Objekty PS

« Zpět | Jdi na seznam | Obnovit | Vaše komentáře (301)

(pro změnu obrázku můžete použít CTRL + šipky ↔ numerické klávesnice)
22 foto (T.Parkan) z celkových 52

Foto 22
Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5 Foto 6 Foto 7 Foto 8 Foto 9 Foto 10

Autor: T.Parkan | Pořízeno: 4.2008 | Foto: 10 fotek

Foto 11 Foto 12 Foto 13 Foto 14 Foto 15 Foto 16 Foto 17 Foto 18 Foto 19 Foto 20 Foto 21 Foto 22 Foto 23 Foto 24 Foto 25 Foto 26 Foto 27 Foto 28 Foto 29 Foto 30 Foto 31 Foto 32 Foto 33 Foto 34 Foto 35

Autor: T.Parkan | Pořízeno: 6.2008 | Foto: 25 fotek

Foto 36 Foto 37 Foto 38 Foto 39 Foto 40 Foto 41 Foto 42 Foto 43 Foto 44 Foto 45 Foto 46 Foto 47 Foto 48 Foto 49 Foto 50 Foto 51 Foto 52

Autor: J.Al-Lami | Pořízeno: 8.2019 | Foto: 17 fotek



Vaše komentáře...
Přidat nový komentář...
Ročník 78-80
Zdeněk Matula | email | 19.11.2024 16:55 | id 180653 | nahlásit
Ahoj, nepamatuji si tě podle jména a proto nevím co jsi na rotě dělal.Jestli jsi dělal ženisty tak si tě trochu pamatuji. Když tak mě napiš na telefon nebo mě zavolej na mobil 724 578 496 Z.M
Folmava 1956-1958
Marcela Bajerova | email | 22.9.2024 21:23 | id 180069 | nahlásit
Hľadáme spolubojovníkov nášho otca Ladislava Belasa ktory podľa jeho podania slúžil v r. 1956 - 1958 ako vojak zakl.sluzby - psovod na Folmave.
1976-1978 Folmava
Zdeněk Matula | email | 1.8.2022 22:47 | id 166320 | nahlásit
Ahoj,otéčko Kučero Víte napiš mě svůj telefon nebo mě zavolej na moje číslo 724 578 496 nějaké kontakty na kluky z našeho ročníku mám mohl bych ti je poslat čau Z.M
 
Re: 1976-1978 Folmava
Zdeněk Matula | email | 30.7.2023 17:03 | id 173641 | nahlásit
Hledám Milana Popelky sloužil jako podvod na Folmavě v roce 1976 - 1978, po vojně bydlel v Tučapech 135 ,okres Tábor , pak ve Vyšším Brodě , měl se odstěhovat asi do Českých Budějovic. Kdyby měl někdo na něho kontakt ,ať mě zavolá na můj mobil 724 578 496. Ještě hledám Slováky-Blahovič Vojtěch,Botka Josef , Chocholáček Štefan , Fazekas Ladislav , Forgač Josef , Kollár Elemér , Miluše Miloslav a Pinter Karol.Ještě jednou tel. 724 578 496 a e-mail zdenek .matula@volny.cz . S pozdravem Zdeněk Matula .
1963
Jiří Kuba | email | 9.7.2022 10:55 | id 165742 | nahlásit
Sloužil jsem na Folmavě cca od května 1963 v stavební četě,přistavovala se PSrota a byli jsme ubytovaní na obecním úřadě mimo rotu kam jme chodili jen na stravu.Záklaní voj.službu jsem skončíl na podzim 1963 joko vel.čety v Biřkově
1976-1978
Zdeněk Matula | email | 6.1.2022 15:21 | id 161370 | nahlásit
Nazdar otečko Kučero Víte,přeji Tobě i všem Ps-ákům kteří sloužili vroce 76-78 na Folmavě , v roce 2022 hlavně zdraví ,štěstí a spokojenost v životě. Přeje Zdeněk Matula ženista a barman. Můj tel.724578496
 
Re: 1976-1978
kučera vít-skot | email | 11.5.2022 13:10 | id 164237 | nahlásit
ahoj Zdendo-barmane,vzpomínky jsou krásné,pozdravuj kluky,nemám na ně kontakt.tak zdarec
Folmava 72-74
Pavlenka Zdenek | email | 3.10.2021 11:42 | id 159165 | nahlásit
29.10.21 je sraz pohraničníků v Ostravě Výškovice,restaurace u Havránka,tímto zvu Folmavaky 71-75
Psovod smečky Haky Kadet
Rostislav Macko 1983-1985 jar | email | 4.4.2021 20:18 | id 155510 | nahlásit
Zdravím všetkych kto služil na 13 rote PS.bola tam sranda . Hlavne naš ročnik ktory sa stretávame do dnešnych čias.Pametate sa ked som večer čo večer vyražal z hakym a kadetom na kopec. lepšie povedané na Petrovu samotu z niektorym z vas.Alebo na okraje ked bolo snehu napadaného až po pás ,alebo pršalo.Bolo to také dobrodružstvo boly sme mladi dnes už len spomínam.Bolo to celkom dobré obdobie nažho života aj ked sme nadávaly a tešily sa na civil. Čau chalani.Mam aj fotky ale neviem ich poslať.
PS
Tomáš Kiprov | email | 16.1.2021 20:57 | id 152713 | nahlásit
Ahoj sloužíl jsem na Folmave v 1984 - 1986 velel major Fusek měl jsem psi Egona Erga.
přání
Pavel | email | 24.12.2020 14:54 | id 151785 | nahlásit
Fomavským i všem ostatním příslušníkům PS přeji krásné Vánoce a vše nejlepší do Nového roku...
Pavel (1978-1980)
pplk.Macháček
Ivoo | 20.12.2020 08:03 | id 151520 | nahlásit
Nevím jestli to tu už zaznělo nebo ne: Dne 27.11. 2020 zemřel pplk.Miroslav Macháček z Poběžovic ve věku 90roků . mimo jiné byl velitelem roty Maxov později na výcviku v Nýrsku, na Folmavě sloužil taky.
 
Re: pplk.Macháček
Rudolf Zbín | email | 20.8.2022 07:52 | id 166637 | nahlásit
Zdravím Tě kamaráde, potřeboval bych nutně zjistit datum narození pplk. Miroslava Macháčka do kroniky. Děkuji. Rudolf Zbín
e-mail: Zbin@seznam.cz
Seriál Státní Hranice - díl z Folmavy
Pavel | 15.10.2019 19:58 | id 141211 | nahlásit
Sloužil jsem na Folmavě v roce 1978 - 1980 jaro spolu s kamarádem psovodem. Byli jsme nepříjemně překvapeni dílem seriálu o Folmavě. Přestože se rok služby shoduje, pana Roučku neznáme ani jeden, je divné, že si na něj vůbec nevzpomínáme. Zarazily nás rozpory v jeho vyprávění a v tom, co si z minulosti pamatujeme, např. na Petrovce, kde jsme sloužili, nebyla klec, útok byl vypuštěn psovodem, nikoli signalizací z roty. Závora pochází zřejmě ze Železné Rudy, u nás byla závora šikmá (na kole), také jsme měli pouze jednu V3Sku. Záběry nástupů a brány se neshodují s danou lokalitou. Vyprávění pana Roučky bylo asi převážně smyšlené nebo se držel napsaného scénáře? Škoda, i v dnešní demokratické době se historie upravuje, nehledě na útoky vůči "péesákům", kteří dělali jen to, co jim bylo uloženo. PS: Pořád jsme, já i kamarád, hrdí na to, že jsme tam sloužili.
 
Re: Seriál Státní Hranice - díl z Folmavy
Miloslav hajný | email | 16.10.2019 23:53 | id 141243 | nahlásit
Zdravím všechny. Také jsem se zájmem sledoval pořad ČT, který provázel pan Roučka. Nikdy jsem to jméno neslyšel, ale sloužil jsem v letech 1986-1987. Teď fakta k přeletu nad Folmavou. Šlo o rok 1987 (srpen, nebo září cca mezi 17 - 19.00 hod) Jednalo se o motorové rogalo - nikoliv letadlo, které jsme spatřili až nad objektem roty. Letělo pak směrem napravo od celnice. Žádné stíhačky (k čemu by také byli dobré, když to měl na demarkační čáru cca 1500 metrů). Žádné kulomety. Jeli jsme na překrytí, ale nikdo nevystřelil, ani nikdo k tomu nedal rozkaz. Zřejmě se vystřelila nějaká světlice. Sestřelit ho z pozemního stanoviště by byl asi průser a v podstatě už byl buď v SRN, nebo pár metrů před demarkační čárou. Prostě se to povedlo a žádná perestrojka, ani kulomety, ani stíhačky v tomto případě nehráli žádnou roli.
 
Re: Re: Seriál Státní Hranice - díl z Folmavy
Petr | 19.10.2019 09:18 | id 141278 | nahlásit
Pan Roučka tomu musel dodat "šťávu" aby vznikl správný obraz té "pakárny" pro mladé nebo nezmalé.
 
Re: Re: Seriál Státní Hranice - díl z Folmavy
václav | email | 22.10.2019 21:34 | id 141343 | nahlásit
Zdravím též všechny Folmaváky a také bych se vyjádřil k přeletu rogala. V ten den jsem měl službu a zacvičoval jsem jednoho rotného na DDR. Osobně jsem vyjížděl s hlídkou do prostoru. Rozhodl jsem dle platných předpisů nestřílet, nepotřeboval jsem k tomu souhlas. Komise velitele brigády byla jiného názoru.
Kdyby dotyčný pan redaktor Roučka znal situaci, tak by věděl, že podél SH byly vidové hlásky PVOS, konkrétně v úseku Folmavy to byla na Spáleném vrchu a ty to měli hlásit a řešit. Měli na starosti nízkoletíci objekty, které nešly zachytit radarem.
 
Re: Re: Seriál Státní Hranice - díl z Folmavy
Tomáš Dvořák | email | 11.7.2021 14:02 | id 157676 | nahlásit
Miloslav hajný má pravdu v ten den jsem byl psovod poplachové hlídky rogalo letělo jak je popisováno příkaz ke střelbě se ověřoval telefonicky z roty do Domažlic a dále pak Prahy rogalo pouze za našeho dohledu od roty přeletělo st.hranice rozkaz ke střelbě přišel až když bylo rogalo v německu
 
Re: Seriál Státní Hranice - díl z Folmavy
Radek Stulík | email | 19.11.2019 14:13 | id 141966 | nahlásit
Ano, souhlasí to, závora je z OPK Železná Ruda a je tam velmi dobře vidět celní úřad v Bavorské Železné Rudě. Tato závora / vysouvací/ tam byla ještě na přelomu 70 a 80 let.
Stulík, 5rPS Prášily 7 bPS
 
Re: Seriál Státní Hranice - díl z Folmavy
František Homolka | email | 25.12.2019 13:11 | id 143039 | nahlásit
František Homolka radista 67-69. Jsem už starší, ale co si pamatuji Folmava nebyla rota 13 nýbrž 7. Sousední byla Bystřice a Maxov. Třináct rot bylo celkem. Velitel roty major Dufek, kapitán Rabušic, nadpor. Harant a staršina Potocký. Byl jsem na Folmavě v létě 2019 a rota je přesně v tak zuboženém stavu jak ji ukázali v seriálu státní hranice. Některé zážitky pana Roučky nemohu komentovat. Za nás se takové věci nestali i když jsem si na hranici prožil 68 rok. Zdravím všechny hraničáře......
 
Re: Seriál Státní Hranice - díl z Folmavy
Milan Lindauer | email | 26.1.2020 20:16 | id 144019 | nahlásit
Ahoj,sloužil jsem na OPK Spálenec v letech 82-84 jaro,s folmaváky jsme se setkávali na horní závoře,když stáli na špačkárně. Na seriál jsem se díval a nevěřil jsem svým očím co vidím a slyším od Roučky(nemůžu toho lháře nazvat panem) , jak tady byl z donucení,kašlal na to a přitom sloužil se žlutými šňůrami.....Jsem rád,že jsem si tady přečetl,že Vy,co jste v té době na Folmavě sloužili toho lháře neznáte!Při sledování seriálu jsem měl ten pocit,že ten lhář u PS nikdy nesloužil a tady se mi to jen potvrdilo!Lhali nám ideologové tenkrát,lžou i dneska!My jsme ještě generace,která umí číst mezi řádky,dnešní mladí to neumí a věří všemu co jim v médiích nakukají,ještě by nás mohli začít lynčovat za to,kde jsme sloužili základní vojenskou službu:Snad se toho nedočkáme!
 
Re: Re: Seriál Státní Hranice - díl z Folmavy
Daniel Matějček | email | 28.3.2021 18:59 | id 155283 | nahlásit
Ne všichni můj děda tam sloužil tuším po48 přišel na hraniční stráž od české Kubice. Chlapi kteří ještě žijí je moe chance se vás optat. Pamatujete někoho mého příjmení znal jste někdo mého dědečka?? Pepík krestnim jménem?
 
Re: Re: Seriál Státní Hranice - díl z Folmavy
Marcel Hoblík | email | 6.8.2024 22:08 | id 179548 | nahlásit
Dobrý den,
jsem majitelem drážního domku v Německé /Nové/ Kubici, je kousek od kontrolního stanoviště PS na přejezdu pod Spálencem. Chtěl bych vás požádat , nemáte vy nebo vaši kolegové jednu historickou fotku tohoto domku .
Děkuji Marcel Hoblík
 
Re: Seriál Státní Hranice - díl z Folmavy
Pavel | 22.12.2020 20:57 | id 151651 | nahlásit
Se Zdeňkem Roučkou jsem rukoval 10/79 do Poběžovic, myslím, že šel potom na péešku do Zadního Chodova. Odtud šel na jaře 80 na Folmavu, kde byl do 10/81. Z toho plyne, že jste se museli přesně minout...
 
Re: Seriál Státní Hranice - díl z Folmavy
Jan Prenosil | email | 3.3.2022 13:04 | id 163006 | nahlásit
Serial som nevidel, ale slúžil som ako psovod najskôr na Maxove a potom na Folmave jeseň 78-80.
s pozdravom
Prenosil
Pěkný vejlupek
j.k. | 13.10.2019 19:28 | id 141174 | nahlásit
To tady u Vás sloužil pěkný vejlupek a měl důvěru strany a vlády, když sloužíl tak velkou funkci (vysílal hlídky do terénu). Málem v sobotu brečel , že sudet.soukmenovci z první repub. nejsou na naší straně státní hranice. Sloužil tehdá - slouží nyní = slouží stále + pěkný vejlupek. ------------------------------------------
A co takhle sraz pánové a nebo Vás tak rozložil.
 
Re: Pěkný vejlupek
Petr | email | 14.10.2019 11:37 | id 141181 | nahlásit
Ještě že se p.Roučka nepřiznal k tomu kolik měl zadržení a použití zbraně s výsledkem. A hlavně kolik s tím Vozduchem sestřelili letadel a kolik ti SUPi rozsápali narušitelů.
 
Re: Pěkný vejlupek
František | 14.10.2019 12:00 | id 141182 | nahlásit
Takový v.l zůstane stále vo..m a měl by se přihlásit do pražské kavárny.
 
Re: Re: Pěkný vejlupek
Milan Pittner | email | 26.12.2019 22:48 | id 143107 | nahlásit
AHOJ Folmavaci, pred chvílí jsem opět viděl pana Roucku na ct24, to je ale kus vola, jo a ten redaktor je další blb, k neuvěření jak hloupě žvani, zřejmě aby se prolhane CT zavděčil. Zdraví Kozina
 
Re: Re: Re: Pěkný vejlupek
J. Havrlant | email | 28.12.2019 07:36 | id 143140 | nahlásit
Z očí mu hledí zloba, Jidáš se chce zavděčit komu? Prý jsme chodili na oběd v tvaru s písněmi do pochodu. Kde ten slabomyslný člověk sloužil? Ty ostatní kydy nelze komentovat, aníž by člověk nezavdal k tr. stíhání. Zdraví JH.
 
