Dobové foto

« Zpět | Jdi na seznam | Obnovit | Vaše komentáře (329)

(pro změnu obrázku můžete použít CTRL + šipky ↔ numerické klávesnice)
1 foto (M.Krnáč) z celkových 3

Foto 1
Drobný karambol...
Foto 1 Foto 2 Foto 3

Autor: M.Krnáč | Pořízeno: 1975 | Foto: 3 fotky



Vaše komentáře...
Přidat nový komentář...
PONUKA OSOBNÉHO/PODNIKATEĽSKÉHO PÔŽIČKY @ 2 % (POŽIAD
THE HANSON GROUP OF COMPANY | email | 29.8.2024 02:16 | id 179824 | nahlásit
Osobná/podnikateľská pôžička je tu opäť, táto pôžička má pomôcť našim členom/novým zákazníkom počas ich rôznych výdavkov. Naša ponuka pôžičiek je dostupná ešte dnes. Maximálna suma, ktorá sa má požičať jednému žiadateľovi, je 500 000,00 USD. Počas tohto výpožičného obdobia nebude spracovaná viac ako jedna žiadosť na člena.
Splácanie tohto úveru je maximálne 18 mesiacov,
Obmedzenia – členovia, ktorí získali Pôžičku v predchádzajúcom roku a prestali platiť platby, nebudú oprávnení.
Členovia nebudú môcť zlikvidovať (z akcií) túto pôžičku skôr ako 12 mesiacov od dátumu prvej platby.
Maximálna výška úveru: 500 000,00 $
Doba splácania: 18 mesiacov
Servisný poplatok:  3 % existujúcich členov| 2 % nových členov (členstvo 6 mesiacov alebo menej)
Prihláste sa teraz,
Kontaktujte e-mailom a kontaktujte riaditeľa.
thehansongroupsofcompanies.inf1@gmail.com //
//infolivedepatment@cash4u.com//
Hledáme
Honza | 28.7.2024 17:34 | id 179429 | nahlásit
je tu někdo kdo sloužil na křížáku cca 1984 - 1986... ? Díky
Vzpomínám
Karel Králík | email | 17.6.2023 16:26 | id 172975 | nahlásit
Ahoj i já jsem sloužil 1974-1986 jako auto skleník ve Stodě a mám na tu dobu jen ty nejlepší vzpomínky.Uz druhý rok jsme měli sraz z vojny na koupališti v Horních Salibach a pokaždé je ti nepomenutelny zážitek. Doufám že se ještě dozijeme dalších pěkných setkání.
Laco Mikloška.
Ladislav Mikloška | email | 21.1.2023 21:20 | id 170062 | nahlásit
Minulý rok v auguste som si ako dôchodca prešiel západné Čechy a samozrejme som zablúdil aj do Stodu. Bol som pozrieť aj kasárne (Krůtí vrch).Na moje prekvapenie je to tam v perf.stave,no dnu som sa nedostal,na zvonenie nikto nereagoval.Pozrel,zaspomínal,pofajčil a vybral som sa pozrieť na "kopec". Zarastené náletmi,zákop kde sme mali umiestnené autá s radiostanicami ešte odolával času. Torzá plotu prerastené náletmi nedovolili hlbšiu expedíciu. Potom smer Chotešov a výšľap na "Křižák". Objekt perfektne udržiavaný,kostol ktorý vyhorel zásahom blesku podstúpil rekonštrukciu,taktiež perfektnú. Po našej ubytovni (bývalá hospoda)ani stopy,na jej mieste udržiavaný trávnik.Sadol som na schody pred kostol a dal som pohov,voľno spomienkam. Som veľmi rád,že sa mi toto podarilo absolvovať a pozrieť sa na miesta,kde som strávil časť svojej mladosti s priateľmi ,na ktorých je ťažké zabudnúť aj po toľkých rokoch.
 
Re: Laco Mikloška.
Vacek Jiří | email | 21.7.2024 11:57 | id 179331 | nahlásit
Ahoj Láďo, jelikož se chystáme s kamarádem po 50 letech navštívit Stod, chťel jsem sehnat nějakou hystorii a narazím na tuto složku? Super. Doufám že na mě pamatuješ. Moc zdravím Jitka
Kniha Volací znak Salakuška
Martin Káňa | email | 6.1.2023 21:10 | id 169709 | nahlásit
Chlapi, stále je v prodeji kniha o RTV - Volací znak Salakuška (popsány radiotechnické útvary v Čechách, Eda Kremlička tam vzpomíná, Miro Krnáč a mnoho dalších).
Eshop: www.eshop.librix.eu/Volaci-znak-Salakuska-d384.htm
Je na škodu
Jozef Baran | email | 1.1.2023 10:23 | id 169501 | nahlásit
Je na škodu,že skoro každý čo tu uverejní príspevok sa už sem nevráti aby si prečítal prípadné odpovede
Stod 74-76
Antonín Lustyk | email | 11.12.2022 15:29 | id 168802 | nahlásit
Sloužil jsem naRTO jako řidič spoj.dílny psal jsem delší příspěvek ale nebyl otištěn nevím proč?
 
Re: Stod 74-76
Jozef Baran | email | 14.12.2022 08:09 | id 168878 | nahlásit
Ahoj Tonda pozdravujem Ťa pamätám sa na Teba a aj na všetkých čo sme spolu na RTO slúžili.Mali sme niektorí už aj spoločné stretnutie v roku 2019 a naposledy v septembri 2022.Pre Teba známe mená Karel Kralík,Fero Mezey,Jano Viglaský,Vlastik Vejmola,Jan Brabenec,Paľo Suchovský,Miro Mašek.Viac Ti napíšem na mail a pridám aj fotky.
 
Re: Stod 74-76
Marian Eliáš | email | 11.5.2024 17:08 | id 178428 | nahlásit
Stravil som tam rok aj pol a spomienky su na tieto chvile krásne. Spominam na por.Šubrta ,Zajička,Himlera.Haladu a mnohych velmi dobrych chlapcov. Pozdravujem všetkych.
Stod 74-76
Laco Mikloška | email | 16.6.2020 13:58 | id 147505 | nahlásit
Tiež rád spominam na tie časy,ale hlavne na kamarátov.Bol som na rote PRSU ,veliteľ bol kpt.lado Kopecký,fajn chlap,Ratlík bol výk.prap.pomocníka mal voj.Sabadosa a vel.čaty bol K.Vician,s ktorým som veľmi dobre vychádzal,no a Janča nezabudnuteľný JOFO. Robil som mechanika VKV,slúžil som striedavo kopec-križák.Spolubojovníci z ročníka: Jožko Šugár,Peter Zubčák,Pavlík Otoupalík,Vlasto Katolický,Jano Kopásek,Lado Henyš, Milan Štroblík.....a další dobrí kamoši.Rád by som vedel ,čimá niekto vedomosť o Ládovi Kopeckom a Vicianovi.A ešte spomeniem,v r.76 som robil v Dobřanoch veliteľa čaty mladým šoferom,ktorí tam boli v kurze. Tak Vás Sdodáci zdravím a všetko dobré.
 
Re: Stod 74-76
Jan Kňažko | email | 31.1.2021 18:11 | id 153191 | nahlásit
Pozdravujem Ťa, spomínam si na Teba a na väčšinu tých, čo si spomenul! S Jožkom Šugarom som sa stretol v Žiline dakedy v roku 1990. V roku 2015 som sa stretol s Morom Hriňakom, kulturistom z Mníšku.
 
Re: Re: Stod 74-76
Ladislav Mikloška | email | 17.6.2021 14:14 | id 157280 | nahlásit
Ahoj Jano. Pamätám si Ťa tiež,veď sme boli na spoločnej izbe.Hrińáka si tiež vybavujem,ale aj Lovása,či Jara Malého,K.Svobodu,Jíleka....S Jožkom Śugárom som sa tiež stretol v Źiline asi 8rokov dozadu,ale žiaľ už nežije. Zdravím Ťa a všetko dobré.
 
Re: Re: Re: Stod 74-76
Jan Kňažko | email | 15.8.2021 13:25 | id 158309 | nahlásit
Ahoj Laci, kde ty žiješ, keď si sa stretol s Jožkom?
 
Re: Re: Re: Re: Stod 74-76
Ladislav Mikloška | email | 24.9.2021 22:41 | id 159005 | nahlásit
Janko,žijem neďaleko Piešťan a s Jožkom som sa stretol náhodou,boli sme z firmy robiť pri Źiline nákup a zavolal som mu,no a stretli sme sa.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Stod 74-76
Ján Kňažko | email | 20.4.2024 06:46 | id 178133 | nahlásit
Kde, blizko Piešťan? Ja som sa pred 8 rokmi stretol s Mirkom Hriňákom, vymenili sme si postavy, on bol na vojne troška pri sebe ja taký 55 kg kohút, on je teraz švihák lázeňský a ja 120 kg maco.
Prajem ti pekný deň
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Stod 74-76
Pavel Otoupalík | email | 19.9.2021 19:28 | id 158922 | nahlásit
Ahoj Laco,
jen mi tak napadlo kouknout na historii VÚ 8060 na netu
a na narážím na Tvůj příspěvek,,,, no bomba, že takto vzpomínáš.
Já na nikoho nemám spojení,,,, jen jsem před mnoha lety byl Vlastovi Katolickýmu na svatbě. Byly to svým způsobem krásný léta v těžkých dobách,, byli jsme mladí. Nezapomenu na kluky i ty starší, jako Šugár, Patoprstý,.Zubčák, CupákJílek, Vacek,
DiLenardo, Metud? a některý jména už člověk zapomina.... Srandy jsme si užili ale až, až... Úplně jsem z toho vedle,,, doufám, že se máš dobře a zdraví slouží. Bydlím v Brně a moc, moc Tě zdravím
 
Re: Re: Stod 74-76
Ján Kňažko | email | 20.4.2024 06:54 | id 178134 | nahlásit
Nazdar Pali!
Čas letí ako bláznivý!! Ako si vymenoval niektorých chalanov z roty tak to oživí spomienky, na problémy sa zabúda, milé chvéle zostávajú , spominam na budovanie VS na budovanie stnovišťa Kruti hora, na stratené spisy,.... ráda často spominam na to ako sme ladili ORF,.....
 
Re: Re: Stod 74-76
Vacek Jiří | email | 21.7.2024 12:07 | id 179332 | nahlásit
Zdravím všechny kamarády, také moc rád vzpomínám na ty společné časy. Jirka Vacek
 
Re: Stod 74-76
Štefan Szőcs | email | 21.11.2022 11:48 | id 168384 | nahlásit
slúžil som tam tiež v 1974 -1976 (od apríla) na rote MRU. Spominam sa na Sabadosa, bol asi z južného Slovenska. Po veľa rokov sa tam chystá v lete. Kasárne zrejme už tam nenájdem, ale spomienky áno!!!! Bol by so rád, keby i niekto napísal. Pamätám si aj mená: Roth (pomocik VP) Magath a aj iných........... Feo Bogács, Eugen Hajdú, a aj iných!!
 
Re: Re: Stod 74-76
Szőcs Štefan | email | 21.11.2022 11:56 | id 168385 | nahlásit
Len opravujem adresu: stefan.szocs52@gmail.com
 
Re: Re: Re: Stod 74-76
Štefan Szőcs | email | 13.9.2023 07:59 | id 174339 | nahlásit
Dodnes sa mi ozval len CANDRA, bohužiaľ neviem prečo ale prestal komunikovať :-( Chystám sa do Stodu, presne 2.4.2024, ked bude 50 rokov "narukovania", Už teraz sa teším................ Spomienky, sú SPOMIENKY!!!
 
