Dobové foto

« Zpět | Jdi na seznam | Obnovit | Vaše komentáře (123)

(pro změnu obrázku můžete použít CTRL + šipky ↔ numerické klávesnice)
1 foto (P.Voško) z celkových 16

Foto 1
Kamaráti z pod Tatier. Zľava Pavel Voško a Štefaňák.
Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5 Foto 6 Foto 7 Foto 8 Foto 9 Foto 10 Foto 11 Foto 12 Foto 13 Foto 14 Foto 15 Foto 16

Autor: P.Voško | Pořízeno: 1955 | Foto: 16 fotek



Vaše komentáře...
Přidat nový komentář...
Vojenský útvar 2521 Plzeň Slovany 1961 - 1961
Jan Eschler | email | 16.3.2023 21:47 | id 171436 | nahlásit
Už nás asi moc nežije, ale za zkoušku zo stojí. Dělal jsem ve zdrojovně (opravna akumulátorů). Jan Eschler
Slovany 1988/90
Vojtech cervenka | email | 11.10.2020 21:26 | id 149881 | nahlásit
Bol som kuchár na vu 5655 poznal som akurat Vlasta Fanturu a iných Marian blaha, Milan cajkovic Radek melnicky tiež kuchár,roman karpeta, Gabo filkas Andrej bača marecek nadsluhoval a iných pozabudla som mena, slúžil som 1988/90
 
Re: Slovany 1989/90
Milan Gaššo | email | 14.10.2020 21:55 | id 149948 | nahlásit
Ahoj tak to si bol môj starý, lebo cajkovic bol môj starý. Aj lubo orlet, tono drab, Milan futas,. Major Kanca bol veliteľ.
 
Re: Slovany 1988/90
Milan Gaššo | email | 8.1.2024 13:34 | id 176306 | nahlásit
Ahoj ja som služil na Slovanoch 12. rorta VU 5655, Cajkovic Milan bol moj starý. Tono Drab, Milan Futas. Bol som Drabov kon.
 
Re: Slovany 1988/90
Milan Gasššo | email | 12.12.2024 12:37 | id 180844 | nahlásit
Milan Čajkovic bol moj stary
VU 7505 Plzeň 1972-73
Jacko | email | 27.4.2017 12:32 | id 116627 | nahlásit
Slúžil som na veliteľskej batérii. Veliteľ útvaru bol mjr.
Danielčák. Spomínam si na Jirku Vejvodu a Ing. Peter
Pelionis. Všetci traja sme boli absolventi. Ak to bude niekto čítať, nech sa mi ozve.
Jacko
 
Re: VU 7505 Plzeň 1972-73
Milan | email | 19.7.2023 20:49 | id 173484 | nahlásit
Ja som sluzil u VU 7505 v dobe 1973-1974, Danielcaka mám v živej pameti.
 
Re: Re: VU 7505 Plzeň 1972-73
Peter | email | 9.5.2024 14:15 | id 178399 | nahlásit
V tých rokoch si tam určite s tým útvarom nebol,boli sme tam my..3252,vy ste prišli miesto nás až v marci 75
Dobové fotografie
Dalibor Feuereisl | email | 31.1.2015 00:33 | id 85014 | nahlásit
Pro upřesnění, jedná se konkrétně o snímy č.:
2, 3, 4, 5, 6, 11 a 13.
Děkuji. D.F.
Dobové fotografie
Dalibor Feuereisl | email | 30.1.2015 09:34 | id 84964 | nahlásit
Dobrý den,
rád bych požádal autora výše uvedených snímků, na kterých je vyobrazena technika (i její části), o jejich případné poskytnutí ve velkém rozlišení pro studijní účely.
Zabývám se badatelskou činností na poli historie poznávacích značek v Českých zemích a rád bych si zde uvedené VPZ zařadil do tabulek a archivu. V této podobě a velikosti jsou pro mne, bohužel, nečitelné a proto naléhavě žádám o tuto laskavost.
Za pochopení děkuje a srdečně zdraví
Dalibor Feuereisl, F.t.A.
Historie SPZ v ČSR | ČSSR | ČR ... www.feudal.cz/spz
VU 7505
Milan | email | 25.11.2013 20:27 | id 66978 | nahlásit
Nejsem si jist, ale myslim, ze to byl VU 7505, protiletadlove delostrelectvo, byl jsem tam 73-74, v lete roku 74 odvelen do Jihlavy, kde vznikal novy raketovy utvar, tam jsem doslouzil do brezna 75. V Plzni jsem byl u 1.baterie, velitel mjr. Sulc, zvany Liska Zrzava, velitel utvaru byl mjr.Danielcak, zvany Rebro. Kdo jste tam tegdy byli, ozvete se, cas se nam jiz krati:-)
 
Re: VU 7505
Olda Ruml | email | 30.11.2013 18:30 | id 67178 | nahlásit
Vzkaz pro Milana Žitného z Bratislavy.
Ahoj Milane,
nevím zda ti došla zpráva,protože jsem nedostal žádnou odpověď.Olda
 
Re: Re: VU 7505
Daniel Žitný | email | 13.1.2018 11:58 | id 125195 | nahlásit
Ahoj, napiš kdy jsi sloužil na slovanech. Když jsem tam byl tak jsem sloužil na velitelské rotě - npor. Spšijak. Bylo to super
 
Re: VU 7505
Vašek motospojka7405 64-66 | 11.8.2014 15:07 | id 78023 | nahlásit
Byl jsem na slovanech v r.1964-1966 a mám dojem, že fotografie jsou z autoparku vu7405 protiletadlové baterie.Vedle nás byli spojaři a pak dělostřelci 7505. Jestli se najde někdo kdo z té doby o někom ví reagujte.dík Velitel by kapitán Vobořil
 
Re: Re: VU 7505
pacha josef | email | 4.2.2015 19:08 | id 85735 | nahlásit
Jmenuju se Josef Pácha sloužil jsem u 7505 rok 1964 až 1966 u 2. baterie náš velitel byl Kapitán Hodr absoloval sem Poddůstojnickou školu jako velitel děla reaguju na tvůj email myslim si,že u 1.baterie byl opravdu Kapitán Vobořil.Pokud budeš reagovat tak mi odepiš na Email.
Pácha
 
Re: Re: Re: VU 7505
Bohumil.3čučka | email | 17.8.2015 18:13 | id 93803 | nahlásit
Ano,i já sloužil na Slovanech a pro Pepu Páchu jen to že jsme spolu absolvovali PŠ (říkali nám Kínův pěvecký sbor :-))) a i já byl na druhé baterii u kaštánka Hodra. Bylo to krásné, spartakiáda, Kežmarok. Zrovna tento týden jsem objevil fotku se Stibůrkem a Charouzkem. Párkrát jsem viděl Karla Kostku. No možná si vybavíš Bobana Ščučku. Pokud nenajdu tvůj mail, tak to zkus na scbob@seznam.cz
 
Email
Josef9068 | email | 26.10.2015 15:41 | id 96546 | nahlásit
Kdyžtak můj email je josef9068@seznam.cz
 
Re: VU 7505
Vilém Železný | email | 3.11.2015 08:45 | id 96785 | nahlásit
Ahoj,zdravím všechny kteří absolvovali VÚ 7505.Trochu tvrdé ale nádherné časy na které se nezapomíná.Také jsem byl v r.1974 převelen do Jihlavy jen že po 4 dnech mne vrátili nazpět jako nežádoucího.Za to jsem jim byl velice vděčen.
 
