Objekty PS

« Zpět | Jdi na seznam | Obnovit | Vaše komentáře (62)

(pro změnu obrázku můžete použít CTRL + šipky ↔ numerické klávesnice)
1 foto (T.D.) z celkových 4

Foto 1
Pohled na Dyleň z místa zvaném "za Stanovištěm".
Foto 1

Autor: T.D. | Pořízeno: | Foto: 1 fotka

Foto 2 Foto 3

Autor: xxxx | Pořízeno: | Foto: 2 fotky

Foto 4

Autor: A.Landová | Pořízeno: | Foto: 1 fotka



Vaše komentáře...
Přidat nový komentář...
Dylenaci
Jarda | email | 9.9.2024 16:44 | id 179950 | nahlásit
Ahoj Jardo já sloužil s Petrem Zavřelem stále se navštěvujeme a jezdíme na srazy každý rok já rok 1985-1987 podzim,pamatuji si tě já sloužil hodně bedny a dozorčího.
vzpomínka na Dyleň
Jan Tyll | email | 17.5.2023 23:12 | id 172502 | nahlásit
...na Dyleni jsem byl v roce 1959 dvakráte na součinnostní schůzce spolu s náč.spojení kpt Valešem v roce 1959.Tehdy byla rota ještě ve starých barácích.Byl jsem na funkci velitele radiové čety u 49.msp Jiřího z Poděbrad po abs.ŠDZ.Pod Dyleni jsme měli plukovní záložní stanoviště v případě napadení.Zdravím všechny dyleňáky a přeji dobrý život.
Kpt. Alois Rot
František Hornát | email | 17.5.2023 09:27 | id 172483 | nahlásit
Dobrý den,
prosím kdo má kontakt na L. Rota tak prosím o zaslání strašně rád bych ho viděl. Jsme spolužáci s učiliště v Královském poříčí obor zedník. Bydleli jsme spolu na pokoji tak bych ho hrozně rád našel. Hodně moc si vážím těch co sloužily na čáře a chránili naše hranice. Něco o tom vím jelikož jsem také sloužil ale u armády. Nevím jestli bych mohl požádat o datum Všeho setkání na Dyleni byl bych moc rád poznal bych zase partu správných chlapů. Moc děkuji.
Gen.maj.F. Hornát v záloze
Teď jsem učitel
 
Re: Kpt. Alois Rot
Roman Kozubík Dýlen 89-91 | email | 18.5.2023 05:50 | id 172503 | nahlásit
Dobrý deň
Býval v Dolnom Žandove v činžiakovom dome. Ak sa nikto neozve skúste požiadať o pomoc obecný úrad. Ja som na rote bol vodičom - vozil som ho ako veliteľa roty aj do práce ako aj z práce. Správny chlap.
Roman Kozubík
Dyleň
Karol Ondris | email | 11.4.2021 21:57 | id 155794 | nahlásit
Ahoj Karle Pytáku, pamätáš na mladého Veverku ? Chvíľu sme slúžili spolu. Ešte opatrujem foto, ktoré nám Prczeček dovolil :)
Hrdí Dyleňáci
Karel Pyták | 19.10.2019 01:39 | id 141275 | nahlásit
Zdravím všechny, kteří si udělají chvilku a nějakou malou vzpomínkou neustále jsou příčinou, že nezapomínáme a je nám hezky na duši. Sloužil jsem na Dyleni 5/1980 až 4/1982. Měl jsem to štěstí, že vté době byl na rotě velitel mjr. Przeczek. Skvělý chlap !!!
V 9/1980 mě velice pomáhal, když jsem za PS přebíral kuchyň od armády, která obývala vyšší patro budovy. Nebyl nikdo, kdo by řekl jak se co má dělat, ze dne na den jsme museli dál fungovat, zabezpečit krmení pro všechny, na pikety, objednat atd, atd. společně jsme to zvládli a za to jsem byl veliteli opravdu vděčný, že vždy stál za mnou, i když se to,v té době, por. Hrbkovi někdy nelíbilo :-). (Asi proto, že se nám líbila jeho manželka) Miloval jsem velitelovu občasnou otázku: Kdo je nejvyšší velitel na Dylení??, načež mi šel udělat "inventuru" suchých salámů v deset večer do kuchyně a do dvanácti jsme pak diskutovali o všem možném. Loučení bylo těžké. A přišel pplk. Landa. Přes počáteční rozpory k fungování kuchyně jsem ale dospěl k názoru, že mám opět štěstí na rovnýho a srpavedlivýho velitele a dotáhl to ním do civilu. Dodnes na ně vzpomínám a myslím si, že si ani nikdo neuvědomuje jaká to musela být obrovská zodpovědnost a odvaha mít na starost vlastně ještě někdy nevyzrálé kluky a učit je všechny ty věci, které nám vojna dala a které dnes, jak vidím, mnohým schází a potřebovali by absolvovat alespoň nějaký čas na vojně. Bohužel slova jako přísaha, nebo jen slib, jsou dnes pro většinu bezcená. Bohužel...
 