Re: Re: Re: Stod 75-77
Deák Peter | email | 6.12.2023 12:07 | id 175493 | nahlásit
Ahoj Pista bácsi dufam pametas este na
mna pametam aj na Hajduka Belkom som streto pre 20.r. Trnave
vozduch
Jan Peštál | email | 19.8.2018 19:53 | id 131175 | nahlásit
Páni vozducháři,jem v šoku. Dnes jem se vracel z Domazlic a jako kazdy rok,pokynul klasteru. Letos je to 50 let! Jak jsem cetl vase reakce,mam vas vsechny pred ocima. I s drobnymi vzpominkami. Treba:,, Vojin Nagy! Tu. Naď sa to cita. Do pici.''O setkanich jsem nevedel,urcite bych prijel. Mam nejake fotky,najdu je a dam na stranky. Pred lety jsem mluvil s Karlem Prokesem,ale nesesli jsme se. Koncem 80tych let, jsem potkal Ferdu Muka. Bydlel na Barrandovskem sidlisti,kousek ode me. Pak se mi ztratil. Moc vas vsechny zdravim a doufam,ze se pristi rok uvidime. Konecne,bude nam 70. Do pici! Tedy vetsine.
Pisu z telefonu,proto bez znamenek. Honza Pestal s Indianem
 
Re: vozduch
Fero Nagy | email | 18.9.2018 06:42 | id 131852 | nahlásit
Honzo pozdravujem aj cez vojensko cz. Som ráda,že sa venuješ motorkám a predpokladám aj fajkám. Pamätáš mám dýmku Danhylku. Nebyť Teba do dnešného dňa by som nevedel čo je Harlej Davidson Duoglait Elektrik. Stretával som sa z Milanom Šarvajcom, ale už neni medzi nami . tak ako Jano Maňo. Napíš či sa nestretávaš z pražáci,Pepo Vlček .Franto Ružička,Zdeno Kapoun, Zdenek Just. Rád by som videl ostravákov, ako Karel Prokeš, Milan Vilan, Míra Preček. Ak bude stretnutie v Chotešove, stretneme sa. Želám Ti všetko dobré. Fer
Zabudol som na Karla Navrátila,Jirka Nemca atd.
 
Re: Re: vozduch-Chotešov 68-70
Fero Nagy | email | 10.7.2019 06:19 | id 139216 | nahlásit
Kamaráti vojaci,ktorí ste slúžili v Chotešove, uskutoční sa stretnutie vojakov. Zvlášť vyzývam vojakov slúžiacich v roku 1968-70 aby prišli,je to posledná možnosť na stretnutie. Pražáci-Honzo Peštál príde,Pepo Vlček,Fero Ružička,zdeno Kapoun,Venco Vacík.Ostraváci Miro Preček,Karol Prokeš, Milan Vilam.Olomouc Karol Navrátil,Prachaž prídu,Jirko Nemec. Slováci Milan .Stacho,Ruman,Mišo Tichý atd. Uskutoční sa to 27.7. v kláštora. Ahoj Fero,Šurany
 
Re: Re: Re: vozduch-Chotešov 68-70
Fero Nagy | 10.7.2019 06:23 | id 139217 | nahlásit
Zabudol som na plzeňákov Jirka Skála,Karel Suda prídu,Honzo Došlí.Láďa Oužedník,Brada,
 
V.U 8060, rok 1966-1967
Vnučka Rudolf Kosmeľ | email | 20.2.2019 22:18 | id 135976 | nahlásit
Dobrý deň,
dovoľte mi v krátkosti zhrnúť moju prosbu. Hrozne rada by som našla môjmu dedovi jeho kamaráta z vojny - Jiřího Bartoša s ktorým by sa môj dedo (Rudo Kosmeľ) veľmi rád stretol. Bohužiaľ kvôli novému zákonu o ochrane osobných údajov sa nemôžem obrátiť na žiaden archív/ ministerstvo a podobné inštitúcie pretože mi nemôžu poskytnúť žiadné informácie na základe ktorých by som dedovko kamaráta našla. Napadlo mi teda, že môžem skúsiť napísať jeho menovcom tu na FB a možno budem mať šťastie a natrafím na niekoho z rodiny. Boli spolu na vojne v Dobřanoch, V.Ú. 8060 a rok 1966- 1967. Pán Jiří by mal byť z pravdepodobne Brna. Dúfam, že Vás neruším a prajem Vám pekný deň. V prípade, že by ste ho mohli poznať, budem rada za akúkoľvek informáciu alebo kontakt. Ďakujem moc. S pozdravom, Naty (Nataly.kosmelova@gmail.com)
Koukam jko blazen
Jan Peštál | email | 19.8.2018 19:52 | id 131174 | nahlásit
Páni vozducháři,jem v šoku. Dnes jem se vracel z Domazlic a jako kazdy rok,pokynul klasteru. Letos je to 50 let! Jak jsem cetl vase reakce,mam vas vsechny pred ocima. I s drobnymi vzpominkami. Treba:,, Vojin Nagy! Tu. Naď sa to cita. Do pici.''O setkanich jsem nevedel,urcite bych prijel. Mam nejake fotky,najdu je a dam na stranky. Pred lety jsem mluvil s Karlem Prokesem,ale nesesli jsme se. Koncem 80tych let, jsem potkal Ferdu Muka. Bydlel na Barrandovskem sidlisti,kousek ode me. Pak se mi ztratil. Moc vas vsechny zdravim a doufam,ze se pristi rok uvidime. Konecne,bude nam 70. Do pici! Tedy vetsine.
Pisu z telefonu,proto bez znamenek. Honza Pestal s Indianem
hledám
Martin Gruber | email | 9.3.2018 21:14 | id 127197 | nahlásit
V devadesátém prvním jsem na jaře byl převelen Lipník nad Bečvou do Stodu na rotu kp. Prokain, výměnou za jiného vojáka jméno Navrátil myslím že pocházel zeZlína, kdyby jste někdo o něm něco věděli dejte vědět.
 
Re: hledám
Mrva Bohumil | email | 4.4.2018 21:05 | id 127989 | nahlásit
Něco mi to připomíná Navrátil není ze Štětí u Zlína kousek od Lešné ZOO? Dělal jednu chvíli barmana na rotě B. Mám nějaké originálni dvóstovky, pětistovku mrknu nato jak budu doma a zašlu.
 
Ví 8060 91 -92
Mrva Bohumil | email | 5.4.2018 05:20 | id 127997 | nahlásit
Libor Navrátil nemohl jsem si spomenout na křestní jméno. Kapitán Prokein nevím jak děti píše pěkně chlastával a Libor byl několikrát s ním .Nebo pro něho.
 
Ví 8060 91 -92
Mrva Bohumil | email | 5.4.2018 11:27 | id 128005 | nahlásit
Libor Navrátil nemohl jsem si spomenout na křestní jméno. Kapitán Prokein nevím jak děti píše pěkně chlastával a Libor byl několikrát s ním .Nebo pro něho.
 
Re: Ví 8060 91 -92
Martin Gruber | email | 8.8.2018 15:44 | id 130907 | nahlásit
Ano jmenoval se Libor a občas dělal barmana všechno to sedí, já jenom jak se má byli jsme docela dobří kamarádi byl fajn kluk
 
Re: Ví 8060 91 -92
Martin Gruber | email | 8.8.2018 15:46 | id 130908 | nahlásit
kdyby jste o něm něco věděl napište mě na e-mail děkuji
 
Re: Re: Ví 8060 91 -92
Petr Musinsky | email | 9.1.2021 20:00 | id 152447 | nahlásit
Ahoj akurat si z nostalgie pozeram dobove foto a narazil som na tento odkaz od teba ja som sluzil cele 2 roky hore na dysine ako sukista na prv cku a npor. Prokajna sa velmi dobre pamatam kanecrl sme mu hovorili kks ten daval do seba co tieklo:-)s nemal rad zobakov uznaval mazakov sme mali stastie ze k mam prisiel ked sme uz boli stare kusy:-)
Stod 1967-1969
Ján Dúcky | email | 5.2.2018 13:40 | id 126000 | nahlásit
Ahoj, slúžil som v Stode v roku 1967-1969 ako značkár. Veliteľ čety bol Jozef Šmatlava. 0918 538 852
 
Re: Stod 1967-1969
STANISLAV | email | 6.3.2018 15:17 | id 127058 | nahlásit
AHOJ SPOLUBOJOVNÍCI, JÁ JSEM SLOUŽIL V LÉTECH 1967-69 V DOBŘANECH , PRVNÍ ROK NEDOKONČIL JAKO RADIODALNOPISEC, MĚL JSEM ZLÉMENOU NOHU,DRUHÝM ROKEM JAKO SMĚRÁŘ A SKONČIL JSEM JAKO VELITEL STANICE.V TÉ DOBĚ BYL VELITELEM ROTY MJ.CYRL, OZVITE SE
 
Re: Stod 1967-1969
stanislav alakša | email | 22.3.2018 16:27 | id 127524 | nahlásit
ahoj jan ducký,sice mi tvé jméno nic neřika, ale ja sloužil v těch létech v dobřanech na prsu, byly tam čety značkařu, radistu, radiodalnopiscu, směrařu kde jsem byl zažazen ijá.v té době byl velitelem roty mjr.cyrl, jestli vzpomeneš nějaká jména od radistu nebo směrařů, napiš, bude to už skoro 50-let
 
Re: Re: Stod 1967-1969
STANISLAV | email | 3.5.2018 19:03 | id 128606 | nahlásit
AHOJ SPOLUBOJOVNÍKU, U RADISTŮ VTÉ DOBĚ VZPOMÍNÁM NA TONDU OBORNÉHO, ZDENKA ČECHA,VENCU NĚMCE A MYSLÍM I MICHAL RAKUŠAN. JÁ BYL USMĚRAKU, SE MNOU JARDA KALIVODA, PAVEL CYMPRICH,SLOVACI VLADO SALVIANY,OLEKŠAK(JMÉNO JSEM ZAPOMĚL),JOŽKO MÉRI.JESTLI VZPOMENEŠ OZVI SE AHOJ.
88-90
Karel Zbončák | email | 9.1.2018 21:51 | id 125091 | nahlásit
Nazdar kluci ani jsem nevěřil že takové stránky jsou rád bych se spojil s mojim ročníkem na rotě B byj jsem jako řidič tatry 148 sklop a v druhém roce 815 8x8 na Moru se pamatuju i na m.Šenka ,kpt Prokain Mašek nkts byl Evžen Bajer
 
Re: 88-90
sál | 7.3.2021 06:22 | id 154488 | nahlásit
A zapomněl si jestę na Voglovu šedou škodovku.
Tu jsi taky občas řídil. Jinak souhlas řidič Tatry
Stará vojna
Peter Dvorak | 30.10.2017 07:12 | id 121923 | nahlásit
Slúžil som v Stode v roku 91/92 ako dialnopisec .velitel roty mjr.Gaba,velitel utvaru pplk.Šubrt a moji spolubojovnici Pavel Voruda.Honek Petr.Dřizga Rostislav.Lazor Jan.Kišner Petr.Nejezchleba Marian a Zvolensky Jozef. OZVITE SA???Samozrejme slečnu Kašikovu sme poznali.
 
Re: Stará vojna
Martin Káňa | email | 28.12.2017 10:59 | id 124587 | nahlásit
Ahoj,
napiš na sebe nějaký emailový kontakt...
Martin
 
Re: Re: Stará vojna
Peter Dvorák | email | 3.1.2018 10:23 | id 124854 | nahlásit
peterdvorak38@gmail.com
 
Re: Stará vojna
Mrva Bohumil | email | 4.4.2018 06:26 | id 127961 | nahlásit
Já také 91. 92 Mrva Bohumil na Sušině na kopci hned vedle..
 
Re: Stará vojna
Martin Škliba | 18.5.2018 21:16 | id 128901 | nahlásit
Ahoj, já nastoupil říjen 92,pak po přijímači Zhuri asi tyden. Odvolali mě a Pavla Špačka na PS Klecany. Potom jsem se vrátil do Stodu v únoru. Do října 93 jsem dělal vykonaka na spojovací rote u mjr. Gaby. Ten tam byl i přes víkend, kouřil jednu cigaretu za druhou. Tedy pořád pod dozorem, ale dalo se s ním vyjít.
 
Re: Re: Stará vojna
Robin Rajchl | email | 22.5.2020 14:55 | id 146877 | nahlásit
Ahoj já nastoupil na přijímač do Stodu leden 93, pak zbytek vojny Zhůří jako písař a od léta výkoňák. Jezdil jsem do Stodu každý týden pro útvarový rozkaz. To jsme se mohli potkat.
 
Re: Re: Re: Stará vojna
Martin Škliba | 26.9.2020 21:59 | id 149553 | nahlásit
No to jsme se mohli potkat. Já dělal vykoňáka od dubna do září 93. Poslední měsíc si zlomin malíček tak mladý psal rozkazy:-)) Bylo to moc fajn.
 
Re: Re: Re: Re: Stará vojna
Franta | email | 25.4.2024 16:10 | id 178216 | nahlásit
Cus chlapi,kdo si vzpomina,jsk jsem vam delal bramboraky na rotu?…zdraví Franta kuchař
 
Re: Stará vojna
Pavel Voruda | email | 22.3.2020 20:17 | id 145368 | nahlásit
Bezva vojna!!!Fajn klucí,rád vzpomínám.Pavel Voruda
Kniha o radiotechnickém vojsku
Voják | 23.7.2016 21:36 | id 106901 | nahlásit
O útvarech Lažany, Stod, Třebotovice, Nepolisy, Kříženec, Slaný-Drnov, Větrušice a Chomutov...
eshop.librix.eu/prod…
sdělení
Jirka | 2.4.2016 12:05 | id 103366 | nahlásit
Umřel Eda Kremlička ve věku 86 let.
 
Re: sdělení
kapitán čs. armády | email | 14.11.2017 15:24 | id 122448 | nahlásit
Bol to dobrý chlap. Aj peknú dcéru mal. Škoda, že mal prezývku "Stašek" = starý šedivý k...
 
Zomrel ppl Kremlička
Marián Eliaš | email | 1.9.2020 03:55 | id 149011 | nahlásit
Ahoj chlapci spolubojovnici. Slúžil som v Stode 4/79 až 4/81 Pana Kremličku som poznal a to, to pán z veľkým P.. .Veľmi dobrý človek. Jeden z mala rozumných lampasakoch. Pozdravujem všetkých od veliteľa roty poručík Subrt. Háladu Himla a podobne. Chlapi ktorý ste ma poznal ozvite sa na email Dnes mám sviatok 60 rokov tak spomínam....
 
Re: Zomrel ppl Kremlička
Karel Kalaš | email | 19.4.2022 21:05 | id 163850 | nahlásit
Sloužil jsem tam 10/79až10/81 jako řidič jezdil jsem opravovat radary na zhůří,Poleň,Katovice atd velitel byl npr.Novotný vel. roty kpt.Šenk jezdili se mnou dva z tvýho ročníku Plaskura a Kmeťo mechanici myslím že byli někde z Moravy.S Kremličkou jsme chodili střílet do lomu a myslím že byl nadřízenej Novotnýho.
 
Re: sdělení
Jirka | email | 11.1.2024 16:38 | id 176361 | nahlásit
pplk Kremlička byl jako jediný lampasák z celého útvaru 8060 schopen přijít na rozcvičku do půl těla
a cvičit !!! To byla jiná škola a jiná kategorie - to byl skutečný chlap !
VÚ 8060/MRU
Milan Dvouletý | email | 12.2.2016 19:51 | id 101370 | nahlásit
Zdravím všechny, náhodou jsem objevil tuto stránku a vzpomínky se obnovily. Sloužil jsem ve Stodě na MRU v r.1973-75 na PRV 11, velitel roty mjr. Muk, ještě si vzpomínám na kpt. Koreckého, rtm. Elogu..., pplk. Kremličku /není to ten důchodce, který ukosl hlavu tomu ubohému brouku ?/, a pplk. Kloud /?/, ten nám říkal: když jte blbej, kupte si notes, já mám dva.
 
Re: VÚ 8060/MRU
Míra Petera | email | 21.10.2016 22:30 | id 109540 | nahlásit
sloužil jsem v té samé době pod mjr. Mukem na MRU, služil jsem na Velitelském stanovišti jako technik ASPD
neboli Samechov.I to vaše jméno se mi vybavuje,
 
Re: Re: VÚ 8060/MRU
milan dvouletý | email | 8.2.2021 19:23 | id 153558 | nahlásit
ahoj, na velitelské stanoviště jsem chodil měřit výšky, v takové malé místnosti, letovodi tam naváděli letadla, na tvoje jméno si nevzpomínám /doufám, že nevadí tykání /
Před pár lety jsem se byl ve Stodě podívat, je z toho výcvikové středisko pro policii, pokecali jsme si se pánem na vrátnici, oživili jsem si vzpomínky .....
 
Re: VÚ 8060/MRU
Jano | email | 6.3.2017 14:06 | id 114369 | nahlásit
Taktiež som pôsobil v tom čase v Stode o "patro vejš" na "provozáku" veliteľ bol npor. Láďo Kopecký, super chlap a Vpbol malý pprap.Himmel.Spomínamna pplk Jedličku, pplk. Boštíka, veliteľa útvaru mjr. Janečka a mnohých ďalších. Veľmi dobre si spomínam aj na mjr. Muka.
a ešte na "Já su Vojta Rubeš a ty delat budeš, kdyš nebudeš pujdeš"
 
Re: Re: VÚ 8060/MRU
Čestmír Nedělka | email | 30.1.2019 21:33 | id 135324 | nahlásit
Ahoj Jano! Máš na někoho kontakt?
 
Re: Re: VÚ 8060/MRU
Květoslav | email | 20.9.2020 23:05 | id 149424 | nahlásit
Ve Stodu jsem sloužil v letech 72 -77. Tehdy ještě mjr. Jedlička byl můj náčelník. Byl to dobrý chlap i se svým kolegou mjr. Šlajsem. Já byl na RTO, velitel tam byl mjr. Perestjuk. Na první pohled černý - mohutný knír -jak bych viděl Stalina. Ale dobrý velitel. Fotek jsem měl fůru, jedna z mých povinností byla dokumentovat život praporu a doplňovat síň tradic. Snad ještě něco najdu a naskenuji.
 
Re: Re: Re: VÚ 8060/MRU
Květoslav | 20.9.2020 23:07 | id 149425 | nahlásit
překlep se vloudil. byl jsem záklaďák, takže 72 - 74
 
Re: Re: Re: VÚ 8060/rto
Stanislav Gatial | 17.12.2023 20:53 | id 175693 | nahlásit
ahoj kvetoslav ak sa pišeš svarovsky tak som bol tvoj velitel družstva vr mjr perestjuk vp regner pisar šašek ja som končil 2 ,74 ty si robil na štabe mojim načelnikom bol kpt truxa a mjr hostovsky ja som robil ženijnim sklade ahoj nech sa ti v živote dari.
 
Re: Re: Re: VÚ 8060/MRU
Viktor Perestjuk | email | 31.7.2024 10:48 | id 179453 | nahlásit
Zdravím z Libořic, jsem ten Viktor Perestjuk, pplk. , s tím černým knírem, a lá Stalin. Děkuji za vzpomínku a budu rád za zpětnou vazbu.
Viktor
 
Re: Re: Re: Re: VÚ 8060/MRU 4-72 2-74
Gatial Stanislav | 11.9.2024 21:14 | id 179982 | nahlásit
Služil som v Stode na Rto. Major Perestjuk bol velitel roty .Pan pplk bol ste dobrý velitel a dobrý človek.Prajem Vam vela zdravia aj celej Vašej rodine. Spozdravom Stano.Gatial Bol som ženijny skladnik
 
Re: Re: Re: Re: VÚ 8060/MRU 4-72 2-74
Gatial Stanislav | 11.9.2024 21:19 | id 179983 | nahlásit
Služil som v Stode na Rto. Major Perestjuk bol velitel roty .Pan pplk bol ste dobrý velitel a dobrý človek.Prajem Vam vela zdravia aj celej Vašej rodine. Spozdravom Stano.Gatial Bol som ženijny skladnik
 
Re: Re: VÚ 8060/MRU
milan dvouletý | email | 8.2.2021 19:26 | id 153559 | nahlásit
ahoj, na patro vejš jsem nechodil, neznal jsem tam nikoho. také vzpomínám na pplk. Jedličku i na kpt,. Kopeckého a další, pškné vzpomínky. Před pár lety jsem tam jel podívat se, je z toho výcvikové středisko pro policii, pokecal jsem si s vrátným a vzpomínal......,
 
Re: VÚ 8060/MRU
Štefan Szőcs | email | 21.11.2022 12:09 | id 168386 | nahlásit
Ahoj. Tvoje meno je mi akosi známy. Neviem presne kto si, ale bol som tam. Na začiatku som pomáhal Földesimu (výstrojný skladník). Neskoršie som robil skladníka ja, nakoľko zo zdravotných dôvodov nemohol som robiť operátora PRV 11.
Hľadám kolegov......... keby si vedel o niekom, prosím napíš mi adresy atď............
 
Re: VÚ 8060/MRU
Alois Věžník | email | 25.5.2023 18:39 | id 172637 | nahlásit
Já sloužil ve Stodu r. 1973-74 jako absík, technik na Hrašovíku (náčelní Fero Cápa a také Ruda Suchý). Všechny které jsi jmenoval jsem znal, ještě si vzpomínám na mjr. Suka, kpt. Zezulu, také mjr. Hakla a z operátorů Rosťu Kožinu, Láďu Beneše (agregátník), psovoda Krče (Akéla) a z naší světnice techniků na mašinách Bednaříka (Sud), Kasala, Kašpara, Dostála, Karla Musila .... .
Rád vzpomínám. Všechny jmenované zdravím, přeji hlavně zdraví a nevzpomene si někdo, jak se jmenoval náčelník štábu ?
Syn
Josef Šenk | 1.2.2016 16:16 | id 100874 | nahlásit
Zdravím vás všechny. Jsem syn maj. Josefa Šenka. Čirou náhodou jsem narazil na tyto stránky. Neznám vás a nevím jak jste s tátou vycházeli, ale asi by vás mohlo zajímat, že taťka je spokojený důchodce a teď dostává zabrat on, od svých 2 vnuků :)). Pokud by to nevadilo, mohl bych se pokusit oživit toto téma o pár fotek z tátovo alba. má jich celkem hodně a myslím si, že se i na některých poznáte. Mějte se a kdyby jste měli cestu a chuť, můžete ho pozdravit. Bydlí pořád na stejné adrese. Vím že už se tam pár lidí zastavilo.
 
Re: Syn
Dan | email | 2.2.2016 16:18 | id 100911 | nahlásit
Neváhej a pošli! Dan
 
Re: Syn
Ladislav Magyar Košice | email | 17.5.2016 20:45 | id 104760 | nahlásit
Ja som sluzil pod Vašim otcom v rokoch 1978-80. Velitel utvaru major. Beran. Nacelnik pristroja nrtm. Capa, nrtm. Mondočko. Velmi rad by som si zaspomynal na tie " krasne časy ". AK mozete poslite my niekolko fotiek. Vopred dakujem a prajem dobre zdravie. Mali by sme o com spomynat s Vasim otcom. Pozdravte ho zo Slovenska a priamo s Košic. Ved je odtial nedaleko. Este raz dakujem.
 
Re:slobodnik
Attila Bozo | email | 30.6.2016 14:04 | id 106201 | nahlásit
ahoj,potom sme museli sluzit v tom istom case,bol som na kuchyni uctovatel u Moru
 
Re: Re: Syn
Marián Eliáš | email | 31.8.2017 18:49 | id 120493 | nahlásit
Pozdravujem aj ja v Východného Slovenska poznal som a pomaly sa mi vynárajú tie mená veliteľov ale aj vojakov ako Peter Minx z Ostravy ja som slúžil na Blesku a na ustrednu a spojovacej dielni u Halady. Neviem či ešte chlapci žijú. A aký je ich osud. Ahoj
 
Stod vu 8060
Michal Kasay | email | 15.4.2024 16:29 | id 178065 | nahlásit
Ahojte chalani ja som služil 4/79- 4/81 ako kreslič pre N.2 na sále a naš veliteľ roty bol pór, Šubrt , spolu s Michalom Janglom . Petra Mynxa som poznal aj Mieryho z Ostravy ako sa vám v penzi vodí zatiaľ čaute ak máte foto pošlite .
 
Re: Stod vu 8060
Marian Eliáš | email | 11.5.2024 17:16 | id 178429 | nahlásit
No ahoj ty stara pako nespominas? Sluzil som na blesku a na ustredni .Obden som chodil na branu ako pdp.Pamatam si ta ako sme spolu valčili sú to skvele spomienky. Šubrt velitel roty, zajicek velitel čety, .Ako sa maš?
 
Re:slobodnik
Attila Bozo | email | 30.6.2016 13:20 | id 106198 | nahlásit
zdravim Vas,ano,pamatam sa na Vasho otecka,sluzil som v Stode,bol som hlavny uctovatel na kuchyni,ale vtedy este bol nadporucik,bolo to v roku 1978-1980.Myslim,ze sme vychadzali v pohode,skoro zbadal,ze sa viem obracat a rychlo si ziskam priatelov aj u nadriadenych,raz som si predlzil dovolenku o par dni,trocha ma znosi,ale nic viac,mal som dost narocnu funkciu a zodpovednu,Casto spominam na Stod.iI ked viaceri moji privrzenci sa stazuju na vojensku sluzbu,ja som si ju vychutnaval,akurat ze to trvalo trocha dlhsie.Dnes uz aj ja mam 60 rokov,velmi rychlo to ubehlo.Ak by ste citali tento odkaz,prosim Vas,pozdtravte ho,moj priamy nadriadeny bol popr.Mora,dakujem....
 
Re: Syn
Jaroslav Bartůněk | email | 27.2.2017 19:27 | id 114154 | nahlásit
To snad není možný!!! Dnes jsem si po letech vzpomněl na Stod-Major Šenk a a náčelník štábu Vogel nebo tak nějak :-) Otec odpustí,myslím,že jsme mu přezdívali mafuko,malý fúzatý kokot.Jistě,dnes to po 30.letech vidím jinak.Ale byla taková doba.Všechno dobrý.Nechal nás rozbít před buňkou 60 piv které jsme právě propašovali z hospody :-) Zůstanou jen ty dobré vzpomínky.Dík des.bartůněk :-)
 
Re: Re: Syn
Habaj | 8.10.2017 22:45 | id 121444 | nahlásit
Ahoj kde si sluzil?
 
Re: Syn
Jano | email | 6.3.2017 14:09 | id 114370 | nahlásit
Spomínam na p. mjr. Šenka, pozdravujem ho.
 
Re: Re: Syn
jano | email | 3.4.2018 10:35 | id 127922 | nahlásit
file:///C:/Users/Anka%20a%20Janko/Desktop/Archiv/i mg420.jpg
 
Re: Syn
stejskal vaclav | email | 4.5.2017 22:32 | id 116870 | nahlásit
chtel bych pozdravit sveho byvaleho velitele apoprat mu krasne proziti duchodu. je pravda ze jsem se za nim byl podivat jiz pred par lety ale mel jsem tu smulu ze "jeste!"prohanel holky po letisti.hodne na neho vzpominam mrzi me ze jsem ho nemohl videt.
 
Re: Syn
Jan Candra | email | 29.6.2017 15:47 | id 118756 | nahlásit
Sloužil jsem ve Stodě v letech 1974-1976 a Vašeho otce si pamatuji, byl myslím poručíkem a dokonce jsem ho asi stěhoval.Já jsem sloužil na sále, ale on na přístroji.
Rád na tu dobu vzpomínám, vyřiďte prosím pozdrav.
 
Re: Re: Syn
Štefan Szőcs | email | 21.11.2022 12:37 | id 168389 | nahlásit
Meno Candra je mi známe!!! Boli sme jeden ročník a keď ma pamäť neklame bol z Prahy a neviem či jeho otec nebol tiež vojak z povolania :-)
Keď čítam komentáre, pomaly mi vynárajú spomienky. Je to veľmi zaujímavé!
 
Re: Syn
Pavel Zapletal | email | 24.10.2019 13:29 | id 141361 | nahlásit
Zdravím pana kpt. Šenka (v době mé služby měl tuto hodnost). Možná si vzpomene na situaci, kdy jsem v plné
polní nesl z Touškova na stanoviště "Hačava" zásobu piv.
Byl jsem přistižen, ale nikdy jsem se nepřiznal. Pan kapi-
tán se mne před koncem vojenské služby několikrát ptal, zda jsem to byl opravdu já. Kladnou odpověď dostal až při odjezdu vlaku do civilu s obč. průkazem v kapse.
Na pana kpt. Šenka mám pouze dobré vzpomínky.
To se bohužel nedalo tvrdit o ostatních důstojnících na útvaru (vel. útvaru mjr. Hanzlíček).
S přáním pevného zdraví Pavel Zapletal.
 
Re: Re: Syn
Pavel Zapletal | email | 30.11.2019 19:53 | id 142266 | nahlásit
Po dlouhé době jsem se opět dostal na tyto stránky a jsem rád, že se panu Šenkovi daří dobře. Znovu mu přeji pevné zdraví a vzpomínám pouze v dobrém. To se bohu-
žel o některých důstojnících říci nedalo. Rád vzpomínám na nadpor. Balouška, nadrtm. Klasnu, nadpor. Vítěslav ......
(příjmení si již nevzpomínám, ale patřili na "Hačavu".
Obráceně, mezi lidi s minimálním nebo totálně nulovým
IQ patřili suprák Moravík a mazák Radim Polášek. Pravý
opak byl můj mazák Slávek Jindrák. Já jsem nikdy neza-
stával mazáckou vojnu a ti, kteří to uznávali a prováděli, se doufám v dnešní době aspoň za své
jednání v duši stydí.
S pozdravem Zapletal Pavel.
 
Pan kpt. Šenk
Pavel Zapletal | email | 1.12.2019 18:04 | id 142288 | nahlásit
Už jsem Vám psal,rád bych Vám zavolal, ale nemám
telefonní číslo. Třeba se mi ozvete, rád na Vás vzpomínám a byl bych opravdu rád za Vaše tel. číslo
a já Vám velmi rád zavolám.
S pozdravem Pavel Zapletal.
603 546 101
 
Re: Pan kpt. Šenk
Pavel Zapletal | email | 1.12.2019 18:28 | id 142289 | nahlásit
Prosím o odpoveď.
S pozdravem Zapletal.
 
Re: Syn
Zdeněk Janout | email | 19.6.2022 11:08 | id 165199 | nahlásit
Zdravím,
sloužil jsem ve Stodu na jaře 1991 (březen-červen, jinak jsem byl na Kříženci), coby "špagát" jsem dělal velitele družstva u přijímače (velitel přijímače byl kpt. Bartoš z Katovic). Vašeho tátu si pamatuji - do telefonu se představoval "Šenk, jako hospoda :-)".
Zdeněk Janout (ex-četař absolvent :-) )
 
Re: Syn
Štefan Szőcs | email | 30.11.2022 12:02 | id 168550 | nahlásit
Písali ste to veími dávno, no ja som objavil túto stránku len teraz v novembri. Aj ja sa pamätám na vášho otca, ako poručika alebo nadporučíka!? Žije ešte starý PÁN, a keď áno, tak kde?
 
Re: Syn
Vladan Zikmund | email | 1.3.2024 16:35 | id 177317 | nahlásit
Zdravim Mjr. Senka*******ja jsem v letech 90-91 byl pisarem na obycejne spisovne na stabu a on byl nacelnikem stabu...pracoval jsme primo pod jeho vedenim****se spoustou vyhod...byla to zvlastni doba, tesne po revoluci.
kruti hora
Franta Papp | 15.3.2015 10:59 | id 87698 | nahlásit
ja som tiež služil 1984-1986 na kopčeku pamatam sa na Teba
 
Re: kruti hora
Jiří Vávra | email | 17.2.2023 20:16 | id 170840 | nahlásit
Pamatuji,ozvěte se někdo 82-84!!
Jirka Vávra radista na sále.602 306 588.Vzpomínám na R.Žerta,J.Sirotka, I.Klugeho atd.,atd.Bude výročí,je potřeba se setkat.Mám dobové fota.Šenk dobře,ale tenkrát pro nás asi výš byl Nosek.k***a volejte,kdokoliv. Jo a do civilu se šlo na pivo k Jarolímkům pod Bulovka,pamatujete....
ustředna
Petr Stehlík | email | 5.3.2015 20:22 | id 87244 | nahlásit
ja sloužil rok 87-89 na ustředně rota A velitel utvaru Vogel.velitel roty Gubric.Na ustředně Himmel.stalo to za prd,ale je na co vzpomínat.
 
Re: ustředna
Petr Musinsky | email | 19.5.2015 16:19 | id 90362 | nahlásit
nazdar ja som sluzil v rokoch 86-88 na dysine ako sukista neboli vyskomeraak nacelnik kopca bol nadpor.matula a potom prisiel z hacavy daabel nadpor.Prokain navacsii mazak na uutvare my sme ho volali kanecek musel mat svoje 1,5 prolmile ale bol makac :)a tymto hladam aj svojich spolubojovnikov Olina-olsiak ,matrina Vlastnika a Ocadlika Vlada ..ja som bol Muso tak ma volali..inak bolo paraadne najhorsie boli tie prve dva roky :))))))..a velitel roty major Senk caavo s fuzikmi:)
 
Re: Re: ustředna
Tibor Holický | email | 12.6.2015 20:36 | id 91151 | nahlásit
Ahoj Muško, so synom sme sa nejako dostali od americkych F-117 k radarom a Dyšine... Hľadali sme obrazky a zrazu VU8060 Stod. Na fóre voj. Musinsky :-). To snad nie je pravda! Už sme sa dlho nestretli. Ako sa Ti vodí?
 
Re: Re: Re: ustředna
peter musinsky | email | 30.6.2015 13:29 | id 91973 | nahlásit
nazdar tibor ani som necakal ze sa niekto ozve kokos to je uz peknyych par rokov ani neviem ci to este stoji ale pozrem som paitbal stod a je to prerobene na nejaky hotel alebo co a a strelnicu ...chystam sa tam ist pozriet ..ako sa ti dari mozme dat kafe niekedy mojich dysinakov som nikde nenasiel akurat na fb jedneho vlastnika ale asi mu jebe neopatoval priatelstvo ved sa ozvi drz sa stara vojno:)
 
Re: Re: Re: Re: ustředna
Tibor Holicky | email | 29.9.2018 09:57 | id 132040 | nahlásit
Ahoj Musko, myslel som, ze si neodpisal. Nahodou sme so synom pozerali stare foto z Bratislavy a dosli sme az do Stodu 😁. Napis nejaky kontakt na tholicky@gmail.com. Budem rad, ak si dohodneme stretko. Maj sa!
 
Re: Re: ustředna
Roman Přibyl | email | 13.2.2018 21:44 | id 126335 | nahlásit
Ahoj
Já sloužil pod Matulou celé dva roky 1985-4/1987 na Dýšíně P-37 Krůtí hora jako dálkař. Ale tebe si nepamatuju. Jestli chceš a můžeš, pošli nějaký kontakt a fotku. Možná se známe. přikládám jednu. ještě se můžeš podívat na www.salakuska.estran… kde jsou další lidé z tohoto období 1985-1987
 
Re: ustředna
Jirka Svoboda | email | 31.8.2016 10:28 | id 107962 | nahlásit
Gubric allias Papula...na toho se nedá zapomenout :-D
 
Re: ustředna
Karel Zbončák | email | 30.4.2022 22:40 | id 164024 | nahlásit
Ahoj já sloužil na rotě B
Ale většinou jsem byl Tatrou na cestách vzpomínky jsou pěkné ale kontakt na kluky zatím žádné
Zhůří 70-71
Miroslav Mikolášek | email | 11.2.2015 12:56 | id 86067 | nahlásit
Já sloužil na Zhůří 70-71. Přišel jsem po PŠ v Popradu v dubnu 70, sněhu bylo po první patro. Dnes tam jsou již jen domky důstojníků. Velitel kpt. P. Bán, zvp Holub, zdravotník Kratochvíl, písařům velel nrtm Himmel, autopark měl rtn Čech, náčelník spojení npor Gába, Zezula a Vondra byli na radarech. U spojařů si pamatuji Milan Ingeli, Jožo Jánošík, Jirka Kapoun a vzpoměl bych si na další.
Vojna STOD1990/91
Vladan Zikmund | email | 27.1.2015 02:42 | id 84777 | nahlásit
Byl jsem písař na obyčejné spisovně ve Stodu pod vedením majora Šenka, velitel roty byl kpt. Gubric, kpt Nosek velitel operačního střediska...S přeteli z vojny, spojaři jsme kasárna navštívili před 3 lety, byla tam nějaká firma, nechali nás to tam projít. Byl jsem tam s Kramosilem, Fuksem, Křenkem a Morkusem...ozvěte se další když tak...
1991 1992
roman tvardik | email | 4.12.2014 19:39 | id 81906 | nahlásit
prihlaste se prosim kdo se mnou slouzil na rote B . mel jsem na starost bar a vystrojni sklad. nevite kde skoncila rotmistryne Kasikova?pracovala v tajne spisovne
 
Re: 1991 1992
Martin Káňa | email | 23.7.2016 21:28 | id 106900 | nahlásit
Ahoj,
Romana z armády odešla a je šťastně vdaná a má tuším dvě děti. Bydlí tady na Moravě někde, ale kontakt jsem ztratil :-(
O VÚ 8060 vyšla kniha Volací znak Salakuška, viz eshop.librix.eu/prod…
 
Re: 1991 1992
Mrva Bohumil | email | 4.4.2018 20:27 | id 127982 | nahlásit
Čau čau. VU8060 rota B potom dyšina ,pak kurz Elektrocentrála Zvolen a splátky Stod Dýšina.
 
Re: 1991 1992
Mrva Bohumil | email | 4.4.2018 20:49 | id 127986 | nahlásit
Čau čau. VU8060 rota B potom dyšina ,pak kurz Elektrocentrála Zvolen a splátky Stod Dýšina.
 
Re: 1991 1992
Radim Harman | email | 27.8.2018 23:05 | id 131407 | nahlásit
ahoj Romane. strávil jsem ve Stodě celý rok 91. jezdil jsem bufetkárou(V3S) a byl jsem taky na Béčku. i když spoustu jmen jsem za ta léta zapoměl,něco v hlavě snad zůstalo. A na"Kokiho"a spoustu dalších,včetně Kašíkové,taky vzpomínám..... jsem rád,že jsem na tyhle stránky narazil. rád zavzpomínám. :-)
rdm
Ludva Latal | email | 7.7.2014 13:45 | id 76781 | nahlásit
Sloužil jsem na rdm vedle tlf. ústředny v letech 77-78. Na ústředně sloužil Pavel Ulip.Velitelem roty byl kpt.Kopecký.Velitelem družstva byl prap.Himl v te době se nazýval (náčelník spojeni) i když tato funkce v te době neexistovala.na další jména si snad ještě vzpomenu ale chtělo by to nápovědu.Zatím zdar.
91-93
kopecky robert | email | 29.1.2014 23:01 | id 70058 | nahlásit
slouzil jsem ve stodu vel.roty byl major gaba
 
93-94
Pavel M | 14.3.2014 13:09 | id 72095 | nahlásit
taky jsem sloužil ve Stodu nastoupil jsem na 2 roky pak mě to zkrátily na 1 rok v 93-94 .Majora Gabu taky znám ,nakonec jsem skončil na Křížovým Vrchu to byl vedet jenom jsme to hlídaly. Byly jsme tam dva na navzájem jsme si dělaly alibi a na sobotu a neděli jsme jezdily domů. Vždycky jsme se vystřídaly. Major Gaba sloužil na rotě S. Já začínal jako straší spojovatel na telefonní ústředně. Email most.pavel@seznam.cz
 
Re: 93-94
Vaclav Skalnik | email | 2.11.2016 23:47 | id 109834 | nahlásit
Rukoval jsem v dubnu 93 do chomace a pak do stodu ,následně kříženec ,civil 94
 
Re: Re: 93-94
Milan | email | 22.4.2017 17:01 | id 116467 | nahlásit
Nedelal jsi tam VD mladym
kniha
NZ PHM | email | 31.12.2013 00:04 | id 68615 | nahlásit
Nová ves/Přimda 1966-1967
Pamětník | email | 15.7.2013 11:04 | id 62718 | nahlásit
Náhodou jsem zabloudil na tento zajímavý web a proto se snažil najít něco z doby mého vojančení. Zatím jsem ale nenarazil na nic souvisejícího s RL hláskou v Nové vsi, tehdy označované jako Přimda, pod VÚ8060, z tak dávné doby. Také na případné spolubojovníky z TÚ Liptovský Mikuláš, konkrétně ŠDZ na Mokradi v letech 1965/1966.
 
Re: Nová ves/Přimda 1966-1967
autař | 30.1.2015 21:06 | id 85000 | nahlásit
Pamětníku,za vaší éry měla 308.RTH N.Ves vyhořet.V 1968 zde již byl jenom KKŘ a spoj.středisko s hláskou
bez RL techniky.Velel tam kpt.Fridrýn,technik František Pešek(ještě žije) a politruk,jméno nepamatuji.
Doubrava 73 - 75
Stanislav Horák | email | 12.7.2013 16:30 | id 62627 | nahlásit
Kdo sloužil v létech 1973 až 1975 na Doubravě (Poleň)
ozvěte se.
Standa
 
Re: Doubrava 73 - 75
hlousek | email | 16.12.2014 19:17 | id 82426 | nahlásit
Dobrý den tatka sloužil 74-76 na tote polen jmenuje se Ladislav Hloušek pokud vám to jméno něco říká ozvěte se děkuji popřípadě pokud jste v kontaktu z někým z roty v těchto ročnících tak budeme rádi za pripadné kontakty
služba
Metoděj Pacák | email | 9.6.2013 15:44 | id 61617 | nahlásit
Sloužil jsem u VU 8060 Dobřany v letech 1968-1970 Velitel roty mjr. Kalaš. Byl jsem zařazen jako automechanik v PAD 2, kde byl náčelníkem PAD 2 nprap. Větrovec.
 
Re: služba
J. Zítek | email | 28.8.2013 14:14 | id 63930 | nahlásit
Ahoj. Já sloužil v té době ve vedlejší budově v KRASu u Edy Kremličky
 
Re: Re: služba
Gerhard Bittner | email | 23.10.2013 23:25 | id 65711 | nahlásit
Zdar mládenci.
byl jsem 1970-1972 v klášteře v Chotěšově.Jinak Na 2BU UAV ve Stodu jako operátor.Vele tehdykpt. Muk a po něm nadp.Zezula.
Zdar
 
Re: Re: Re: služba
mira petera | email | 21.10.2016 22:41 | id 109543 | nahlásit
byly jste poslední ročník co jste byli v Chotěšově, v roce 1974 jsem byl ve Stodu technik 2Bu. můj kamarád Tonda Kolář sloužil ještě v Chotěšově
 
Re: Re: Re: služba Chotešov_Stod
Ján Kollár | email | 30.1.2017 08:02 | id 113041 | nahlásit
Ahoj bol som tam v 1971_1972.V Chotešove mi bol veliteľ mjr. Čáp a v Stode kpt. Muk.Slúžil so ako operáto "Hrašovika". Radiolokátor "15-ka" .Môžem pohľadať aj nejaké fotky...
 
Re: Re: Re: služba
František Volejník | email | 7.2.2020 02:12 | id 144341 | nahlásit
Ahoj Geri,když jsem narazil na Tvoje jméno,tak se mi něco vybavilo."Zpupnej mladej" pořvával mechanik F.Keclík.Já tam byl
70-71 jako špagát za technika 2BU s Mirkem Mašátem a na 11D
Sláva Fremer,na kaskádu Pepíček Karlovec.Z furťáků jestli jsi zažil Konvalinku(ten byl převelenej),Procházka,Cigánik,Chmelíř,
Švík.Ty byli vcelku férový.Ferda Muk dával zahulit asi všem když stíhal,Ožana jako ZVP se moc neprojevoval.Jmen už si moc nepamatuju mechaniky Pavla Königa,Drozda a Skuhrovce,agregátníka Šestáka a z operátorů akorát ty nejlepší,kromě Tebe ještě Zdenka Šustila.Jo a pak ještě spolužá-
ka z průmky Jardu Kokrdu a nevím proč Mirek Hrůza.Dostala se mi do ruky ta Káňova kronika PVOS,byl to nějakej inkoust z RV,ale
dal si s tím dost práce a klobouk dolů.A dostavila se nostalgie a
narazil jsem na Tvůj mail.Doufám,že jsem Tě moc neotrávil teď ani před těma 50 lety.Měj se a ahoj F.
 
Re: služba
autař | 30.1.2015 21:11 | id 85001 | nahlásit
Pamatuji si na Tebe,byl jsi dobrý mechanik i kluk i Bob Koláček z Merklína? a výborný autoklempíř od
Olomouce,jehož jméno si nepamatuji.Pamatuješ
červenou Aerovku ?
Dotaz na jméno
PePa6x | 6.4.2013 13:19 | id 59386 | nahlásit
Zdravím všechny bývalé sloužící. Já osobně jsem sloužil na Zhůří 1966-68 na radaru, kde jedním z techniků byl i Viktor Korecký. Snad později možná přešel do Stodu, Dobřan či Chotěšova, tak prosím, kdo by náhodou někdo o něm něco věděl, zdali by sem mohl na můj příspěvek napsat svůj. Předem děkuji.
 
Re: Dotaz na jméno
mira petera | email | 21.10.2016 22:43 | id 109544 | nahlásit
Korecký přešel do Stodu
ja tam byl
kopecky robert | email | 13.12.2012 20:47 | id 53448 | nahlásit
cau ja jsem taky slouzil ve stodu 91-93 velitel roty byl major gaba
 
Re: ja tam byl
Honza | 13.12.2012 21:44 | id 53449 | nahlásit
A já sloužil na 3 divizi PVOS v Žatci a každé ráno jste mi volali 80-82 hlášení :))
 
Re: ja tam byl
ivan | email | 6.8.2013 17:02 | id 63288 | nahlásit
taky jsem sloužil 91-93 ve stodě a na velitele gábu si vzpomínám..to už je let.
 
93-94
Pavel M | 14.3.2014 13:12 | id 72096 | nahlásit
taky jsem sloužil ve Stodu nastoupil jsem na 2 roky pak mě to zkrátily na 1 rok v 93-94 .Majora Gabu taky znám ,nakonec jsem skončil na Křížovým Vrchu to byl vedet jenom jsme to hlídaly. Byly jsme tam dva na navzájem jsme si dělaly alibi a na sobotu a neděli jsme jezdily domů. Vždycky jsme se vystřídaly. Major Gaba sloužil na rotě S. Já začínal jako straší spojovatel na telefonní ústředně. Email most.pavel@seznam.cz
 
Re: 93-94
Marcel dvořák | email | 14.9.2023 22:23 | id 174362 | nahlásit
tak to asi těžko vy jste to už měli na rok já nastoupil 92 a mi už jsme to měli na 18metru a nám to zkracovali na 16metru
 
Re: Re: ja tam byl
metjus | 13.2.2017 12:04 | id 113527 | nahlásit
TAKÉ JSEM BYL JAKO KOPÁLISTA
 
Re: ja tam byl
Jiří Běloch | email | 28.12.2019 20:07 | id 143165 | nahlásit
Ahoj,
to jsme asi sloužili spolu. Jakou si tam měl přezdívku?
STOD 83-84
Jindřich Sedláček | 9.11.2012 20:55 | id 51940 | nahlásit
sloužil jsem na rotě B u kapitana Šenka v autoparku na KTS, kdo si vzpomíná, ozvěte se
 
Re: STOD 83-84
Standa Horák | email | 31.12.2012 20:23 | id 54343 | nahlásit
Ty vole,sedlo,já byl mladej.Nemáš kontakt na Martina Chabra?
 
Re: STOD 83-84
Peter Majernik | email | 6.9.2013 09:22 | id 64170 | nahlásit
nazdar sedlo pametam na kap.maj.SENKA Mas kontakt na sedousa.
 
Re: STOD 83-84
Franta | email | 7.12.2016 10:21 | id 110923 | nahlásit
Ja jsem mel rad Ondrejku a Gubrice.....Byla to fajn vojna...Byl jsem starsi kuchar
 
Re: STOD 83-84
Míchal Sedláček | email | 14.3.2021 01:49 | id 154772 | nahlásit
Sloužil jsem taky na rotě B rok 84-86
sedlo
Majernik Peter | email | 6.10.2012 21:59 | id 50764 | nahlásit
Nazdar sedlo napis kontakt.Dufam ze si ma pametas.Padka a nadpraporcik Sulc ako p***l stale.
sluzil som v Stode 8060
Peter Majernik | email | 5.10.2012 19:46 | id 50717 | nahlásit
Ahoj sedlo meziplyn to som ja peter ze slovenska.Ako sa mas .Pametas na sulca kaderabka senka a tak dal.Pozdravujem ta a vsetkych stodakov.
Kasárne stod
Šipka | email | 21.8.2012 13:40 | id 49054 | nahlásit
chlapci najdite si v google - paitball stod. Asi tretia položka je video- ubytovanie. Izby sú prerobené,zábradlie to isté na schodoch a pár pohľadov na kuchyňu a buzerák. Super ako pred 37 rokmi.
roky 1975-77
milan obyvatel | email | 24.7.2012 09:41 | id 48092 | nahlásit
pane bože kedy sa tam dostanem,kdo vie či tam na vysielacom ešte stojí ten dom,sme si tam na zimu skladali uhlie,pílili drevo,p esáci tam mali bunku a či stojí ten stožiar čo boli na ňom antény?nikto sa z toho ročníku neozve.zimi kruté ale krásne.
 
Re: roky 1975-77
jan kukura | email | 21.12.2017 21:44 | id 124210 | nahlásit
sluzil som 1975 77 ako kuchar pod velitelom utvaru skalu
kasarna-stod
račický jarda | 13.5.2012 19:11 | id 45772 | nahlásit
byl jsem na rote B v letech 88-90 -delal jsem PHmaka
 
Re: kasarna-stod
Karel Zbončák | email | 30.4.2022 22:50 | id 164025 | nahlásit
Čau Jardo pamatuju si na tebe
fotbalisti
Petr Mareš | email | 15.4.2012 11:27 | id 44908 | nahlásit
Ahoj,já jsem sloužil ve Stodu jako fotbalista,vedl nás major Čáp a kapitán Šenk,v roce 81-83,říkali mě Markus,ozvěte se kluci.Do basy jsme jezdili do Holýšova:-))
pozdola ze stoda
pítrs | 27.3.2012 20:40 | id 44117 | nahlásit
...za Janečka to boli časy... Dušan Matula sa má ako? A Pišta Eloga?... A h***líček sa ešte neupil k smrti... Bejvávalo, keď sme to ťahali na pleci na ubytovňu......72-74
 
Re: pozdola ze stoda
NZ PHM | email | 18.5.2015 18:59 | id 90333 | nahlásit
Dušan Matula sa rozviedol a teraz žije v KT, často som chodil k nemu na kopec ešte za bedu. Najdi si 52. rtpr. asi je tam aj fotka
 
Re: pozdola ze stoda
slovan | 18.9.2016 09:57 | id 108460 | nahlásit
Hanzlicek se doopravdy k smrti upil, skoncil jako bezdomac....
STOD 74-76
Rabas Vaclav | email | 19.2.2012 18:34 | id 42573 | nahlásit
Řidiči z roty MRU OZVĚTESE nebot mám pocit že jsem tam v roce 74-76 sloužil sám čau.
 
Re: STOD 74-76
Ivan Šipka | email | 6.3.2012 09:03 | id 43317 | nahlásit
Naslúžil si tam sám ale je tiež som len z dlhej chvíle
chvíle natukal na googe 8060 a vyskočil tam tento portál.Podla mna sem musíme dať čo najviec mien,ved pred rokom si tam bol sám a pomaly sa prihlasovali další. takže mená čo si ja pamätám.
Operačný dôstojníci- Kohout,Holeček,Kotora,Tureček,Škopko,Makrlík,Petrá šek,Jaššo.
Modráci-Kopecký...
Dôstojníci MRU-Zezula VR,Suk,Kozel,Hanzlíček-VR,janča-UHU,Kainer,Absolv. Tuma,Simon,Filip.
štáb - skála VU,Hrabal - politruk, MUK - náčelník štábu. Navrátil-lapiduch,Baffi arpád-chemik.
šoféri.agreg.-Sekanina,Liška,Vystavil,Vylíčil,Vyroubal,Šourek - T111,Hampl,Žiak .....?
Operátori RL - Malý,Deák- veľký PRV 11,Deák malý,
Bielik,Krkoška,Buroň .......?-
Značkári - Hrabovský,trnovec,Pačes,Mlynarčík,Pribilík,Hrnčirí k,Výboštok,benda,Kelbl,Behunčík,Prekop,hájek,Malík ,Málek,Zvara,Pálfy,Dlouhý,Šefrana.Šipka,Miškovič,Venc,Čapek,Verner,Majerský,Krajíček ,Kvetoslav Škreček,Venc,Kajma,Mesík,Rončák...
Vozduch,Kaskad - Candra,Carda,Bureš,Trávniček,Pagáč,Nojman,Vondráče k,BUdík,Šebek,Hájek,Formánek,Ptáček.
Kobylky- Belička-blesk,....?
Iní - Vondra,Strouhal,Plavec,Cimra - na 1 dovolenke nu vlah odrezal nohu.
To som mal jedno obdobie zlý spánok tak som rozmýšlal. Možno že toto zaberie. Skús aj ty nejaké mená a spýtam sa aj chlapov s ktorými som v kontakte. Skúsim založiť skupinu na facebook
VU8060. Ahojte ,šetci čo to budete čítať.
 
Re: Re: STOD 74-76
Jan Candra | 26.3.2012 14:39 | id 44066 | nahlásit
Zkusím některá jména doplnit, na sále Miloš Volešák,Leoš Cankl,Halama,Jindra Demovič,Jirka Pelc,Honza Hájek,Franta česák,Bureš,Dvořák,
Z důstojníků nezapomenutelný mjr.Kohout,Kotora,Holeček,Tureček,Zneler, Fiala.
Na rotě Petrásek,Tošovský.
Je to hrozně dávno, ale moc rád na ta léta vzpomínám a je jenom škoda, že jsme se nikdy nesešli.
 
Re: Re: Re: STOD 74-76
Pítrs | 28.4.2012 03:09 | id 45334 | nahlásit
..a ešte Dušan Matula, Eloga, Jalč, Schenk...
 
Re: Re: Re: Re: STOD 74-76
Honza | email | 28.4.2012 12:34 | id 45338 | nahlásit
.Byl jsem v roce 80-82 na vojně v Žatci, u 3 divize PVOS, a se Stodem jme si co chvíli volali, když jsem tam byl ve službě
 
Re: Re: Re: Re: Re: STOD 74-76
Josef Brázda | email | 24.12.2012 00:06 | id 53938 | nahlásit
Dobrý den,
ve Větrušicích na VS si pamatujete Josefa Brázdu? Na Pis směrový důstojník.
Hezké svátky Josef Brázda
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: STOD 74-76
Jan Candra | 3.5.2012 16:04 | id 45480 | nahlásit
Kdo jsi starý bojovníku, že tě neznám...
 
Re: Re: Re: STOD 74-76
Karel Suda | email | 27.9.2017 11:54 | id 121141 | nahlásit
Ob rok se v klášteře v Chotěšově scházíme. Spolek Chotěšovského kláštera svolává setkání. Příští setkání bude pravděpodobně v červenci 2019. Pokud budeš mít zájem, můžu Tvoji adresu přeposlat organizátorce této akce. Manipulační poplatek 250 Kč. Pravidelně z důstojníků se účastní Cigánik a N.... šéf naváděcího střediska
 
Re: Re: Re: Re: STOD 74-76
Jan Peštál | email | 19.8.2018 20:12 | id 131179 | nahlásit
Ahoj Karle. Dnes jsem jel pres Chotesov a vecer nasel tento portal. Jsem v soku. Dej mi vedet,az bude pristi setkani. Moc zdravim Honza P.
 
Re: Re: Re: STOD 74-76
Trávníček Arnošt | email | 19.8.2018 14:51 | id 131162 | nahlásit
Ahoj Honzo byl jsem tvůj holub na sále. Na nikoho kontakt nemám, nemáš kontakt na Jana Hájka, jednou se za námi dokonce přijel podívat, slíbili jsme si že se tam jednou sejdeme. Jednu chvíli jsem byl v kontaktu s Džovínkem (přezdívka) byl to tvůj půlročák, odešel předčasně do civilu podepsal to na uran do Stráže pod Ralskem. No a já bydlím 15 km od Stráže v Hrádku nad Nisou. Zkoušel jsem hledat na lidi z mého ročníku na facebooku ale nic jsem
nenašel. Zatím ahoj Arnošt. p.s. vařil jsem pro vás tu vránu
 
Re: Re: Re: STOD 74-76
Trávníček Arnošt | email | 19.8.2018 15:43 | id 131166 | nahlásit
Honzo pro jistotu přikládám E-mail : trav.ar@seznan.cz
 
Re: Re: Re: STOD 74-76
Miloš Volešák | 23.4.2021 12:41 | id 156109 | nahlásit
73-75 jsem tam vojancil. Když jsem si přečetl tvůj článek tak na jména pamatuj. I lampasaku hlavně na F. Muka. Je škoda že jsme se nesesli.
 
Re: Re: STOD 74-76
Arnold Medzihradsky | email | 17.2.2014 22:14 | id 71035 | nahlásit
Ahojte aj ste niekto slúžili v Dobranoch 8060,od 01.april/duben 1971 v prijimaci,KKR a na RTZ ozvite sa.Sluzil so mnou Miro Kupco,Bolcis,,velitelia Kalas,Kaderabek,nepamätáte sa ako sa volal ZVP aNS ?Chalani naši "mazaci" prihláste sa.Bol som sa pozrieť v Dbranoch a v Line,no smutne.Vsetko zničené ...čudná doba...
 
Re: Re: STOD 74-76
mira petera | email | 21.10.2016 22:55 | id 109545 | nahlásit
sloužil jsem na MRU 74=75 jako technik 2BU, velitel roty MUK, velitel objektu Kozel
 
Re: Re: STOD 74-76
Peprik Zoltan | email | 22.10.2016 19:55 | id 109563 | nahlásit
Ahoj IVAN.Spolu sme bojovali v STODE.Som tiez z BB kraja.Na vsetky mena sa pamatam.Bol som o pol iroka mladsi ako Ty.Kaskadnicky pokoj 66.Najstarsi na izbe V.Vacek,J.Foranek.J.Keclik.J.Nekolny.Mazaci J. Travnicek,J.Rosak.Tvoj Rocnik J.Stefek,Z.Solc.Moj rocnik L.Obsitnik,J.Bradac .Chocholous.J.Dubinak,P.Kordek,Fuksa,J.Dolezal.Vc.por.Kanok potom pprap.Kuba.Skoro som zabudol ze tam som bol aj ja Zoltan Peprik.Moj kamarat Arpi Baffi uz davno zomrel.Vsetkych Vas pozdravujem po tolkych rokov.Stod zlate krasne casi perfektna mazacka vojna.
 
Re: Re: Re: STOD 74-76
stejskal vaclav | email | 4.5.2017 22:56 | id 116872 | nahlásit
poslouchej "cobol" navic jmen si nevzpomenes ? ale jsi dobrej ze si vzpo menes alespon na nejaky narozdil od jinych. nahodou jsem se dostal na tuhle stranku azasnu kolik lidi vzpomina na casy davno minuli.s jirkou chocholousem jsem v kontaktu ted bydli v chabarovicich u usti n l. tak zase nekdy cau.
 
Re: Re: STOD 74-76
Peter Pálfy | email | 22.2.2018 20:57 | id 126635 | nahlásit
Ahoj,tiež som si z dlhej chvíle naťukal VU 8060 a veľmi som sa potešil,že ste dali dokopy zoznamy vojakov,ktorí slúžili so mnou v Stode. Mám 1 fotku z tabla,ale na niektorých mená si už neviem spomenúť.Ani Teba si neviem vybaviť. Mohol by som ju oscanovať a poslať Ti ju,aby si videl našu partiu zo salu.Pozdravujem všetkých spolubojovníkov.
 
Re: Re: Re: STOD 74-76
Trávníček Arnošt | email | 19.8.2018 15:05 | id 131163 | nahlásit
Ahoj Peter, sloužil jsem s tebou na sále. Když se tenkrát na můj popud vyrábělo tablo tak já jediný jsem nedodal foto (matka mi ho poslala pozdě). A proto bych ti byl neskonale vděčný kdyby jsi mi mohl oskenovanou kopii poslat E-mailem. Zkoušel jsem Tě hledat na facebooku
ale marně. Rád vzpomínám na ty časy.
 
Re: Re: Re: STOD 74-76
Trávníček Arnošt | email | 19.8.2018 15:42 | id 131165 | nahlásit
Peter pro jistotu přikládám E-mail : trav.ar@seznan.cz
 
Re: Re: Re: STOD 74-76
Štefan Szőcs | email | 21.11.2022 13:04 | id 168392 | nahlásit
Peter! Môžem sa Ťa opýtať odkiaľ si?
Zrejme si neslúžil na MRU, u majora MUKa........
 
Re: Re: STOD 74-76
Štefan Szőcs | email | 21.11.2022 12:59 | id 168391 | nahlásit
Meno Šipka mi nehovorí nič. Bohužiaľ za tie roky som veľa veci zabudol. Ved dlhé roky len sám som spominal na vojenské roky. Väčšinou to sú krásne spomienky.
Prečítal som aj komentáre a tam už sú známe mená.
Páni kto bol odvtedy v Stode ja sa chystám na druhý rok. Nepridá sa niekto?
 
Re: STOD 74-76
Štefan Szőcs | email | 21.11.2022 12:51 | id 168390 | nahlásit
Pamätám sa ŤA.
Boli sme jeden ročník!
Napíšem Tina mail adresu............
 
Re: STOD 74-76
Štefan Szőcs | email | 13.9.2023 11:46 | id 174342 | nahlásit
pred časom už som písal, že som slúžil v Stode. Na druhý rok sa tam chystám, veď 2.4. bude tomu 50 rokov, že som tam narukoval, vyfasoval veci a vrátil som sa do Zvolena na školu špecialistov PRV 11. Po návrate som slúžil jednu smenu a po cvičenie, kde sme spali na zemi, dostal som zápal spojiviek na oči. Bol som 33 dní v Plzni vo voj. nemocnica a po návrate som robil skladníka s Földesim....... Neskoršie sám!!!!! Pamätá sa niekto na mňa? Trošku som písal s Candrou ale teraz už neviem čo je sním? Budem rád, keď niekto sa ozve!!!
Candra janko
Ivan Šipka | email | 20.1.2012 12:15 | id 41039 | nahlásit
Po dlhom čase som prišiel na tento portál.teba si pamätám bol si tuším vozduchár. Pačes ivan bol mektal,hájek taký vysoký dispečer,potom išiel povel-hadač,kontrolný planšet -zvara,azimut dialka.možno si niekedy spomeniem,malovýška a hlásky.To boli moji mazáci V rohu bola akumulačka na ktorej sa báječne driemalo.Ja som bol z janom Miškovičom-špekom,vencom,majerským,vernerom,čapkom ,vondráčkom atd.nástup 10/77. Nezabudnuteľni operačný dôstojnící mj.Škopko/archie/kotora,tureček, Po vašom odchode som bol starší smeny,ináč som bol povelista.Aj rabasa si pamätám z Dobran,neviem či tam nebol aj ako inštruktor.
 
Ivan ŠIPKA
Rabas vaclav | email | 6.3.2012 18:08 | id 43330 | nahlásit
Tebe si podle jména nepamatuju ale v Dobřanech jsem byl jako instruktor v roce 75 na jaře i na podzim. jinak část instruktorů je na foto Dobřany 74-76. Hot sem náké foto pak se lepší spomíná. Jak si psal jména tak nekerá si pamatuju ale foto je lepší. tak se zatim měj
aspirant
aspirant | email | 9.1.2012 19:33 | id 40498 | nahlásit
Sloužil jsem jako aspirant v letech 81-82, bílé rukavičky, řádil prápora Janča (řečený "UHUP" - úplné h... u praporu), velitel vozu s lampasákama
 
Re: aspirant
Vašek | email | 15.4.2012 20:41 | id 44934 | nahlásit
Ahoj,také vzpomínám na prap.Janču(UHUP),byl náš velitel čety v r.1970-71 v Dobřanech VO8060,jezdil jsem sloužit na VS Stod jako radista a dozorčí pro spojení.Rád vzpomínám na tu dobu,bohužel je zde málo spolubojovníků s kterými bych zavzpomínal.
 
Re: Re: aspirant
Bittner | email | 14.2.2014 18:19 | id 70858 | nahlásit
Tak v 8060 jsem byl 1970-72 v klášteře na UAV, takže jsme se potkávaly na kopci ve Stodu na sále. Sedával jsem u výnosu pod modrákama, nebo venku v přívěsu 2BU.
Ahoj
vozduch
Karel Navrátil | email | 29.10.2011 10:23 | id 37464 | nahlásit
Sloužil jsem ve Stodě(Chotěšov)1968-1970jako starší mechanik na kaskádu
 
Re: vozduch
miro Tomášik | email | 15.11.2011 15:47 | id 37998 | nahlásit
Ahoj, slúžil so ako operátor výšky na Vozduchu 1967-1969 . Starší mechanik Kaskádu pred Tebou bol Jožko Juhás. Mám spoločnú foťku obsluhy vozduchu . Možno by sme sa spoznali.
 
Re: vozduch
Jiří Skála | email | 26.10.2013 08:42 | id 65763 | nahlásit
Zdravím Karle,
sloužil jsem na Vozduchu 1968-70 jako operátor planžetu (Božena), potom jako velitel družstva.
Na Kaskádu spolu s tebou např.Milan Šarvaic, Maňo, Karel Prokeš ...
Jednou za dva roky je v Chotěšovském klášteře setkání bývalých vojáků. https://picasaweb.google.com/klasterchotesov/2013SetkaniByvalychVojaku#
Jiří Skála
 
Re: Re: vozduch
mira petera | email | 21.10.2016 23:00 | id 109546 | nahlásit
sloužil jsem 74-75 jako technik Vozduchu, pošlete pozvání
 
Re: Re: vozduch
Jano | email | 6.3.2017 14:45 | id 114373 | nahlásit
Jirko, pozdravujem v Stode som bol od 04/74 do 09/75. Tak sme sa na "provozáku" zrejme stretali, boli ste dvaja mladí por. ty a Miro Hutta, ako politruk. okrem ratlíka, ktorý aj Vás naháňal k holičovi si spomáína na môjho vel. čaty rtn. Vician, na Hosnédla,Ing, Laššo.... bolo to dávno a bol som mladý SZM-ák.
 
Re:Chotešov u Stodu 1968-70
Nagy František | email | 4.4.2017 06:46 | id 115562 | nahlásit
Jirko pamätám si na teba veľmi dobre,bol si dobrý kamarát.Služil som na kaskáde u kpt.Chmelára spolu s Karolom Navrátilom,Milanom Šarvaicom,Honzom Peštálom.Viem,že si plzenák,rád by som sa zučastnil stretnuta v Chotešove,bol som tam vroku 2014.Pozdravujem Ťa a všetkých Chot. vojakov Fero Nagy Šurany
 
Re: Re:Chotešov u Stodu 1968-70
Karel Suda | email | 27.9.2017 12:15 | id 121143 | nahlásit
Zdravím Fero Nagyho. Slovák mezi Maďary. Oj Šúrany. Kousek od Nitry. Oslovil jsem po letech Dušana Crmana, kterýho jsem měl velmi rád(byl na 2B na šukadle-výškoměr).Ozvi se na Email. Díky a zdravím. možná ty úžasný slováky rozjedem více.
 
Re: Re: Re:Chotešov u Stodu 1968-70
Fero Nagy | email | 6.12.2017 07:31 | id 123549 | nahlásit
Karel pozdravujem Ťa a som rada,že si reagoval na moj komentár. Jirka Skála a Karol Navrátil sa neozvali.Spomínaš si na Mariana Drličku ako sme riešili Česko-Slovenské vzťahy. Bol som vChotešove pre 5 rokmi,ak bude stretnutie zúčastním sa.Ozvi sa,želám Ti príjemné prežitie Vianočných sviatkov a všetko dobré v roku 2018.Fero
 
Re: Re: Re:Chotešov u Stodu 1968-70
František Nagy | email | 24.12.2017 09:52 | id 124393 | nahlásit
Karel pozdravujem Ťa,nereagoval si na môj komentár,bol by som rada aby odpovedal si.Želám Ti šťastné a veselé vianoce.Fero Nagy,Šurany.
Ps. Jirko Skála,Honzo Došlý,Honzo Peštál,Pepa Vlček,Milan Vilam,Miro Preček,Jirko Nemec,ozvi te sa vozduchári.
 
Re: Re:Chotešov u Stodu 1968-70
Jiří Skála | email | 17.2.2018 09:35 | id 126442 | nahlásit
Ahoj Fero,
Díky za reakci
píšu ti na mejla.
Jirka
 
Re: Re:Chotešov u Stodu 1968-70
Jan Peštál | email | 19.8.2018 20:06 | id 131178 | nahlásit
Fero,jsem rad,ze jsi na me nezapomel. Stalo to tam za prd,ale par dobrych lidi jsem tam poznal. Ale nesmeli po me hazet zaverem samopalu. :-) Moc zdravim Honza Jo a posli telefon. Zavolam. H.
 
Re:Chotešov u Stodu 1968-70
Nagy František | email | 4.4.2017 06:48 | id 115563 | nahlásit
Jirko pamätám si na teba veľmi dobre,bol si dobrý kamarát.Služil som na kaskáde u kpt.Chmelára spolu s Karolom Navrátilom,Milanom Šarvaicom,Honzom Peštálom.Viem,že si plzenák,rád by som sa zučastnil stretnuta v Chotešove,bol som tam vroku 2014.Pozdravujem Ťa a všetkých Chot. vojakov Fero Nagy Šurany
 
Re: vozduch
Nagy František | email | 27.3.2015 14:27 | id 88206 | nahlásit
Karol zdravím Ťa,prežili sme spolu skoro 2 roky.Velmi dobre si na Teba spomínam.Menší,čierny,zavalitý z Olomouca tak ako Jirko Nemec. Bol si najlepší mechanik.Stretol som sa z Juhászom,bol v Šuranoch z rokovov kapelou,robil im zvukára.Veľa zdravia Ti želám,Fero Nagy Šurany
 
Re: Re: vozduch
Karel Navrátil | email | 25.9.2018 16:28 | id 131981 | nahlásit
Ahoj Fero.
Dnes jsem asi hodinu telefonoval s Honzou Peštálem proto že jsem mu poslal moje telefonní číslo (6027155225).
Tak bych byl rád kdybych si s tebou mohl popovídat,pošli mi tel. číslo nebo nik na skype moje je karelkutil.
Těším se na odpovědˇ Karel Navrátil.
 
Re: vozduch
Karel Suda | email | 27.9.2017 12:05 | id 121142 | nahlásit
Kájo pamatuju tě, byl jsi z Olomouce a nebo z okolí. V Lažanech jsme spolu získali 1. třídu a Muk z toho byl v šoku a povýšili ho. Pamatuješ. V červenci 2019 bude určitě setkání v klášteře Chotěšov. Pokud budeš mít zájem, ozvi se. Pošlu Ti registrační adresu.
 
Re: vozduch
Karel Suda | email | 18.2.2018 15:35 | id 126490 | nahlásit
Kájo pamatuji si Tě. Byl jsi můj učitel elektroniky. Oni Tě neměli rádi, ale já a Dušan jo. Jinak Chmelíř a Cigánik se pravidelně zúčastňují setkání vojáků v Chotěšově. V Chotěšově každý druhý rok. Budeš-li mít zájem pošli adresu do Chotěšova. Suda
 
Re: Re: vozduch
Karel Navrátil | email | 25.9.2018 16:30 | id 131982 | nahlásit
Mám zájem o setkání i osoní popovídaní 602715225
 
Re: vozduch
Jan Peštál | email | 19.8.2018 20:01 | id 131177 | nahlásit
Karliku,jestlipak jsou ve vezi na tramu jeste nase jmena? Dnes jsem jel kolem. Zavolej 602 28 29 64 zdravim Honza
T35,T37
Vrabec Pavol | email | 26.10.2011 13:23 | id 37371 | nahlásit
Slúžil som v Stode 77-79
 
Re: T35,T37
dese | 28.10.2011 18:58 | id 37443 | nahlásit
Ahoj Pali poznám Ťa...
 
Re: Re: T35,T37
Pavol Vrabec | 18.11.2011 17:41 | id 38106 | nahlásit
dese: kto si ty?
 
Re: Re: T35,T37
maxim | 8.3.2017 14:40 | id 114441 | nahlásit
dobro došli
 
uctovatel
Attila Bozo | email | 1.7.2016 11:17 | id 106231 | nahlásit
tak sme sa mohli poznat,bl som proviantak na kuchyni s Morom
Kto slúžil na Poleni?
Pítrs | 1.8.2011 21:31 | id 34458 | nahlásit
1972 -78 som slúžil na Poleni na šukadle. Má niekto prehľad o spolubojovníkoch? Šusťáček, Švajda, Kožíšek, proste o všetkých ktorí boli v tej dobe na Poleni.... Vtedy krušné roky, teraz krásne spomienky...
 
Re: Kto slúžil na Poleni?
Luboš Poustka | 2.8.2011 16:32 | id 34495 | nahlásit
Ahoj,Švajda byl letos v dubnu na srazu bývalých hláskařů.Je zachycen i na fotkách ze srazu:www.vojensko.cz/1-sr…
 
Re: Kto slúžil na Poleni?
Jaroslav Hanzal | email | 30.12.2011 18:30 | id 39950 | nahlásit
Ahoj Pítrs
sloužil jsem na Poleni r 75/77 jako operátor samechova a na sále. Jména všech lovím tady ale jen těško bych je poznal. Posílal jsem fotku ale ještě jí sem nedali asi po svátcích, je nás tam sdm třeba někoho poznáš. Nevíš náhodou co je s npor. Půčikem (tenkrát)?
Přeju vše nej, nej v roce 2012.
Jarda
 
Re: Re: Kto slúžil na Poleni?
Pítrs | 31.12.2011 17:53 | id 40020 | nahlásit
S Púčikom som sa parkrát stretol, býva vo Zvolene, skončil ako generál, pridelenec NATO v Bruseli... Už je v penzii.
 
Re: Kto slúžil na Poleni?
KAROL CAGAN | 3.3.2012 16:27 | id 43133 | nahlásit
PAN PITRS SLUZIL SOM U VAS VPOLENI V1977BOL STE SUPER CHLAP A SEF
 
Re: Re: Kto slúžil na Poleni?
milan Fridrich | email | 9.8.2012 12:59 | id 48690 | nahlásit
Ahoj Karo,čtu o Poleni sloužil jsem tam 77 -79 jako řidič, jsem v kontaktu s kuchařem Kosinem a ještě s pár klukamal
 
Re: Re: Re: Kto slúžil na Poleni?
Janeček Karel - PHM | email | 29.1.2015 21:45 | id 84945 | nahlásit
Fridrich si pamatuji a Kosina ještě víc. Kosina byl dobrý kluk apůjčoval mi klkulačku na výpočet uzávěrky PHM. to byla psina. Docela bych chtěl na kosinu kontakt.
 
Re: Re: Re: Re: Kto slúžil na Poleni?
NZ PHM | email | 18.5.2015 19:08 | id 90335 | nahlásit
Janeček si to ty, můj správca skladu PHM ??? Ked ste si s NM-30 prikurovali v tej polystyrenovej jedálni, kde bola stále zima ????? Moje foto je na stránke www.vu8060.estranky.sk . Je tam volno pre nové fotky. Ahojte !!!
 
Re: Re: Re: Kto slúžil na Poleni?
Jozef Levčík | email | 27.3.2023 11:32 | id 171638 | nahlásit
Ja som slúžil na ústredne.
 
Re: Kto slúžil na Poleni?
Šebesta josef | email | 26.6.2012 20:25 | id 47134 | nahlásit
ahoj,sloužil jsem na Poleni os11-84do 9-85.přesto jsem se tam s některý jmény jmény setkal prap.Švejda -lapiduch,nprap Šusťáček,který to svým nezájmem o techniku dotáhl až na ZVT roty.por. Švík ,nprap Ondřejkapotom tam ale byli samí mladí por,které nemůžete pamatovat.Jinak tam bylo ale fajn,a nikdy už jsem takový bezstarostný život neměl Pepa
 
Re: Re: Kto slúžil na Poleni?
Jessy | email | 12.10.2013 21:30 | id 65296 | nahlásit
Nazdar Josef.....no to se picnu......nezapomenu na tu Tvoji houbovou polívku a na to jak jsi měl na Majáku pěknej bordel :-) Kristě, Kristě :-). Jak se máš ????
1970-71
Václav MASTNÝ | email | 24.6.2011 08:52 | id 32814 | nahlásit
Sloužil jsem u VU8060Dobřany,jezdili jsme sloužit na VS Stod,kde jsem byl jako radista a dozorčí pro spojení.Vzpomene si někdo na tuto dobu služby?Uvítám jakékoliv informace. ok1ibl@seznam.cz
stod 74-76
Rabas Václav | email | 9.6.2011 20:52 | id 32322 | nahlásit
je znám osud maj. muka? nikde jsem se o něm nedočet. a co vojáci z let 74-76 ozvětese at zavspomínáme. čau
 
Re: stod 74-76
Jan Candra | email | 20.7.2011 17:21 | id 33984 | nahlásit
Tak co se stalo s naším Ferdou tak to opravdu nevím, byl můj velitel roty, já jsem sloužil na sále s Honzou Hájkem, Frantou Česákem a dalšími, ale bohužel od vojny jsem je neviděl.
Tvoje jméno mi něco říká,ale nedovedu si tě vybavit tak se připomeň budu jenom rád.Čau
 
Re: Re: stod 74-76
Rabas Václav | email | 20.7.2011 21:36 | id 33996 | nahlásit
Podle ročníku jsme sloužily na stejné rotě já v hospodářském družstvu na MRŮČKU. