Dobové foto

« Zpět | Jdi na seznam | Obnovit | Vaše komentáře (71)

(pro změnu obrázku můžete použít CTRL + šipky ↔ numerické klávesnice)
1 foto (P.Hrabovský) z celkových 4

Foto 1
Spolubojovníci...
Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4

Autor: P.Hrabovský | Pořízeno: 1973-75 | Foto: 4 fotky



Vaše komentáře...
Přidat nový komentář...
Vu 3252
Karel Horák | email | 18.4.2024 15:14 | id 178109 | nahlásit
Kdo je je este NA ZIVU A SLOUŽIL V ROŽMITÁLE V ROCE 1965 A1966 4ROTA NPR.SOVICKA OZVETE SE.CEKA NA VAS KAREL ZVANY MAZAK. Nucice@seznam.cz ČAU k
 
Re: Vu 3252
Karel Horák | email | 18.4.2024 15:54 | id 178111 | nahlásit
Oprava byl to rok 1966 a1968
VÚ 3252 Rožmitál rok 1970 - 1972
Josef Hájek | email | 12.1.2024 20:29 | id 176382 | nahlásit
Reaguji na příspěvek Ivana Šinfelda. Zmínil mě pod jménem "Žofre" z Nového Knína. Budu rád, když se někdo ozve.
VU 3252
zavadil.jos | email | 20.12.2022 18:18 | id 169061 | nahlásit
2.rota, velitel mjr. Plyml,
 
Re: VU 3252
peter | email | 21.12.2022 16:58 | id 169086 | nahlásit
Kpt.,ne mjr..ty jsi zapomel hodnost sveho primeho nadrizeneho nacelniku?..
rok 1973-1975
ladislav nemeth | email | 31.8.2019 17:05 | id 140366 | nahlásit
sluzil som v Rozmitalu vroku1973 ako sofer na 5-ke . kto tam sluzil aeste zije
 
Re: rok 1973-1975
Peter | email | 1.9.2019 11:13 | id 140380 | nahlásit
Nemyslíš sa?, nie náhodou na 1.spolu s Hricisinom, Szanislom a ďalšími, P.
 
Re: Re: rok 1973-1975
ladislav nemeth | email | 1.9.2019 11:47 | id 140382 | nahlásit
tez si bol sofer
 
Re: Re: Re: rok 1973-1975
Peter | email | 1.9.2019 12:17 | id 140383 | nahlásit
Nie, bol som dialnopisec na 1.rote,ale si mi neodpovedal, bol si na rote s Hricisinom, Szanislom a ďalšími?.. z východu ich tam bolo hodne, dostal si i otázku na tvoju mailovú adresu, súhlasia údaje ktoré sú tam napísané?.. myslím si ze máš trochu obavu.. nemusíš mať, té buh
 
Re: Re: Re: Re: rok 1973-1975
ladislav nemeth | email | 1.9.2019 18:54 | id 140388 | nahlásit
ano bol som snimi .neviem ci sa pmetas na tona majchera. prave vcera som bol snim.
 
Re: Re: Re: Re: rok 1973-1975
ladislav nemeth | email | 1.9.2019 18:58 | id 140389 | nahlásit
teraz som pozeral email a udaje sedia
 
Re: Re: Re: Re: Re: rok 1973-1975
Peter | email | 1.9.2019 21:10 | id 140397 | nahlásit
Odpoviem v maily
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: rok 1973-1975
Franta Porada | email | 29.10.2019 19:19 | id 141450 | nahlásit
Ahoj Ládo,na mne si nepamatuješ,sloužil jsem na rotě vedle Tebe pod Ostratickým.Vám dělal velitele mjr.Víta.Franta Porada
VÙ3252 Rožmitál od 4/ 1970-3/1972
Standa | 27.6.2019 19:10 | id 138955 | nahlásit
Tak to skutečně není žádný bývalí spolubojovník, který sloužil ve zmíněném čase na 1rotě pod majorem Forejtem? Přece nejsme ještě tak moc starý, tak někdo se jistě najde, nebo někoho znáte, kdo tam v tom čase sloužil. Pokud ano, tak ho nějak někdo probuďte. Byl jsem se tam letos podívat na naše bejvalé kasárna, no je to dost žalostný pohled, po 47 letech je to skoro k nepoznání, prostor kasáren je celý zarostlý. Tak se zatim mějte a dejte o sobě vědět Standa
 
