckner | email | 13.12.2013 22:48 | id 67666 | nahlásit
Ty brďo, já tam sloužil jaro 1983 - 1985 jako spojař, ale skleróza je tak zákeřná, že si Tě nějak nemůžu vybavit.
 
Re: Re: 83-85
Halouzka Aleš | email | 22.4.2016 21:48 | id 103948 | nahlásit
Omlouvam se ale uš jsem hodně jmen zapoměl.Jajsem sloužil u psovodu,semnou Jara Petrusek,Zdenek Dudeček,Julius Korbel a dalši.Jeto hodne dlouho ale rat bych se nějak spojil.Romanovi Glocnerovi jsem take psal ale nic.Jestli to budeš cist tak mě mužeš zavolat na 737 184 279. Dik za spojeni. Ales Halouzka
 
Re: Re: 83-85
Halouzka Aleš | email | 4.7.2016 22:10 | id 106328 | nahlásit
Ja jsem sloužil jaro 1983-1985 jako psovd.Semno Jara Petrusek,Julius Korbel,Pachovsky,Roman Glocner ten jako spojař?Rad bych se sročnikem nějak skontaktoval.Po 32 letech. Doufam žeto nějak vyjde. Muj telefon 737184279
 
Re: 82-83
Václav Hudeček | email | 12.11.2009 12:57 | id 7555 | nahlásit
Ahoj, na rotu jsem přišel o půl roko pozděj než ty 82 - 84, s klukama - Miškeřík, Vetchý, Kleinedler, Vaculík, Pástor, Král, Pryl, Zapletal, Moros, Blažko, Cigánek.... Byl jsem psovod a můj pes byl Aris. Ty sloužils malého a velkého koňa.
 
Re: 82-83
Jiří Vycudilík | email | 19.11.2009 21:17 | id 7755 | nahlásit
Krásný a srdečný pozdrav tobě Miloši ! Protože se občas vidím s Pavlem Hudečkem, díky jemu jsem se dověděl o těchto stránkách. Až jsem musel zaplakat nad fotografiemi naší bývalé roty, ale je to krásná vzpomínka. Mám lepší náladu. Jsem rád, že žiješ, snad i ve Velkých Bierovcích, ale to samozřejmě nevím. Připadá mi to až neskutečné, že ti píšu po 26 letech. Já vlastním stále byt v Buchlovicích - bydlím sám, pracuji v Praze, ale mám ještě maminku, se kterou musím počítat a chodit ji navštěvovat v Buchlovicích. Povoláním jsem učitel, ale teď hlavně překládám z ruštiny a němčiny. Budu velmi rád, když se nám podaří si alespoň občas napsat pár vět. Tak se budu těšit na odpověď. Přeji vše dobré ! Jiří
 
Re: Re: 82-83
Miloš G. | email | 17.12.2009 10:40 | id 8577 | nahlásit
Dobrý deň páni,zdravím Vás oboch-Jirku i teba Pavle.Som rád že sa konečne našiel niekto,kto zareagoval na môj príspevok.Prepáčte že odpovedám až tak neskoro,no mal som na to vážne rodinné dôvody.Vidím Pavle,že ty si na mňa celkom dobre pamätáš,ja si ťa postupne tak isto vybavujem.Stačilo keď som si prečítal zopár mien z tvojho ročníka.Miškeřík-myslím že veliteľ družstva,Miro Cigánek-kuchár,Balaško s Pasztorom-spojári atď.No a čo dodať k tebe Jiří,ty si ma pamätáš celkom presne!Tak predsa sa ti vyplnilo to,po čom si túžil-stať sa učiteľom.Bývam naspäť v Bierovciach,pretože už mi zostala iba matka-otec totiž zomrel.Bol som ženatý,no dvanásť rokov som už rozvedený.Z manželstva mám dcéru Kristínu, ktorá zhruba o dva mesiace dovŕši devätnásť rokov.Myslím,že na začiatok už toho stačilo,ešte raz Vám obom ďakujem že ste si spomenuli.Želám Vám obom i Vašim rodinám pevné zdravie,veľa šťastia,úspechov,lásky a spokojnosti k prežitiu nastávajúcich Vianočných sviatkov!Ahojte!
 
