Dobové foto

« Zpět | Jdi na seznam | Obnovit | Vaše komentáře (79)

(pro změnu obrázku můžete použít CTRL + šipky ↔ numerické klávesnice)
1 foto (Z.Holek) z celkových 10

Foto 1
Fotografie z autoparku při údržbě vozidel...
Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5 Foto 6 Foto 7 Foto 8 Foto 9 Foto 10

Autor: Z.Holek | Pořízeno: 1991-93 | Foto: 10 fotek



Reakce na komentář...
Ostrov
Martin Mračna | email | 12.4.2020 10:51 | id 145904
V tomto útvare som tiež slúžil v rokoch 1976 - 1978. Veliteľom bol pplk Ružička, zvp mjr Kučera, náčelník štábu mjr Randák, potom kpt Randuška, provianťák mjr Horváth, zvt mjr Kočiš, phmák mjr Rupert - Bandaska.
Na útvare boli vtedy tri roty. Prvej rote velil por Farkaš, druhej por Matyáš, neskôr por Kubuš - v tejto som bol zaradený aj ja, tretej rote velil prap Kolařík. Veliteľom parku bol kpt Plaček. Okrem nás tam bola ešte strážna jednotka v počte cca dvadsať, tridsať ľudí z Chebu, ktorá zabezpečovala strážnu službu v autoparku v Děpoltoviciach, kde boli uloženky, táto bola ubytovaná na prvej rote.


Reagujete na komentář
plus okno minus
... lze napsat ještěznaků
Ochrana proti spamu. Napište číslo stodvacet:


   


  • hvězdičkou * jsou označena povinná pole
  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nebudou použity
  • WWW adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky

VÚ 4404 - Ostrov nad Ohří r. 1991-93

Dobové fotografie z VÚ 4404 - Ostrov nad Ohří.

Na snímcích je zachycen výcvik řidičů (KŘK). 
Jedná se o 20. prapor materiálního zásobování 20. msd. 20. PRMZ. V té době cca 135 motorových a stejný počet nemotorových vozidel. Jedna rota T-815 8x8, plus vleky. Vše, kromě pár provozek, naloženo ostrou municí. Jedna rota T-148 cisterny, plus vleky, vše naložené naftou pro dojezd divize 1000 km. Říkalo se, že až do Paříže. Jedna rota PV3S, plus stejný počet vleků benzin a další různý materiál. Celkem i z UAZY a  AV 15 na 250 vozidel o čtyřech, až osmi kolech. Vše se muselo udržovat pojízdné, povolená nepojízdnost šest vozidel. Dvě třetiny řidičů nastupovalo z okolí Ostrova z civilu. Přijímací středisko se nacvičovalo každý měsíc...

A2017-03-19 16:15:23 TG487