Re: VÙ3252 Rožmitál od 4/ 1970-3/1972
Juraj Reguli | email | 5.3.2021 10:26 | id 154416 | nahlásit
1970 - 72, Zlomil som si kotník na cvičení v Lužnici. Kamarát bol Imro Kuchár zo Sabinova a fajčil Ligeros.
V Ú 3252 Rožmitál od 11/1963- 10/ 1965
Jaromír Šimek-Mirek | email | 31.1.2018 22:23 | id 125838 | nahlásit
Zdravím všechny spolubojovníky, jestli ještě někteří žijí. ozvěte se a zavzpomínejte jak jsme válčili. Velitel 2 roty, tehdy kpt. Forejt, vel. útvaru mjr.Kořístek.
Kluci ze 2. roty. Tonda Martykám,Míra Muňja, Franta Švehlík, Míla Langmajer, Joska Šikula, Joska Novotný.
Barta Absolon,Jarda Zemančík, Franta Ondráček ,Míra Mlčoch,Jožo Durdík, Jarda Kladivo Franta Šulc, Slávek Sodomka,Petr Kirner, Bohuš Vágenknecht,Venca Cvejn. Ještě bych si možná vzpoměl. Ozvěte se a trochu zavzpomínáme. Mějte se hezky Míra Šimek.
Vzpomínka na rok 1973
Pavel Jajtner | email | 11.7.2017 17:00 | id 119105 | nahlásit
Zdravím spolubojovníky z roku 1973 - 74. Velitelem útvaru byl tehdy velký nimrod, podplukovník Pinka, zvaný Baron. Majora Vítu jsem znal velmi dobře. Byl to slušný člověk, což tehdy byla v důstojnickém sboru spíše výjimka. Jednou jsem byl svědkem jeho doporučení vojákovi z jeho roty, který šel na hlášení k veliteli pluku pro nějaký přestupek. "Vojíne, řádně po vojensku pozdravte, zahlaste se a chovejte se slušně, aby velitel nemusel zvyšovat hlas a snižovat svou osobní důstojnost!" Já sloužil ve 4. rotě u majora Lukovicse, Maďara to z Dunajské Stredy, který sotva znal trochu slovensky. To byl pravý opak Víty. Doslova nás vojáky týral. Ale čo bolo, bolo. Minulý týden jsem měl cestu kolem, tak jsem se jel na místo bývalého VÚ 3252 podívat. Po 44 letech. Kasárna se pomalu rozpadají, všude už vzrostlé stromy. Penzion Třemšín, kde bylo velitelství a štáb, ještě stojí. Kdysi krásná a stylová budova chátrá. Škoda. Mohl by to zase být pěkný hotel. Ale rekonstrukce by něco stála. Tož tak. Ozvěte se někdo. Zdraví Pavel Jajtner.
 
Re: Vzpomínka na rok 1973
Peter | email | 19.8.2017 15:02 | id 120213 | nahlásit
Tieto fotky su z marca 74,ked skoncil kurz na druhej rote,dve tretiny odisli do Drhovic a Holysova
 
Re: Re: Vzpomínka na rok 1973
josef Křenek | 24.4.2018 20:55 | id 128428 | nahlásit
Já jem śel do Drhovic, vzpomínám na Pepu Praxe a Kunce, Durinika a další.
 
Re: Re: Re: Vzpomínka na rok 1973
peter | email | 24.4.2018 21:00 | id 128430 | nahlásit
Te buh,a v ktere cete si byl,ja som tam bol taky v tom roku,ale novacek
 
Re: Re: Re: Re: Vzpomínka na rok 1973
Vlado Olejar | email | 15.1.2019 10:06 | id 134905 | nahlásit
Ja som sluzil v Drovicich 1.4.1973 - 27.3.1975. prvý rok na 1 rote, mjr. Bouška a druhy r. PSU kpt. Ondrejka a ku koncu por. Šamalik.
 
Re: Vzpomínka na rok 1973
Franta | email | 20.8.2017 21:49 | id 120262 | nahlásit
Ahoj rukoval jsem r.1973-75.Rožmitál pod Třemšínenem,můj velitel roty npr.Ostratický,řečený bandaska.Šestá rota.
 