Re: Re: VU 7505
peter | 3.11.2015 18:03 | id 96798 | nahlásit
Vilem tak potom snad budes pamatnik presunu utvaru do Rozmitalu
 
Re: Re: Re: VU 7505
Lubomir Novák | email | 6.12.2016 23:24 | id 110914 | nahlásit
Narukoval jsem 04.1974 na velitelskou baterii vPlzni -koncil jsem v Rožmitále 04.1976 opět na velitelske baterii znám pár spolubojovniků kteří tam sloužili i pár fotek mám.Luboš Východní čechy.
 
Re: Re: Re: Re: VU 7505
Jaroslav Hruban | email | 30.6.2021 09:35 | id 157465 | nahlásit
Zdravím spolubojovníka, na velitelské baterii jsem byl jako absik v 09/ 1975 - 09/1976 nejprve jako vel.družstva KBU a ke konci vojny jsem byl na podací stanici. Tak jsme se tam museli setkat, pokud by jsi mi mohl poslat nějaké fotky budu rád. Doufám, že se ozveš.
Jarda
 
Re: Re: VU 7505
Olda Ruml | email | 29.12.2015 19:02 | id 99525 | nahlásit
Za to že si tě tam nenechali jsem byl vděčný já i Honza Soska.
 
Re: Re: Re: VU 7505.
peter | email | 29.12.2015 19:47 | id 99527 | nahlásit
A proc?
 
Re: Re: Re: VU 7505
Martin Šimonov - kuchár | email | 18.12.2016 18:54 | id 111264 | nahlásit
1.9.1973 - 30.9.1975 - Plzeň - Rožmitál
vo výstrojnom sklade bol oldo ruml - janko soska bol na batérii
Oldo mi na opušťák vždy dal nové handry, frajerke sa pačili - vdaka oldo drž sa
 
Re: Re: Re: Re: VU 7505
Martin Šimonov - kuchár | email | 18.12.2016 19:01 | id 111265 | nahlásit
Mjr. Rous Láďa, šéf kuchyne, plk Danielčák - Rebro
pplk. Koukal - klofan, mjr. Hodr,
kamarád
františek lošek | email | 9.7.2013 10:14 | id 62558 | nahlásit
mé tel. číslo 733128009
kamarád
františek lošek | email | 9.7.2013 09:10 | id 62557 | nahlásit
hledám kamaráda z vojny, jméno Ivo Vajc
útvar 5125
podzim rok 1985-1987
jestli toto Ivo Vajc čte, ozvi se nebo přijeď. Adresa branišov 2.
 
Re: kamarád
Ivo Vajc | 24.4.2014 22:27 | id 73903 | nahlásit
V neděli tě přijedu znásilnit do zadku! Jako jsme to dělali na vojně. Tvůj Ivo
 
Re: Re: kamarád
Karol Hrušovský | email | 25.4.2014 01:40 | id 73911 | nahlásit
Co to hulíš za svinstvo??? Šrotuje Ti v té makovici pořádně! Ostatním se omlouvám, ale hrubý pytel...hrubá záplata!
 
Re: kamarád
Míra Malý | email | 27.12.2018 14:05 | id 134256 | nahlásit
U 5125 jsem sloužil 83 - 85.
Rád vzpomínám.
kamarádi z VU 5924Plzen
Fiala Ivan | email | 28.5.2013 10:41 | id 61186 | nahlásit
Hledám někoho ze svého ročníku rota RPP 1964-66
ozvěte se najde se někdo???
okt.82-84,teda rijen-pontonova rota
Rudolf Kašuba | email | 16.4.2013 19:02 | id 59872 | nahlásit
Zachytil som par mien čo spominate,za mojej ery bol u ženistov šef utvaru pplk.čada,vel.ponton.roty npr.Kohoutek,vel.čaty začinal ppr.Ciger a dalej na utvare Vass,Prucha ,Hauser-s jeho knechte jdi nebo te kopnu do p***le alebo neser mi,Kohout,okusil som aj šabesa v base,jedalen bola najlepšia v zapadnom okruhu.Chcel by som pozdravit aj chlapcov čo si spomeniem-P.Vrabec ,Z.Srnka,J.štipek. štrbka,Drinka,Vodička,Nojman,Barcik,Novara, V. Kalinaj,atd.Fajn spomienky,
 
Re: okt.82-84,teda rijen-pontonova rota
milan vácha | email | 10.1.2015 15:52 | id 83870 | nahlásit
ahoj zdravi te tvuj mazák.
 
Re: Re: okt.82-84,teda rijen-pontonova rota
Rudo Kašuba | email | 23.7.2015 14:14 | id 92852 | nahlásit
Spominam si dobre Milan,bol si mojim suprakom a navrat z Vašaj poslednej dovolenky pred civilom som s vami ako zobak stravil v hojnosti alkoholu a cigariet,predlžila sa moja večierka,priezvisko VACHA som nezabudol a som rad že aj Ty si si ešte spomenul.Ak maš čas napiš čo a ako,ja som tuto sobotu vydal dceru a mam ešte dvoch synov.Nebolo by zle keby si spomenul ešte nejake mena čo si pamataš.
 