Re: 82-83
Jozef Hlavoň | email | 26.8.2013 18:26 | id 63868 | nahlásit
Zdravim M. Gajdošíka, pamätam si na teba, bol si môj,,mazák,, Po PŠ - ke som ťa stretol vo vycvikači v Breclavi, kde ma odvelili po PŠ - ke - potom sme spolu odišli na Podmolí. Spomýnam si na mená Miškerík, Piták, Buzek ...
Ja som v tedy býval - myslím tým keď som bol v civile v obci Kolárovice okres Žilina, teraz už 27 rokov bývam v Bytči - Hrabovom
My sme odchádzali do civilu na jeseň 1984, okrem mňa týto chalani: Milan Stejskal s ktorým so do dnes v kontakte, Juránek, Stanek, Rezníček, Janoušek, Novák - zo Slovenska, Žak a absik Mišo Durilla myslím, že bol z Prešova.
 
Re: Re: 82-83
M.Gajdošík | email | 20.11.2013 11:07 | id 66765 | nahlásit
Ahoj Jozef,
som rád za Tvoj príspevok a teší ma,že čoraz viac "Podmolákov"sa stretáva na tejto stránke a tak trocha nostalgicky zaspomína na staré časy.Bolo to presne tak ako píšeš-v r.1983 som bol vo výcvikáči,a po jeho skončení si so mnou odišie na moju "materskú rotu"!Maj sa pekne a ak budeš v kontakte aj s ostatnými chalanmi z Vášho ročníka,tak všetkých pozdravujem!
 
Re: Re: 82-83
Roman Glőckner | email | 13.12.2013 23:07 | id 67668 | nahlásit
Ahoj Jožko, nevím, jestli si mě pamatuješ, ale já Tebe určitě ano. Ty jsi byl v Břeclavi jako "veldr" a já jako zobák spojař. Potom jsme ve stejném čase nastoupili do Podmolí na rotu, kde jsme to dožili každý s půlročním rozdílem. Milana Stejskala ženistu a v civilu kominíka si pamatuju, jednou jsme se dokonce potkali v Brně. Milan Staněk byl taky bezva kluk a můj starší kolega spojař. Absolventa M. Durilu si taky pamatuju, taky fajn chlap. Buzek mi taky něco říká a Miškeřík se tuším oženil s nějakou peknou holkou z Podmoí.
Z výcviku v Břeclavi ni zakotvil v hlavě nějaký "veldr" Ondráček z Brna a momentálně denně potkávým spojařského veldra Zdeňka Tuzu. Tož zdravím na Slovensko všetkých kamarádou a prajem pekné vianočne sviatky. Roman ;-)
podzim 87/89
Naivert Luděk | email | 7.6.2009 10:02 | id 4020 | nahlásit
Službu jsem zde ukončil v září 1989, tehdy velel
této rotě Rupčík a předtím Kozár ( jména ani
hodnosti již nevím ). V areálu roty byl ještě
chlév, kde se choval býk a prase. Byl bych rád,
kdyby se někdo z tohoto ročníku ozva, vzpomínám si
na Kufel, Košecký(Košický),Borovský, Lemon, Hošek,
Králíček, Brezo, Rechtig.........
 
Re: podzim 87/89
radim rechtig | email | 28.6.2009 04:48 | id 4581 | nahlásit
Ahoj Ludku,je to jako vzpominka na davne casy
naseho mladi.Jsem rad,ze ma jeste nekdo zajem o
tento cas.Na rotu a do parku jezdim casto .Muj
email mas,tel.604567191. Ostatni kluky jsem
nevidel,ale mam nekde stare adresy,a fotky z konce
vojny a tesne po vojne....zdravi Venda
 
Re: podzim 87/89
Jaromir Pecůch(Jerry) | email | 8.1.2010 18:48 | id 9609 | nahlásit
Cau Luďku,službu jsem taky ukončil v září 1989 a k těm jménům můžu přidat ještě Malina a Tomaškovič,víc si nevzpomínám,oba dva byli psovodi,jo počkej,ještě Jankovič,ten byl RIP a taky Mikeš,náš svazák,ale pořád mě ještě jeden chybí,bylo nás 15 ne?Tak zatím.Jaromír Pecůch(Jerry).
 
Re: Re: podzim 87/89
Venda | 9.1.2010 16:25 | id 9642 | nahlásit
Ahoj Jerry,zdravim Te,jsi dalsi co se pridal k nam,loni jsem byl na rote se podivat,hruza......pRosel jsem na pravo do Zlebaku ,chtel jsem jit panelkou nahoru,ale uz tam neni,pamatujes,jak jsi funel do kopce.....ja jsem Hodonak......a bydlim tu .....co ty? Zatim se nej,ozvi se.Radim...
 