Re: Vzpomínka na rok 1973
Franta | email | 20.8.2017 22:01 | id 120264 | nahlásit
To máš pravdu kamaráde
 
Re: Vzpomínka na rok 1973
Franta | email | 9.7.2018 20:39 | id 130149 | nahlásit
Ahoj Pavle ,sloužil jsem také v Rožmíku a to na šesté rotě pod npr.Ostratickém,říkali jsme mu Bandaska.Lukoviče znám dobře ze 4roty,měli jsme z něj strach i my nahoře,když měl devětáka,mně nechal vystřídat třikrát.ozvi se na meil corsee@seznam.cz budu rád.Franta
 
Re: Vzpomínka na rok 1973-75
šena jiří | email | 27.7.2019 19:10 | id 139644 | nahlásit
Zdravím všechny spolubojovník,snad jsme ještě nějací na živu.Pavle píšeš zde o Maj.Vítovi,byl to opravdu správnej chlap.Přesně co popisuješ se stalo mě,když jsem se v pé-šce nalil a velitel roty npr.Halečka mě přivedl k potrestání.Předváděl mě právě mjr.Víta a promlouval mi do duše.Stejně mě Mjr.Pinka vopentlil tak že jsem skončil s 21-ostrých na díře a potom v kotelně.Tam bylo vždy dobře velel nam Mjr.Aust a dělali jsme ještě s Mirkem Bundou,ten byl tuším z Plzně pod nim.Také jsme chodily topit do města do prádelny,tam byla teprve havaj.Jinak já sloužil pod velitelem družst.četařem Píseckým a velitel čety byl por.Koubek velitel roty byl tehdy npr.Halečka na Prv-40.Z kluku jen tak letmo Milan Račko,Miša Somorovský,Pavel Špleha, bylo tam tehdá plno kluku ze Slovenska tak si to už moc nepamatuju.Nácviky na přísahu si ale pamatuju,dělali se i večerní nácviky,přes zámek na náměstí před trybunu.Vidím to jako by to bylo včera.Po přísaze řízek-salát v jídelně,po schodech dolu do army.Nu a potom příšla velká rána,to když jsme se dozvěděli že o nás psali v západoněmeckém časopise Štern i s fotkama jak se vyvalujeme při taktickém cvičení na Nesvačilech.Pluk se zrušil a v noci se stěhovalo do Plzně na Slovany.Já a ještě pár kluku jsme v kasárnách dál byly jako by se nic nestalo.Byl tam s náma kamarád co jezdil s kontra.Bylo nás tam opravdu pár normálně jsme udržovaly kasárenskej život.Spaly jsme tehdá na PVS-ce na madračkách na zemi.Pak nás jednoho dne taky spakovaly a šup do Plzně.No a odsud jsem potom doprovodil spolubojovníky na Gottval.nádr do civilu.Já jsem musel dosloužit těch 21-dní o kterych jsem psal.Od roku 75 co jsem skončil vojnu jsem v Rožmitále nebyl,ale mám to stále před očima.Tak pokud jste ještě naživu tak napište.Zdravím Šena Jiří.
 
Re: Re: Vzpomínka na rok 1973-75
Franta Porada | email | 24.10.2019 20:02 | id 141367 | nahlásit
Ahoj Jirko,pamatuji si Tě velmi dobře i Míru Bundu,chodili jsme se do kotelny zašít i koupat.Byl jsem na 6rotě a rok jsem byl jako skladník pod majorem Hrabčákem a rotmistrem Kubů.Pak jsem byl na pš ce v Martině jako řidič tanku.pak před koncem vojny jsem byl převelen do Plzně ale na Bory k tankánům a náš útvar se stěhoval na Slovany.Letos jsme byli v Rožmitále s Petrem Hrabovský.Napiš mi na meil.Franta
 
Re: Re: Re: Vzpomínka na rok 1973-75
Peter | email | 25.10.2019 14:51 | id 141372 | nahlásit
Ty znáš snáď každého brasko..
 