Re: Hrdí Dyleňáci
Jarda | email | 22.2.2020 15:10 | id 144733 | nahlásit
Zdravím všechny dyleňáky.Mám dotaz,kdo byl velitelem roty od ledna 1990.Já sloužil za Jirky Fornála 85-87podzim.Loizu Rotha pamatuji také.
 
Re: Re: Hrdí Dyleňáci
roman kozubík dýlen 89-91 | email | 23.2.2020 07:45 | id 144744 | nahlásit
ahoj. Prečítaj si príspevky. je to tam napísané.
Roman
 
Re: Re: Re: Hrdí Dyleňáci
Jarda | email | 23.2.2020 12:01 | id 144750 | nahlásit
Ahoj,dík za radu,našel jsem.Smetanu pamatuji.Byl z brigády.
 
Re: Hrdí Dyleňáci
NOVÁK JIŘÍ | email | 15.4.2020 13:01 | id 146009 | nahlásit
AHOJ KARLE. SLOUŽIL VE JSEM S TEBOU NA DYLENI A
VŠE CO JSI NAPSAL I VČETNĚ TOHO O" OBLÍBENÉM HRBKOVI" PODEPISUJI .
SLOUŽIL JSEM TENKRÁT POSLEDNÍ PŮLROK V HODNOSTI ČETAŘE -" OPERÁKY" A VYSÍLAL HLÍDKY NA PIKETY. TO JEN KDYBY JSI SI SNAD I NA MĚ VZPOMĚL. NA DYLEN A DOBU KDY JSEM TAM SLOUŽIL DO KONCE ŽIVOTA NEZAPOMENU. DO DNES VIDÍM NĚKTERÉ TVÁŘE KLUKŮ PŘED SEBOU. A VZPOMÍNKY ZASE OŽILY ,KDYŽ JSEM NÁHODOU "VYGOOGLIL" DYLEN.
NAPSAL JSI TO MOC HEZKY DÍK ZA TO. JIRKA
 
Re: Hrdí Dyleňáci
Jan Tyll | email | 18.5.2023 22:07 | id 172516 | nahlásit
...jojo Karlíku,ty vzpomínky jsou nejcenější...máš pravdu..
Dylenaci
Petr zavřel | email | 6.3.2019 20:01 | id 136351 | nahlásit
Čau stará garda dylenacka. Zdraví vás hejkal. Podzim 85-87
 
Re: Dylenaci
Franta Pirunda | email | 10.3.2019 14:03 | id 136427 | nahlásit
I Já si dovoluji poslat pozdravení a poděkování všem co udržují tyto stránky a tím i vzpomínky, nejen na starou a novou Dyleň, ale i na Oldřichov. Vzpomínky a historické fotografie z let strávených po dobu ZVS několika generací, nebudou vymazány dokud budou aktualizovány tyto stránky a dokud bude žít poslední pamětník. Díky chlapci. Franta 1966 - 1968
 
Dylenaci
Petr Oslzlý | 18.4.2019 22:17 | id 137353 | nahlásit
Franto, zdravím Tě. Napsal jsi to velice pěkně. Zdravím všechny co sloužili na staré i nové Dyleni tak i na Oldřichově. Petr 1966-1968
 
Re: Dylenaci
Jaroslav Čuban | email | 8.7.2024 08:00 | id 179170 | nahlásit
Zdravím srarou gardu z Dyleně ročník podzim 84-86.Sloužil jsem tam jako řidič na poplachovkách.Vozil jsem velitele roty PPL Landu.Petře Zavřele,Tebe si pamatuji.Našel jsem Tě zde zatím jednoho.Když jsi přišel,tak už jsem mělněco odježděno.
Dylenaci
Petr zavřel | email | 6.3.2019 20:01 | id 136350 | nahlásit
Čau stará garda dylenacka. Zdraví vás hejkal. Podzim 85-87
 
Re: Dylenaci
Tom | 7.3.2019 10:04 | id 136363 | nahlásit
Ahoj Péťo, dobře, že si tady. Nějaké foto doma nemáš?
Halže
Josef Hájek | email | 25.12.2017 18:37 | id 124493 | nahlásit
Zdravím pamatuji si pplk.Landu z velitelské roty ,měl jsem tu čest mu několikrát dělat řidiče ,každý výjezd stál za to.Moc rád na něho vzpomínám,super chlap.
Velitelé roty
Tom | 12.4.2016 11:31 | id 103644 | nahlásit
Moc děkuji paní Alence, za krásnou fotografii. Váš otec byl velká osobnost nejen jako velitel roty, ale i jako člověk. Moc zdraví Tom
 
Re: Velitelé roty
Vašek | 12.4.2016 12:05 | id 103646 | nahlásit
Taky jsem připojuju k poděkování za fotku vašeho otce.
Jak jsem již psal poznal jsem ho osobně při službě na Dyleni
Kynolog Vašek
 