Re: okt.82-84,teda rijen-pontonova rota
Štefan Hronček | 20.2.2022 20:21 | id 162753 | nahlásit
Ja som tam narukoval v marci ku kap.Kohoutek,potom som bol preložený k delostrelcom...
ahoj všetci zo slovan
peter vlasak | email | 11.4.2013 19:47 | id 59686 | nahlásit
vu 3252 prva rota prva čata patrač kreslič. rok:

3-82-84.. ak sa tu niekto zjavi z tohoto obdobia ozvy sa .
Slovany 1954-56
Polášek Franta | 19.2.2013 03:15 | id 56978 | nahlásit
Kámoši od ženijní roty naproti Armě - Viktor Baraňák a Ervín Štefaňák - To byli super chlapi - Viktora před nastoupeným útvarem zdegradovali, urvali mu výložky.
V kanclu byla Maruška Schmiedlová-super kočka. Přes leto jsme jezdili na Vltavu, Dunaj atp. V zimě trhat ledy na Sázavu-sklenáři měli co dělat. Ze Šumperka tam byl Pepa Erben, ten nás doprovázel na Bory když jsme byli v base drátkovat parkety do baráku k nějakému lampasákovi. Tak jsme se tam zrichtovali, že jsme museli Pepu vláčet v tramvaji na rotu. Byla to veselá doba.
vu5655 rok 89-91 slovany
milan gaššo | email | 12.2.2013 07:53 | id 56599 | nahlásit
ja som bol na slovanoch utvar 5655 12.rota, poznám fialu/falka/ aj mjr.heistera aj mjr.kancu. taktiež tam bol aj npor.pavlikovský. napísšte chalani kto am v tom čase bol na slovanoch. milan gaššo
 
Re: vu5655 rok 89-91 slovany
rr | email | 1.3.2013 21:12 | id 57489 | nahlásit
tak to si se akorát na 12. rotě asi minul s Ebelem.
 
Re: Re: vu5655 rok 89-91 slovany
milan gaššo | email | 6.1.2014 09:23 | id 68945 | nahlásit
ahoj to neviem ci som sa sním minul. ty si bol na 12.rote? poznáme sa? daj vediet.
 
Re: vu5655 rok 89-91 slovany
tono | email | 1.12.2013 14:17 | id 67207 | nahlásit
ja 14rota u Gazdíka s chalanmi sa občas stretneme v Blave
 
Re: Re: vu5655 rok 89-91 slovany
tono | email | 19.12.2013 19:09 | id 67876 | nahlásit
ja som bol na vlitelskej rote u npr.papánka slúžil tam aj rtm ráb Rotu sme mali pri vchode vedla väznice tzv .šábes aoproti bola kuchyna vedla mali ženisty autopark velitelská rota mala park v rohu kasárni pri plote kde boli civilne garáže kadial sme utekávali von
s kamarátov si pamätám napr.Síran z ostravi.káplocki ...fekete to boli madari.pastorek Masár Ja som stratil všetky adresi ak chceš tak odpíš.
 
Re: Re: vu5655 rok 89-91 slovany
milan gaššo | email | 6.1.2014 09:26 | id 68946 | nahlásit
ahoj 14.rota bola v jednej budove a 12.aj 13.rptou, viem kto je gazdík. u nás bol pavlikovský a kanca, pamatáš si. odkial si, poznáme sa isto, že. napíš
 
Re: Re: vu5655 rok 89-91 slovany
milan gaššo | email | 6.1.2014 09:29 | id 68947 | nahlásit
ja som bol na rote moj ročník od blavy, jano hauskrecht bol z ivanky pri dunaji a lubo prokeš z pezinku
 
Re: Re: vu5655 rok 89-91 slovany
tibor papanek | email | 29.3.2015 20:25 | id 88343 | nahlásit
14 rota to som bol aj gazdik mi bol velitel roty tono neviem si spomenut na tvoje priezvisko ale ak si bol hasic tak sme spolu valcili a chodil si s rdmku aspom myslim ze sa to tak volala ta stanica
 
Re: Re: Re: vu5655 rok 89-91 slovany
milan gaššo | 10.5.2015 07:51 | id 90077 | nahlásit
Nazdar pamatam si trochu na teba. Stebou na 14.rote bol aj jano kvasnica, pamataš si na neho. Napíš
 
Re: Re: Re: vu5655 rok 89-91 slovany
tono | 18.6.2015 10:43 | id 91333 | nahlásit
stále služim u hasičov
 
Re: Re: Re: Re: vu5655 rok 89-91 slovany
Karel Kadlec | 30.9.2015 16:31 | id 95414 | nahlásit
Čau,sloužil jsem u 13roty potom más spojili, jako řidič.Byli .Sloužili sem mnou co si pamatuji Maťo jurkanin z bardějova,halža z kurimy,honza libák z broumova,slach,berko z bratislavy,Občas jsme byli zalezlí v kinosále místnosti a spali nebo hráli hry na pc.Taky jsme zkoušeli dát dohromady kapelu.Možná že si pamatuješ,myslím že ty si byl správcem v kinosálu ,ale nejsem si jist.mám doma ještě nějaký fotky.tak čus
 
Re: Re: Re: Re: vu5655 rok 89-91 slovany
Tibor | email | 2.3.2019 05:34 | id 136237 | nahlásit
tondo čau ak si na FB tak ma vyhladaj Tibor Papanek
 
Re: vu5655 rok 89-91 slovany
jano hauskrecht | email | 22.1.2015 20:11 | id 84567 | nahlásit
nazdar gaššo,milan semjon vlado gladiš ivan chudy a další vu 5655 89-91
 
Re: Re: vu5655 rok 89-91 slovany
milan gaššo | 27.1.2015 09:01 | id 84779 | nahlásit
jasne pamatam, milan semjon , rado horak, martin klajban. pamataš ako sme chodili na koterov na pivo, mjr. kanca ma stale dojebaval.
 
Re: Re: Re: vu5655 rok 89-91 slovany
jano hauskrecht | email | 27.1.2015 19:16 | id 84803 | nahlásit
a kápo mjr šantruček to bola maska
 
Re: Re: Re: Re: vu5655 rok 89-91 slovany
milan gaššo | 29.1.2015 09:03 | id 84909 | nahlásit
to bola maska, a pametaš si na pplk. fialu/falko/ ked sme išli do stráže s anderom komperdom, a falko nas dojebal na ceste , komperdu chcel zatvoriť. ked bolo phd ako sme spolu utekali cez plot na pivo a mjr. kanca ma hladal. bolo dobre, super spomienky. Ako sa maš, čo robíš. Ja som bol v PZ 23 rokov, už som išiel pred rokom do výsluhového dôchodku. Lubo prokeš už davno zomrel, je tomu už 13 rokov. Vieš jano čo sa mu stalo.
 
Re: vu5655 rok 89-91 slovany
jano hauskrecht | email | 22.1.2015 20:17 | id 84569 | nahlásit
Prokeš to ma už za sebou
 
Re: Re: vu5655 rok 89-91 slovany
milan gaššo | 27.1.2015 08:57 | id 84778 | nahlásit
ahoj janko, ako sa maš, som rad, že si sa ozval. bývaš stále v ivanke. čo sa stalo lubovi prokešovi, daj mi vedieť. ak budeš chciet zavolaj moje čislo je 0903949636
 
Re: vu5655 rok 89-91 slovany
milan gaššo | email | 10.1.2017 13:57 | id 112396 | nahlásit
Nazdar chalani bol som v Plzni na slovanoch v roku 89az 91. Ak sem chodi dakto s 12 roty ozvite sa.
 
Re: Re: vu5655 rok 89-91 slovany
ivan | email | 21.2.2017 11:21 | id 113865 | nahlásit
Ahojte, som rád, že tu je niekto z nášho ročníka 89/91, ja som slúžil na 21 a 22 rote za štábom pri plote pri rakeťákoch, bol som na zdrojovni, RDS stanica na kačene, a na tel ústredni, boli tu chalani ako Jarda Vašík, Lubo Čaňo, Jano Záhorský, Vlasto Fantura-herec, Petr Hodan, Mareček atď., pamätáte sa na výjazdy tzv zladenia, bolo super, dúfam, že tam nechajú aspoň pamätnú tabulu, veď sme si tam niečo odslúžili!
vů 5655
robo | 21.11.2012 16:15 | id 52436 | nahlásit
rok 88-90, taky si z vů 5655 vzpomenu na pár jmen: mjr. Kanca, npr.Gazdík, por. Dvořák a Šantora,pplk. Fiala/Falko/,Šablatura,plk.Foltýn,npr.Kyzlink,pplk.Šrámek,pplk.Ž......./to už si nevzpomenu-možná Žukovič/
Kluci ze 13. Choleva,Žabčík,Illek,Ebel,Olžbud,Vician,Pokorný,Ch ochlík,Baran,Čuraj,Babasz,Bučák,Černý,Meluzin,Škar da,Hunter,....
Mazáci a supráci:Novotný,Pap,Houdek,Svorčík,Okapal,Suranovs ký,Valošek,Barani,Šmerda,
 
Re: vů 5655
peter | 31.12.2012 17:17 | id 54331 | nahlásit
ja som sluzil v slovanoch 79-81 u spojarov utvar 3252 bola sranda u por. sramka boli sme 1.rota bojova .
 
Re: Re: vů 5655
adame miroslav | email | 2.1.2013 20:44 | id 54456 | nahlásit
Peter teba mi poslalo samo nebo.Ja som bol v tom utvare 73-75 sťahovali sme sa z Rožmitalu do Plzne.Mám jednu otázku,kto bol Nš,politruk a či tam ešte fungoval pplk.Lukovics,kpt.Kodousek a kpt.Valenta.Až by si vedel viac bol by som Ti povdačný až by si sa ozval
Miro bánovce n bebr.
 
Re: Re: Re: vů 5655
Olda Ruml | email | 12.8.2013 20:43 | id 63465 | nahlásit
Ahoj Mirku,
já jsem k vašemu útvaru nepatřil ale pár dní jsme spolu určitě sloužili.Váš útvar přišel do Plzně v únoru 1975 a vystřídal náš útvar 7505.Nás asi 30 kluků,kteří odcházeli v březnu 1975 do civilu tam nechali dosloužit pod majorem Šulcem.Já si pamatuji akorát tu vaší tlustou vojandu,měla hodnost myslím podplukovníka.Jinak ahoj.Olda R.
 
Re: Re: Re: Re: vů 5655
adame miroslav | email | 11.1.2014 16:37 | id 69218 | nahlásit
Ahoj Oldo
Prepáč že sa ozývam až teraz,chodil som len na Rožmitálske stránky a na plzenských len na tých čo sú spolubojovníci.Ani nevieš ako si ma potešil,je to presne tak ako si to popísal.Ja si ešte pamatám ked sme odchádzali posledným konvojom tak Vaši stáli už na kopci pripravení vojsť do kasární,udajne že boli týden v poli.Ta vojanda bol mjr.Lukovics a udajne skončil ako gen.Až sa tu ešte ukážeš môžeme pokecať,dal by som Ti i kontakt,maim-mirad45@gmail.com.Maj sa dobre Miro A.
 
Re: Re: Re: vů 5655
Jozef | 25.5.2018 07:50 | id 129059 | nahlásit
Ja som služil 83-85 vtedy sa ten utvar menoval 3252.
Veliteľ bol pplk.Holan Emil ,pplk Lukovicz to bol pekny kreten - aj tak sa tušim obesil v r.1990 .
Bol tam ferovy chlap veliteľ roty mjr.Petřik.
Kpt Valenta tušim spachal samovraždu - opil sa a strčil hlavu do truby a pustil si plyn -bol taktiež ferovy chlap.
 
Re: vů 5655
Honza | 16.1.2013 13:54 | id 55092 | nahlásit
Zdar
Já jsem sloužil 13 roty, 87 - 89, velitel ppr. Karas.
mjr. Kanca byl velitel našeho praporu.
 
Re: Re: vů 5655
rob | 4.4.2013 21:35 | id 59296 | nahlásit
Ahoj , tak to jsi musel sloužit i s Ebelem, Peňázem, Marečkem, s tou sviní Bittnerem, museli jsme se na chodbě potkávat, já měl obden službu u stolku.
 
Re: Re: Re: vů 5655
Honza | 12.5.2013 01:40 | id 60668 | nahlásit
Ahoj. Tak ty jména mi už nic neříkají. Se mnou sloužili např. Paľo Majtan, Palo Cichy, Robo Anscin, Džamba. Vhod na naší rotu byl napravo vedle 1ho Praporu - tzv. Číny, dál už byli dělostřelci. Velitel roty ppr. Karas, nějaký čas por. Svoboda, ten to měl pěkně na háku, chtěl do civilu, fajn chlap. Kanca byl velitel praporu, Lukovics politruk, Foltýn útvaru.
 
Re: Re: Re: Re: vů 5655
rob | email | 24.8.2013 16:01 | id 63815 | nahlásit
Ahoj, my jsme šli do civilu/vyjímečně už v únoru/ po převratu v 1990.Náš velitel 13. roty byl npor.Gazdík a velitelé čet byli por. Šantora a por. Dvořák.V roce 1990 už byl Lukovics po smrti, zřejmě z politických důvodů.Nevzpomínáš si ani na Cholevu?Věčně lezl někde po zdi a trénoval a každýmu říkal "hele Džordži" ?
 
Re: Re: Re: Re: Re: vů 5655
Tibor | email | 24.2.2019 12:55 | id 136086 | nahlásit
čau des.Choleva nosil okuliare velký horolezec myslím že bol moj starý ako aj Valášek Chochlík Mogora Bučák ja som bol 14r a velitel roty npor Gazdík čaty Dvorák a najvetší kar bol mjr KANCA
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: vů 5655
Venca | 29.12.2014 21:03 | id 83249 | nahlásit
Jo, pár se vás ještě pamatuju... jména jako Hrička a Kanca, z těch jste měli chaos, co...,
A asi by si někdo od vás vzpomněl na ty "bigoše", co byli na společný chodbě - 9. baterie..
:DDD
 
Re: Re: Re: Re: vů 5655
Marian Halas | email | 13.10.2020 15:32 | id 149916 | nahlásit
Lukovics nebol politruk ale zástupca veliteľa. Majtan, Cichy, Anscin a Džamba to boli moji vojaci. Veľmi dobre sa na nich pamätám. Zaujímavé po toľkých rokoch znovu zaspomínať...
 
Re: Re: Re: Re: Re: vů 5655
Honza Bednář | email | 30.9.2021 09:15 | id 159095 | nahlásit
S Paľo Cichým a Jožem Džambou jsem stále v kontaktu.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: vů 5655
Luba | email | 30.12.2013 23:03 | id 68609 | nahlásit
ahoj,bitner byl muj mazák,byl z brna,že?Durko,Dobroděj, Orlet¨nevíš o nich něco?
 
Re: Re: Re: Re: vů 5655
milan gaššo | email | 6.1.2014 09:38 | id 68948 | nahlásit
ahoj ja som služil na 12.rote pátrač kreslič, lubo orlet Ďurko aj aj ten hajzel dobrodej boli moji starý. na 13.alebo 14.rote bol aj jano kvasnica, poznáš, stretávame sa spolu. daj vedie, ahoj. pozname sa ?
 
Re: Re: Re: Re: Re: vů 5655
tibor papanek | email | 3.4.2015 09:29 | id 88562 | nahlásit
nazdar jano kvasnica bol moj mlady zo 14 roty bol to super chalan bol to moj kon ak snym budes tak ho pozdravuj a nech sa ozve ze pak to promaznem on uz bude vediet o co kraca nech ma najde na fb
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: vů 5655
Tibor | email | 24.2.2019 13:01 | id 136087 | nahlásit
čau Jano Kvasnica bol môj mladý bol to môj chranenec ak s ním budeš pozdravuj ho ak si bude pamatat heslo je promáznem to robil mi vodiča
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: vů 5655
rr | 13.11.2013 19:12 | id 66549 | nahlásit
takhle je to dnes www.uur.cz/images/pu…
 
Re: Re: vů 5655
robo | 5.9.2015 19:26 | id 94413 | nahlásit
Nedělal jsi řidiče RDS?
To už si nikdo nevzpomene, jak jsme na šetně věčně hráli pingpong?
 
Re: vů 5655
josef dome | email | 22.12.2014 14:09 | id 82753 | nahlásit
bol som tam v roku 89az91 pametam si na niektore mena hlavne na dobrich chalanov napriklad viskocil,zlamal,olajos stano,a vela dalsich slovakov bolo naz tam dost a veru boli to najkrajse casy a mam len dobre spomienky 89 roku doslo nieco nove video prehravace a mi sme mali jeden na rote tak ze zabava bola heee
 
Re: Re: vů 5655
milan gaššo | 11.1.2015 08:26 | id 83896 | nahlásit
ahoj, ja som bol na 12.rote,1.prapor utvar 5655, bpl som tam v roku 89-91. chodil som s chalanmi na 2.prapor na filmy, chalani mali na pvs video. ty si bol na 2.prapore. daj vedie, napís.
 
Re: vů 5655
tibor papanek | email | 29.3.2015 20:32 | id 88346 | nahlásit
chochlik bucak a spol to boli moji staryod busaka som kupil bidlo za 50 kcs
 
Re: vů 5655
tibor papanek | email | 1.5.2015 18:07 | id 89793 | nahlásit
cau robo to boli chalani zo 14 roty nie z 13 lebo choleva a spol boli mazaci a novotny a spol boli supraci ganovsky demianic horecky panko scherer hudec a dalsi to boli moje cislo ak chces ozvi sa na tel cislo 0911542866
 
Re: Re: vů 5655
robo | 5.9.2015 19:22 | id 94412 | nahlásit
Ahoj Tibore,teď si vzpomínám, že Demjanič byl snad můj řidič a zároveň mladej.
 
Re: Re: Re: vů 5655
rob | 27.10.2016 23:29 | id 109668 | nahlásit
Ahoj Tibore,já měl 140cítku,kterou jsem přenechal Šťastnýmu a místo Čuraje jsem dostal mladšího řidiče,snad jsi to nebyl nakonec ty?
 
Re: Re: Re: Re: vů 5655
Tibor | email | 24.2.2019 13:19 | id 136088 | nahlásit
čau Robo ak si to ty večne vysmiaty bez urážky myslím že z Prahy ROBO RIESNER neviem čo som dobre napísal priezvisko tak si bol asi môj starý nie ?aj CHochlík Valášek a spol
 
Re: Re: Re: Re: vů 5655
Tibor | email | 24.2.2019 13:27 | id 136091 | nahlásit
čau Robo ak si to ty večne vysmiaty bez urážky myslím že z Prahy ROBO RIESNER neviem čo som dobre napísal priezvisko tak si bol asi môj starý nie ?aj CHochlík Valášek a spol
 
Re: Re: Re: Re: Re: vů 5655
Rob | 9.2.2021 14:46 | id 153577 | nahlásit
Jo jsem to já z Prahy
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: vů 5655
Tibor | email | 24.2.2019 12:40 | id 136085 | nahlásit
to boli chlani zo 14 roty moji mazáci a supraci
 
Re: vů 5655
Jura | email | 26.1.2021 01:19 | id 153012 | nahlásit
Ahoj Robo,
taky si na Tebe vzpominam.Nejsem s nikym v kontaktu.Je to uz tak davno.Nebylo by spatny se nekdy sejit a zavzpominat na tu zelenou pakarnu.Ja bohuzel nemam zadne kontakty.Nevim,jestli sem jeste chodis,ale kdyby jsi to nahodou cetl,nech tady vzkaz a muzeme se pak domluvit.
Jura Smerda
 