Re: Re: Re: Re: Vzpomínka na rok 1973-75
Franta Porada | email | 26.10.2019 19:41 | id 141390 | nahlásit
No jo ale nik se neozývá,škoda,není možná že jsme tu sami dva.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Vzpomínka na rok 1973-75
Peter | email | 26.10.2019 21:12 | id 141394 | nahlásit
Jako!!..vzdyt jsi odpovedel kotelnikovi!!
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Vzpomínka na rok 1973-75
šena jiří | email | 6.1.2020 11:48 | id 143447 | nahlásit
Ahoj Fando,samozřejmě že se na tebe pamatuju.Já s Mirkem Bundu jsme topily s civilama,jak se tehdy řikalo.Já jsem byl v Pš-ce ale u 40ci-tky mě to nebavilo a do služeb taky né tak proto kotelna.Dokonce jsme s Mirkem skládali zkoušky v Praze,abychom mohli středotlaké kotle obsluhovat.Chodivali jsme k vám do kuchyně kontrolovat páru a vždy jsme odcházeli s plnou brašnou.Dělali jsme se třema civilama jen mě vypadla jména.Dva byli rodina a bydleli pod kasarnama v domku,ten mladší měl cerku toho staršího.My s Mírou jsme potom také chodili do města do prádelny topit a Míra mohl když to šlo odjet do Plzně.To byli časi.No o kamarádech nic nevím,nikdo se nehlásí.Třeba již nejsou mezi náma,kdo ví?Tak se někdy napiš.Abych nezapoměl od Petra Hrabovského jsou na těchto stránkách 4 fotky.Na jedné jsem i já,sedim uprostředna ramenou kamaradu Milanu Račkovi a Pavlovi Splehovi.Snad mě tam poznáš. Jirka.
 
Re: Re: Re: Re: Vzpomínka na rok 1973-75
peter hrabovsky | email | 6.1.2020 14:05 | id 143453 | nahlásit
Nemuzes tam byt, to jsou fotky s ps-ký, radiodalnopisci, 2 rota, 4 ceta... a tys tam nebyl, a ta spoločná je z Plzne pred odchode do civilu, ale 1 rota
 
Re: Re: Re: Re: Re: Vzpomínka na rok 1973-75
šena jiří | 15.1.2020 17:48 | id 143712 | nahlásit
Nazdar Petře,píšeš tady že na fotce nemohu být.Pokud o to stojíš tak tě vyvedu z omylu.Na fotce č.2sedím Milanovi Račkovi na ramenou,sedím uprostřed a pravou rukou se opírám o rameno Pavla Šplehy ten stojí po pravici Milana.Ten byl shodou okolností ze Sokolova jako Míchal Somorovsky,Zdenda Huraj ten byl z Citic u Sokolova a já byl z Kraslic.Všichni jsme šli na přibylák a po přísaze jsme šli k npr.Halečkovi do PŠ-KY. Já měl jako velitele družstva četř.Píseckého.Zástupce velitele roty byl por.Doubek a já až do skoušek sloužil u PR-40 jako operátor.Pro nemoc jsem nedodělal PŠ-KU ale kmenově jsem patřil ke Kodouskovy.Proto když ste se šly fotit jako radiodálnopisci za učebnu do lesika mam tam s vama pouze tento snímek a to snímek č.2.Mám tam malou čepici a kulatej obličej.Teprve potom jsem šel do té kotelny.Dole na zemi na pravo leží kluk s brýlemy no a ten byl potom jako krmič vepřu. Jirka Šena.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Vzpomínka na rok 1973-75
Peter | email | 16.1.2020 14:28 | id 143730 | nahlásit
Ahoj Jirko, musím odpovedať sem, na tvoju spravu sa už nedá.. Opet opakujem že sa mýliš, na fotke č. 2 sú radiodalnopisci z 2.roty,vel roty bol kpt. Pliml, potom odesel do Jihlavy keď sa tam zakladal nový rak. útvar, veľ. cety bol kpt. Valenta, jeho pani delala v arme, ja som na tom snímku 2 stojí i z práva, a ten sedí i s brylemi je nejakej Foltynek, tuším z Valmezu, ale rad si pozriem tu fotecku od tebe, i s popíšem.. Tak té buh, žijem kúsok od Trenčína.. Bánovce n Bebravou
Zde již nelze dále reagovat
 
Taky jeden neštˇastník XY
Radek Dostál | email | 25.6.2024 15:59 | id 179028 | nahlásit
Zdravim starou vojnu.Já Vás taky znám.Z VU´3639 RpT.Dělal jste na 3.bat.velitele bat.A hodně jste n ás mladé hnal.A slovně upomínal.Z r.1989-90.Až si budete číst moji zprávu,tak si vzpomenˇte.XY.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Vzpomínka na rok 1973-75
František Porada | email | 13.1.2020 19:50 | id 143660 | nahlásit
Jo jo,jeden kotelník jezdil na pincku a mel na nom dvě tašky na bokách a jmenoval se Rukavička,na druhého si vzpomínám taky ale jmeno nevím,Pavel Špleha hrál v kapele na kytaru a měl moc pěknou holku,ukazoval nám fotky,byl odněkad ze Slovenska,Franta
 