Re: Re: Re: Pěkný vejlupek
Karel Krčál | email | 13.5.2020 13:42 | id 146697 | nahlásit
Milane. Máš stoprocentní pravdu. Až včera jsem se dostal na tyhle stránky a napsal jsem ti na Folmavu. Spolubojov ník 73-75 Karel.
 
Re: Re: Re: Pěkný vejlupek
Karel Krčál | email | 13.5.2020 14:23 | id 146700 | nahlásit
Milane. Tak si čtu dřívější příspěvky a mnoho jmen mi stále něco připomíná. Sloužil jsem v letech 73-75 a měli jsme na rotě kapelu "Admirál" kapelník Zdeněk Pescit a já hrál na bicí. Hodně jmen, která se zde v příspěvcích objevují si pamatuji. Nemohl jsem si však vzpomenout na "Círdu" Mirek Polášek, myslím že z Krnova. Až v těch příspěvcích se objevil. Tebe si pořád nemohu vybavit. Boďu si tak trochu vybavím a Chaloupku taky. Mám doma pár fotek především s Pescitem a jednu, kde nás je víc, ale tam jsme jako mazáci asi čtyři a další asi čtyři jsou kluci mladšího ročníku. Poznal jsem na fotce Cieslara /ten byl myslím z Třince/ Budeš-li mít čas, napiš na mail kkrcal@seznam.cz.
 
Re: Re: Re: Pěkný vejlupek
Daniel Matějček | email | 28.3.2021 19:10 | id 155284 | nahlásit
Kluci já vám povím že jsem rád, že jsem měl přesný závěr nad panem průvodcem. Rouckou. Můj dědeček a druhý taky sloužili uhranicni a pak u pohraniční straze Prosím rozkriknete mi mezi vámi jestli mi někdo z vás může podat vyprávění nebo potvrdit že jste s nimi sloužili, nebo je znali. Roucka byl asi peknej zmrd, to jsme odhalí vchichni tady současné na první dobrou, i když já, přiznám se, jako poslední z vas😄 jsem r1984. Pokud by jste mi chtěli doplnit podrobnosti které chci využít ve svůj prospěch svých genů a sestavení rodokmenu.
Jména:MATĚJČEK od r48 až 55/neni mne znam přesný datum vim ze pochazel z cs. Kubice
 
Re: Pěkný vejlupek
Karel | 14.10.2019 17:07 | id 141185 | nahlásit
To jsou Ti vlastenci za každého režimů
 
Re: Pěkný vejlupek
Pavel | 15.10.2019 20:14 | id 141212 | nahlásit
souhlas :) slouží stále...
Folmava
Jiří Kuba | email | 29.1.2019 10:45 | id 135275 | nahlásit
Sloužil jsem na Folmavě v r.1963 cca Květen-červenec,jako velitel stavební čety.Přistavovala se boční část roty.Byli jsme ubytovaní mimo rotu, na obecním uřadě a na rotu jsme chodili na jídlo. U PS jsem sloužil 1961-1963.
Re re Folmava 82-84
Jan Feja | 7.10.2018 13:33 | id 132194 | nahlásit
Tuto stranku som našiel nahodov služil som jar 82-84 takto sa chcem spojit s spolubojovnikmi ktorim dlhujem ešte fotky Jirka Novak Radek Kvapil Štefka Jaro Zvara Milfajt Koštl Venca a ďašim Pozdravujem aj Fojtika Garaja Macka J Prochadzku Kolarika Služil som ako šofer
 
Pre Mariana 76-78
Pavol Smik | email | 5.1.2019 08:10 | id 134590 | nahlásit
Ahoj Marián , písal som Ti na email , ale vrátila sa mi správa ako nedoručená tak neviem či si zmenil email alebo už si zrušil celkom svoju stránku , ak chceš ozvy sa , chcem sa opýtať kto robil kynológa u Vás na rote 7/77 - 9/78 kedy sme šli do civilu .
S pozdravom Pavol
 
Re: Re re Folmava 82-84
Artur Kubica | email | 17.4.2019 13:03 | id 137318 | nahlásit
Čau Jano, sháněl jsem na tebe nějaký kontakt do Lokce, protože jsem rozesílal komu se dalo pozvání na posezení na Folmavě, ale nakonec jsem to vzdal. Připravuju větší sraz na léto 2021, kdy spousta kluků bude mít 40 let od nástupu na vojnu. Tak třeba se ti to bude hodit a pokud máš kontakty na kluky, tak se nás třeba sejde víc. Zatím ahoj. Pošli mi do mailu kontakt. Artur
 
Re: Re: Re re Folmava 82-84
Jano F | 5.5.2019 18:12 | id 137766 | nahlásit
Som rád že sa niekto ozval aj keď nie z môjho ročníka. Artur ja ťa zdravím písal som ti na mail ale vrátilo mi ho späť skúsim znova ten nápad stretnúť sa je dobrí človek by neveril že už je toľko rokov budem rad ak sa ozveš ale aj iní pozdravujem
 
Re: Re: Re: Re re Folmava 82-84
Artur Kubica | email | 11.6.2019 09:22 | id 138568 | nahlásit
ten mail artur.kubica@seznam.cz by měl fungovat.
1979 - 81
Milan Krejčí | email | 2.9.2018 17:25 | id 131518 | nahlásit
Zdravím kluky z roty Folmava. Sloužil jsem na prapoře v Nýrsku a na Folmavu jsem jezdil opravovat signálku. Jako spojař mého ročníku 1979-81 na Folmavě sloužil moravák, tuším, že z Ostravy a nechal si říkat Meg Gregor. Byli jsme spolu také na PŠce v Tisové u Sokolova.
Jestli sem zabloudíš, tak dej o sobě vědět. Milan
Folmava 75-77
Viliam Križan | email | 22.5.2018 15:16 | id 128997 | nahlásit
Ozve sa niekto kto slúžil na Folmave v rokoch 1975-1977?
vilok
 
Re: Folmava 75-77
Vaclav Duras | email | 4.12.2019 20:08 | id 142358 | nahlásit
Ahoj, sloužil jsem na ps Všeruby.75-77 prosim napiš kdo v době kdy jsi byl na Folmavě ,tam dělal kynologa. Scháním ty kluky co byli se mnou v Pš Libějivicích. zatím čus.
 
Re: Folmava 75-77
kučera vít-skot | email | 9.6.2022 17:11 | id 164965 | nahlásit
viliame 76-78 ty jsi měl smečku na Petrovku,moc jsme si nerozuměli,ale vzpomínám rád. ahoj
 
Re: Re: Folmava 75-77
Viliam Križan | email | 16.9.2022 22:55 | id 167113 | nahlásit
Kučeru som poznal, ale Karla. Nemal som smečku, bol som poddôstojník a služil som hlavne DR a chatu.
 
Re: Re: Folmava 75-77
Viliam Križan | email | 16.9.2022 23:00 | id 167115 | nahlásit
chata - piket
 
Re: Folmava 75-77
Miroslav Musil | email | 14.7.2022 14:21 | id 165880 | nahlásit
Já jsem tam byl a pamatuji si tě.
+420603264984
 
Re: Re: Folmava 75-77
Viliam Križan | email | 16.9.2022 22:56 | id 167114 | nahlásit
Kedy si tam bol_ tvoje menu mi nejak nič nehovorí.
 
Re: Folmava 75-77
Vlasta Váňa | email | 1.1.2023 10:30 | id 169504 | nahlásit
Ahoj, dobře si tě pamatuji. Přišel jsem k vám na pokoj když Halama šel do civilu.
 
Re: Folmava 75-77
Miroslav Musil | email | 25.5.2023 09:39 | id 172632 | nahlásit
Ahoj,sloužil jsem 76-78,nemáš kontakt na Stefana Rusnáka?
Folmava 66-68
Zlatuše | email | 7.8.2017 16:35 | id 119849 | nahlásit
Dobrý den chtěla bych vědět jestli se chystá na setkání
ps někdo z ročníku 66-68.Taťka se tam chystá a moc by tam chtěl někoho potkat.Děkuji Zlatka
 
Re: Folmava 66-68
Menšík | email | 19.8.2017 05:07 | id 120197 | nahlásit
Byl jsem provianťákem. ....Za Dufka
 
Re: Re: Folmava 66-68
František Machanec | email | 19.8.2017 15:32 | id 120215 | nahlásit
Ahoj,bohužel mi jméno už moc neříká,s provianťakem jsem jezdil skoro každý den na Spálenec a vozil jsem děcka s Folmavy do školky.Byl jsem řidič gazu.Tak jestli si na mně pamatuje tak se ozvi.
Jsemz Moravy od Hranic.Jako psovod s náma sloužil i Vojta Ides. Ahoj a ozvi se
 
Re: Folmava 1976-78
marian | email | 15.10.2017 01:38 | id 121582 | nahlásit
pozdravujem kolegov po 40 rokov na folmave ak sa tak sa ozvite mena ako jaro jizinec , kamil kucera ,miro musil, jozo forgac, milan popelka a dalsi marian
 
Re: Re: Folmava 1976-78
kučera vít-skot | email | 7.12.2021 19:58 | id 160353 | nahlásit
ahoj mariane Utto možná si vzpomeneš-skot
 
Re: Re: Folmava 1976-78
kučera vít-skot | email | 7.12.2021 19:59 | id 160354 | nahlásit
ahoj mariane Utto možná si vzpomeneš-skot
 
Re: Re: Folmava 1976-78
vít kučera | email | 9.12.2021 16:04 | id 160396 | nahlásit
kamail frenký kozibrátka popelka dak klucí mějte se dobře a marian ahoj
 
Re: Re: Folmava 1976-78
Miroslav Musil | email | 6.7.2022 17:29 | id 165644 | nahlásit
Zdravím všechny spolubojovníky.
 
Re: Re: Folmava 1976-78
Miroslav Musil | email | 7.7.2022 08:07 | id 165667 | nahlásit
Zdar Mariane můj tel:+420603264984
ročník 1979-81
Milan Krejči | email | 7.4.2017 17:15 | id 115672 | nahlásit
Zdravím všechny kluky z roty Folmava.
Sloužil jsem na prapoře v Nýrsku, ale na Folmavu, Maxov, Všeruby, Sruby, Kateřinu a Hamry, jsem jezdil z Nýrského praporu, jako signální mechanik, opravovat signálku.
Nejvíc to kluky potěšilo hlavně v zimně, když po opravě mohli z překrytí do tepla na rotu.
Milan Krejčí
Hledám kamaráda
Eva | email | 4.3.2017 00:43 | id 114279 | nahlásit
Ahoj hledám kamaráda prosím jestli někdo zná a má kontakt na Luboše Hanáčka byl povoláním voják,povýšen nevím na jakou šarži.Je mu přes 60 let.Ženatý vzal si mou kamarádku z Uh.Hradiště a ráda,bych se s nima setkala.Prosím pokud někdo je znáte dejte jim vědět.Díky Eva
1.setkání folmavských pohraničníků
Artur Kubica | email | 12.2.2017 19:41 | id 113491 | nahlásit
Zatím to vypadá, že 11.8. 2017, to je v pátek večer se ve folmavské hospodě - naproti roty - setká pár kluků především z ročníků 81 až 83. Samozřejmě jsou zvání i další na pokec o vojenských časech . Je to v termínu Chodských slavností 11.-13.8.2017, čili je to tip na pěkný výlet o víkendu. Kontakt: artur.kubica@seznam.cz
 
Re: 1.setkání folmavských pohraničníků
Kamila Angelovová | email | 7.4.2017 22:07 | id 115683 | nahlásit
Dobrý den,
Okrašlovací a sportovní sdružení Český les hledá vojáky, kteří si pamatují železnou oponu kolem Spálence. Zvažuje se vybudování její kopie v malém úseku kolem Spálence. K tomu bychom ale potřebovali fotografie. Najde se někdo z vojáků, kdo by byl ochotný nám je zapůjčit?
Děkujeme za Vaše reakce. kamilaangelovova@esznam.cz
 
Re: Re: 1.setkání folmavských pohraničníků
Vlasta Váňa | email | 13.4.2017 14:21 | id 116021 | nahlásit
Vážená paní Kamilo,sloužil jsem do roku 66 do zrušení roty na Spálenci a v té době dělat fotky u drátů to smrdělo prokurátorem. Snad později ,když se spálenecký úsek rozdělil mezi Folmavu a Maxov z té doby už fotky existují,ale v té době taky byla signálka vedena jinak než za naší služby.Pokud máte zájem můj e-mail dedavana@seznam cz S pozdravem Vlasta V. z Mělníka.
 
Re: 1.setkání folmavských pohraničníků
Pepos | email | 12.4.2017 13:36 | id 115966 | nahlásit
Ahoj nejsi z Ostravy
Karel K.
Karel Kilián | email | 22.8.2016 19:24 | id 107790 | nahlásit
Ozve se mi někdo, kdo sloužil březen 1978 / březen 1980?
 
Re: Karel K.
Martina Kladny | email | 4.11.2019 18:58 | id 141565 | nahlásit
ahoj neslužil vtedy s tebou nahodou Vlado Kladny z Vys.Tatier?
kaplička
Kamila Angelovová | email | 13.6.2016 22:51 | id 105765 | nahlásit
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda si někdo nepamatujete kapličku, která stála na lesní cestě mezi Folmavou a Kubicí. 25.6.2016 ve 13 hodin proběhne slavnostní vysvěcení znovupostavené kaple. Více na webu. Děkuji K.A.
www.oas-ceskyles.cz/
Ahoj Folmaváci
rot.v záloze Miroslav Behenský | email | 28.5.2016 23:51 | id 105132 | nahlásit
Sloužil sem sice na Šumavě,ale roty Ps je můj koníček.Včera sem navštívil vaší rotu a hlavni budova vypadá velmi zachovale. Policie Čr už tu delší čas nesídlí. V areálu probihali nejaké vyřezávací práce tak sem se dostal dovnitř a mám pěkné fotky. Podle sdělení jednoho člena ob.úřadu celej oběkt koupili nedávno Vietnamci tak nevim co tam bude. Zatím je rota opuštěná.Setkal sem se taky s pánem který tam sloužil před 60 lety.Furt říkal tohle tu nebylo a tady byla všude jen louka. A že v té době nebyla rota ještě oplocená.Dnes jsou všude kolem nové domy,restaurace kasína a tržnice. Zajímalo by mě kudy vedla signálka a jestli v 80 letech byla obec Folmava osídlená a jak to tam fungovalo.Díky a všem Folmavákúm hodně zdraví přeje Mirek
 
Re: Ahoj Folmaváci
Radek Gerberg | email | 12.8.2016 23:18 | id 107563 | nahlásit
Napiš mě do soukromého E-mailu radek.gerberg@o2active.cz, odpovím na tvé otázky
Kozina
Milan Pittner | email | 16.1.2016 02:55 | id 100292 | nahlásit
Hledám mého dobého kamaráda Jozefa čechutyho z Lazů pod Makytou z let 1973-1975 kdy jsme spolu sloužili na Folmavě
 
Re: Kozina
Milan Fojtik | email | 19.1.2016 19:51 | id 100436 | nahlásit
Zdravim. Ja som na Folmave sluzil o 10 rokov neskor. A som z Lazov p.M. Spytam sa, zistim co sa bude dat. S pozdravom. M
 
Re: Kozina
I.Revilak | email | 14.2.2016 20:49 | id 101481 | nahlásit
Zdravim Ta Milane.Reagujem na Tvoj dotaz.Ty ma nepoznaš služil som na Folmave 71-73. a Jozef Čechuty
bol v mojom družstve.Bol z 5 surodencov a jeho adresa bola:Lazy pod Makytou č.566 skus to možno ho najdeš.
Odpiš.
 
Re: Kozina
Jozef čechuty | 4.4.2016 15:12 | id 103422 | nahlásit
Ahoj milan kamarat mi povedal že ma hladaš. Tak ti pišem som moc rad žesis spomenul. Pametaš sa na pariu
Smednych. Vieš niečo ojanovi spdniakovl a jarovi polaškovi.
Ahoj safir.
 