Re: Re: vů 5655
Rob | 9.2.2021 15:49 | id 153582 | nahlásit
Juro,ty jsi byl na pokoji s Okapalem,Suranovským a Svorčíkem?
PLZEŇ-SLOVANY 1966-68
KAREL | email | 28.6.2012 22:46 | id 47212 | nahlásit
Ahoj,zdravím ženisty /šamany /Narukoval jsem a hned ženijní rota.Denně malá polní a na ostrou hurku zakopávat se v masce.samozřejmě velitel roty Kpt. Vranovský.Naštěstí po KŘK-/ KRÁTKODOBÝ ŘIDIČSKÝ KURZ/ JSEM SE DOSTAL NA STROJNÍ ROTU-jezdil jsem s tatrou-PZV /pojízdný zemní vrták / díky kpt .Šury-moravák si mě tam stáhl-skončilo denní zakopávání.Chytil nás 68 rok měsíc před civilem.V Plzni bylo dobře,pivo na každém rohu a ta cena.Tenkrát jsme tam jezdili sami mezi trmvajemi.Kluci ,ozvěte se někdo,Budu rád.Ahoj
 
Re: PLZEŇ-SLOVANY 1966-68
Petr Graz | email | 4.6.2014 22:28 | id 75559 | nahlásit

Karle doufám.že si vzpomeneš,jezdil jsem

s jeřábem u RPP.
Jsem rád,že jsem někoho našelz naší éry.

Ahoj Petr
e doufám,že vzpomeneš jezdil jsem s jeřabem
vojna 1970-72
Pepa Robinson | email | 13.11.2011 12:24 | id 37921 | nahlásit
Ahoj. Něco pro pamětníky, v roce 70-72 byl v Plzni na Slovanech 11.ženijní prapor ,vú5924. Doufám že teď již nevyzrazuji žádná tajemství?Velitel praporu pplkVachovec (taková srandovní figurka),jeho zástupce kptVranovský(zrzavý,zlatý brejličky,záludnýgestapo)vel.rota kptDolák,žkr Hauzer,žen. rota npr Jankůj(majitel Trabanta).Velitele pontonové a strojní roty si již nevzpomínám.Dále si pamatuji výstrojního kpt Melšu(Mol)a provianťáka zvaného ,,Kůň´´. Ještě bych si na pár jmen určitě vzpoměl, ale stejně to byl jenom kotec blbců s rudým h..... v palicích. Kdyby na ně tenkrát někdo z těch jejich nepřátel, které oni na svých cvičeních po pár deckách vodky zaháněli někam za Rýn ,tak by se asi posrali.Ale tak už to chodilo, a my jsme jim dělali kompars.
 
Re: vojna 1970-72
Bříza | email | 13.11.2011 13:39 | id 37924 | nahlásit
pplk. Vachovec byl potom dlouhá léta náčelník odvodové komise. Pro mnohé kluky byl doslova pohromou.
 
Re: vojna 1979-1981
standa kočí | email | 5.1.2012 19:32 | id 40320 | nahlásit
Ahoj kdyžj jsem tam sloužil tak na pontonce byl kpt.Boldiš pak ho nahradil jiný velitel ale na jméno si nevzpomenu.ŽTR tam byl stále Hauzer ,Kůn tam sloužil taky dále si nevspomínám.
 
Re: Re: vojna 1979-1981
milan | 2.2.2013 12:30 | id 56027 | nahlásit
Plzen 1985 - 1987
Láda | email | 17.9.2011 13:46 | id 36225 | nahlásit
Hojte , sloužil jsem na slovanech jaro 85 až jaro 87 , VŮ 5924 zajímavý , lítačka machovci , šablatura jako vel basy hned za branou , vel ůtvaru pplk Boldiš , politruk už nevím , ženijní Průcha , Duspiva to byl parchant , Hausner to byla stará garda , Spišiak spojař , kpt Frimel byl v poho , jinak super kluci byly potápky - vodní polisti , Poláčikovci , atd , Rasto Benadik z čžp , Aleš Sykita , Miloš Podštefl , Ruda Konečný , Laco Kyrálly , Karol Grundza , OLDA NAVRÁTIL , MICHAL ŠRÁMEK , PETER POLIAK , RADEK BUKOVSKÝ , JÁN LAJDA , ATD ATD ATD , DOBRÁ PARTA KLUKŮ
 
Re: Plzen 1985 - 1987
Ján | email | 26.12.2011 21:46 | id 39771 | nahlásit
Ak sa môžem pridať tak ja som ročník 84/86 a to tam bol šéfom ešte plk.Čada, ja som písal na štábe u por.Hadrovského a veliteľa štábu kpt.Zolicha na tú dobu to boli obaja príma chlapi. Boldiš prišiel niekde z Moskvy a poriadne to žral. Hausnera sme mali hned vedľa na baráku čo stál vzadu za kuchyňou pri tenisovom kurte, viem že mu zarazili postup pre šesdesiatyôsmy. Spišiak je náš rodák z Liptova a v hliadke sa vždy vedel pekne naliat aj s pomocníkmi. Vďaka ti za pripomenutie niektorých mien. Spomínam aj na pólistov jeden s nich teraz sedí v našom parlamente. Zabudol som priezvisko môjho mladého parťáka zo štábu pisára Pepu.
 
Re: Re: Plzen 1985 - 1987
Ján | email | 26.12.2011 21:49 | id 39772 | nahlásit
Tak som sa sekol teraz ma napadlo ze Pepa bol spolubojovnik v rocniku Kadlec a na štábe mi asistoval Franta s Ústí. Ak to bude čítať tak ho srdečne pozdravujem.
 
Re: Re: Re: Plzen 1985 - 1987
Ján | email | 27.12.2011 13:36 | id 39791 | nahlásit
Takze som defragmentoval môj opotrebovaný 25 ročný harddisk a našiel som tam pár mien :
Pisári na štábe okrem mojej maličkosti ešte Jaroslav TOŽIČKA môj mazák, Ivan MACHAČ starší polročák
Franta KOUTNÝ mladší polročák.
A este jeden odkaz tam sú aj nejaké fotky
www.zelenaleta.cz/sh…
 
Re: Re: Re: Re: Plzen 1985 - 1987
milan | 2.2.2013 12:31 | id 56028 | nahlásit
 
Re: Re: Plzen 1985 - 1987
Víťa pětimetr | email | 5.6.2012 22:49 | id 46497 | nahlásit
Nastoupil jsem podzim 85 na ŽTR .Npor.Kuželík byl skvělej chlap. Politruk byl Vass nebo Vaš ( blb). Pplk Vranovský rozdával jen na prstech dny basy. JInak kluci z žtr byli dobrá banda. Čau Víťa
 