Re: Re: Re: Re: Re: Vzpomínka na rok 1973-75
šena jiří | 14.1.2020 15:00 | id 143675 | nahlásit
Nazdar Fando,máš pravdu PavelŠpleha hrál na kytaru a byl ze slovenska.Kotelnici byli 3,dva bydleli pod kasarnama na leve straně jak se šlo do města ten třetí bydlel někde dál ale jezdily na pincku všichni.Jirka
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Vzpomínka na rok 1973-75
šena jiří | 16.1.2020 10:29 | id 143723 | nahlásit
Nazdar Fando,tak jsem si vzpoměl na toho druhého kotelníka myslím tím civila.Ten měl taky pionýra barvy zelené.to byl ten zeták menoval se Lojza Brabenec a jeho tchán měl jeho a Rukavičku pod palcem.Lojza byl takovej nakrátko ostříhanej vyší postavy ale fajn chlap.Ten jeho tchán hrál na chromatiku-heligonku.Vzpomínám jak jsme kolikrát přišli do kuchyně když ste vařili knedlíky kvuli páře když klesla a Lojza hned fasoval v příručáku do montážní brašny proviant.Von vozil klukum do kuchyně samozřejmě chlast,tak že to bylo na obě strany vyhodné.Stím Pavlem Šplehou máš pravdu hral na kytaru a já byl několikrát v klubu vedle truhlárny když skoušely.Jak říkám od té doby co jsme odjely do Plzně,se tak nějak na Rožmitál zapomělo.Pravda byli jiné starosti ale nyní jsem rád že si mohu oživit vzpomínky.Díky Jirka.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Vzpomínka na rok 1973-75
peter | email | 16.1.2020 14:33 | id 143731 | nahlásit
PRO Jirku.. Ta ceta na snímku tvorila vyše 50% hochu z Valasska a 35-40% Košičan, zbytek v ostatní, a ps-ku tvorili i vojaci kteri posli do Drhovic a Holysova.. Te buh
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Vzpomínka na rok 1973-75
šena jiří | 16.1.2020 10:54 | id 143725 | nahlásit
Chci ještě dodat že muj ročník nastupoval v dubnu-73 a přísahu jsme měli 2.5.73. Na Rožmitálském náměstí.
pobyvší abonent
Radyn Dostich | email | 24.5.2017 13:28 | id 117435 | nahlásit
Onehdá,už-to hodně zim-byl přižván sem na moji tělesn ou způsobilost a zdatnost utužit si zde mé zdraví předev ším a být tak platným občanem tehdy CˇSSR a ACˇSL.Mám tak punc dobrého vojáka i s diplomem, dek retem a odznakem a dalším voj.ohodnocením.Stal-se t ak správným vojákem v Army special.subjektu,to co u nás existuje již od nepamněti.jsem tedy kovanej.To vše mi dali v VBU´Rožmitál pod Třemšínem.3639.Zdravím tedy i jiné před.vojáky co sloužili v letech 1990-1992.Z de.Všechny moc zdravím a pozdravuji,i když dnes-už i někde jinde,se nacházejí,ale mnoho jich zůstalo i tehdá tam, co - byl právě tu i já a jiní mí velice zná mí kámoši-vojáci. Zdravim i jiná mi dosud neznámá jména spolubojovníků z Army resortu.3 * zdar.I vám v nynějších podmínkách nastolujících život dá se říct každodenně.Jsme pořád ve velkém nebezpečí života, kdy se nastavuje holý náš život.Tak věechny Vás zdr avím a ničeho se v Armádě nebojte.Loučí se Váš též 1 z Vás-velký bojovník v polních podmínkách dnes i v budoucnu..Všechny z Vás mám v paměti.A toš dnes i do budoucna 3 * Nazdar a to,co-se na vojně naučil, vděčím především mým Velícím důstojníkům pracující m jen a to výhradně v Naší Cˇeské Armádě pod zášti tou dění v Ozbrojených složkách Military dění aj.Zdra vím především velící důstojníky z let,kdy - já tam též byl a plně fungoval. Zdravím Vás všechny, co jste ta m též byly a sloužili v Armádě. Ahoj. I když - byly i v jiných tehdy útvarech jako já, přece jsem nemohl být všede,že. S přátelským pozdravem spolubojovník i z pozice nyní zálohy ze sektoru posil pomoct v Ozbroje ných složkách i na možnou eventualitu posílit nás i v možnosti boje v zahraničí.Ahoj.Poddůstojník opravdo vý co jsem dostal hodnost na PSˇ-tzv.absolvent voj. zaměřený na Rakety (raketˇák)středního doletu.Cˇa o.Zdravím především všechny i z jiných útvarů v do sahu,tedy i horní a střední útvar v oblasti mého půs obiště na vykonávání mé povinné voj.služby a to př evážnou většinu za doby velké totality v období kom oušů a KSCˇ.Jo.
Žatec 1959-1960 (5. školní tankový prápo)
Štefan Krušinský | email | 14.3.2016 17:03 | id 102697 | nahlásit
Kto ste bol v r. 1959-1960 v ŠDZ v Žatci - 5. školní tankový prápor, ozvite sa. Mozeme sa kontaktovat e-mailom.
Štefan Krušinský (byvaly kantor)
2888 77-78
Lukas pavel | email | 3.2.2016 21:23 | id 100973 | nahlásit
bojovníci ozvštese
o
peter | email | 21.5.2015 15:47 | id 90426 | nahlásit
Mjr.Forejt bol v r.73 spoj.náč.a vel.roty bol kpt.Kodousek
vú 3252 rota mjr. J.Víty rok cca. 71-72
Ivan Šinfeld | email | 23.2.2015 15:35 | id 86689 | nahlásit
Existují ještě pamětníci? Sloužil jsem jako abs. u elektrocentrál a v ženijním skladě. Pamatuju si řadu vojáků od asi 7. roty (Karmazín, "Žofre" z Nového Knína, Peter Kolarik, Olda Drahoňovský atd.
 