Re: Re: Velitelé roty
Alena Landová | email | 13.4.2016 19:48 | id 103689 | nahlásit
I Vám pane Vašku děkuji a srdečně zdravím
Alena Landová
 
Re: Re: Re: Velitelé roty
NOVÁK JIŘÍ | email | 15.4.2020 13:12 | id 146010 | nahlásit
Dobrý den paní ALENO.
TAKÉ JSEM MĚL TO ŠTĚSTÍ SLOUŽIT V R.80-82 POD PPL. LANDOU. VZPOMÍNÁM NA NĚJ JAKO NA ROVNÉHO CHLAPA A DOBRÉHO ČLOVĚKA. NO A JEHO HLÁŠKU " ABY TO SMRT POJEBALA" UŽÍVÁM DO DNES.
JIŘÍ NOVÁK
 
Re: Velitelé roty
Alena Landová | email | 13.4.2016 19:47 | id 103688 | nahlásit
Pane Tome, rovněž Vám děkuji za hezkou vzpomínku na tatínka. Je úžasné, že se zapsal v dobrém do paměti tolika mladých lidí. Jsem na něj pyšná!
Se srdečným pozdravem, Alena Landová
 
Re: Přáni
Drexler Zdeněk | email | 31.12.2019 14:06 | id 143260 | nahlásit
Chtěl bych všem kamarádů ze všech rot od Košic až po Aš popřát Šťastný Nový rok plný štěstí a pevného zdraví. Hrom z Dyleně.
Hromu z Dyleně
Petr | 22.10.2015 23:33 | id 96348 | nahlásit
Na Jana Blatského si opravdu nevzpomínám, je to přece pomalu padesát let co jsem už v civilu. Dám Ti pro Blatského telefonní číslo a ať mě pošle SMS potom si snad vzpomenu.Podle roku co uvádí to bylo už na Oldřichově kam jsme se na jaře 1967 stěhovali ze staré Dyleně. Muj telefon 778044972. Zdravím Tě Dyleňský vlku. Petr
 
Re: Pozdrav.
drexler.zdeněk | email | 24.10.2015 21:58 | id 96395 | nahlásit
Ahoj Peťo Blaťák se mi ozval,poprvé že chce Tvůj kontakt tak jsem klikl a nic tak proto jsem ti psal,ale druhý den mi psal Blaťák že už číslo vyčetl z Tvého emailu,tak věřím že jsi oživíte paměť a myšlenky a že budete oba na Dyleni jako doma,věř mi pár slov a štěstí je na světě,přeji Ti Petře aby Vám to sedlo po tolika létech Hrom z Dyleně.PS:Představ si že se ten pacholek ani neozval jak to dopadlo.
 
Re:Járovi.
drexler.zdeněk | email | 29.10.2015 21:25 | id 96672 | nahlásit
Ahoj Járo doufám že jste se z Blaťákem už dostaly na Oldřichov jak né to by jste mně naštvaly,.věřím tomu že slo dá slovo a jste doma i když je to padesát let vy prďolové,přesto vám držím palce na brzké shledání,Ahoj Hrom z Dyleně.PS: Je to neuvěřitelné že starý psi jdou do sebe.
Hromu z Dyleně
Petr | 20.10.2015 23:43 | id 96288 | nahlásit
Ještě malá vzpomínka na mjr. Hečka a Mulíčka. mjr. Hečko velice dobře hrál na housle a basu. mjr.Mulíček rád hrál karty. Zdravím Tě a všechny co sloužili na Dyleni. Petr
 
Re: Hromu z Dyleně
Tom | 22.10.2015 05:17 | id 96322 | nahlásit
Děkuji za každý komentář. Je málo lidí, co si ještě pamatuji na starou dobrou partu na Dyleni.Vzpomínáte na nějaká dřívější stanoviště skryté hlídky?
 
Re:Tomivi
drexler.zdeněk | email | 22.10.2015 21:39 | id 96347 | nahlásit
Ahoj Tome tak tady usedám abych Ti napsal pár slov.tázal jsi se ohledně zkrytých hlídek,za mne byly čtyři,Spálený les,Lyškárna,Nový svět ,a Alexa.Ono to mělo svůj smysl,vidět a nebýt viděn,ale mohu říci že to bylo kolikrát k dobru,ale to bylo to ticho ,ticha.neznám nikoho kdo by chtěl říci že že pták v lese má své opodstatnění,jetliže kos zajkříčí,tak vážení je zle,At 1,Lyška,At 2 Člověk,neznám jiného přisudícího tvora,ale hlavně v tu chvíly být ve střehu,jsou to podstaty lesa a toho ticha.Musím Vám povědět historku mne jako zobáka,šel jsem z průzkumu, na na Lyškárně sloužil službu Duričan a ja procházím a řikám mu,můžu projít a on ty k***t co se ma pítáš,ale prošel jsem a dole na Hariků výmetnice a já mu říká za kolik to máš že ti tam skáčou výmetnice a on ty pičo,jak byl dlouhej tak tam letěl,ale ten sokolíku mu tam přeskočil a Duri byl v Keni,nebýt Flůgra a hnědéhoKorana,tak asi ten civil nebyl,a mohl Flůgrovi děkovat že ho dostal.zdraví Vás Hrom z Dyleně.
 
Re: Re:Tomivi
Tom | 24.10.2015 20:55 | id 96393 | nahlásit
Děkuji za odpověď. Zajímám se hodně o stanoviště skryté hlídky z let 50-65.
 
Re: Tomivi
drexler.zdeněk | email | 24.10.2015 21:51 | id 96394 | nahlásit
Ahoj Tome to budeš muset trefit někoho z Těch ročníků,hezký večer Hrom z Dyleně.
 
Re: Pozdrav.
Drexler Zdeněk | email | 15.7.2016 22:12 | id 106639 | nahlásit
Dnes usedám a hodnotím sraz na Dylení,myslím si že to je síla lidí co chtějí podpořit dobro,vím že je hodně lidí co jsou proti nám ale přijde doba že nás budou volat ale nebude koho,každej se bude bát obětovat svou osobu,vážení co jsem jdou a zabydlej se do deseti let bude u nás co ve Francii a naši moci páni utečou jako v roce 38 lidiAnglie,Británie,Amerika nás prodaly Hitlerovi a když je napadl začala válka u nich ale nebejt Rusa byly byste všichni v porobě na co jsi tady hrajou ti novodobý kokoti,kde byla Amerika vždy byla válka a řekla správně naše minisrtrině oni nás ženou do války jelikož nevědí kudy kam dlužej po celém světě ty kovbojove ale blbej čech má Ameriky plnou hubu tak ať si to vyžerou ale na úkor obyčejnech lidi ale to je hudba budoucnosti přátelé a myslím si že Vám z té politiky Ameriky bude špatně,zlo jde ze západu a né z východu,a oni ty kurvy tu válku vyprovokujou jelikož už nevědí kudy kam dlužej od Vietnamu a Kambodže a Číny jejich hodně ale jsou v prdely Ti mocipáni světa ale to už tady nebudu,naší pitomí vládci jim přejí a dělaj vše proto aby ty jejich majetky nikdo nenapadl,tak jsou všichni plný Ameriky,ale na každou svini se vaří voda,a to jednou přijde,prodaly i naše vnoučata ty hazlovePS: Ať se každý zamyslí nad dějinami vím co to věděli už nejsou a na to Havlova smečka čekala,ale věří že jednou budou soudit je a věřte že mají za co,Mejte se Hrom z Dyleně naše média jenom vraždy ,přepadení ,znásilněni a všíchni přihlížejí a soudy soudí myslím že vrah má dostat to své ale co kdyby měli soudit někoho jiného bože to snad ne .Slováka na toho sáhneš a máš ji ale Čech ten se ohybá jako vůl co může a až potom je zle a v tom je ta podstata,končím,Hrom.
Zde již nelze dále reagovat
 
SSH
Tom | 30.10.2015 07:59 | id 96686 | nahlásit
Mohu se zeptat, kde přesně se nacházeli tyto stanoviště - Spálený les,Nový svět?
 
Re: Tomovi.
drexler.zdeněk | email | 29.10.2015 21:46 | id 96676 | nahlásit
Ahoj Tome víš že ta čest kluků od PS,je hlubší než kdo myslí,oni jsi myslí že sundaly signálku prodaly výzbroj,techniku,pojítka,telefony vymlátily psi a světe poser se ,v té době Ok nahrály západu.Ale zub času a mlýny melou své,kdo jsi mýslý že to bylo dobře,ještě jsi jednou vzpomene jak bylo dobře,on ten kovbojský západ Ameriky nám připravuje hezký peklo,hlavně že nejsou komunisti,25 let po komunismu aby se bál Čech říct že je to špatně a kdo jej vyslyší,zákaz kouření,špatné jídlo,hygiena špatná,stolování špatné.Česká kuchyně a stolování díky komunistům jsme na nad úrovni vekou částí světa koho chtějí školit,kdo jsi pustí televizi vražda ,vražda ,přepadení,okradení tak kde žijeme.Hezký večer Hrom z Dyleně.
 
Re: Péťovi.
drexler.zdeněk | email | 29.10.2015 21:28 | id 96673 | nahlásit
Tak vidíš Péťo jak málo stačí ke vzpomínkám,Hrom z Dyleně.
Hromu z Dyleně
Petr | 20.10.2015 17:01 | id 96263 | nahlásit
Na staré Dyleni kromě Mulíčka, Hečka,Przeczka,Osladila sloužili ještě npr. Štolun a por.Březina. Jméno kynologa si už nepamatuji.Po přestěhování na rotu Oldřichov na jaře 1967 tam dělal kynologa str.Dolejš.npr.Šolun a por.Březina byli odveleni.
 