Re: Re: Re: Plzen 1985 - 1987
zitny daniel | email | 13.1.2018 12:14 | id 125197 | nahlásit
Ahoj, četl jsem tvoji zprávu, vzpomínáš v ní ne Kuželíka - jo byl dobrej, ale měkej. Byla sranda, sloužil jsem na vel. četě. ( slova Hauzner, Spišiak, náčl. štábu by v tý době přezdívka Puk ) dej vědět - už to je nějaký pátek. Jméno Roman Křivohlavý - sl. jako řidič pod Hauznerem,. zatím díky za odpověď
 
Re: Re: Re: Plzen 1985 - 1987
zitny daniel | email | 13.1.2018 12:17 | id 125198 | nahlásit
Ahoj, četl jsem tvoji zprávu, vzpomínáš v ní ne Kuželíka - jo byl dobrej, ale měkej. Byla sranda, sloužil jsem na vel. četě. ( slova Hauzner, Spišiak, náčl. štábu by v tý době přezdívka Puk ) dej vědět - už to je nějaký pátek. Jméno Roman Křivohlavý - sl. jako řidič pod Hauznerem,. zatím díky za odpověď
 
Re: Re: Plzen 1985 - 1987
Dan | 25.11.2012 22:30 | id 52635 | nahlásit
No já jsem válčil 83-85 tuším pod kpt. Frimelem (už si nejsem jistej jménem) ale byl v pohodě. Kpt. Zolich byl taky vcelku dobrej. Boldiš byl pravá zelená guma.
Hausner byl ten, co každýmu říkal "ty knechte"? Ten byl taky v poho, akorát nás mydlil v jídelně , když jsme bagrovali ze lžící. Rád si vzpomenu na kluky, byli jsme dobrá parta, ale ta paměť na jména. Aleš Sikyta, Václav Krasl, Jura Chovanec a klucí slovenský, u těch jsem se jménama úplně v troubě, ale pamatuju se, že v tý pakárně jsme táhli za jeden provaz. Hlavně z vycházky jsme se podpírali :-))
 
Re: Re: Re: Plzen 1985 - 1987
chval | email | 27.3.2015 15:22 | id 88209 | nahlásit
Knechte hovořil PIlat a nie Hausner..., po tolkých rokoch sa javia vsetci lampasaci v po ho..., každopádně fasa spomienky
83 - 85
 
Re: Re: Plzen 1985 - 1987
Míra | email | 6.7.2014 21:52 | id 76765 | nahlásit
Pepa ze štabu byl Uhliarik
 
Re: Plzen 1985 - 1987
flaša | 10.11.2012 17:41 | id 51957 | nahlásit
ja som bol jesen 85-87 tu basu sme chodievali strazit s utvaru pvos potom som si v nej aj posedel a samo nadsluzil s basmanmi sme chodili do mesta na prace viem ze raz jeden zdrhol /potom ho doviedli/ a sablatura ich jebal preco po nom nestrielali a tam sme nemali - v straži ked sa islo do mesta -
ani naboje
 
Re: Re: Plzen 1985 - 1987
chval | email | 28.3.2015 08:41 | id 88242 | nahlásit
Paradoxne velký džefo Šabes mal najväčší strach zo svojej manželky,... keď sa opil a ona ho prišla hľadať do roboty , tak sa pred ňou zamkol do cely. Kvôli periodicky sa opakujúcim prúserom neustále pendloval medzi hodnosťami pprap. - prap. -nprap. a naopak. Mal šťastie , že jeho kámo - legendárny Zdenda Mach - správca posádky ho vždy vytiahol z tých sračiek...Som ročník okt.83-85 , už vyššie som si všimol , že prispel do debaty pod nick Ján podľa všetkého som ho dekonšpiroval ako Janka Batiza - tatranského junáka , on bol môj polročák a neskôr " prskačka " , ale kde sú vyhlásené persóny môjho ročníka - Boudný , Čirč , Bouda , Poláčik , Cína , Kálovec , Šoltés , Kozel , Gluckselick - dvorný premietač , neskôr 20th Century Fox Ústí n. Labem, Malý , ktorý nebol až taký malý , Vacula..... , z mladších vojakov Pepa Žitńák z Vysokého Mýta ,...tým , ktorých som nemenoval sa ospravedlňujem , ale spomínam na všetkých..... Samozrejme nemôžem opomenúť por. - npor. Spišiaka , ktorý ma k tomu Šábesovi posadil , ale nemal asi inú možnosť , asi som si to zaslúžil. Ak máte chuť a čas napíšte tiež pár riadkov.
 
Re: Plzen 1985 - 1987
milan | 2.2.2013 12:15 | id 56026 | nahlásit
 
Re: Plzen 1985 - 1987
zitny daniel | email | 13.1.2018 12:09 | id 125196 | nahlásit
Zdravím lidi co se váleli ve stejným bahně u Hauznera. Četl jsem tvoji zprávu. uvádíš tam jméno Kyráli - zapráskanej maďar ( byl můj mladej a sloužil na velitelský četě) npor. Spišijak - slovák
 
Re: Plzen 1990/91 vykonak.
jan Tešla | email | 31.1.2023 06:21 | id 170375 | nahlásit
Ženijna rota výkonak 90/91.
slovany
jirka | email | 31.5.2011 22:14 | id 31897 | nahlásit
Jaké číslo měl ženyjní útvar bohužel nevím. Já jsem na Sovanech sloužil 84-86 u dělostřeleckého útvaru u 6.baterie. VÚ 8008, velitel byl mjr. Josef Prokeš, velitel oddílu (praporu) byl kpt. (mjr.) Ruman a velitel baterie (roty) ppor.Jastraban.Já tam byl jako velitel děla (družstva).
Na Slovanech bylo min. 10 útvarů, dokonce tam byla posádková hudba a basa pro celou Plzeň. Velitel nadpraporčík Šablatura, jediný pošťák, který se zdravil.
Na službu do věznice jezdili vojáci z borského útvaru.
Možná že byli od tankánů.
Byl jsem tam naposledy v 2006 a byl to smutek. Na bráně, v base, v kině a na velitelství útvaru propadlé střechy. Náš barák totálně vykradený, na chodbách se loupal latexový nátěr, tribuna a trávníky prorostlé náletovými stromy a na buzeráku, kde se cvičila poslední spartakiáda ..... bylo 10 cm mechu. V autoparku byly stavebniny. Hodně budov i z jiných útvarů zbourány. Vedle kasáren stále stojí ubytovna, tenkrát byla pro vojáky z povolání. Je to nostalgie.
 