Re: vú 3252 rota mjr. J.Víty rok cca. 71-72
peter | 23.2.2015 21:19 | id 86716 | nahlásit
Myslíte p.Vítu,velitela TOP-ky,tuším to bola 7.rota.Ak áno tak to bol moc fajn chlap,ten tam moc mezi tých lampasákov moc nezapasoval..aj potom okolo r.74 odjel do Nepomuku,asi dobrovolne nasilu
 
Re: vú 3252 rota mjr. J.Víty rok cca. 71-72
peter | 13.4.2015 14:51 | id 89081 | nahlásit
Vážený pane..pamatujete si čo bolo za vašej éry v drevenom baraku pri hlavnom vchode z lavej strany..strážna rota alebo PTP-áci?
 
Re: Re: vú 3252 rota mjr. J.Víty rok cca. 71-72
Gaži | email | 19.12.2016 10:58 | id 111277 | nahlásit
Boli tam Věšiňáci tak sme ich volali- bola to strážna rota pre nejaký muničák.
 
Re: vú 3252 rota mjr. J.Víty rok cca. 71-72
Gaži Ľudovít | email | 1.9.2016 15:16 | id 107990 | nahlásit
Ivan ty si mal kolajnčky bol si absik . Hubaček tam Bol s kolajničkov
major inžinir Víta bol velitel robili sme v Top v dieni
ja u Pokorného.Spojovací mechanici.
Na izbe boli Bajgar,Roháč,Jehlička,Volent,Palivec a ja. Ja som bol najmenši.Mazáci boli
Karmazín ako píšeš bol z Litomyšl. Jedlička s ČR
Mattuška ,Sloboda,
Džamunga - Hlista všetci zo slovenska.
Tak napíš .
Gaži
 
Re: Re: vú 3252 rota mjr. J.Víty rok cca. 71-72
Vavrovič Karol | email | 3.12.2016 00:52 | id 110808 | nahlásit
Zdarvím Ťa Gaži.
Už ani neviem ako sme Ťa volali.
Ja som bol teda tiež na sedmičke pod mjr. Vítom a v TOP
u Pokorného. Mám na nich tie najlepšie spomienky. Tiež sa mi pripomenuli mená Jedlička, Palivec, Karmazín, Hlísta a Sloboda.
Poteší ma ak sa ozveš. Je zaujímavé, že po tých rokoch si Teba aj ostatných ceľkom dobre vybavujem.
Z absíkov okuliarnatého Hubáčka.
Tak napíš budem čakať.
Karol
 
Re: Re: Re: vú 3252 rota mjr. J.Víty rok cca. 71-72
Gaži Ľudovít | email | 19.12.2016 10:55 | id 111276 | nahlásit
Na zdar Karol,písal som Ti na súkromný email a neodpovedáš.
Čo si sa urazil?
 