Re: Re: Re: podzim 87/89
Jaromír Pecůch (Jerry) | email | 9.1.2010 21:16 | id 9673 | nahlásit
Ahoj Radime,jsem rád,že jsi se mě ozval,můžu Ti říkat (Rychlíku),jak jsem Ti říkal na rotě?V loni,jak už jsem psal,jsem byl i s mojí rodinou v Podmolí v penzionu na 3 dny a šli jsme se podívat na Nový hrádek a máš pravdu panelka už tam neni,cesta vede úplně někudy jinudy.Šlápli jsme si 4,5 km tam a 4,5 km zpátky a na hrádku už se vybírá.Já pořád bydlím v Lužicích,takže to k sobě nemáme tak daleko.Taky se měj a napiš.Jerry.
 
podzim 87/89
radim rechtig | email | 1.2.2010 21:46 | id 10999 | nahlásit
Ahoj Jerry,dnes jsem dostal email od Vlada Borovskeho,ktereho jsem nasel na internetu,byl asi prekvapeny.......jinak bych radeji komunikoval pres email rechtig.r@seznam.cz,bude to lepsi,mej se hezky a napis,mozem zajit na pivo,mame to kousek,Venda
 
Re: podzim 87/89
Borovsky | email | 2.2.2010 12:37 | id 11026 | nahlásit
Veliteľom čaty bol "Celestin".Bol tam ešte jeden chalan volali sme ho Alkapone, bol šoférom. Od tej poslednej stretávky asi 90.-91. som o rote nepočul nič. Žil som tam skoro dva roky, ale tieto fotky mi nič známeho nepripomínajú, možno trochu brána a ta chata pred rotou v ktorej žil za nášho slúženia rotný ktorého meno už neviem a ani nechcem vedieť.
Na bachiňu menom Ferdo si spomínam veľmi dobre. Jej najlepším priateľom bol kuchár/náš suprák/ Donoš, ktorý ju brával do služby ako psa. Ako oni odišli do civilu zmizla-ol aj Ferdo s jedným polovníkom z nich.
 
Re: Re: podzim 87/89
Luděk Naivert | email | 3.2.2010 20:22 | id 11114 | nahlásit
Po delší době jsem zde na tyto stránky zavítal, zdravím nově Jerrryho a Bora. Boro ty si skutečně na nic nepamatuješ? Pokud si pamatuji bydlel jsi v Dubnici? "Alkapone" byl Hošek, bydlel v Prostějově. S Jirkou Lemonem jsem se viděl asi 3x v Brně, Romana Tomaškoviče jsem občas vídával tady v Ostravě.
 
Re: Re: Re: podzim 87/89
Boro | email | 5.2.2010 09:48 | id 11216 | nahlásit
Pozdravujem Ludka, Radima a Jerryho. Pamätám toho dosť len mená mi akosi nejdu. No vďaka Vám si pomaly vybavujem tváre ku menám ktoré menujete. S Jirkou som sa aj párkrát stretol v Brne, ale bývali tam ešte dvaja chalani jedného sme volali Kura a ten druhý robil kotolníka na rote.
 
Re: Re: Re: Re: podzim 87/89
Jaromír Pecůch (Jerry) | email | 5.2.2010 13:45 | id 11235 | nahlásit
Zdravím chlapi.Z našeho ročníku,jsem se nesetkal z nikým,kromě toho srazu(už ani nevím kdo tam byl),který byl nějak chvilku po vojně.Jednou na burze na Pánově jsem potkal Honzu Polaštíka (náš starý,velitel PchH) a to je asi všechno.Alcapone byl nejenom řidič,ale taky nám vydával čisté prádlo ze skladu.Boro,Ty jsi jménem Vlado ne?Pamatujete si,že jsme civil slavili u nás ve sklepě u vínečka?Kdo to byl (Kura)nevím,nehrál za Znojmo fotbal s Jirkou Lemonem?
 
Re: Re: Re: Re: Re: podzim 87/89
boro | email | 5.2.2010 19:00 | id 11245 | nahlásit
Ahoj Jerry Šupa som to ja. Pamätám si na teba mal si v civile dlhé vlasy. Rozlúčka s vojnou bola u vás v sklípku. Boli sme tam skoro všetci a bolo to moc super! Pozdravuj rodičov. Kura asi nehral žiadny šport, ale Ludek s jeho pamäťou nám pomôže!? Jerry ako sa volal chalan čo pracoval v bani a býval niekde v Leopoldove?
Zde již nelze dále reagovat
OSH
Klapera | 17.5.2009 10:48 | id 3556 | nahlásit
Dávám dohromady mapy úseků rot a u Podmolí nevím
kde stály špaky RADAR,ZÁBRANA,PLANETA,STŘELNICE
,METEOR a KUKAČKA.¨Kolik měla rota úseků,kde stála
vrata,špaky.Před několika roky jsem na kole
projížděl a rota ještě stála.S těmi ochránci je to
těžké.Někdy přírodě pomůžou,ale někdy jí dosti
taky uškodí.
 
Re: OSH
Velitel 3. čety | email | 4.6.2009 13:10 | id 3947 | nahlásit
6.rPS měla troje vrata prvni na styku s Lukovskou
rotou, druhé v pravo za rotou a třetí v levo za
rotou v ždy tak 100 m od roty,4.vrata u Meteoru
bala zrušena, špaky od roty vlevo Zábrana, na rohu
Planeta, u schodů Planeta posed, v pravo na rohu u
vodárny Meteor, Meteor posed, Radar posed, Radar,
Kukačka byla v areálu roty a Střelnice na kraji
lesa směrem na Mašovickou střelnici. Rota měla 24
úseků, 25 byla vodoteč ve žlebáku,26 bungr , 27
brána a 28 oplocení roty. Jestli si to dobře
pamatuji. V levo a v provo je určeno v poloze
čelem k signální stěně.
 
Re: Re: OSH
Roman Glőckner | email | 13.12.2013 23:18 | id 67670 | nahlásit
Myslím, že líp bych to nenapsal. Špaky jsi vyjmenoval pěkně popoředě a brány jak by smet. Jen si nějak nevybavuju, jestli měl ten zakopanej muničák za chlívama taky svou samostatnou smyčku na signálce. Mám pocit, že jsme ho připojovali na oplocení roty.
 
Re: OSH
radim rechtig | email | 28.6.2009 04:54 | id 4582 | nahlásit
Dobry den,slouzil jsem 87-89 podzim a nez jsem
odjel,poridil jsem si nacrtek dratu,useku,a
spackarny..akorat vim kde staval radar,ostatni
jmena spaku uz neznam....snad si vzpomenou
pametnici...pokud se prihlasi...Venda
Podmolí
L.Kubíček | 5.5.2009 18:54 | id 3344 | nahlásit
Sloužil jsem na Podmolí červen 85 až září 86. Mám
někde i pár dobových fotogfrafií. Jestli je najdu,
pošlu je na vložení.
 
Re: Podmolí
A.Kopřiva | email | 17.10.2009 23:03 | id 6878 | nahlásit
Zdravím KUBO
Sloužil jsem na Podmolí 85 - 86. Měl jsem tam na starosti psy. Pamatuji se i na Milana Vlčka viz výše.
 
Re: Re: Podmolí
Meduna Pavel | 12.2.2010 21:37 | id 11791 | nahlásit
Ahoj Toníku,nevím jestli si vzpomeneš,ale říkals mi Švejku:-)...měl se Ciska po Milanu Hejdovi.Jak žiješ?
 
Re: Re: Re: Podmolí
Václav | email | 18.3.2010 21:35 | id 13954 | nahlásit
Na Podmolí jsem sloužil 82 - 84. Byl za tebe Cisko ještě poplachový a neustále příšerný cholerik ?
 
Re: Re: Re: Re: Podmolí
Meduna Pavel | 21.3.2010 20:27 | id 14056 | nahlásit
Ahoj Václave, Cisko byl poplachový pes až do chvíle kdy jsem si jej odvezl do civilu. Už měl svý odsloužený a ke konci toho moc nenaběhal ale cholerik byl až do poslední chvíle. Né nadarmo mu říkali hyena a vlastně všichni z něj měli strach. Když mi jej můj suprák(Milan Hejda) předával,šla se podívat skoro celá rota jestli mě nesežere:-)
 
CISKO
Libor 84-86 | 8.12.2010 09:36 | id 23230 | nahlásit
Cisko byl dobrý pes, ale rapl. Svého předposledního psovoda pořádně kousl do ruky. Milan H.byl (a je) citlivý kluk, tak ten pes měl vlastně štěstí. Nijak se psovi nemstil a naopak se s ním nakonec vcelku vyšel.
 
Re: CISKO
juraj kele | email | 25.9.2012 21:37 | id 50321 | nahlásit
na tú príhodu si spomínam aj ja slúžil som tam tiež ten cisko bol starý pes prezývali ho "cholerik"
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: CISKO
Roman Gl0ockner | email | 13.12.2013 23:30 | id 67671 | nahlásit
Cisko byl sice nevyzpytatelný, ale já jsem se s ním dokázal domluvit. jednou jsem se s někým vsadil, že za ním v noci vlezu do kotce a taky jsem to ve žlutém pyžamu udělal. Zaklepal jsem mu s miskou a pak jsem vylezl ven. Pak jsem pánečkovi řekl aby se přiblížil a ukázal se. V tom se to milé psisko probralo a málem sežralo mříž od kotce.
Juraje Keleho si tak nějak matně pamatuju, takže zdravím.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: CISKO
Zdenek šabata | email | 19.7.2015 12:29 | id 92702 | nahlásit
Nemel si přezdivku Cisko- jak ano ozvi se.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Podmolí
A.Kopřiva | email | 11.4.2010 07:32 | id 14743 | nahlásit
Ahoj Pavle, jsem moc rád že ses ozval. To víš že bych si nevzpomněl. Já jsem si vždycky víc pamatoval jména psů než psovodů. Ale připomněl jsi se naprosto dokonale :-) :-). Doufám kluku že se máš dobře. To jak jsi si převzal Hyjenu v tom kotci to už jsem víckrát nevidel :-). Těším se že se zase ozveš Tonda
 
Re: Re: Re: Re: Podmolí
Meduna Pavel | 17.4.2010 22:04 | id 15092 | nahlásit
Ahoj Tondo...to víš že se mám dobře,jinak to ani neumím:-) . Zdravíčko slouží, hladem nejsem a doma mně nebijjou,takže pohoda. Jen vlasy už začínají šedivět,přece jen je to už pár pátků cos nás proháněl na psovodským výcviku:-))). A co Ty,jak žiješ a co ruka,zahojila se dobře? Loni sem se byl podívat na Podmolí ale z roty už nezbylo vůbec nic,kápíčko zarostlý a na průzkumu sem skoro zabloudil. Ale je tam hezky a člověk si může v klidu projít místa kam se dřív nedostal,takže až bude lepší počasí,vyrazím zas:-) Tak se zatím měj a ozvi se, ahoj Pavel
 
Re: Re: Re: Re: Re: Podmolí
A.Kopřiva | 24.4.2010 17:43 | id 15328 | nahlásit
Ahoj Pavle..vzpomínám si žes byl pohodář :-) takže se nedivím že jsi spokojený. Taky si naštěstí nemůžu stěžovat. Ruka je dobrá, nějaká ta jizva zůstala doteď. Co CISKO kdy umřel ? Bydlím ve Vyškově takže do Znojma to není tak moc daleko a na rotě jsem byl už třikrát. Poprvé v r. 2000 to to tam vypadalo jako na těch fotkách nahoře, i ty cedule tam byly :-), pak to, nevím kdy shrnuli na velkou hromadu. :-(
Byl jsem i dole u řeky, jsou tam nové lávky, ty původní vzala povodeň.
Měj se fajn a zase dej o sobě vědět Tonda
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Podmolí
meduna pavel | 30.5.2010 01:29 | id 16570 | nahlásit
Ahoj Toníku...snad to tady najdeš...Ciska sem si odvážel domů někdy na podzim 87, už měl dědek co dělat aby se pořádně rozběhl,takže sem dostal opušťák a vezl ho do civilu. Jezdil sem pak za ním když to šlo na průběžky,ale bylo na něm vidět jak rychle schází. Umřel ještě v době kdy sem byl na vojně,takže sme mu poslali do toho psího nebe aspoň čestnou salvu. Pak jsem měl Cézara,ten už vlastně taky dosluhoval takže toho sem si odvezl pár dní před civilem a ještě skoro tři roky běhal u nás doma po zahradě. Tak se zatím měj a ozvi se Pavel
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Podmolí
A. Kopřiva | 19.6.2010 20:46 | id 17377 | nahlásit
Ahoj Pavle doufám že to v tom chaosu Re Re :) objevíš, asi to není stavěné na dva tak ukecané .
Pokud chceš mužeš mi napsat na antkop@seznam.cz a bude to v klídku.
Je škoda že se tu neobjevilo zatím víc kluků z ročníků co jsme zažili v Podmolí.
Tys teda s těma psama nestrácel čas, vzít si z vojny dva psy to je síla :) :)
Já jsem si bral tu fenku od poručíka tuším Marek se jmenoval a byla perfektní. Teď už mám třetího psa od vojny, už má 9 let tak uvidím jak dlouho vydrží, já je vždycky dost brzo uštvu :)
zatím se měj a ozvi se ahoj Tonda
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Podmolí
Libor H. 84-86 | 8.12.2010 09:41 | id 23231 | nahlásit
RIS zdraví RIP! Ahoj Tondo. děláš něco s psíkama? Já jsem se na "RIP" radostně vys..l. Milan Hejda byl naše číslo.
 
Re: Re: Re: Podmolí
A. Kopřiva | 15.12.2010 21:35 | id 23467 | nahlásit
Ahoj Libore jsem rád že se tu někdo našeho čísla ukázal. Zatím jsem se tu s nikým nepotkal. "Řádí" tu jenom Pavel Meduna - bral si po Milanu Hejdovi Ciska. Ale to už sis asi přečetl. Doufám že se zase ozveš .
 
Re: Re: Re: Re: Podmolí
Libor H. 84-86 | 28.5.2015 18:09 | id 90657 | nahlásit
Ahoj Tondo, narazil jsem na Internetu na odkaz:new.ponrepo.cz/archi… express 09/policejni_blok.html, co myslíš, je to "Veterán"? Vzpomínáš si?
 
Re: Re: Re: Re: Podmolí
Libor H.84_86 | 28.5.2015 18:10 | id 90658 | nahlásit
 
Re: Podmolí
juraj kele | email | 25.9.2012 21:33 | id 50320 | nahlásit
Nazdar kolego ja som tam slúžil 84-86a spomínam si na tvoje meno ale už neviem čo si tam robil,ja som bol šmírák a ty?
 
Re: Re: Podmolí
pachl mILAN | email | 14.11.2015 20:58 | id 97293 | nahlásit
AHOJ zdraví Tě Mišák psovod Bleska co Maršál Kakol .KArčí mněj se
 
84 86 Podmolí
jiricakl | email | 21.11.2015 20:47 | id 97632 | nahlásit
čus sprosty....zdravim kominek...
Upřesnění k fotu číslo 43 a 42.
V. Král | 24.4.2009 09:01 | id 3106 | nahlásit
Je zde vidět vstup, blíž bývala zdrojárka (jakoby
na levo) a naproti dozorčí. A když to protáhneme
po pravé straně dozadu, tak za dozorčím byl
dévéťák, bedna (místnost pro SiS), a pak pokoje a
vzadu sklady. Na levé straně (není již vyfoceno)
ale je to vidět na obr. 42, byla místnost (směrem
dozadu) VR, ZVR, místnost poplachovky, pokoje a
opět se dostaneme na sklady.
Upřesnění k fotu číslo 21.
V. Král | email | 19.4.2009 12:17 | id 2950 | nahlásit
Z levého boku přední části se chodilo po schodech
do kuchyně, levý bok zadní část místnost PŠM
(televize), mezi těmito místnosti byla kulturní
místnost (rádio, nějaká polit. výzdoba). Ze předu
byla jídelna (prostor zhruba nad 3 okýnkem z
leva), v tom odskoku byla umyvárna (vše nad
sklepem). Ty 3 okýnka z levého boku ve sklepě,
místnost spojařů...
 
Re: Upřesnění k fotu číslo 21.
Roman Glőckner | email | 13.12.2013 23:40 | id 67672 | nahlásit
Máš pravdu Laďo. Spoják byl dole ve klepě pod PŠM mezi šatnou se skříňkama a posilovnou. Pak tam byl dole kulečník, a knih***a, kde jsem vydával knihy a opravoval tága na kulec. :-D
Podmolí + NP
Kučera Roman | 19.4.2009 07:50 | id 2944 | nahlásit
tak co mám info tak na tomto miste si ma v planu
postavit svoje sidlo narodni park poddyji.oni
muzou asi vse.dva domky dustojniku jsou jim trnem
v oku protoze to jsou pry jedine dva soukrome
objekty v narodnim parku.nebit soukrome tak uz tam
taky nejsou.napravo u domku ta krasna drevenice je
urcena ke zbourani.je napadena drevomorkou takze
havarijni stav.
 