Re: Re: Kozina
Milan Pittner | email | 4.1.2019 01:30 | id 134557 | nahlásit
Zdravim Jozef,jak se pořád máš,já se často vidím s Josefem Bursikem bydli 3 km ode mne, měl psa Bodu a dneska mě cirou náhodou volal Chaloupka a pěkně jsme pokecali. Tak zatím,když budeš mít čas a chuť dej o sobě vědět. Milan
 
Re: Re: Kozina
Milan Pittner | email | 26.10.2020 18:48 | id 150160 | nahlásit
Ahoj Jozef, jak se pořád máš, mám tě pozdravit od Josefa Buršíka, měl psa Bodyho, v sobotu jsme se potkali na fasádě a posléze na kartách, konečně 1příjemná a normální sobota, v tom blázinci v jakém momentálně žijeme, tak zatím a drž se. Milan.
 
Re: Re: Re: Kozina
Milan Pittner | email | 10.12.2020 16:08 | id 151243 | nahlásit
Nevím kdo si pamatujete našeho kynologa z Folmavy, Karla Krčála z Jihlavy, včera mi psala jeho žena že bohužel v sobotu 5.12. zemřel, sloužili jsme spolu v letech 1973 - 1975.
 
Re: Re: Kozina
Milan Pittner | email | 10.12.2020 23:42 | id 151258 | nahlásit
Ahoj Jozef, pamatuješ našeho kynologa z Folmavy Karla Krčála myslím že měl na starosti pejsky, dnes mi psala jeho žena že bohužel v sobotu 5.12. v jihlavské nemocnici zemřel na Covid, vzpomeňte všichni co jste ho znali, ještě v listopadu jsme si psali, hrůza.
 
Re: Kozina
jarda Dubsky | email | 21.11.2017 08:12 | id 122674 | nahlásit
1975 jsem slouzil na folmave pamatuji si Franty Horkyho Jaroslava Koniarika Zdenu Ircinga Pepu Vodicku ja jsem Jarda Dubsky z LAZU u Moravských Budejovic cau
 
Re: Re: Kozina
Jiří Bízek | 16.12.2017 17:20 | id 123962 | nahlásit
Ahoj Jardo, sloužil jsem 1974-76 a měl jsem stejný pokoj s Mírou Chytkou a s tebou a tys byl náš mazák.
Sloužil jsi jako signalista a já byl psovod - pes Rex.
Škoda, že z mého ročníku se dosud nikdo neozval.
Nevíš o někom? Zdraví Jirka Bízek.
 
Re: Re: Re: Kozina
Viliam Križan | email | 31.12.2019 21:04 | id 143282 | nahlásit
Čau Jirko ja som bol na Folmave 75/77. pamätám si ta bol si o pol roka skorej. Ja som bol veliteľ družstva 3. čata. Blízko mňa býva Rudo Melkner tvoj ročník, ale od jeho odchodu do civilu sme sa nevideli. Chystám sa za ním. Keď za ním zájdem dám mu typ na túto stránku.
vilok
 
Re: Re: Re: Re: Kozina
Jirka Bízek | 19.1.2020 19:07 | id 143837 | nahlásit
Čau Viliam, jsem rád, že ses ozval. Stále doufám, že se někdo ozve z mého ročníku 74-76.Občas sleduji pořady na YOU TUBE Česká a Nová Kubice, jak jsme chodili na piket a na Mareše. Budu rád, pokud nejdeš někoho dalšího a až se zase ozveš. Jirka
 
Re: Re: Re: Kozina
Jaroslav Míšek | email | 4.1.2022 18:21 | id 161309 | nahlásit
Ahoj přišel jsem na rotu v červenci 1974 z Nýrska. Pamatuji psovoda a psa Rexe. Odešel jsem z roty v srpnu
, 1974 , musel jsem vyrábět pece ve Škodě Klatovy.
bydlím na Klatovsku.
 
Re: Re: Kozina
Karel Krčál | email | 13.5.2020 14:41 | id 146702 | nahlásit
Čau Jardo. Nevím zda to má cenu ještě psát ale tebe a Vodičku si dobře pamatuju. Byl jsem váš mazák 73-75 jaro Karel Krčál, bubeník z kapely Admirál. Jednou jsme se pěkně mázli na Kubici v hospodě. Jinak čau.
 
Re: Re: Kozina
Karel Krčál | email | 13.5.2020 15:28 | id 146703 | nahlásit
Čau Jardo. Nevím zda to má cenu ještě psát ale tebe a Vodičku si dobře pamatuju. Byl jsem váš mazák 73-75 jaro Karel Krčál, bubeník z kapely Admirál. Jednou jsme se pěkně mázli na Kubici v hospodě. Jinak čau.
Vánoční přání
Jaroslav Kolařík | email | 17.12.2015 12:29 | id 98815 | nahlásit
Přeji Všem krásné prožití Vánočních svátku a hlavně zdraví a domácí pohody. Jarda ročník 1981-1983
Folmava
Malík Rostislav | email | 7.9.2015 20:42 | id 94482 | nahlásit
Ahoj kluci, jmenuju se Rosťa Malík sloužil jsem jaro84-86
jako psovod vodil jsem Luxe. Některé z kluků z podzimu jsem poznal na fotkách. Ozvěte se někdo. Já už na Folmavě nikdy nebyl.
 
Re: Folmava pes Lux
Karkuš Pavol | email | 29.9.2015 19:06 | id 95387 | nahlásit
Ahoj, slúžil som na Folmave v jeseň 82-84 ako psovod s Luxom .
 
Re: Re: Folmava pes Lux
Slavek Novak | email | 15.7.2016 17:53 | id 106630 | nahlásit
Ahoj já jsem slouzil jako kudoš 82-84 s tebou.
 
Re: Folmava
Radek Gerberg | email | 14.2.2016 17:47 | id 101463 | nahlásit
Ahoj, taky jsem sloužil na Folmavě, ale o dva roky déle. Jaro 86 - 88, také jako psovod. přebíral jsem psa Epose, od Rendyho Vetyšky. Neměl bys na něj kontakt?
 
Re: Re: Folmava
sanda | email | 25.11.2016 22:30 | id 110604 | nahlásit
Jo jo .. Epos, to byl pan psu. A Klen jeste !! :-)
 
Re: Re: Re: Folmava
Tomáš Dvořák | email | 11.7.2021 14:10 | id 157678 | nahlásit
Klena jsem vycvičil já zdravím Radka
 
Re: Re: Re: Re: Folmava
sanda | email | 25.9.2021 20:57 | id 159013 | nahlásit
Kdyz privezli Krolla, coz byl bratr Klena, kde Klen byl nejlepsi pes na rote, spolu s Eposem mladsim. Kroll cely cerny, vcetne cerneho jazkyka a cerne oci, tak vyskocil z uvazu na snich a zacal behat po 3 nohach, ponenvadz vyrustal asi 17 mesicu u brigadniho velitele na kanapi v obyvaku. Ale zacal se ucit dobre. Ale Klen, sice nemel perfektni poslusnost, ale zato na stopy byl kral s velikym K. Vsechny strcil do kapsy. :-)
 
Re: Re: Re: Re: Folmava
sanda | email | 26.9.2021 16:37 | id 159025 | nahlásit
A taky to byl pekny kousac. Dokazal drzet i 2 hodiny a zlomil by pritom figurantovi krcni pater jak s nim skubal :-)
 
Re: Re: Folmava
Radek Svojanovský | 5.12.2016 15:27 | id 110855 | nahlásit
Ahoj Před Pavlem Vetýškou jsem měl Epose já. Dodnes si pamatuju jeho evidenční číslo: 814 :-)
 
Re: Folmava
koka jozef | email | 24.12.2016 16:50 | id 111783 | nahlásit
ahoj rosta sluzili sme spolu mal som smecku egon a ergo mam spojenie na jardu pazouta mal eposa som rad ze som ta nasiel posli kontakt na teba urcite sa ozvem dufam ze sa este niekdo ozve dali by sme stretko
 
Re: Re: Folmava
Rostislav Malík | email | 22.1.2017 22:02 | id 112799 | nahlásit
Zdravím Josef jsem rád že jsi se ozval.Na Jardu si pamatuji.Můj email je sova65@seznam.cz
Poviedky z hranice
Pavol Beláň | email | 28.7.2015 20:02 | id 93007 | nahlásit
Vážení veteráni PS, mám pre Vás ponuku: Slúžil som v rokoch 1970-72, ako psovod na vtedy 2. RPS Pasečná, 15. brigáda Č.B. Dnes píšem poviedky z nášho života na pohraničnej rote. Možno ste už aj niektoré na týchto stránkach čítali. Sú bez ideológie a nenávisti. Presne tak ako sme ich my tam vtedy prežívali. Ponúkam moju novú knižku, má 160 strán. Nazýva sa: POVIEDKY Z HRANICE. Môžem Vám ju poslať aj na dobierku. Kniha + poštovné a balné je spolu: 11,- E. mob.: +421915132778
*S pozdravom: Pavol Beláň z PE
pekelnik
pavel kolenak | 26.7.2015 20:30 | id 92939 | nahlásit
ahoj kluci tady pekelnik s folmavy roku 89 az 91 ozvete se
 
Re: pekelnik
Milan Hromada | email | 28.2.2017 20:15 | id 114195 | nahlásit
Nazdar Pavle. Máš na někoho ještě kontakt. Šmetka
Folmava
Pekelnik | email | 12.6.2015 22:45 | id 91158 | nahlásit
Ahoj bando hlasi se Pekelnik kotelnik Pavel Kolenák Folmava rok 1989- 1991 Pote preve prevelen na Hradec Králové na policiji myslim velitel byl Fusek muj starej se jmenoval Štepám Junger Dekuji za odezvu 776082562
Folmava jaro 1983,1985
Zdeněk Pešek | email | 11.6.2015 16:25 | id 91118 | nahlásit
Ahoj,,kluci"Všechny Vás zdravím,taky už jsem byl
na rotě v r.2012 vše se zmněnilo na místě prasečáku stojí bordel.Byl jsem na piketu,překrytí
atd.supr vzpomínky zatim Buď
Zdenek...střelec
chybi tady ročnik 1969-1971civil jaro71
vobořil miroslav | email | 6.5.2015 16:55 | id 89950 | nahlásit
kontakty nemam pouze fota jiři janeček , dachovsky ,štastny .pamatuji lampasaci mihl ,matyaš ,palenecky,bydleli na proti rotě.byl bych rad kdyby se někdo ozval
 
Re: chybi tady ročnik 1969-1971civil jaro71
Vašek VALEŠ | email | 5.11.2018 19:44 | id 132830 | nahlásit
až ted jsem našel tento kontakt.Na Folmavě jsem sloužil r. 1969 až 1970 pamatuji výše uváděné kamarády i velitele. Byl jsem tam v r. 2016 . ZE ŠKOLY je bordel, u hřbitova vietnamci . Ozve se jěště někdo......
 
Re: chybi tady ročnik 1969-1971civil jaro71
petr prochazka | email | 12.12.2022 18:41 | id 168839 | nahlásit
Miro vzpomenul jsem si na vás kluci z liberce ty stehlík bezetkaři pak i na kuchaře můj kamoš byl tatiček.
Folmava 62 - 63
Olda | email | 10.12.2014 10:43 | id 82135 | nahlásit
Ahoj kluci , koukám ,že jste samá omladina ,klidně si můžete zopakovat vyb ěhnout na Topol nebo obráceně na Metr ,nebo úplně opačně na Babylon . Ja se jenom šourám, přesto bych se ráds nějakým Folmavákem sešel.Rukoval jsem z Pardubic. Ahoj .Olda.
ročník 1981-1983
Jaroslav Kolařík | email | 2.3.2014 13:57 | id 71656 | nahlásit
Ahoj,hledám kamarády kamarády co se mnou na Folmavě sloužili v roce 1981 až 1983.Velitelem byl Franta Fusek,a staršinu dělal Pišta Potocký.jinak zdravím všěchny co byli na čáře.Ozvěte se .Email:rotiexpres@seznam.cz
 
Re: ročník 1981-1983
Bříza | email | 2.3.2014 17:57 | id 71670 | nahlásit
Ahoj Jardo, jsi 4/81 nebo 1O/81 ?
 
Re: Re: ročník 1981-1983
Jaroslav Kolařík | 2.3.2014 19:12 | id 71678 | nahlásit
Ahoj byl jsem 10/81
 
Re: ročník 1981-1983
technik 83-89 | email | 31.7.2014 13:32 | id 77650 | nahlásit
Franta Fusek i Potocký jsou už po smrti delší dobu. Nyní 24.7.2014 zemřel i Milan Hartl... dělal politruka.
 
Re: Re: ročník 1981-1983
marian | email | 15.10.2017 00:47 | id 121579 | nahlásit
cest ich pamiatke marian
 
Re: ročník 1981-1983
tonda | 4.8.2018 19:43 | id 130816 | nahlásit
Potocký,Fusek jsou po smti.
 
Re: ročník 1981-1983
Jarda Štěpánek | 8.8.2021 13:25 | id 158163 | nahlásit
Ahoj, Jarda Štěpánek, spojař
hledám kamarády
Jiří Bízek | email | 23.12.2013 16:55 | id 68110 | nahlásit
sloužil jsem na Folmavě v r. 1974-1976 jako psovod. Hledám kamarády,kteří v té době na Folmavě sloužili,rád bych se ještě s někým sešel. Možná,že se zůčastňují nějakých setkání. Narukoval jsem tenkrát do přijímače do Poběžovic. Ozve se někdo? Díky
 
říkali mi Kozina rpotože jsem z Domažlicka
Milan Pittner | email | 16.1.2016 03:46 | id 100293 | nahlásit
Ahoj Jirko, vůbec si tě už nevybavím,už je to strašně dlouho co jem byl na vojně,je to jako sen,šel sem do civilu v březnu 1975, jak se jmenoval tvůj pes,pár jmen si ještě pamatuju,jako Safír,psovod čechuty,můj ročník,pes Barry, Body, psovod pepík Buršík,taky tady od nás z Domažlicka, dále pes Rex,víc už ted ale nevím,jdu z bálu,dobrou. ahoj Milan, Díly u Domažlic
 
Re: říkali mi Kozina rpotože jsem z Domažlicka
josef | email | 16.1.2016 14:33 | id 100308 | nahlásit
Milane otázka. Odkud pochází ten Pepík Buršík? A jsi-li Z Dílú, zda tam bydlí Míra Sokol. Sloužil jsem s ním na ČERCHOVĚ. Díky Pepík
 
Re: Re: říkali mi Kozina rpotože jsem z Domažlicka
Milan Pittner | email | 26.12.2019 15:31 | id 143090 | nahlásit
Ahoj Josef, Pepa Bursík pochází z Nového Kramolina ale oženil se do Postřekova vesnise 3 km vzdálená od Dílů kde bydlím já i Míra Sokol na kterého se ptás, jsme oba už více jak 3 roky v důchodu, Folmavou i Českou Kubici projíždím dost často a je to hnus jak to tam dneska vypadá, tak přeji všem krásný zbytek vánoc a šťastný nový rok. Milan zvaný Kozina
 
Kozina
pepík | email | 19.1.2020 19:43 | id 143839 | nahlásit
Ještě jednou Milane. Jezdím na srazy Čerchováků do Klenčí,dříve na Výhledy.Na čerchově jsem byl 73 75.Byl jsem se asi před dvěma léty podívat na Dílech- krásná vesnice.S Mírou Sokolem jsem se jednou potkal ještě co-by autobusákem. A ten Pepík Buršík nevím, s jedním klukem tohoto jména jsem se učil u Pozemních staveb v Plzni,ale může to být jen shoda jmen.Ještě mám v paměti jedno jméno z Klenčí: Pepík Frei. Slyšel jsem ,že Míra Sokol žádné akce nenavštěvuje,ale budeš-li mít zájem zajdi v červenci do hotelu Game. Dáme řeč.Pepík
 
Re: říkali mi Kozina rpotože jsem z Domažlicka
Jiří Bízek | email | 18.1.2016 20:03 | id 100406 | nahlásit
Ahoj Milane,Rexe jsem měl já od Friga a po odchodu Nauše do civilu jsem měl Rolfa. Další psi Hary, Horymír, Badul, Dak, Bary, Safír. Můj roč. Chytka, Novotný/Máza/, Šafář, Slaný, Šanoba..Tvůj roč. asi Vodička/Potůček/, Dubský/Dubák/, Horký, Kolář...
Snad se někdo ozve. Měj se Jirka a napiš
 
Re: Re: říkali mi Kozina rpotože jsem z Domažlicka
marian | email | 15.10.2017 00:41 | id 121578 | nahlásit
zabudolsi na utta co som mal ja marian pozdravujem a ozvite sa 1976 az 1978 marian
 
Re: Re: Re: říkali mi Kozina rpotože jsem z Domažlicka
Miroslav Musil | email | 6.7.2022 17:39 | id 165645 | nahlásit
Který ty jsi Marian? Měl bych tě znát.
 