Re: Re: Re: vú 3252 rota mjr. J.Víty rok cca. 71-72
absik. Ivan Šinfeld | email | 28.12.2017 09:46 | id 124585 | nahlásit
Ahoj Karol, Absik Hubáček je asi brýlatý Pavel Roleček. který sloužil u autařů -"šíleného" kpt. Slováka a npor. Hroše. Pavel hrél velmi dobře na housle! I Tebe si snad pamatuji, ale nezřetelně. Ahoj Ivan Š.
 
Re: Re: vú 3252 rota mjr. J.Víty rok cca. 71-72
Ivan Šinfeld | email | 13.12.2017 09:35 | id 123825 | nahlásit
Ahoj Ludovite,
pamatuji si na Tebe, ale nedokážu si Tě vybavit. Pletu si Tě s Peterem Kolarikem, který byl taky absik. Jsem rád, že se tolik pamětníků ozvalo. Hodně štěstí a zdraví kluci.
 
Re: Re: Re: vú 3252 rota mjr. J.Víty rok cca. 71-72
Ludovít Gaži | email | 3.2.2021 09:01 | id 153293 | nahlásit
Ahoj Ivan ,tak sa ozývam po troch rokoch .Želám vela zdravia.
Gaži
 
Re: Re: Re: vú 3252 rota mjr. J.Víty rok cca. 71-72
Ludovít Gaži | email | 3.2.2021 09:15 | id 153294 | nahlásit
Ahoj Ivan ,tak sa ozývam po troch rokoch .Želám vela zdravia.
Gaži
 
Re: vú 3252 rota mjr. J.Víty rok cca. 71-72
Hájek Josef | email | 12.1.2024 20:07 | id 176381 | nahlásit
Zavolejte mi kluci z vú 3252 v Rožmitále tel. 723713731
V Ú 3252 Rožmitál od 4/1970- 3/1972
Standa | 25.1.2015 13:52 | id 84691 | nahlásit
Nazdárek, je tu ještě někdo, co sloužil v čase od dubna 1970 do března 1972 u VU 3252 V Rožmitálu?
 
Re: V Ú 3252 Rožmitál od 4/1970- 3/1972
Vladimír K. | 23.2.2015 10:52 | id 86674 | nahlásit
zdravím, já tam byl v 82-84 VÚ 7505 rakeťáci.
Chtěl jsem se jenom zeptat co to bylo za PŠku a od kdy tam ty kasárna jsou?
Někde jsem viděl dobové foto z r.68 a podle voj.odznaku to vypadalo na radiotech.vojsko nebo něco takového a tudíž i kasárna tam musela být postavena už v 60.tých letech.děkuji za info
 
Re: Re: V Ú 3252 Rožmitál od 4/1970- 3/1972
peter | email | 23.2.2015 14:55 | id 86686 | nahlásit
To je ešte z útvaru 3252 ktorý tam sídlil do r.75 pred Tvojim útvarom.Bola to rotácia,Plzeňáci sem a my do Pllzne.Tento útvar mal v tej hornej budove(bližšie k štábu) Pš-ku pre už zmínené útvary.Ano bolo to radiotechnické vojsko(niečo podobné ste mali asi i Vy,lokátory,R118 atd),ahoj P.
 
Re: Re: Re: V Ú 3252 Rožmitál od 4/1970- 3/1972
peter | email | 23.2.2015 14:56 | id 86687 | nahlásit
A áno kasárna tam boli už v prvej polovine 60-tych rokov
 
Re: Re: Re: Re: V Ú 3252 Rožmitál od 4/1970- 3/1972
Vladimír K. | 24.2.2015 08:25 | id 86722 | nahlásit
díky za info.
My v té době přišli z PŠky PVO z Jaroměře .
Tady v Rožmitále byl bojový útvar protiletadlový raketový pluk,lokátory a samohybné odpal.zařízení.
Tvořili jsme palebné baterie a u Vacíkova byla raket.základna ,kde jsme jezdili do pohotovostního systému.Tak to jen tak v kostce ,byl jsem tady
v r. podzim 82-84
 