Re: Pozdrav.
drexler.zdeněk | email | 20.10.2015 22:38 | id 96281 | nahlásit
Ahoj Petře,Przezeka jsem znal osobně ,Čendu taky,
znal jsem Charouska,Pšeničního,Pepu Fengla,Březinu,
Hrušku,Blaťák je asi starší ale žije v Dolním Žandově a je to kluk srdcem PS,vím že sloužil s těma výše uvedenýma jako záklaďák.Já vím že nostalgie života je taková potkat toho člověka a jsi doma,prostě slovo dá slovo a je to ale asi víš víc,přesto děkuji za příspěvek
ono po tolika letech bádat jak to bylo před čtyřiceti lety a možná u tebe ještě víc,ale je to neskutečně krásný že ještě jsme.zdravím tě Petře Hrom z Dyleně.
 
Re: Pozdrav od Blaťáka,ročník 67-68
drexler.zdeněk | email | 21.10.2015 22:33 | id 96314 | nahlásit
Ahoj Petře ozval jse mi Jan Blatský abych tě s ním skontaktoval že jste spolu sloužily v roce 1967-1968,moc mi o to žádá,jelikož jej dobře znám,je to kluk srdce k PS.Dnes žije v Dolním Žandově.Jestliže víš o co se jedná zde je můj email a já Vás skontaktuji.drexler.zdenek@seznam.cz,byl bych rád aby jste se setkaly po tolika letech ozvi se Petře za dobro,Hrom z Dyleně.
Pozdrav Hromu z Dyleně
Petr | 19.10.2015 21:14 | id 96140 | nahlásit
Na Jana Przeczka i Čendu Osladila si pamatuji velmi dobře. Jenom jméno Blaťák mě nic neříká. Jenom mě překvapila smutná zpráva, že Jenda Przeczek je po smrti. Zdravím všechny Dyleňské vlky. Petr
Veliteé roty Dyleň
Petr | 14.10.2015 13:45 | id 95992 | nahlásit
Sloužil jsem na Dyleni za majora Mulíčka 1966-68.Byl to výborný velitel.ZVP tam byl kpt. Hečko, ten byl v roce 1967 povýšen na majora. Rovněž i on byl chlap jak má být.
 
Re: Pozdrav p.Petrovi.
drexler.zdeněk | email | 17.10.2015 04:02 | id 96067 | nahlásit
Dobrý den,jsem rad že starší kamarádi se ozvou a zavzpomínají na své velitele,Mulíček i Hečko jsou velice známé osobnosti,které se zasloužily o výchovu dobrých lidí a pro stát udělaly kus životní práce,u Mulíčka začínalo dost dobrých lidí,ja jsi myslím že Byl na Oldřichově,Dyleni staré a začínal na Mohelně,nevím chtělo by to někoho staršího aby se zapojil,třeba se to povede a někdo se k naší debatě připojí a ty lidičky i po létech vynese na výsluní Pohraniční stráže.Jsem rád že se na ty lidi vzpomíná,ať lidi vědí že tam nechaly mladí nejlepší léta života vychovaly tam děti a tiše zestárly a za to vše by je ještě lynčovaly po slavné revoluci plné řvounů a lidí co se je vezly na té velké káře,nebudu to rozebírat lidi to poznají sami,jinak zdravím p.Petra řočníku 66 -68,to určitě pamatuje Jana Przeczka a Čendu Osladila,možná i Blaťáka Jana.Hezký den Hrom z Dyleně.
 