Re: Re: říkali mi Kozina rpotože jsem z Domažlicka
jarda Dubsky | email | 19.11.2017 09:35 | id 122582 | nahlásit
ahoj slouzil jem z Vodickem z Horkym a kuchar Konaryk
 
Re: Re: Re: říkali mi Kozina rpotože jsem z Domažlicka
Franta Havlik | 19.11.2017 18:17 | id 122613 | nahlásit
Ahoj Jardo, já jsem sice na rotě nesloužil, ale dole na celňáku, na rotu jsem chodil na jídlo. Vodickovi jste říkali Potůček, Koňaryk byl dobrý kuchař, zvláště jeho speciality ze pstruhů, když je někdo v potoce nachytal na elektriku.
 
Re: Re: Re: Re: říkali mi Kozina rpotože jsem z Domažlicka
jarda Dubsky | email | 21.11.2017 08:30 | id 122675 | nahlásit
cau jajsem nahodou ryby nechytal ale jedl
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: říkali mi Kozina rpotože jsem z Domažlicka
Daniel Matějček | email | 28.3.2021 19:22 | id 155286 | nahlásit
Kluci nevim ale muj dedecek kdesi kolem ps domazlice, nebo zdaru se jmenoval Jaroslav Havlik. Prosim poptejte se mezi sebou jestli mi onem nekdo muze necoo rict pokud ho poznal jeste ve sluzbje, tusim ze neco malo po r 66 68 dekuju. Dodavam ze js3m ho moc neuzil jako vojáka takze pro mne je on i muj prvni dedecek Josef Matějček po r 48 do 66 cca od ceske kubice neprosto dokreslujici me geny. Podle mne to byli spravny chlapy oba dva. V mejch ocich jste vsichni co jste je zazili obrovsky borci a srdce vam me patri. Diky a za kazdou informaci dekuju
Zde již nelze dále reagovat
Fomava 79-81
Jaroslav Meinzr | email | 11.6.2013 23:05 | id 61734 | nahlásit
Kluci ozvěte se, Děkuju
 
Re: Fomava 79-81
Martin | email | 29.12.2013 15:13 | id 68532 | nahlásit
Ahoj Míšo, jestli jsi to Ty co jsi mi předával dvojici služebních psů útoku na volno Ergo- Rett tak se ozvi. Sloužil jsem na Folmavě v létech 80-83.
 
Re: Fomava 79-81
Milan Krejčí | email | 2.9.2018 17:22 | id 131517 | nahlásit
Zdravím kluky z roty Folmava. Sloužil jsem na prapoře v Nýrsku a na Folmavu jsem jezdil opravovat signálku. Jako spojař mého ročníku 1979-81 na Folmavě sloužil moravák, tuším, že z Ostravy a nechal si říkat Meg Gregor. Byli jsme spolu také na PŠce v Tisové u Sokolova.
Jestli sem zabloudíš, tak dej o sobě vědět. Milan
 
Re: Fomava 79-81
Vítek | email | 25.5.2022 14:30 | id 164550 | nahlásit
říkali mi Kozina rpotože jsem z Domažlicka
Daniel Matějček
Kluci nevim ale muj dedecek kdesi kolem ps domazlice, nebo zdaru se jmenoval Jaroslav Havlik.
Já sloužil s Mírou Havlíkem v r. 1962-64 , na 3.r, Hraničky, kousek od Rozvadova. Leží na břiše na tablu našeho ročníku 62-64.
.DOBOVÉ FOTO :Hraničky 62-64. Dělal u ČSD,bydlí někde u Horaždovic. mob.721946682.
Tak BUĎ !
Vašek ,vozka z HRANIČEK
Folmava 75-77
Frantisek Kolar | email | 1.10.2012 01:40 | id 50494 | nahlásit
Ahoj kluci,hledam nejake spolubojovniky a kamarady meho stryce Fandy Kolare.Narukoval Jaro 1975 do Pobezovic kde byl na prijimac,potom slouzil do unora 1976-Nemanice.Nasledovala Ceska Kubice-Folmava a ke konci vojny Cerchov odkud odesel na jare 1977 do civilu.
Dik moc za odpovedi.
martinek29@yahoo.com
Hledáte kamarády? Jak na to...
Jezerák Michal | email | 28.9.2012 06:52 | id 50387 | nahlásit
Několik spolubojovníků jsem našel jako živnostníky či OSVČ na stránce : ARES - Ekonomické subjekty. Do tabulky stačí napsat jen jméno a příjmení - do první řádky vlevo. Je to sázka do loterie, ale v mnoha případech jsem takto kamarády dohledal. Rokliknutím titulku RŽP najdete i data narození. Tak držím palce...
spolupracovníci VKR
Roman | email | 3.5.2012 10:21 | id 45469 | nahlásit
Díky za krycí jméno ZETOR. PROŠEL JSEM VŠECHNY DOSTUPNÉ SVAZKY, ale Zetora ani Romana Podrackého jsem nenašel. Např. www.abscr.cz, ale našel Radek Kapoun, krycí jméno Radek, nar.5.5.1967, Rg.č. 0223700, vyř. v roce 1988. Jestli jsi se takto nenarodil, tak se moc omlouvám a psal jsem toto upozornění již dříve. Naštěstí - já jsem jezdil na opušťáky každý měsíc a uniforma mi zářila odznaky a povýšením.
Odboj - jo vždycky jsem patřil k odboji, ale ňák jsem to nevytahoval. Nedají se vložit přílohy, jinak bych poslal scan z těchto stránek i s výsledky hledání. A jenom pro info, proč mě asi přesunuli z Rybníků za drátama do Všerub - asi jsem byl spolehlivý. V každém ročníku byli DVA VKR...Jestli si někdo myslí, že ne, tak se asi dost plete. Jak jsem již psal, o jednom jsem věděl během vojny a vím, jak ho dotlačili a toho jsem v těchto seznamech našel. Takže RADKU - POKUD NEJSI NAROZEN 5.5.1967 TAK JE TO OMYL.
buď ZETOR rOMAN
VRKOUN
Radek Kapoun | email | 18.4.2012 23:59 | id 45066 | nahlásit
Jo tak, to jseš Ty?Konečně mě to docvaklo.Krycí jméno ZETOR a narozen 29.04.1966.Už tenkrát mě mělo napadnout proč jsem neměl za celý dva roky opušťák a proč jsi mě pořád lákal po vojně na vandry..Chtěl jsi informace?...Promiň,nenapadlo mě abych podepsal aby ses mohl realizovat a povýšit.A že s tím nedáš pokoj ani teď...To máte 25let nějaký skrytý odboj?Kušuj.))
83-85
milan fojtik | email | 27.2.2012 06:12 | id 42900 | nahlásit
Včera som mal super deň. Pridem z kostola a v chalupe som nasiel Míra Garaja. Som mu velmi vďačný za túto nàvštevu. A spolu sme navštìvili Rasta Macka. Rád bi som sa skontaktoval aj z ostatnými kamaratmi. Mám len super spomienky. Chlapci ozvite sa. milan fojtik.fojtik.milan@post.sk
 
Stretnutie po 30 rokoch
milan fojtik | email | 23.7.2013 13:26 | id 62913 | nahlásit
Od 25.7 do 28.7 2013 sa uskutoční stretnutie ročníka jar 1983-85. Konecne pojdeme na pivo v Českej Kubici.
 
Re: Stretnutie po 30 rokoch
Jano Hroš | 15.5.2014 13:36 | id 74725 | nahlásit
Nebol Garaj aj futbalista na brigade v Domažliciach pri strelcoch?
 
Re: Stretnutie po 30 rokoch
Slavek Novak | email | 15.7.2016 17:59 | id 106631 | nahlásit
ahoj nedelal jsi nahodou ridice Gazíku? zdraví Kundoš
kamarádi
Kléma z Vašíčku 80-82 | 17.1.2012 11:52 | id 40886 | nahlásit
Ahoj chlapci. Nesloužil u vás v letech 1980 až 1982-podzim Jirka Sulík z Prahy, nebo Ján Kubošek ze Slovenska? Byli jsme spolu ve výcviku v Poběžovicích. Pavel.
 
Re: kamarádi
Mirec | email | 15.2.2013 21:33 | id 56787 | nahlásit
Klema z Vašíčku ,túto stránku som našiel až teraz .Ja som slúžil na 13 Folmava v roku 79-81 Kuboška som poznal slúžil ako šef kriminálky v Kys. Novom Meste dnes nevie . Daj vedieť na moj mail zistím bližšie. Mirec z L.Mikuláša
 
Re: Re: kamarádi
Ondřej Baran | email | 22.7.2014 19:23 | id 77348 | nahlásit
ahoj tak to jsme se museli potkat slouzil jsem na Folmave 1978-80 Baran Ondra druhym rokem jako sygnalista
 
Re: Re: Re: kamarádi
Karel Kilián | email | 22.8.2016 19:09 | id 107788 | nahlásit
Sloužil jsem ve stejných letech jako Ty jako střelec. Společně se mnou byli František Zbitovský, Jozef Kolenčík, Jaroslav Jalakša....
 
Re: kamarádi
Pavel Kočandrle | email | 24.7.2017 21:33 | id 119520 | nahlásit
Sloužil jsem na Folmavě 1978-80 jako velitel 1.družstva, na pokoji s Kubů, Hanouskem, Bláhou.. Mám spojení na psovoda Vejvodu a vojína Bláhu. Rád bych se s Vámi setkal na Folmavě, letos je setkání jiných ročníků, v době Domažlických slavností.
 
Re: kamarádi
Pavel Kočandrle | email | 24.7.2017 21:33 | id 119519 | nahlásit
Sloužil jsem na Folmavě 1978-80 jako velitel 1.družstva, na pokoji s Kubů, Hanouskem, Bláhou.. Mám spojení na psovoda Vejvodu a vojína Bláhu. Rád bych se s Vámi setkal na Folmavě, letos je setkání jiných ročníků, v době Domažlických slavností.
 
Re: Re: kamarádi
marian | email | 15.10.2017 01:06 | id 121581 | nahlásit
pozdravujem folmavakov hanoskovi som odovzdaval psa menom utto marian
 
Re: Re: kamarádi
Jozef Armai | email | 28.1.2020 19:56 | id 144086 | nahlásit
Ja som slúžil na VŠERUBOCH potom ma prevelili naFOLMAVU ročník 1978-80.Krasne vzpomienky na tie časy.
 
Re: kamarádi
Mira Matejovsky.Azbest | email | 17.7.2013 18:06 | id 62785 | nahlásit
Ján Kubošek za Staškova. sloužíl na rotě č.4 Nový Dvůr podzim 80-82. Máme srazy,ale on se neúčastní, je na společném fotu ve středu,mírně vlevo
můj táta
anežka | email | 2.10.2011 01:20 | id 36644 | nahlásit
Dobrý den.
ráda bych se dozvěděla něco o svém Tátovi, který na Folmavě sloužil byl to podpraporčík Jiří ryznar. Bohužel jsem neměla to štěstí ho poznat. Tak prosím toho kdo ho znal aby mne kontaktoval na adrese hruskaany@centrum.czDěkuji
ROK 88-90
Pavol | 17.9.2011 20:59 | id 36234 | nahlásit
Zdravím všetkých snehuliakov ktorí slúžili v ročníku
88-90 na Folmave. Ozvite sa.
 
Re: ROK 88-90
Pavel Bruchac | email | 11.1.2015 23:14 | id 83968 | nahlásit
Ahoj slúžil som na Folmave do decembra 90 bol som snehuliak pamätame sa na seba ? BUĎ
 
Re: ROK 88-90
Dušan Gula | email | 13.1.2016 21:09 | id 100231 | nahlásit
Byl jsem v České Kubici na manévrech zima 1988.
Možná si mě pamatuješ
Folmava
Josef | 30.8.2011 10:11 | id 35548 | nahlásit
Ahoj chlapi,
já jsem na Folmavě nikdy nesloužil, ale mám na ní velice dobré vzpomínky. Moje babička učila a bydlela ve škole na Folmavě, takže z oken prvního patra jsem jako kluk pozoroval dění na rotě. V zimě jste tam měli na Vašem hřišti nastříkanou vodu, čímž vzniklo kluziště. A právě na něm jsem udělal první krůčky na bruslích. V průběhu sprnových událostí roku 1968 byl můj táta povolán na cvičení právě na Folmavu (bydleli jsme na Spálenci). Pamatuji se, že nás potom vezl vojín Jahoda domů Pragou V3S. Vybavuji si i obrněné transportéry na kraji Folmavy v tyto srpnové dny. Bylo mi 7 let.
81-83
Josef | email | 21.5.2011 10:56 | id 31514 | nahlásit
Ahoj kluci, je tu někdo,kdo sloužil na Folmavě 81-83? Já tam byl jenom leden-březen 83, ale rád bych někoho ještě viděl.
 
Re: 81-83
Jaroslav Kolařík | email | 5.11.2013 18:37 | id 66118 | nahlásit
Ahoj ,sloužil jsem na Folmavě 81-83 ,vaříl jsem pro vás.Po 20 letech jsem se byl podívat a naštívil jsem Potockyho a por.Hartla na České Kubici a Josefa Procházku co dělal provijanťáka bydlí v Plzni .Více o klukách nemám zprávy.moje byliště je Kroměříž.zatím ahoj
Dotaz
Ivan | 28.4.2011 21:32 | id 30745 | nahlásit
Může nějaký pamětník potvrdit, jestli na Folmavě v roce 1966 byly ještě hlídky PS na koních? Konkrétně se jedná o případ, kdy v lednu 1966 projeli dírou v oponě na trati z Kubice do Furthu dva chlapi, kteří se vydávali za hlídku PS.
 
Re: Dotaz
technik | 11.10.2012 14:23 | id 50913 | nahlásit
V roce 1966 jsem bydlel na Německé (Nové) Kubici, o tomto případu vím. Stalo se to na starém piketu u trati, jak začínal les byla hlídka. Ale koně v té době nepamatuju. Rotě velel myslím mjr. Dufek Václav.
 
Re: Re: Dotaz
jitka | 25.12.2014 15:12 | id 83029 | nahlásit
Dobrý den, v té době sloužil v okolí Folmavy můj švagr Mirek Luňáček, byl tam od října 1965 do března 1966. Nepamatujete si ho? Díky Jitka
 
Re: Dotaz
Miroslav | email | 31.12.2012 21:37 | id 54351 | nahlásit
Mám tušení,že koně tahali jenom vůz.
 
Re: Re: Dotaz
Jan | 1.1.2013 21:28 | id 54396 | nahlásit
Tvoje tušení je zcela správné. Jízdní hlídky PS byly zrušeny jako neefektivní prostředek ochrany SH již v roce 1957, včetně Hlavní výcvikové základny jízdy PS ve slovenském Šamoríně. Do té doby bylo u PS zařezno celkem asi 900 jízdních koní. Během let 1958-59 však byli všechny jízdní koně vyřazeny a jak správně píšeš, na rotách PS byli užívány jen jako hospodářská zvířata k tažení povozů a saní, a to asi do I. poloviny 70.let.
Jízdní koně, jako efektivní prostředek k rychlému překonání střeženého úseku SH, zejména ve složitém terénu , byli v historii PS a OSH , použity s různými výsledy několikrát. Ten příběh z roku 1966 jsem také četl v různých obměnách několikrát. Nicméně domnívám se, že pokusit se v roce 1966 o ilegální přechod SH v přestrojení za jízdní hlídku PS, by byl dost vážný pokus o sebevraždu. Na druhé straně nelze vyloučit, že se to na jízdních koních, na vhodném místě a za vhodné situace mohlo povést.
 