Re: Re: Re: Re: Re: V Ú 3252 Rožmitál od 4/1970- 3/1972
peter | 24.2.2015 21:30 | id 86771 | nahlásit
Vdaka za odpoved..nájdi si vu7505 tam možno nájdeš i spolubojovníkov,ahoj
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: V Ú 3252 Rožmitál od 4/1970- 3/1972
peter | email | 10.8.2020 13:24 | id 148648 | nahlásit
Te buh Vlada,našels nekoho?..
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: V Ú 3252 Rožmitál od 4/1970- 3/1972
Karel Holeček | email | 8.3.2018 21:12 | id 127161 | nahlásit
4/1969 až 3/1971 jsem sloužil v Rožmitále na čtvrté rotě. Tenkrát to byl radiotechnický útvar kde byly lokátory a v té době se předávaly k jinému útvaru protiletadlové kanony na podvozku V3S - ještěrky (PLDVKa)
 
Re: V Ú 3252 Rožmitál od 4/1970- 3/1972
Standa | 21.5.2015 15:36 | id 90423 | nahlásit
Je ještě někdo, kdo sloužil na 1 rotě pod majorem Forejtem 4/1970 - 3/1972 ? Pokut ano, tak dej vědět.
Bylo by možné se třeba někde sejít. Standa
 
Re: Re: V Ú 3252 Rožmitál od 4/1970- 3/1972
peter | email | 21.5.2015 15:48 | id 90429 | nahlásit
Mjr.Forejt bol v r.73 spoj.náč.a vel.roty bol kpt.Kodousek
 
Re: V Ú 3252 Rožmitál od 4/1970- 3/1972
gazi | email | 27.5.2018 21:05 | id 129124 | nahlásit
Bol som na siedmej rote Dnes som tu v slavii. .
 
Re: Re: V Ú 3252 Rožmitál od 4/1970- 3/1972
Porada F | email | 12.9.2018 20:44 | id 131760 | nahlásit
Ahoj sloužil jsem taky v Rožmíku,boli sme tam v loni s kamarádom,já bol na vojně 1973-75.Příští rok sa tam chystáme nanovo.Sháním spolubojovníkov .Nevadí ale bylo by dobré sa sejít a pozpomínat na tie časy.Pokud by ste tam mal cestu příští rok tak mi napište na meil. corsee@seznam.cz budem rád .Franta
 
Re: Re: V Ú 3252 Rožmitál od 4/1970- 3/1972
Porada F | email | 12.9.2018 21:30 | id 131762 | nahlásit
Ahoj sloužil jsem taky v Rožmíku,boli sme tam v loni s kamarádom,já bol na vojně 1973-75.Příští rok sa tam chystáme nanovo.Sháním spolubojovníkov .Nevadí ale bylo by dobré sa sejít a pozpomínat na tie časy.Pokud by ste tam mal cestu příští rok tak mi napište na meil. corsee@seznam.cz budem rád .Franta
 
Re: Re: Re: V Ú 3252 Rožmitál od 4/1970- 3/1972
Peter | email | 14.9.2018 18:18 | id 131801 | nahlásit
To se tedy nacekas brasko,neni tady nikto,jsme jiz stari,a mame sve leta
 
Re: Re: Re: Re: V Ú 3252 Rožmitál od 4/1970- 3/1972
Porada F | email | 16.9.2018 19:07 | id 131831 | nahlásit
Ved nejsme tak staří bráško ,naděje je to poslední,doufám že se někdo ozve.
 
Re: V Ú 3252 Rožmitál od 4/1970- 3/1972
Štefan Nagy | email | 20.12.2022 15:51 | id 169056 | nahlásit
Ja som tam služil od 1.4.1972 do septembra 72 potom som išiel do Trnavy,


Přidáváte nový komentář
plus okno minus
... lze napsat ještěznaků
Ochrana proti spamu. Napište číslo stodvacet:


   


  • hvězdičkou * jsou označena povinná pole
  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nebudou použity
  • WWW adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky

VÚ 3252 - Rožmitál

Okres: Příbram

Fotografie z PŠky v Rožmitálu r. 1973-74, kde boli spolubojovníci pre VÚ Rožmitál, Holýšov a Drhovice.
A2014-10-17 12:54:34 TG388