Re:Pozdrav Dyleňákům.
drexler.zdeněkddd | email | 21.10.2015 23:00 | id 96317 | nahlásit
Ahoj kluci tak každý jsi tu svou vojnu odsloužil ale každý tam s tou svou vzpomínkou visí za kabát se svým já k té věci o službě u Pohraniční stráže,myslím jsi každý kluk co tam tu vojnu odsloužil tu vojnu nebude špinit,každý tam má ten svůj čas mládí a toho nejhežčího,dnes když usedám né teda moc stár ale přeci mi to v zádech loupe,ale Dyleň mám pořád v srdci,je to kus mého mládí ale mám k tomu svou čest že jsem tam mohl být.Jako u Pohraniční stráže byla jiná vojna než u ČSLÁ,měli jsme více údělu ale i více svobody,ohledně přírody,to se nedá popsat tu volnost na průzkumu,kdo nezažil nemůže pochopit co je šum lesa a ticho na postupu,pes věděl co je změna ale i já věděl jak pes reaguje,ač byl den a nebo noc a tam byly noci velice tmavé,jenom podle špiček stromů jsi věděl kde jsi,někdy bylo ouvej to přísahám a člověk mohl být zkušený jak chtěl.Nikdy neříkám že jsem profík i profíka zaskočí taková situace že je z toho vedle,tak lepší pokoru než ruce nahoře.sám jsem to okusil a nikomu to nepřeji,chodil jsem rok a půl stejný průzkum den noc ráno,odpoledne,a v noci zesílená ochrana a byl jsem tak zaskočený tou celou situací,že jsem znejistěl,neznám člověka beze strachu,neznám ať to frajer jaký chce.hezký večer Hrom, z Dyleně.
Alois Rotth - odpoveď pre Libora
Roman Kozubík 89-91 | email | 4.8.2015 20:56 | id 93370 | nahlásit
Ahoj Libor
Ja už som sa niekde vyjadril,že tam niekto napísal zle dátum v akom mal skončiť ako veliteľ A.Roth . My čo sme tam prišli tak sme nastupovali do Ašu na jeseň 1989 . Ihneď po Novom roku nás dávali na roty. Takže pokiaľ by tam Roth už nebol veliteľom tak by som ho nepoznal - iba ak by mal na rote inú funkciu. Veliteľom bol ešte asi 10 mesiacov. Potom tam prišiel nejaký pluukovník na dôchodku - ten prišiel z Chebu - z nejakého útvaru. Myslím si že predtým na Dýleni nikdy nepracoval. A vozil som ho domu iba minimálne - niekde k Marianským Láznam. On si dôchodok užíval na rote .Meno už neviem. Ale nebol dobrý veliteľ. Ten kto tam bol v mojom čase tak vedia o čom píšem . Roth bol človek na správnom mieste. Nás z nášho ročníka dali ďalej slúžiť k policajtom a na rote zostali už iba chalani ktorí nastupovali na jar roku 1989.
S pozdravom Roman
pozdrav
drexle.zdenek | email | 3.6.2014 22:15 | id 75507 | nahlásit
Tak Vás tady kluci sleduju a po tom co jsem přečetl tak že každej má tu svou teorii.Ale takovej je život Colta znám,Matase taky z emailu,Kozubíka tak též co se týká pejsků,každej má toho svého.Já tedy teď mám Bordo Colii,velice chytrej pejsek jako umem na něj vlčák nemá a rychlostí také ne,je lehkej e rychlej no doufám že to zmáknu.Dal jsem mu jméno Čip a jeho rychlosti tomu jménu odpovídá.no nic tak to je .Zdraví Vás Hrom z Dyleně.
Nový pes kamarád.
drexle .zdenek | email | 2.6.2014 23:11 | id 75465 | nahlásit
Hoši tak mne ta moje dokopala i když jsem nechtěl abych cvičil,mám něco za sebou,ale to je jedno docházím do klubu kynologie .Jako první dojem dělají to jinak než za nás,mají tam vlčáky klobouk dolu ty jsou na úrovni,ale ten sistém mně vadí.Pes a psovod musí cvičit sám a né všichni dohromady to mne jako vadí.A tak toho šmudlu co jsi ta moje koupila začínam cvičit.Nebudu psát o koho se jedná abych jej nepodcenil je to típek,musím řict že má filipa.Ty vlčáci v jednom vidím černýho Korana a v jednom Narcise i když jsem potkal holčinu ve Skoroticích a ta velikost a barva byl celej Hrom,koukal jsem za ním no prostě hezkej kousek,jak budu postupovat tak budu psát kamarádi asi bude prča ahoj Hrom z Dyleně.PS:Nějak to musíme rozjet,ahoj.a pište.
 
Re: Nový pes kamarád.
Martin-Colt | email | 3.6.2014 06:19 | id 75473 | nahlásit
Tě zdravím starý pse,
hele ještě v roce 1983 se to na " cvičáku" ....u nás ..Libo-Poplze....dalo ještě jakž takž srovnávat s tím co jsme se naučili na vojně, ale už i tak se to nenápadně mírně odkloňovalo jinam než jsme byli zvyklí na vojně, podstata výcviku je sice dodnes pořád stejná, ale způsoby jak toho dosáhnout a požadované provedení je v současnosti úplně někde jinde. To člověk jen čubrní, jak i v tom výcvikovém světě psů to jde ku předu. Je pravda, že pséci v současnosti jsou hodně klidní , agresivita u nich je někdy až nežádoucí ( viz Zeno - bestie ). ale zas bylo by to na jinou kapitolu o psech NO v minulosti a v současnosti. Až budeš na tom červencovém srazu, nezapomeň se o tomto pobavit s Václavama....jsem přesvědčen , že ti klucí tam budou, mám na mysli Dolejše, Mrázka .
Jak jsi se mohl přesvědčit osobně, dodnes jsem věrný psí značce .." NO" a nikdy už jinak.můžeš prozdradit Hele, ty starej pse, co to máš za stěně ?
"A jak je starýýý " ? :-D ......
Velitelé roty Dyleň
T.D. | 24.12.2013 10:36 | id 68160 | nahlásit
Zdravím všechny a všem přeji krásné vánoce i do nového roku hodně zdraví i osobní spokojenosti. Tuto rubriku jsme s Pavlem Mikotou, chtěli dát vždycky dohromady a nikdy jsme to nedotáhli dokonce. On mi moc chybí, protože předposlední dny jsem s nim trávil vždy pár hodin. Byl bych rád, kdyby někdo zaslal foto, aby bylo jeho přání i mé dokončeno.
 
Re: Velitelé roty Dyleň
Petr | 10.1.2014 21:28 | id 69191 | nahlásit
Škoda, že nemám žádné foto. Ale jsem rád, že ta rubrika je tady. Dobrý a čestný velitel by pro mne Jirka Fornál, ale vím,že ostatní velitelé byli určitě také skvělý. Čest rotě Dyleň všem kteří to tam měli a mají rádi.
 
Re: Re: Velitelé roty Dyleň
Roman Kozubík | email | 11.3.2014 16:41 | id 71988 | nahlásit
Ja som bol na rote počas veliteľovania - kpt. Rotha Aloisa Ako tak pozerám je tu napísané,že končil 31.12.89. To nie je pravda. Ja som sa na Dýleň dostal z Ašu hneď začiatkom Januára a asi v 8-9 mesiaci v roku 90 nás po zrušení signálky dali do mesta Most k polícií. Tu chcem poukázať,že tam posledné asi dva tri mesiace na Dýleni bol veliteľom už nejaký plukovník na dôchodku - meno si nepamätám. Alois Rott tam dovtedy bol veliteľom a bol správny veliteľ. Robil som mu vodiča. Ako správneho a dobrého človeka mi ho opísal Zdenek Drexler ,ktorý ma tiež informoval,že ho stretol na Dýleňáckej stretávke
Roman
 
Re: Re: Re: Velitelé roty Dyleň
Pepák | 7.6.2015 13:13 | id 90955 | nahlásit
Romane, moc Tě zdravím a máš pravdu byl to dobrý velitel, ale bál se velitelů nad ním. Navíc v té době byla velká mazácká vojna. Ale jinak byl skvělý člověk. Jako ve funkci velitele roty pohraniční stráže byl do datum, který je zde uveden.Potom pokračoval jako velitel pohraniční policie v tomto úseku.
 
Re: Re: Re: Re: Velitelé roty Dyleň
Roiman Kozubík 89-91 | email | 28.7.2015 11:14 | id 92984 | nahlásit
Zdravím ta.
Som rád,že sa niekto ozval a poznal veliteľa Aloiza Rotha. Nepíšeš v ktorom období si ho poznal . Teraz bola stretávka na Dýleni a ako viem minulý rok na nej bol. Čo mám informáciu od Zdenka Drexlera tak tam bolo viac ako 300 ľudí. Ako som už písal po Rothovi sa stal veliteľom nejaký pľukovník na dôchodku a ten tam zaviedol úplne niečo iné. Tak ako v prijímači - v Aši tam zaviedol znovu nástupy v určenú honinu kde rozdeľoval služby. Nebolo to príjemné - skoro všetkým a hlavne takým ktorý mali niekoľko kilometrov v nohách. Ja keď som viezol vojakov z povolania domu tak po návrate mi niekoľko krát kontroloval vozidlo a pár krát skontroloval aj okolie roty. To sa za Rotha nikdy nestalo - ten na všetko používal rozum a bol priateľský. Maj sa - s pozdravom Roman
 
Re: Re: Re: Re: Re: Velitelé roty Dyleň
Jarda | email | 30.7.2015 19:45 | id 93090 | nahlásit
Zdravím všechny Dyleňáky,já sloužil 1985-1987 podzim ,poslední půlrok mé služby,tam byl i A.Roth.souhlasím s Romanem K.Lojza,jak jsme mu říkali byl v pohodě.Jarda-Děčín.
Zde již nelze dále reagovat
 
Alois Rotth
nespor.libor | email | 30.7.2015 20:19 | id 93094 | nahlásit

Ahojky.Romane dovolím si zareagovat na tvůj příspěvek. To jak popisujes o tech nastupech tak za moji služby v na Dyleni v letech 1981- 82 to bylo úplně normální že se denni rozkaz četl vždy v 16\00 hod před rotou v levou od vchodu a nabíjecích rour!
Osobně si myslim že ten tebou zmiňovány plukovník byl pplk Landa bývalí velitel roty Dylen za moji služby. Jinak ohledně velitelů se podařilo zmapovat všechny velitele zde je psáno že poslední velitel 13 rps Dyleň byl opravdu kpt Alois Rotth od 01.05.1989 _ do 31.12.1990 viz velitelé Dyleňe. O tom že Alois byl super i zamoji sluzby jako ppr.tak potom není pochyb. Zdravím Libor
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Velitelé roty Dyleň
roman kozubík 89-91 dýlen | email | 25.9.2016 07:18 | id 108669 | nahlásit
Ozval sa mi ďalší kamarát čo sme slúžili na Dýleni. Volá sa Petr Švec a tiež mi pripomenul,že posledný veliteľ na rote bol pplk. Smetana. Aklojz Roth zostal ako jeho podriadený. Smetana bol už dávno na dôchodku a užíval si to tam ako dovolenku. Už som o nom písal a nemám ho prečo chváliť. Roth ako veliteľ zo svojimi chlapmi bol úplne inde.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Velitelé roty Dyleň
laco | email | 4.6.2017 16:40 | id 117739 | nahlásit
Zdar Romane, já som slúžil v roku 1980-82 na Dylení. Po revolucii som robil na policejní škole v Holešové a na tuto školu chodili na rekvalifikaciu právé velitelé rot, a iní funkcionári. Protože jsem po vojně byl jeden z nich a v roce 1983 jsem byl v dubnu na Kelleru jako velitel čety, poznal jsem moc kluku z Chebské. Pravě se v Holešově za mnou stavili a byl tam i Aloiz. Jenom, že mohu potvrdit, že to byl férový kluk.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Velitelé roty Dyleň
Tom | 27.1.2019 14:25 | id 135223 | nahlásit
Péťo, i pro mne byl velitel roty Jirka Fornál, jedním z výborných velitelů roty. Jak správně formuluješ, byl to čestný a rovný chlap svým stylem i takový otec. Moc si toho člověka vážím dodnes.
 
Re: Velitelé roty Dyleň
Matas Karel | email | 31.5.2014 10:39 | id 75326 | nahlásit
Sloužil jsem na Dyleni za tehdy ještě kapitána Mulíčka v letech 1961 - 1963 nejdříve v kulometném družstvu poté jako psovod. Fotek s té doby mám poměrně dost. Posílám pozdrav všen kteří na Dyleni sloužili.
 
Re: Re: Velitelé roty Dyleň
Martin-Colt | email | 31.5.2014 11:15 | id 75327 | nahlásit
Zdravím, máš-li dost fotek ?...tak co tě ještě brání je sem poslat ?..., jasně že i s popiskem míst atp.
Bylo by dobré se lehce (můžeš se i víc rozepsat :-D) zmínit o době a místu, místech kde jsi sloužil v tvém čase jenž si trávil v Dyleňských hvozdech. Mám taký pocit, že by to tu potěšilo víc lidí než jen mne.
Předem dík.
 
Re: Re: Re: Velitelé roty Dyleň
Matas Karel | email | 1.6.2014 13:55 | id 75385 | nahlásit
Zdravím,ty fotky dát na internet neumím. Když ještě žil Pavel Mikota,tak jsem mu nějaké zaslal poštou.Dal jich tam asi 15. Jsou na nově přidáno pod Dyleń 1961-1963. Zatím ahoj. K.M.
 
Re: Re: Re: Re: Velitelé roty Dyleň
Matas Karel | email | 1.6.2014 14:03 | id 75386 | nahlásit
To foto je pod PS Dyleň 1961-1963 a je jich 16. K.M.
 
Re: foto.
drexler.zdenek | email | 2.6.2014 22:53 | id 75464 | nahlásit
Zdravím Karla Matase,Karle nic si z toho nedělej já taky píšu to jo ale fotky tak to je jiná ale neřeš to ,ale takovej je život někdo umí brambory a někdo umí story tak to neřeš Kájo takovej je život no mi jsme jiný,ale praktický,dej jim tužku a papír ale né počítač a taky budou v p***li tak co kde je rozdíl Kájo.Ahoj Hrom z Dyleně.PS.NOPASARÁN.


Přidáváte nový komentář
plus okno minus
... lze napsat ještěznaků
Ochrana proti spamu. Napište číslo stodvacet:


   


  • hvězdičkou * jsou označena povinná pole
  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nebudou použity
  • WWW adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky

Velitelé roty Dyleň

Okres: Cheb

V této rubrice vám představíme velitele roty Dyleň - Oldřichova. Pokud někdo bude vlastnit kvalitní snímky těchto velitelů, poprosíme o zaslání, abychom je mohli prezentovat na stránkách.
Děkujeme.

Velitelé roty v jednotlivých obdobích:

- str.(strážmistr) Čestmír Vávra (1.11.1950 - 1.5.1953)

- mjr. Mulíček Miroslav (28.9.1953-1.11.1972)

- mjr. Przeczek Jan (1.2.1973-31.8.1981)

- pplk. Miroslav Landa (1.9.1981-30.9.1982),(1.12.1984-31.5.1985)

- mjr. Hrbek Václav (1.10.1982-1.12.1984)

- kpt. Foltýn Pavel (1.6.1985-1.12.1985)

- mjr. Fornál Jiří (1.12.1985-1.5.1989)

- kpt. Roth Alois 1.5.1989 (1.5.1989-po 31.12.1989)

A2013-12-18 15:30:32 U2016-04-11 13:48:52 TG15