Re: Re: Re: Dotaz
Baran Ondřej | email | 22.7.2014 19:34 | id 77350 | nahlásit
my meli jeden par koni jeste v roce 78-80 ten co s nema jezdil se zaroven staral o prasata,
 
Re:na koních ke svobodě
Vlasta V. | email | 23.7.2014 22:23 | id 77418 | nahlásit
Ahoj Ivane můžu tě ujistit , že v roce 1966 na Folmavě ani na sousedních rotách ani na rotách domažlické brigády koně nebyli využíváni jako jízdní ale pouze jako tažní.Pokud máš informaci o,,hlídce" na koních , bylo to na Spálenci 10.1.1966 , kdy chybou hlídky složené z mladých vojáků projeli dva civilové (oblečení ve vojenském) na koních. V té době jsem sloužil na Spálenci jako řidič a shodou okolností jsem byl za několik týdnů přítomen na celnici,když Němci vraceli koně (bez jezdců) . Zdravím V.V.
 
Re: Dotaz
Vlasta | email | 13.4.2017 14:59 | id 116025 | nahlásit
Ahoj Ivane v době kdy došlo k té trapné situaci a utekli nám narušitelé na koních jsem sloužil jako řidič na Spálenci ,vel. kpt.Zdeněk Michálek.V té době už se na koních několik let nesloužilo (v tomto úseku) .K této události došlo v úseku roty Spálenec ne Folmavy.
1976-1978
kozina | email | 29.1.2011 14:05 | id 25792 | nahlásit
na této rotě jsem dělal psovoda v letech 76-78.Moj přezdívka byla Kozina a můj pes se jmenoval BARY. Jen pro zajímavost.Za tu dobu se mi povedlo celkem zadržet 5 narušitelů,jak se jim tenkrát říkalo.Zajímalo by mě a byl bych rád,pokud se někdo ozve z tohoto ročníku a zda tyto řády nečte náhodou někdo kdo měl tohoto psa přiděleného nebo se s ním setkal.po roce 78.BARY byla moje srdeční záležitost.mám jeho několik fotografií a rád si připomenu tu dobu kdy jsem s ním chodil v uniformě.
 
Re: 1976-1978
Jan Marka | email | 25.4.2011 22:15 | id 30627 | nahlásit
Asi tě moc nepotěším, tvůj nástupce byl nějaký Nohejl, byl to pražák a protože Bary byl v podstatě před důchodem, nepřicházelo v úvahu aby si ho vzal do civilu do paneláku do Prahy, no prostě asi víš jak tedy takový pes končil. Vím že Tondu Nohejla to stálo hodně slz. Bary byl miláček celé roty, vím že byl mimořádný na hodně staré stopy, ale kousnout si do rukávu? Ani náhodou, ale zažil jsem ho na ostré akci a nepoznával jsem ho. Když bylo třeba, vycítil to a nebyl inteligentnější pes u roty.
 
Re: Re: 1976-1978
kozina | email | 15.5.2011 19:21 | id 31320 | nahlásit
Pamatuji si ,že jsem Baryho předával klukovi z Prahy.Dokonce mám i jeho fotku.Já ho přebíral jako psa hlídkového.Potom jsem s ním byl na výcviku v Libějovicích a vrátil se se psem pátracím.V pohodě dělal stopy 3 hodiny staré a 5 kilometrů dlouhé.Na pachové práce byl opravdu výborný.První 3 zadržené jsem měl na stanovišti ,říkalo se na piketu.Bylo to stanoviště na kolejích za Českou Kubicí,tam byla neustálá hlídka protože byla mezera v drátech.Bylo asi 10 hodin večer,když jsme zaslechli jako když jde někdo po kolejích. rosvítili světlomet a nic jsme neviděli,tak pro jistotu jsem vzal Baryho na vodítkoa šel se podívat.při cestě nazpátek Bary zarazil.To byla známka, že narazil na stopu.no a asi po 200 metrech mě přivedl na místo kde byli schovaní 2 kluci a holka.Všichni z NDR.I další 2 zadržené měl na svědomí Bary.kdy mě po stopě dovedl lesem opět ke klukům ,kteří byli schováni na jeho kraji a pozorovali kudy by mohli utéct. Bohužel pro ně je někdo z vesnice zahlédl a to byl jejich konec.Opět zNDR.No čas běží a přesto se mi zdá jako by to bylo včera.Jinak díd za informaci a hodně štěstí v životě.
 
Re: Re: Re: 1976-1978
vladislav šelmát | email | 9.12.2013 20:59 | id 67536 | nahlásit
Ahoj chlape, sloužil jsem jako psovod psa jménem FRIN na Čerchově jaro 76-78, v létě 77 jsem byl též v LÍBĚJOVICÍCH a udělal jsem z H1 P1. byli jsme tam ve stejném termínu? Jestli ano napiš. Zatím buď FRIN.
 
Re: Re: 1976-1978
kozina | email | 16.5.2011 19:22 | id 31348 | nahlásit
Ještě se tě Marku chci zeptat,jestli si na mě dokážeš vzpomenout.Byl jsi také psovod?Pokud ano tak jakého jsi měl psa ?-Basko-Badul-Dak(jeho babička byla vlčice)-Horymír(útok na volno) Ostatní jména jsem už zapoměl.
 
Re: Re: Re: 1976-1978
marian | email | 15.10.2017 11:29 | id 121588 | nahlásit
kozina ahoj daka mal milan popelka ja som mal utta marian
 
Re: Re: Re: Re: 1976-1978
pavel hruby | email | 23.12.2017 21:20 | id 124365 | nahlásit
ahoj marian utta jsem vodil 1981 až jaro1983 byl to super pejsek jestli mužeš tak se ozvi .jinak přeju pekne svatky a hodne štesti a zdravi do noveho roku .čau pavel .
 
Re: Re: Re: Re: Re: 1976-1978
marian pavkov | email | 4.4.2018 21:26 | id 127991 | nahlásit
ahoj pavel sviatky som prezil v nemecku aj ja ti prajem pekny a uspesny rok moje cislo 00421908509500
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: 1976-1978
Baran Ondřej | email | 22.7.2014 19:42 | id 77351 | nahlásit
na Baryho i Tondu Nohejla si vzpominam slouzil jsem 78-80 a Tonda byl o pul roku dyl na vojne než ja.
A tve jmeno Marka mi take neco rika mebyls takovy vyssi cernovlasy
 
Re: Re: Re: 1976-1978
Jan Marka | email | 23.11.2014 20:04 | id 81540 | nahlásit
Černé vlasy jsou minulost, ale byly tam. Dělal jsem staršího spojaře s Matějem Kopeckým a rád na službu na Folmavě vzpomínám. Omlouvám se ale tebe si nevybavuji. Mám za to že jsi byl v ročníku s Vencou Laudonem, teď dělá hospodského v Chotíkově u Plzně. Jestli budeš mít potřebu pokecat, napiš mi na jan.marka@seznam.cz.
 
Re: Re: Re: Re: 1976-1978
zdeněk matula | email | 30.1.2019 19:37 | id 135315 | nahlásit
před tebou dělal staršího spojaře CHocholáček a spojaře Botka,já jsem dělal staršího ženisty Zdeněk M
 
Re: 1976-1978 pre Kozinu
pavol smik | email | 28.8.2011 08:51 | id 35455 | nahlásit
Ahoj skus zaloviť v pamäti kto tam robil kynologa od7,1977s pozdravom Pavol
 
Re: Re: 1976-1978 pre Kozinu
kučera vít-skot | email | 9.12.2021 16:32 | id 160398 | nahlásit
pavel kučera -kamil
 
Re: 1976-1978
zdeněk matula | email | 10.5.2015 13:35 | id 90088 | nahlásit
v roce 1976-1978 jsem sloužil také na Folmavě jako ženista a sloužil jsem hodně poplachovku a měl jsem bar na rotě,ale vůbec si tě nevybavuji . Zdeněk MATULA TEL.724578496 ahoj
 
Re: Re: 1977-1978
Milan Huk | email | 28.7.2015 08:58 | id 92983 | nahlásit
Zdar Zdeňku Matulo,na Tebe si vzpomínám moc dobře taky na Chocholáčka,Botku,Pintéra,Fazekaše
atd.Pozdravuje Huk M.(Hučák)tel.606524802
 
Re: Re: 1976-1978
marian | email | 15.10.2017 11:18 | id 121587 | nahlásit
matulo ahoj pozdravujem vas marian sluzil som ako psovod pes sa volal utto
 
Re: Re: Re: 1976-1978 je to 40 let
Zzeněk Matula | email | 26.3.2018 09:30 | id 127634 | nahlásit
co jsme sloužili - Brinžák Pavel,Bukáček Miloš,Dlouhý Jaroslav,Fronk Milan,Huk Milan,Jiřinec Jaroslav,Kučera Vít,Kučera Pavel,Matula Zdeněk,Musil Miroslav,Popelka Milan,Rezanka František,Skořepa Miroslav,Slavík Jaroslav,Blahovič Vojtěch,Botka Josef,Chocholáček Stefan,Fazekas Ladislav,Forgáč Josef,Kollár Elemér,Mikuš Miroslav,Pavkov Marian,Pinter Karol. Do civilu jsme šli září 1978 ,poslední sraz jsme měli 20.6- 22.6.1997.Velitel-Fusek,politruk Matyáš,výkonák Potocký,velitel Hartl.Když tak se ozvěte na 724578496
 
Re: 1976-1978
Miroslav Musil | email | 6.7.2022 17:43 | id 165647 | nahlásit
Na Baryho si vzpomínám
Folmava
Lada Ivančic | 12.11.2010 14:28 | id 22129 | nahlásit
Dnes jsem se dozvědě že 7.8.2010 zemřel můj kamarád Jaromír Adamus ze Staré Bělé u Ostravy. Loni jsem se s ním setkal ve vinném sklípku na Pasohlávkách bylo to pohodové setkání, zúčastnil se ještě Zdeněk S. Jirka K. a Jirka T. všichni z Folmavy 1971-73
 
Re: Folmava 71-73
Mirek Hladký | 4.12.2010 23:15 | id 23108 | nahlásit
Ahoj Láďo,zdravím všechny moraváky z Folmavy.
Píšeš jen špatné zprávy,jak nám odcházejí kámoši.
Zanechal jsi tam email,ale tam neodpovídá.
 
Re: Re: Folmava 71-73
laďa Ivančic | email | 26.12.2010 20:22 | id 24067 | nahlásit
Mirku jsem rád že jsi se ozval. Snažíli jsme se se Zdeňkem S. kontaktovat kluky z našeho ročníku.Už v loni hodně lidí jsme našli, ale to víš utekla doluhá doba a ne každý je ochoten si ještě pokecat.
Jestli mám dobré poznámky bydle jsi v kněževsi u Radodstína nad Oslavou. Posílám mou emailovou adresu. Když se ozveš budu rád a napíšu ti o klucích o kterých vím. Měj se Laďa
 
Re: Re: Folmava 71-73
Laďa Ivančic | email | 11.4.2011 15:26 | id 30022 | nahlásit
Mirku, klekl mě hard disk a ztratil jsem i tvou emilovou adresu. Prosím ozvi se díky Laďa
 
Re: Re: Re: Folmava 71-73
Jiří Dunaj | email | 4.2.2012 17:31 | id 41862 | nahlásit
Dobrý den, můj otec a byl na Folmavě jako psovod a měl psa Horymíra.Jmenuje se Jiří Dunaj tak jsem se chtěl zeptat,jestli si na něho vzpomínáte.
 
Re: Re: Re: Re: Folmava 71-73
Zdenál Folmava 71-73 | email | 18.9.2012 00:04 | id 50091 | nahlásit
Zdar Jirko, na otce si pamatuji velice dobře a rád bych se s ním setkal. Doufám, že tvým prostřednictvím se to podaří díky Zdenál S.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Folmava 71-73
Jiří Dunaj | email | 1.5.2013 18:37 | id 60315 | nahlásit
Ahoj Zdenku,budu moc rád,když se ozveš na můj e-mail: jdunaj@centrum.cz
Zde již nelze dále reagovat
 
Folmava
Tonda Eger | email | 3.5.2012 12:39 | id 45476 | nahlásit
Teprve dnes jsem se dočetl o Jarkovi Adamusovi, dost často jsem si na něj vzpomněl, protože s ním byla legrace, byli jsme spolu na cimře ve Volarech, ve výcvikáči na OT 64, je mi to moc líto, byl to super kluk!!!
jaro 86-88
Radek Gerberg | email | 1.10.2010 21:20 | id 20779 | nahlásit
nedávno jsem objevil tyto stránky a rád bych se pozdravil se všemi, se kterými jsem zde na Folmavě prožil dva roky života, ročníku 1986/1988 jako psovod se psem Epos. V současnosti bydlím v obci Česká Kubice rád odpovím na otázky kolem této obce a samozřejmě i Folmavy.
Zdravím Radek Gerberg
 
Re: jaro 86-88
Vojto Keszi | email | 16.10.2010 18:29 | id 21217 | nahlásit
Ahoj Radku.Ja v rokoch 87-89 som sluzil na 12.rPS /Bystřice/ vacsinou DSP,PDR a vtedy u nas boli ako VR mjr.Kopta Petr,VPr Kochlik Petr,TR Liška /asi/ Karol,VČ Triner Roman a Výboštek Milan.Títo pani byvali v Č.Kubici. Zaujimalo by ma kto z nich tam zije az dodnes? Pripade ich pozdravujem. Vopred ti dakujem. Vojto Keszi z LC
 
Re: Re: jaro 86-88
Radek Gerberg | 17.10.2010 11:51 | id 21240 | nahlásit
Ahoj Vojto rád Tě odpovím,
Petr Kopta bydlí v České Kubici, odešel s rozpadem Pohraniční Stráže, Petr Kochlík přešel k Pohraniční policii, a od této složky odešel do civilu dneska nevím kde bydlí. Karel Liška přešel k Pohraniční policii, a od této složky odešel do civilu dneska opravuje osobní vozidla a bydlí pořád na ČK v bytovce. Triner Roman přešel k Pohraniční policii, a dneska slouží na službě krim. policie v Praze. Výboštek Milan přešel k Pohraniční policii, kde do dnes slouží jako psovod na Cizinecké policii ve Folmavě a bydlí pořád na ČK v bytovce. Po dohodě s milanem Ti pošlu jeho E-mail.
 
Re: jaro 86-88
Jiří Maňásečk | email | 4.11.2010 20:19 | id 21808 | nahlásit
Ahoj Radku. Já jsem sloužil na Folmavě v r. 1971-73 . a současně jsem ve spojení se Zdenkem Sirným, který mě na tebe odkázal. Bydlím v Uherském Brodě, tedy dosti daleko od Folmavy. Přes Folmavu jsem jednou cestoval do Belgie a země beneluxu na poznávací zájezd asi tak před 15-ti lety. To ještě Folmava byla celkem normalní obec i s Českou Kubicí. V loni jsem byl na dovolené na Šumavě a při této příležitosti jsem zajel i s manželkou na Folmavu. To co jsem viděl byl pro mne šok, děs a hrůza. Co se jak z Folmavy a tak i částečně z České Kubice stalo. Z takových klidných a pohodových obcí. Chtěl bych se tě ale zeptak na Ferinanda Remra,/Ro"mra-nevím jak se to přesně píše/ který sloužil též na Folmavě taky ve stejné době jako já. Tento byl z Moravy z Oder a oženil se s děvčetem z České Kubice, která bydlela v ulici za poštou ve směru k rybníku v lese, ne na Spálenečku. K této jezdila na prázdniny její sestřenice z Prahy. Jména však neznám. Pokud by jsi něco o něm věděl, nebo zjistil, byl bych rád, kdy jsi mi to zdělil. Jinak jsem zaregistrován i na Skype kde mám adresu jiri.manasek1. Zatím ahoj a nezlob se, že tě obtěžuji.
 