Re: Podmolí + NP
Tomáš Rothröckl | email | 11.7.2009 21:58 | id 4830 | nahlásit
Vážený pane, píšete tam, s prominutím,
voloviny. Pokud chcete získat potřebné informace,
obraťte se na Správu NP Podyjí, rádi Vám je
poskytneme. S pozdravem Tomáš Rothröckl,
ředitel Správy NP Podyjí
 
Re: Podmolí + NP
radim rechtig | email | 27.7.2009 15:49 | id 5133 | nahlásit
Mate pravdu pane kolego,sef NP lže kdyz rika ,ze
se stavba nechysta...ona uz totiz stoji...srubova
stavba presne nad zakonzervovanymi sklepy...parta
osmi chlapu ji stavi z Brna a pekne si davala v
poledni pauze piva v hospudce u rybnika...bude to
luxusni sidlo parku.....s pozdravem radim rechtig
 
Re: Re: Podmolí + NP
TEN CO TANČÍ S VLKY | 14.11.2010 22:50 | id 22222 | nahlásit
Ti pánové z NP jsou velmi hodní,ale jen na svoje zadky,peněženky
 
Re: Re: Podmolí + NP
ten co tančí s vlky | 14.11.2010 22:57 | id 22223 | nahlásit
keccá pan řídící a poskytne prej info ...jde o to komu a kdy a voloviny on a i co k němu patří toje všechno volovina.
 
Re: Re: Re: Podmolí + NP
Karel | 27.6.2011 13:52 | id 32922 | nahlásit
Pan řídící nenapsal, že se jedná o sídlo správy NP. Navíc tu postrádám můj příspěvek, který jsem do této diskusi umístil před nedávnem. Že by správce stránek prováděl cenzuru?
 
Re: Podmolí + NP
Zdeněk Švancara | email | 4.1.2015 22:54 | id 83582 | nahlásit
Všechny NP se chovají stejně.Samej zelenej mozek jinak prázdno. Oni můžou vše.a ostatní musí skákat podle nich. Co chtějí po druhých to sami nedodržují. á s nimi nedobré zkušenosti. Jinak zdraví všechny co na Podmolí sloužili 74-74.
 
Re: Re: Podmolí + NP
Zdeněk Švancara | email | 4.1.2015 22:55 | id 83583 | nahlásit
Omluva 74-76


Přidáváte nový komentář
plus okno minus
... lze napsat ještěznaků
Ochrana proti spamu. Napište číslo stodvacet:


   


  • hvězdičkou * jsou označena povinná pole
  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nebudou použity
  • WWW adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky

6. rPS - Podmolí

Okres: Znojmo

GPS: 48°50'19.601"N, 15°56'42.83"E

Najít na mapě

6. rota 2. praporu 4. brigády Pohraniční stráže u obce Podmolí

Rota Podmolí se nachází kilometr na jih od stejnojmenné obce. Byla vybudována v roce 1955 (1.7.1955 byl započat výkon služby) a svoji činnost ukončila jako jedna z prvních rot na 4. brigádě, těsně po snesení SiS. Jednalo se o typickou budovu PS, budovanou v té době. Tato rota střežila druhý nejdelší úsek u Znojemské brigády, délka úseku byla 10 920 metrů a celou ostrahu hranice zajišťovalo 70 tabulkových pohraničníků. Celý areál roty obíhá ještě slušně zachovalá SiS. Hlavní budova byla v roce 2003 stržena a její suť je odvezena o pár desítek metrů dále, na velikou hromadu směrem k autoparku, do míst, kde stávalo PZH, které je taktéž strženo. Po rotě zbyly pouze zachované sklepy, které jsou zaizolovány na betonové podestě budovy - toto byl stav do roku 2009

Areál roty patří od konce 90. let Národnímu parku Podyjí. V roce 2010, přímo na zděných základech roty, vyrostl velký kanadský srub z masivního dřeva a došlo k úplné rekonstrukci a přestavbě garáží. Celý areál byl stále oplocen bývalou SiS a pro veřejnost zatím uzavřen.

Od konce listopadu 2011 zde sídlí Oddělení lesní správy a péče o nelesní pozemky a Oddělení terénní služby Správy Národního parku Podyjí.

A2009-04-18 19:39:06 U2023-08-16 08:29:28 TG99