Re: slovany
franta žalud | email | 10.8.2011 11:56 | id 34817 | nahlásit
číslo toho ženijního útvaru bylo 5924.Já tam sloužil od března 75 do října 76 . Nějaká jména z paměti:
velitel ppl.volák
náčelník štábu uhlíř
velitelská rota kpt. dolák zvaný paťák
ženijní rota por. jenda mazal (dost vostrej kus)
strojní rota - tam byl nějaký praporčík
mostní rota - či jak se jmenovala (hned vedle štábu)
kpt.myslím hauser
pontonová rota (to si taky nepamatuju)
jo a provianťák nprap. Slavíček zvaný kůň.
Jsem zvědav, zda se někdo ozve. čauky fz
 
Re: Re: slovany
Kadlec Jaroslav | 23.9.2011 14:43 | id 36410 | nahlásit
Jestli jsi byl na ženíjní rotě,tak tě musím znát.Já tam přišel v dubnu 1975 ze Střelských Hoštic a byl jsem tam do října 1976.Jezdil jsem na autobagru,na koně si pamatuju.Na strojní prápora se jmenoval myslím Čada nebo Čadek a dost mě v autoparku dusil.Jinak jsem hodně dělal na Doupově na Lochotíně,problém je že už je to strašně roků a vypadávají mi jména.Na některý kluky bych si ještě vzpoměl,zkus nahodit třeba se chytnu.S dvouma klukama ze Slovenska občas kecáme na skypu,čau Jarda
 
Re: Re: Re: slovany
franta žalud | email | 26.8.2012 07:43 | id 49250 | nahlásit
Já byl na velitelské rotě no a jak si to v mysli třídím, tak si na pár jmen vzpomenu. S Čadou máš pravdu, to byl velitel autoparku. Velitel praporu byl ten Vachovec a někdy před tím, než jsem šel do civilu ( říjen 1976) ho nahradil npor. Pilný. Náčelník štábu se jmenoval Uhlíř, pak si vzpomínám na Městeckého, to byl myslím politruk. Na vel. rotě byl nprap. Mokoš, tomu jsme říkali meloun.
No a na tom doupově jsem byl několik týdnů taky (Lochotín, Mětikalov, Hlavákov) Tam jsme betonovali nějaké tankové terče. Velel tomu por. Jenda Mazal. Pamatuji se i , že jsme tam v nějakém stanu měli televizi a čuměli na finále ME 1976 .
Dám ještě něco dohromady a doplním. Zatím zdraví Franta Žalud
 
Re: Re: Re: Re: slovany
mlan | 2.2.2013 12:14 | id 56025 | nahlásit
 
Re: slovany
profa | email | 7.10.2013 20:22 | id 65129 | nahlásit
byl jsem tam duben 87-89 a topil jsem v kotelně pod kuchyní a šefem nám byl mjr.Svíčka
slovany
karlik | 31.5.2011 08:29 | id 31857 | nahlásit
ten polopás je nějaká varianta amerického
M3 Halftrack
cvičení na Slovanech
Bříza | email | 30.5.2011 22:09 | id 31842 | nahlásit
V roce 87 jsem byl na Slovanech na vojenském cvičení. Z psovoda od PS, jsem byl přeškolen na velitele družstva na radiolokátoru. Tudíž tam musel být i radiotechnický útvar. Učili nás jako číst cíle na radaru (marně), ale jinak jsme celé čtyři týdny prakticky trávili ve stanech mezi budovani kasáren. Na razítku ve vojenské knížce je číslo 5655.
 
Re: cvičení na Slovanech
snsnajpr | 27.11.2012 15:09 | id 52711 | nahlásit
Jasně, že tam byl radiotechnický útvar. VÚ 5655 - 6. radiotechnická brigáda, dva prapory. Radiolokátory, výškoměry atd. Velitel Plk. Foltýn, zástupce Pplk. Fiala-vulgo Falko-pěkná svině, velitelé praparů Mjr. Fialkovič, Mjr Hričko-taky pěkná svině, rok 88.
 
Re: Re: cvičení na Slovanech
Marian Halas | email | 13.10.2020 15:39 | id 149917 | nahlásit
Veliteľ plk. Ľuboslav Foltýn, zástupca veliteľa pplk. Lukovics, pplk. Fiala - zástupca pre týl, Hričko bol potom veliteľ brigády, veliteľ práporu nebol. Tými boli mjr. Fialkovič a mjr. J. Kanca.
 
Re: Re: cvičení na Slovanech
Kubřík | 13.6.2024 18:49 | id 178848 | nahlásit
Jo, Fiala. Silvestr 88/89, koukali jsme na sebe z půl metru, vyhrožoval mi, ale pak odešel a nic. Patřil jsem pod jiný útvar, ale byli jsme na stejné chodbě s 11. a 13. rotou útvartu 5655. Později se prý oběsil.
 
Re: cvičení na Slovanech
Olda -Badys Macháček | email | 15.3.2013 20:51 | id 58196 | nahlásit
Pamatuji si že ke konci zvs stály mezi baráky stany ve kterých byli ubytovaní záložáci na cvičení. Vtěch stanech jsme pak vegetili my co jsme nasluhovali. Do civilu jsme šli duben 1987. Tehdy nám dělal velitele roty major Petřík . Byli jsme rota týlového zabezpečení skládající se z kuchařů, výstrojáků, lapiduchů řidičů atd. Postupně se mi vybavuji vzpominky, jak velitel roty major utíkal oknem před kapitánem Elblem zástupcem velitele pluku pro týl,mimochodem strašným k****nem. Zdravým Badys


Přidáváte nový komentář
plus okno minus
... lze napsat ještěznaků
Ochrana proti spamu. Napište číslo stodvacet:


   


  • hvězdičkou * jsou označena povinná pole
  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nebudou použity
  • WWW adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky

VÚ Plzeň - Slovany r. 1955

Okres: Plzeň-město

Dobové snímky z neznámého (zatím) VÚ, který sídlil v Plzni na Slovanech. Jedná se o ženisty. Všechny fotografie pochází z roku 1955.

Majitel snímků si již nepamatuje číslo útvaru, prosíme proto případné pamětníky, aby nám ho upřesnili. Nutno podotknout, že na Slovanech bývaly umístěny dva útvary. Jeden byl dělostřelecký a druhý právě ženijní. Velitelem praporu byl tehdy kpt. Černý a jeho zástupce por. Ambrozy. Děkujeme.

Související fotogalerie
A2011-05-30 15:06:28 U2023-08-13 17:17:57 TG384