Re: Re: jaro 86-88
laďa Ivančic | 26.12.2010 20:30 | id 24069 | nahlásit
Ahoj Jirko,
ferdu Romera jsem viděl v Domažlicích na Chodských slavnostech asi před 5 lety. Nemluvil jem s ním, stratil se mě v tlačenici na jarmarku. Mluvil jsem s Rabušicem a tem mě říkal že bydlí v Domažlicích blízko něj. To sídliště se jmenuje Kozinova pláň. ada
 
Re: jaro 86-88
Laďa Ivančic | 1.1.2011 14:16 | id 24358 | nahlásit
Ahoj Radku,
já jsem sloužil na Folmavě v letech 71-73. V České Kubici se oženil můj suprák Jirka Poprocký. Jednou jsem se s ním setkal na Kubici v hospodě cca 10 let co jsem odešel do civilu. Můžeš mě sdělit jestli tam Jirka ještě bydlí. Taky tam bydlel náš technik Pišta Potocký. Díky za zprávu Laďa
 
Re: podzim 84-86 řidič,pomoc.výkoňáka
Venca Čech | 1.1.2011 20:52 | id 24395 | nahlásit
Ahoj Radku,též jsem objevil tyto stránky dnes.Měli jsme se na Folmavě teoreticky potkat,po pravdě si Tě ale nějak nevybavuji.Odcházeli jsme do civilu v září 86.
Náš ročník byl třeba i psovodi,Červeník,Vetyška,Berdych,dále třeba Páv,Blažíček,Ondrejka,Koleredy,Blaškovič,Lipper.Pamatuji si zml.ročníků J.Strelce,Strnada,Hrbáčka,Kojše,Maňase atd.Na roťě jsme se byli i podívat,je to k nepoznání.Nevíš co je s výkoňákem Potockým,žije ještě.Co kpt.Glicner,nebo por.Nekola.
Jinak zdravím Venca
 
Re: Re: podzim 84-86 řidič,pomoc.výkoňáka
pavel cervenik psovod | email | 9.1.2011 19:46 | id 24869 | nahlásit
nazdar venco nahodou som obiavil tieto stranky co ma velmi potesilo.Casto spominam mam aj spolocne fotky ked sme isli do civilu.
 
Re: Re: Re: podzim 84-86 řidič,pomoc.výkoňáka
Venca Čech | email | 13.1.2011 16:47 | id 25053 | nahlásit
Zdary Paľko,jsem rád,že ses ozval.Stránky jsem též našel náhodou,často si vzpomenu na vojenské roky.
Nějaké fotečky taky mám,ty před civilem,ale měl jsem tu někde i ze zabijačky a autoparku.V kontaktu jsem
z vojny jen s Romanem Pávem,toho jsem několikrát navštívil,on byl u mě,naposledy loni.
Zavzpomínali jsme,popili paráda.
Předloni při cestě z Popradu jsem se stavil za Jožou Ondrejkou v Lehotě pod Vtáčníkom.Ten se vůbec nezměnil,člověku tu připadá,jako kdybychom se rozešli nedávno.
Jak žiješ Palo,když budeš mít chuť a čas napiš mi na
přiložený email.Měj se fajn a díky za zprávičku.
Venca
 
Re: Re: Re: podzim 84-86 spojar
Julo Kolorédy | email | 15.5.2011 01:15 | id 31287 | nahlásit
čaute všetci. Aj ja som až teraz objavil tuto stranku...
samozrejme ma veľmi potešilo že si môžeme zavzpomínať na staré časy. tiež mám dosť fotiek môžeme si ich vymeniť... Moj mail: hronkol@mail.t-com.sk
 
Re: Re: Re: Re: podzim 84-86 spojar
Venca Čech | email | 2.6.2011 21:07 | id 32011 | nahlásit
Ahojky Julo,jsem rád,že ses objevil na těchto stránkách.Další člověk z našeho ročníku 84/86.Já je taky objevil náhodou,když jsem vzpomínal na staré časy a zadal do vyhledávače 13.rps Folmava.
Od té doby si mailuji a kecám na skype
s Palom Červeníkom,který se zde též objevil.
Jsem z našeho ročníku ve spojení a navštívil jsem Romana Páva a Jožo Ondrejku tak asi před třemi roky.
Když budeš mít čas a chuť,rád si zase s tebou pokecám,nějaké foto taky mám.Buď starý pse
Venca
 
polovník zo Sudet
Miloš Hajný Robátko | email | 20.2.2012 23:32 | id 42623 | nahlásit
Zdravím Tě chlape. Pamatuji si, že jsi byl psovod (asi jsi měl Mika a po Tobě Bugaj.....snad jsem to nepopletl
 
Jejda...
Roman Podracký | email | 19.8.2011 09:46 | id 35137 | nahlásit
Dobrá informace, hned jsem si vzpomněl na Hrbáčka, to byl můj suprák a velmi mě rozmazloval, vlastně byl skvělej. Jelikož jsem jezdil s traktorem, tak jsem na Folmavě byl vždycky jenom přes zimu a pak zpátky do Všerub.
Jsem ročník 86/88 - sněhulák, ZETOR
 
1985 - 1987
Miloš Hajný Robátko | email | 20.2.2012 23:29 | id 42622 | nahlásit
2007 jsme měli sraz na Babyloně-Folmava po 20-ti letech. Hajný-Robátko, Maňas (hrozně chrápal), Badík, Kamenický, Igor Obrtanec (došiel zo Slovenska), Aleš Jiroušek, Milan Turek, ....atd. Bylo to super
 
Re: Re: podzim 84-86 řidič,pomoc.výkoňáka
Glitzner - technik | email | 26.9.2012 13:22 | id 50325 | nahlásit
kpt. Glötzer - politruk se hoši upil k smrti.
Jinak zdravím všechny bývalé Folmaváky.
 
Re: Re: Re: podzim 84-86 řidič,pomoc.výkoňáka
Miroslav | email | 31.12.2012 21:28 | id 54349 | nahlásit
Oldo,jestli jsi to ty co jsi byl na učňáku v Horažďovicích a pak jsme spolu dělali ve statku na Spálenci,tak se mi ozvi.Já se jmenuji Miroslav Dufek.
A pokud jsi to ty,tak mě musíš znát
 
Mirek Dufek
Glitzner | email | 9.7.2013 13:36 | id 62560 | nahlásit
Nazdárek Míro,
zrovna Tebe bych tu nečekal, ale na druhé straně po Tobě už dlouhou dobu pátrám. O doby, kdy ses odstěhoval z Kubice, jako by se po Tobě zem slehla.
Velice rád se s Tebou setkám, jen se ozvi na e-mail: pitvajs@centrum.cz
Zatím se měj. Olda
 
Re: Re: podzim 84-86 řidič,pomoc.výkoňáka
Jarek Berdych | email | 26.10.2012 21:39 | id 51415 | nahlásit
Nazdar Václave, jak se vede? to máš výbornou paměť, já jsem byl, že jsem trefil, alespoń ty roky.
Jarda
 
Re: jaro 86-88
Roman Podracký | email | 19.8.2011 09:49 | id 35138 | nahlásit
Nazdar bejku, to jsem nevěděl, že bydlíš v týhle pěkný oblasti. Já jsem si po odchodu řekl - Domažlice nikdy více, radši ránu do palice a tak se toho držím, vlastně byl jsem na čáře asi dvakrát a pocit nic moc.
Měj se a ahoj Roman - ZETOR 86/88
 
Re: jaro 86-88
Ivan Hanzlík | email | 25.8.2011 13:16 | id 35346 | nahlásit
Ahoj Radku.Sloužil jsem na Maxově 79-81,velitele dělal Franta Harant z ČK.Jednou jsme se potkali v Domažlicích na Slavnostech,ale jiné zprávy nemám. Bydlel v RD někde nad kolejema.Nevíš další osudy? Ivan
 
Re: jaro 86-88
Jarek Berdych | email | 26.10.2012 21:36 | id 51414 | nahlásit
Zdravím. Sloužil jsem 84-86, ale pamatuju Epose, jednoho z nejlepších stopařů, Měl ho kamarád a spolubojovník rendy vetyška z Andělský Hory. já jsem měl Christa, ale ten asi po mým odchodu taky skončil. Hezkej den
 
Re: jaro 86-88
Dada | email | 17.2.2013 23:39 | id 56925 | nahlásit
Dobrý den.Můj manžel sloužil na Folmavě v tu dobu jmernuje se Jaroslav Vaněk.Byli jsme se na Folmavě podívat i v České Kubici jsme chtěli navštívit rotu.Bohužel jsme zjistili,že byl dům byl zbourán.Manžel byl dost zklamaný.Nevíte proč to zbourali prý to nebyla tak starý budova?Pokud jste manžela znal bude rád když se setká nebo se skontaktuje s někým s kým sloužil.Jeho mail je Vanek.jar@seznam.cz
Hezký den Vaňková
 
Re: jaro 86-88
Daniel Matějček | email | 28.3.2021 19:33 | id 155287 | nahlásit
Prosim muj dedecek byl z ceske krupice slouzil hranicni straz 48-56 nemam poznani o jeho sluzbje jaky byl a jak ho znalo ostatni co ho zazil ja nemel to stesti zemrel 76 ja nar84. Moc dekuju za reakce
Vzpomínky
Jarda ČERMÁK | email | 27.2.2010 00:38 | id 12660 | nahlásit
Ahoj chlapci zdravím všechny ty co sloužili na této rotě. Já zde sloužil v roce 1984-1985. V dnešní době si rád zavzpomínám na ty časy kdy jsme dupali dráty od stanoviště kopec až po chatu. S přecevzetím že to děláme pro mír a blahobyt pracujícího lidu... Dnes na to vzpomínám s úsmněvem. I kdyz jsem rád, že ten bolševickej režim je pr.... tak to bylo součást našeho mládí. Tak Ahoj
 
Re: Vzpomínky
Sprosták Josef | email | 21.6.2010 18:57 | id 17451 | nahlásit
Taky zdravím všechny kluky, kteří na Folmavě sloužili, náš ročník byl 1983 - 1985, celá naše četa byla: KUNEŠ.L, KANTA.V, GROSKOPF.J, ŠLOUF.J, ŠÍR.M, KOTĚŠOVEC.J, KUBIŠTA.L, ŠOCHMAN.R, PEŠEK.Z, BÁRTA.J, KRAUS.Z, GŘUNDĚL.P, SPROSTÁK.J, MACKO.R, FOJTÍK.M, MIČIAN.J, HOZDEK.I, BARČIAK.L, SMIEŠKO.S, BABUŠIAK.L, GARAJ.M, ŠIMKO.L, JAKUBEC.P.TO JE CELÝ ROČNÍK 1983-1985. Všechny zdravim, znáš někoho? Rád vzpomínám ahoj. Byl jsem řidič.
 
Re: Re: Vzpomínky
lubomir Simko | email | 9.12.2010 14:11 | id 23265 | nahlásit
tak to som sa potesil.stretol som sa iba z mirom garajom
 
Re: Re: Re: Vzpomínky
Josef Sprosták | email | 31.3.2011 14:01 | id 29540 | nahlásit
Ahoj Luboš,tak už jsme tady tři,ty,já a Luboš.sežen další at je nás víc.co Miro Garaj,nebo někdo jiný.Já nevím o nikom.Ahoj Josef.
 
Re: Re: Re: Vzpomínky
Miro Garaj | email | 5.3.2012 13:57 | id 43265 | nahlásit
Ahoj ja som Miro Garaj z Oravy,berem sa na Folmavu ozvi sa!.
 
Re: Re: Vzpomínky
Barčiak Ľubomir | email | 30.3.2011 20:29 | id 29519 | nahlásit
Ahoj Jozef rad spomínam na celu našu dobru čatu si kontakte s niekym mali by sam si urobiť stretnutie po rokoch ahoj lubo
 
Re: Re: Re: Vzpomínky
Josef Sprosták | email | 31.3.2011 14:07 | id 29541 | nahlásit
Ahoj Lubo taky rád vzpomínam ale na nikoho nemám kontakt,Fojtík,Hozdek atd.Mám pár fotek tak se to pokusím dát na tyto stránky.zdravím všechny Fuskovce.Nějaký sraz by bebyl špatný ahoj.
 
Re: Re: Re: Vzpomínky
Miro Garaj | email | 5.3.2012 13:56 | id 43264 | nahlásit
Ahoj ja som Miro Garaj z Oravy,chcem ísť pozrieť na Folmavu.Nešiel by si aj ty?. Ozvi sa
 
Re: Re: Vzpomínky
kotesovec jaroslav | email | 2.9.2011 15:25 | id 35665 | nahlásit
nazdar Pepo nahodou jsem našel tuto stránku,tak hned reaguju a píšu Tě na sebe kontakt.Rád bych se sešel s klukama z bývalé roty Folmava 1983-1985,zavzpomínat poklábosit a popít.Jestli máš adresy nebo jiná spojení na kluky tak mě je zašli v meilu,nebo se ale spon spoj se mnou ,pokud by se nám podařilo dát dohromady a udělat sraz.Zdravim Jarda Kotě Kladivo
tel.607892588
 
Re: Re: Re: Vzpomínky
kotesovec jaroslav | email | 2.9.2011 15:30 | id 35666 | nahlásit
jardakote@centrum.cz,
NAPIŠ
 
Re: Re: Re: Re: Vzpomínky
Miro Garaj | email | 5.3.2012 13:54 | id 43263 | nahlásit
Nazdar Jardo ja som Miro Garaj boli sme spolu na Folmave 83-85.Chcem ísť niekedy pozrieť na Folmavu. Ozvi sa!!
 
Re: Re: Re: Vzpomínky
Luboš Kubišta | email | 22.12.2014 23:55 | id 82809 | nahlásit
čau Jardo chtěl bych se připojit a pozdravit všechny kluky z Folmavy 83-85,sloužil jsem jako spojař ahoj
 
Re: Re: Re: Re: Vzpomínky
lubo barciak | email | 29.12.2014 16:23 | id 83239 | nahlásit
ahoj lubos posli kontakt sme aj na facebooku, aj na skype bol som kuchar
 
Re: Re: Re: Re: Vzpomínky
Sprosták Josef | email | 23.1.2015 18:11 | id 84612 | nahlásit
ahoj Lubo zdraví tě Josef řidič.
 
Re: Re: Re: Re: Vzpomínky
Josef | email | 23.1.2015 18:22 | id 84613 | nahlásit
Lubo na Youtube video zadej Folmava 2013 a máme tam video čau Josef.
 
Re: Re: Re: Re: Vzpomínky
milan fojtik | 26.1.2015 20:41 | id 84766 | nahlásit
Ahoj Lubos. Zdravi ta milan fojtik bol som vodic. Ozvi sa na fojtik.milan@post.sk
 
Re: Re: Vzpomínky
Miro Garaj | email | 5.3.2012 13:49 | id 43262 | nahlásit
Ahoj Jozef ja som Miro Garaj z Oravy chcem prísť niekedy na Folmavu,nešiel by si aj ty?.Ja som niekedy už u teba bol ale nebol si doma. Ozvisa.
 
Re: Re: Re: Vzpomínky
Dáda | email | 17.2.2013 23:45 | id 56926 | nahlásit
Dobrý den.
Prosím Vás neznáte z Oravy Floru Durčiaka?Sloužil s manželem na České Kubici 1985-87.Rád by se o něm něco dozvěděl.Děkuju.Vaňková
 
Re: Re: Vzpomínky
Jan Bárta | email | 28.8.2021 15:28 | id 158571 | nahlásit
Zdravím kluky z Folmavy - Jan Bárta - sloužil jsem jako pátrač na PS Folmava 1983 - 1985.
 
Re: Vzpomínky
nezval.z | email | 28.8.2013 20:26 | id 63947 | nahlásit
Čermáku, jsi jeden velký č***k, nic víc, nic jsi nepochopil, doufám že skapeš jako pes !!!!
Novodobé foto
Radek Kapoun | email | 18.2.2010 01:03 | id 12086 | nahlásit
No tož chlapi,urval jsem se a jel si zalyžovat na kopec na který jsme dva roky čuměli.....Kam mám poslat foto?
 
Re: Novodobé foto
Jiří Maňásek | email | 9.11.2010 21:01 | id 22014 | nahlásit
AhojRadku Kapoune. Já jsem sloužil na Folmavě v letech 1971-73 fotky jsem poslal na WWW.vojensko.cz. Tito však tyto mé fotky dali do nabídky Dobové foto a to ještě pod OPK Folmava. B yly tam totiž i fotky hraničního přechodu co jsem si kdysi vzal z nástěnky. Když tak se na tyto můžeš podívat já tam jsem s kamarádem ten je v podřepu a já nad tímto stojím. Zatím ahoj.
 
Folmava86-88
Vojtěch Vopat | email | 25.6.2011 06:14 | id 32837 | nahlásit
Čau Radku.Sloužil jsem na Folmavě take jako patrač.Viděl někoho z ročniku?Zdar Vojta
Ročnik 78-80
Baran Ondřej | email | 28.11.2009 11:44 | id 8001 | nahlásit
Ahoj kluci jestli tady někdo z této doby budete tak napište.
Rád bych pokecal jak se teď máte.
 
Re: Ročnik 78-80
Karel Kilián | email | 3.8.2024 11:30 | id 179496 | nahlásit
Ahoj, pamatuju si na Tebe, sloužili jsme spolu.
85-87
milan turek | email | 20.11.2009 23:01 | id 7786 | nahlásit
ten přelet si pamatuji,myslím,že dozorčího měl Aladár Oravec a vyběhl s kulometem,Láda Kupec vyjel s OT-64,službu měl por. Nekola,volal na brigádu o povolení k sestřelu.To příšlo bohudík pozdě.Byl pěkný letní den a vše mi připadalo poněkud absurdní.
Nechci moralizovat.
majinky
 
Re: 85-87
Miloš Hajný Robátko | email | 23.11.2009 22:08 | id 7856 | nahlásit
No jo a já měl zrovna takvou krásnou fotbalovou šanci v autoparku. Pak jsme přijeli na překrytí, ale bylo už (naštěstí) pozdě. Ani nedovedu domyslet, kdyby nějaký "pako" dalo rozkaz střílet. Už jsme to měli přeci jenom "za pár"........
 
Re: 85-87
matousek petr | email | 26.12.2012 21:51 | id 54096 | nahlásit
Ahojky Milane byl jsem psovod haki a kadet; a ty mas krev nulku; jsi to ty?
Vzpominka na Folmavu
Josef | 28.9.2009 21:36 | id 6366 | nahlásit
Zdravim vsechny kdo slouzili na Folmave.Ja tu nastesti byl jenom dva mesice to i tak bylo moc. Listopad a prosinec 1980.Potom jsem sel do Libejovic. Na Folmavu jsem se uz nastesti nevratil. Kdyz to srovnam s jinymi rotami takovy fanatismus jsem nikde nenasel.Je spodivem co takovy opustak muze s vojaky udelat.Nedivil bych se kdybyste se jeste ted zdravili heslem Neprojdou. Tak se mejte a uz neblbnete.My normalni to meli jak se rika na haku.
Fotky z pohraniční roty Folmava 1971-73
Jiří Maňásek | email | 21.9.2009 16:36 | id 6197 | nahlásit
Ahoj kluci, především Laďa I.a Zdenek.S.
Forky z roty Folmava jsem poslal na WWW.Vojensko.cz , ale stala se z jejich strany malá chybička. Oni totiž tyto fotky dali pod OPK Folmava. Tedy je nenajdete pod objekty PS. Holt malá chybička se vloudila. Tak zatí ahoj
Jirka
Ahoj vespolek
Pátrač-jeden z nejskrytějších. | email | 15.9.2009 21:58 | id 6088 | nahlásit
Zdravím všechny bývalé PSáky!!!!!Díky Vácovi mám kontakt na tyhle stránky,netušil jsem že něco podobnýho existuje.Pohledám doma nějaké relíkvie a ozvu se.KapounR@seznam.cz Jaro 86-88
Pro Zdenála 71-73
Jiří | email | 11.9.2009 20:53 | id 5970 | nahlásit
Zdenku posílám ty fotky a pro všechny kdo se díval na TV 2 dne 10.9.09 kde někteří redaktoři diskutovali o životě na pohraničních rotách a konkretně na Folmavě. Trapné názory a bláboly o samoútočících psech jak tito byli nasazováni na Fomavě. Toto si nepamatuji, poněvadž jediný pes co byl dáván do služby sám byl Bojar a tento se dával na drát dole za stájí pro koně, která byla za základní školou přes cestu od roty. Jinak doufám, že se na těch fotkách někdo poznáte a ozvete se na můj e-mail. Zatím ahojte " Neprojdou" už jsou v tahu.
 
Re: Pro Zdenála 71-73
Robátko | email | 14.9.2009 18:25 | id 6048 | nahlásit
V roce 1986 byla smečka pod Petrovou samotou. Byli tam 2 pri, ale nebyl jsem psovod, tak už si ta jména moc nepamatuji, ale ta jména myslím padla v tom pořadu v České televizi. Pak byl nějaký malér a v roce 1987 už se smečka nepoužívala.
 
Re: Re: Pro Zdenála 71-73
martin | email | 19.10.2009 03:58 | id 6896 | nahlásit
maler byl v roce1987 v bratislave s roztrhanym vychodnim nemcem.19 metru od demarkacni cary.
 
Re: Re: Re: Pro Zdenála 71-73
Maťo | 5.12.2009 17:43 | id 8238 | nahlásit
Stalo sa to o rok skôr v r. 1986 v úseku susednej 11.rPS tak nejak okolo 20 m od demarkačky. k***a ešte že sa to nestalo na rakúskom území to by bol malér ako hrom.
 
Re: Re: Pro Zdenála 71-73
Pavel Rauch | 9.9.2012 22:12 | id 49830 | nahlásit
Jedna smečka byla Egon+Epos, druhá Haki+Ulk, ale ta už byla nově usestavena. Který pes byl původně s Hakim by možná věděl Aleš J. Zdravím spolubojovníky z let 85-87.
 
Re: Re: Re: Pro Zdenála 71-73
Glitzner | email | 26.9.2012 13:18 | id 50324 | nahlásit
Hochu, hochu...Epos nebyl ve smečce, toho jsem vytáhl před injekcí z brigádní ošetřovny a dožil u Sluníčka -Duffek Josef z Německé Kubice
 
Re: Re: Re: Re: Pro Zdenála 71-73
Pavel Rauch | 27.9.2012 21:27 | id 50383 | nahlásit
Jsem se přepsal byl to Ergo.
 
Re: Re: Re: Re: Pro Zdenála 71-73
Radek Gerberg | email | 31.10.2012 21:34 | id 51631 | nahlásit
For Glitzner,
jenom pro pořádek a pro připomenutí, na Folmavě se vyskytovali dva psi se jmény Epos. Starý Epos se kterým jsem dosloužil já (86-88) a pes skončil u Sluníčka, a Eposův potomek, mladý Epos byl skutečně ve smečce. Jedna smečka byla Haki - Ulk (přezdívka Ivan psovod Jano Hořčičak) a druhá smečka Egon - Epos. Psovodi Pavel Petr a druhý tuším Maňas přezdívka Máňa.
 
Re: Re: Re: Re: Pro Zdenála 71-73
Miroslav | email | 31.12.2012 21:38 | id 54353 | nahlásit
Oldo mám Tě jsi to ty a nikdo jiný.Ozvi se mi
na mailu:mdufek@mujmail.cz
 
Re: Re: Re: Pro Zdenála 71-73
jozef lognier | email | 6.12.2012 10:02 | id 53151 | nahlásit
Ak sa nemýlim tak v r.1984/5 boli smečky dve .EGON ERGO a HAKI KADET. Ja som mal kamoša psovoda na meno si bohužial nevzpomínam a on mal psa LUXa.
 
Re: Re: Re: Re: Pro Zdenála 71-73
matousek petr | email | 29.12.2012 23:16 | id 54234 | nahlásit
Ja bylpsovod haki kadet 85-87 a prebiral jsem tytoskvele psi od kociba ale v roce 86 na podzim sel kadet do psi,ho nebe a zustal mi jen haki. At to byla doba jaka byla tak kdykoliv dnesjedu pres Folmavu tak si vzpomenu jak jsm chodil okraje lesa a po pesincel asky a pak az do rana na Petrovce tak j ae i nejak uzko kdyz je, totam samej bordel a herna BUD snehulak Petr
 
Re: Re: Pro Zdenála 71-73
Martin | email | 29.12.2013 16:10 | id 68537 | nahlásit
V létech 80-83 byly na Folmavě Dvě smečky. Starší Ergo - Rett a mladší Haki-Kadett. Rett byl pro svůj věk vystřídán mladičkým neposedou Egonem a s nimi jsem bojoval až do konce vojny.
Na Petrové samotě sloužili jako dvojice služebních psů útoku na volno. Tudíž redaktoři čt měli pravdu. Nebyli to žádní mírumilovní andílci, ale pořádní psi, kteří na povel dokázali roztrhat na hadry každého kdo se jim přimotal do cesty. Byli na to cvičeni. Bohužel tehdy to takto muselo být.
pro Zdeňka
Jedlička Josef | email | 25.4.2009 23:27 | id 3154 | nahlásit
Zdeňku prosím pošli e-mail pošlu foto celého mého
ročníku od 1.4.1971 do konce březba 1973 pár hodin
před civilem.
 
Re: pro Josefa Jedličku
Josef Sypták | email | 25.8.2015 00:09 | id 94061 | nahlásit
Josefe, (Hary), tak už konečně pošli tu fotku ročníku jaro 71-73. Dostal jsem se na toto po 42 letech.A i jiné fotky, které máš. Bylo jich dost. Byl jsem se podívat na Folmavé 12. 6. 2015. Je to neskutečné. Bordely kasina a vietnamci.Akorát rota a přístřešek kde byl můj Gaz a Tvůj pes Hary při poplachovkách tam ještě stojí.Setkal jsem se s Jirkou Poprockým, kterému jsem byl na svatbě, na České Kubici.Snad se někdy naše parta ještě setká. Šmíráci, kuchaři, psovodi,spojaři a jiní. Tak buď zdráv.
 
Re: Re: pro Josefa Jedličku
Josef Jedlička | email | 13.3.2019 21:19 | id 136503 | nahlásit
Zdravím tě Pepo řidiči Gáziku, co jsme společně v něm strávili při výjezdech a skrat. Dále místnosti pro poplachovku.
Hodně dlouho jsem nebyl na vojensko.cz. O to větší příjemné převapení mě čekalo. Když jsem zjistil, že jsi se ozval. Jsi první z našeho ročníku.Z vojny jsem šel koncem března 1973 jako ty. Dne 1.4.1973 jsem nastoupil k Policii ČR v okrese Sokolov u které jsem pracoval až do 30.11.2013 a přesluhoval pět let. A službu ukončil v Karlových Varech na Krajském ředitelství na operační středisku. Nyní jsem ve starobním důchodu.
Podobně jako Ty při pátrání po informacích o rotě Folmava. ,,Světe div se" u piva při řeči z kamará-dem ,,důchodcem" též péesákem ten sloužil na
českobudějovické brigádě rps. Krabonoš mě upozor-nil na stránky ,,Vojensko.cz" a při pátrání po klucích roty Folmava našeho ročníku. Jenže kluky z mého ročníku jsem nenašel. Pouze samé mladší ročníky.
Pepo, prosím pošli mi tvůj e-mail a foto z vojny ti
pošlu. Do toho systému je vložit neumím!!!!
Můj e-mail je josefjed1@seznam.cz
 
Re: pro Josefa Syptáka
Josef Jedlička | email | 22.4.2019 10:19 | id 137449 | nahlásit
Ahoj Pepo,
prosím zašli mi tvoji e-mailovou adresu. Moc díky.
Pepík
 
Re: Re: pro Josefa Syptáka
Laďa Iv. | 29.11.2019 00:16 | id 142213 | nahlásit
Ahoj Pepo Syptáku a Pepo Jedličko Reaguji na vaši korespondenci z dubna letošního roku. To je poměrně čerstvá komunikace. Já jsem šel do civilu o půl roku později jak vy. Díky tomu že jsem se dostal na Folmavu jsem si oblíbil Chodský folklor a tak dost často jezdím na Chodské slavnosti a mohu potvrdit, že Folmava je jak praví Josef Sypták jeden velký bordel. Já už tam ani nejedu.
Já mám v hlavě svou Folmavu a taky vaši, kdy to bylo vše nedotknuté, všude rostli hřiby a v potoce jsme chytali načerno pstruhy. Nebyl tam bordel pet flašky atd.
Dost o přírodě.
Na koho si vzpomínám z vašeho ročníku. Pepo Syptáku tys jsi menší vzrůstem říkalo se ti Ptáku a tipoval bych že jsi někde z českomoravské vysočiny. S tebou na gazu jezdi z tvého ročníku Bedřich Bečák, nevím odkud byl. Ale pamatuju si, že šel po ukončení ZVS k policajtům, jako Pepa Jedlička
Pepo Jedličko ty jsi někde ze západních Čech. Druhý psovod z tvého ročníku byl myslím Hodorovič.
Jinak byl z vašeho ročníku doktor, tedy Karel Václavovic, provianťák Borik. Pamatuju ještě na Josefa Kupilíka, Ferdinandy Romera a Janáka.
Byl tam ještě od vás kuchař Himmel dál Planěk a Juráň.
Velitelem roty byl Franta Fusek, už je po smrti. No a další lampasáci Rabušic, Ryška, Matyáš, Potocký, Pavlíček a Mihl.
Já jsem byl zcela bezvýznamný voják, ale vypálil jsem strážní věž nazývanou Pintr. Třeba vám to něco řekne.
Pepa Jedlička je určitě v nějakém kontaktu se Zdeňkem Sirným z mého ročníku. Já jsem s ním taky ve styku, bydlíme docela blízko sebe.
Tak jsem si na něco vzpomněl, co bylo před hodně roky a nebylo to špatné
Laďa Iv.
smutná zpráva Folmava ročník 1971-73
laďa | 23.4.2009 10:35 | id 3090 | nahlásit
Také Lojza Venera to má zasebou.Budiž mu země
lehká
 
Re: smutná zpráva Folmava ročník 1971-73
Zdenál | 26.8.2014 17:19 | id 78463 | nahlásit
Při dovolené na Šumavě jsem zajel do Volar za Vaškem Kobrnou a bohužel jsem zjistil, že Václav nežije zemřel 8.7.2011. Čest jeho památce.
pro Zdeňka
laďa | 18.4.2009 10:00 | id 2927 | nahlásit
Zdarec,jak sem ti už volal byla má velikonoční
anabáze úspěšní na 50 % nenašel jsem Staňu Kománka
ten se odstěhoval do Ostravy.Byl jsem v časové
tísní, a v Boršicích nebyla hospoda otevřená,tam
se totiž nejvíc dozvíš,tak jsem se na to
vyflákl,ale na tu stranu jezdím tak se tam ještě
vrátím. Našel jsem ale Tondu Kunčara,mám
kontakt,na jeho manželku.Ten tady nebudu
venilovat.To jen abys věděl.Zase to hledání bylo
časově na knap ale chvíli jsme se bavili a já jsem
byl strašně rád že jsem ho našel a že jsme se měli
možnost chvilku bavit,mě to nabilo a na chvíli
jsem se vrátil o hodně let nazpět.Hele,když
klikneš na laďa ve zprávě z 26.3. objeví se moje
majlová adresa
upřesnění
laďa | 18.4.2009 09:44 | id 2924 | nahlásit
Z předchozí stránky je zhřejmé že Domažlická
brigáda má 18 rot.Nebylo tomu tak když jsme na
podzim roku 1973 šli domů.Už se tehdy mluvilo o
zrušení Plánské brigády a rozdělení jich rot mezi
Chebskou a Domažlicku. Pro úplnost jmenuji roty
v pořadí v jakém byli za
nás:Pleš,Berstein,Pádorf,Nemanice,Čerchov,Bystřice
,Folmava,Maxov,Všeruby,Sruby,Svatá Kateřina,Zadní
Chalupy a Pod Ostrým, My jsme tedy sloužili a
Folmava byla 7 rota jo a OPK bylo ne na Folmavě
ale na České Kubici
 
Re: upřesnění
Vašek | 21.11.2009 20:26 | id 7796 | nahlásit
Plánská se rušila v r. 1963, byli jsme 14r. 12 Pl. br.. Potom 3 r. 9. Domžl.br.
 
Re: upřesnění
O. Kuták | email | 16.3.2016 13:47 | id 102756 | nahlásit
A rota Pod Ostrým se jmenovala v 68-70 - Hamry. :-D
smutná zpráva Folmava ročnik 1971-1973
Zdenál | 2.4.2009 21:20 | id 2636 | nahlásit
začínáme hledat s Laďem náš ročnik a první smutná
zpráva je, že náš dobrý kamarád hajný Jirka U z
Morávky je již více jak čtvrt soletí po smrti.
Čest jeho památce.
72-73
laďa | email | 26.3.2009 19:41 | id 2507 | nahlásit
Ještě kontakt kdyby měl někdo touhu mě napsat.
72-73
Laďa | 26.3.2009 19:34 | id 2506 | nahlásit
že s tebou může jít do služby a že dostáváš
ostré.Později na manévrech jsem viděl finanční
šikanu a různé obřady povyšování do mazáckého
stava to bylo maso díky bohu že jsme toto
nezažili. Říkáš si ještě na kluky
pamatuješ.Pamatuješ si ale na oficíry.Šéfoval tomu
Franta Fusek ten už to má zasebou,nějak se potkal
s autem.Politruk byl Jožka Rabušic s tím jsem
mluvil asi před 5 léty v Domažlicích čety vedl
Jožka Ryška a Matyáš no potom tam byl Pišta
Potocký a Jindra Pavlíček s tím jsem taky mluvil v
Domažlicích ještě Mihl ten už je po smrti říkali
jsme mu pičmunda.V současné době,když opomenu
jirku techu bych mohl kontaktovat Jacu Adamuse a
Petra Zelinu ten by mohl vědět o Zdeňkovi
Slívovi,protože bydlí ve vedlejší obci.to je z mé
strany všechno,možná ještě Staňu Kománka když
překonám mladický stud.Tak se Zdňku měj a vy
ostatní Folmaváci taky.Laďa Iv.
 
Re: 72-73
Baran ondra | email | 3.12.2009 15:53 | id 8151 | nahlásit
ahoj ja jsem sloužíl na folmavě až v roce 78-80 a to tam byl ještě velitelem F Fusek za nás dostal majora. Jsem rád že se tady dočtu něco o bývalých známých.
72-73
Laďa | 26.3.2009 19:05 | id 2503 | nahlásit
Jsem se nějak rozepsalTak dokončím
myšlenky.Souhlasím s tebou že ten pésácký život
nebyl lehký ale dalo se to vydržet.Žádná pakárna
co se šikany trýká.Lampasáci byli celkem v pohodě
oni byli sice po 68 prověření ale ještě si moc
nefoukali.Mazáctví byl ale jak:vzpomínam jak mě
jeden magor suprák jménem Glacel hadrbal horní
chodbu mazlákem,někdy i dvakrát za týden na HV,ale
to bylo tak všecno,když byli služby tak tě
nechali,protože si každý uvědomoval.
 
Re: 72-73
Víťa | 26.4.2009 13:45 | id 3164 | nahlásit
Naprosto SOUHLASÍM!Taky jsem myl chodbu, když
několik dní před civilem jsme si s novým vozkou v
Rozvadově předávali koně a při tom jsme se v
hospodě u p. Fišera nalili.Při cestě zpět v noci ,
jsme pěli mazácké písně, až jsme vzbudili velitele
roty mj. P. Počkal si na nás. Nařídil vyčistit
a vysušit koně a za hodinu jim dát napít.Vodu jsem
donést z roty z umývárky.Tak jsem potom v půlnoci
chodbu myl kartáčkem na ZUBY , a do sucha vytřel.
Vždyť jsem to měl asi za 4. A to už Mazák
vydrží stát i na hlavě. To vše v r. 1964.
 
Re: Re: 72-73
František Reš | email | 31.1.2012 12:17 | id 41633 | nahlásit
Zdravím.Píšeš,jak jsi drhnul chodbu zubním kartáčkem,
když by to bylo v r.1964,mohl bys znát psovoda Frantu
Kmůchu,který tam sloužil 1963-1965.Dnes jsem s ním
mluvil,jsme z jedné vsi,ale nemá počítač,tak jsem mu
slíbil,že se podívám pokud tady bude někdo z těch let,
tak mu napíši.Když ho znáš,tak se ozvi.Díky Franta.
72-73
laďa | 26.3.2009 18:56 | id 2500 | nahlásit
Zdenále to že jsme byli na Folmavě spolu v roce
72-73 víš,ale bude obtížné nahledat ty kluky co
byli s nama v ročníku.Já jsem se koukal na odkazy
na stránkách jiných PS rot a oni se lidi nehrnou
přihlásit se.Má to několik důvodů my jsme kluci
před důchodem a doba PC při našem stáří moc lidí
nepolíbila a i kdyby věděli jak se dozví o těchto
stránkách.Pokud se někdo hlásí k diskuzi jsou to
relativně mladí chlapi ročníky co byli na vojně po
roku 1980. Adresy mám ale z doby kdy jsme se
rozcházeli to je vše většně případů pasé.Reaguju
taky na ostatní odkazy kluků na této stránce a
děkuji za ně protože když se řekne Folmava tak mám
ještě včil mrazení v zádech nikoliv
nepříjemné.Beru-li to z pohledu krásy přírody byla
to nádhera když jsme tam byli aut tam vyjma svátku
projelo přes šraňk za den i 30 /to byly fofry) a
bylo tam krásně.Byl jsem tam i v posledních letech
a to je nablití tam,kam jsme chdili na pivo a na
tancovačky za babama jsou bordely a celý ten
Folmavský úval je zdevasovaný.T
 
Re: 72-73
ivan | email | 15.3.2011 19:28 | id 28820 | nahlásit
Ahoj Lado.Neviem ci sa na mna pametas.Na fotke pred civilom som pod Adamusom a nad Janom Hedvigym.Ozvi sa na janrevilak@azet.sk
13. r .PS
Petr | email | 18.3.2009 22:59 | id 2305 | nahlásit
Zdravím všechny pohraničníky kteři na Folmavě
sloužili hledam Psovody z roku 1990 1991 byli jsme
asi posledni budˇ a vydrž petr Bingo
72-73
4 RPS Miloš | email | 18.3.2009 16:04 | id 2290 | nahlásit
Pro Zdenála-omlouvám se všem slušným klukům od PS
Folmava,ale já za ten měsíc voj.cvičení nemohu
říci něž to co jsem uvedl.Na čáře jsem sloužil 21
měsiců,takže srounání mám.Tady v květnu roku 1987
to bylo takové jaké to bylo.Kluci kteří sloužili u
ČSLA,Ti nechápali vůbec,pro ně byla hranice šok.To
očem píšeš a také pamatuji já,to tady v té době
nebylo ani v nedohlednu.Měj se moc hezky a hodně
zdraví.Buď Miloš.
72-73
Zdenál | 16.3.2009 00:02 | id 2214 | nahlásit
na této rotě jsem sloužil v letech 1972-1973 a
nemohu z názorem Miloše úplně souhlasit. Většina
základáků i důstojniků to měla v hlavě srovnaný.
Rozhodně brutalita a bezohlednost se nenosila,i
když to vše nebylo růžové!!! Pokud Miliš sloužil u
ĆSLA nemohl poznat za jeden měsíc život na
pohraniční rotě. Vše nesla tehdejší politická
situace a naše mládí. V roce 1989 jsem absolvoval
poslední cvičení u PS a doba byla zcela jiná. Toto
téma je stále otevřené zdraví Zdenál.
Folmava
4 RPS Miloš | email | 22.12.2008 23:48 | id 644 | nahlásit
Na pohraniční rotě Folmava jsem přežil vojenské
cvičení v roce 1987 v Květnu.Byl jsem svědkem
ukázkového přeletu SH na rogalu pod dozorem všech
co byli na rotě,měli oči a ostře naládováno.Rozkaz
ke střelbě nebyl dán a stíhačky z Plzně přilétky
až když letecký inženýr(údajně) ze Slovenka seděl
na území NSR. To mu naštěstí umožnila tehdejší
pol.situace.S letní výbavou jsme
zažili(záložáci)hodně chladu hlavně v noci.Velice
mě ve dvaceti šesti letech překvapila bojechtivost
a brutalita s jakou byli záklaďáci vojáky z
povolání vedeni do služeb.To jsem za celé dva roky
základní služby nepoznal, nemluvím o bozohlednosti
mezi nima samíma, zvláště v době když na rotě
spali kluci po nočních.Už bych tam nikdy
nechtěl.buďte.
 
Re: Folmava
technik | 14.4.2009 10:05 | id 2854 | nahlásit
Možná, že máš špatnou zkušenost s mjr.Viliamem
Drienovským(VR), nebo s kpt. Glötzrem(politruk).
Ale jinak nepamatuju, že by si nějaká záložka
nějak stěžovala. Aokud si dobře pamatuju, tak
jeden běh záložáků celé cvičení prodělal nahoře na
Krásnohorce, jako brigádníci.
 
Re: Re: Folmava
Robátko | email | 13.9.2009 00:27 | id 5990 | nahlásit
Ale myslím, nebo pokud si dobře pamatuji, tak jedna záložka v létě 1987 vyfasovala nějakou basu. Podrobnosti si už nepamatuji, ale to byla celkem rarita. Ani nevím, jestli to bylo od "Drijáka".
 
Re: Folmava
Robátko | email | 13.9.2009 00:24 | id 5989 | nahlásit
Zdravím všechny Folmavské bobry. Ročník 1985-1987 měl sraz v září 2007 na Babyloně. Bylo to super setkání po 20-ti letech. Ale už jsme se mezitím sešli dvakrát. Přelet rogala si dobře pamatuji, akorát jsme hráli v autoparku fotbal. Kdo by střílel, měl jsem to do civilu tak cca za 50.
 
Re: Re: Folmava
Petr Vacík | email | 14.9.2009 13:43 | id 6043 | nahlásit
jojo přelet si taky pamatuji byl jsem jaro 86-88. Přesně hrál se fotbal a pak hurá na překrytí, kde sem čučel s Radkem Kapounem jak rogalo krásně přistává!! :-)
Pak byl u pomocníku PS pruser, protože někdo tomu co přeletěl ještě pomáhal opravovat Avii aby to neměl moc daleko!! :-D
 
Re: Re: Re: Folmava
Robátko | email | 14.9.2009 18:32 | id 6050 | nahlásit
Jó Kapouna si dobře pamatuji a Tebe asi taky. Jestli se nemýlím, tak jsi byl řidič? Ale pokud se pletu, tak mě oprav. Miloš Hajný, Chomutov V září 1987 jsme byli na Folmavě dva dny (po20-ti letech) Já, Badík, Kamenický, Jiroušek, Igor Obertanec, Petr Maňas, maličký Milan Turek, ...........musel bych se podívat na fotky, asi nás bylo cca 10-12.
 
Re: Re: Re: Re: Folmava
Váca | 15.9.2009 11:04 | id 6072 | nahlásit
Pamatuješ si dobře , byl jsem řidič a Kapišto byl pátrač. S tím se vidím dost často, zrovna o víkendu bych za ním měl zavítat. Teď v pátek jsem potkal Petráska ( malej kuchař ), moc se nezměnil ani nevyrostl! :-)
Tebe si taky pamatuji a vůbec všechny kluky co jsi napsal. Jak se mají?
Tak třeba se někdy potkáme! :-)
 
Re: Re: Re: Re: Re: Folmava
Robátko | email | 15.9.2009 15:44 | id 6079 | nahlásit
Tak všechny pozdravuj a když bude nějaká akce tak mi pošli mail m0066@seznam.cz Robátko
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Folmava
pepik kindl | email | 21.9.2021 16:43 | id 158954 | nahlásit
ahoj kontakt na Petráska byl to můj mazak celkem bych ho rád viděl diky
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Folmava
Lenka | 7.2.2018 21:57 | id 126121 | nahlásit
Nepamatuje si někdo Honzu Votavu a Tondu Hoďu ,hráli fotbal zaJiskru Domažlice
 
Re: Re: Re: Re: Re: Folmava
Jano | email | 30.4.2020 23:00 | id 146365 | nahlásit
Tondu Hodu aj Votavu poznam boli sme spolu na Folmave 85-87.
S Tondom som bol dokonca na izbe.
Tonda hral za Domazlice a ja
za Česku Kubicu.Tonda bol ak si dobre pametam z Trince
Srdecne pozdravujem Jano Kojš
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Folmava
petr matoušek | email | 9.9.2020 08:55 | id 149202 | nahlásit
Zdar všem , Honza Votava je po smrti
Zde již nelze dále reagovat
 
Folmava
Roman Podracký | email | 17.8.2011 16:08 | id 35073 | nahlásit
Nazdárek Petře.
Ačkoli bydlíme oba v Praze, tak jsme se pěkně dlouho neviděli. Vlastně jsem ti chtěl sdělit, jestli víš, že Radek Kapoun byl VRKOUN?????
Já jsem to nevěděl, jinej človíček, ani v dnešní době ho nechci jmenovat, šel s pravdou ven ještě v době vojny. To jsou věci....
Roman
 
Folmava
Roman Podracký | email | 17.8.2011 16:09 | id 35074 | nahlásit
Jó, zapomínám, samo jsem ZETOR - to snad každej pochopí, moc nás nebylo.....Roman 86/88
 
Re: Folmava
Petr Vacík | email | 21.12.2011 13:55 | id 39441 | nahlásit
Ahoj, Romane máš pravnu naposled jsem tě viděl u metra Kobylisy, ale to už taky nějaký pátek , tak pět let. Asi jsem hloupej, ale co znamená VRKOUN? :)
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Folmava
Radek Kapounn | email | 21.12.2011 14:22 | id 39442 | nahlásit
Ahoj Romane.Taky by mě zajímalo co to znamená VRKOUN.Vlastně ani tak moc ne ,ale když to tady takhle napíšeš,vypadá to blbě.Dík za odpověď,Radek
 
Re: Re: Folmava
Roman | 9.3.2012 10:18 | id 43467 | nahlásit
Jestli jsi se nenarodil 5.5.1967, tak se to asi tebe netýká. Dost jsem se zarazil a shoda jmen??? Dneska je všechno možný.....Roman
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Folmava
Roman | 20.3.2012 10:55 | id 43878 | nahlásit
Jestli jsi se nenarodil 5.5.1967, tak se to asi tebe netýká. Dost jsem se zarazil a shoda jmen??? Dneska je všechno možný.....Roman
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Folmava
Franta Flinta | 31.8.2021 01:03 | id 158614 | nahlásit
VKR - vojenská kontra rozvědka - což by molo být zřejmě VRKOUN.
Zde již nelze dále reagovat


Přidáváte nový komentář
plus okno minus
... lze napsat ještěznaků
Ochrana proti spamu. Napište číslo stodvacet:


   


  • hvězdičkou * jsou označena povinná pole
  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nebudou použity
  • WWW adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky

13. rPS - Folmava

Okres: Domažlice

GPS: 49°21'4.494"N, 12°51'3.13"E

Najít na mapě

13. rota 3. praporu 9. brigády Pohraniční stráže v obci Dolní Folmava.

Areál roty byl dlouhou dobu využíván Policií ČR, nyní (2019) je prázdný.

Související fotogalerie
A2008-04-27 10:52:48 U2023-08-16 08:13:26 TG32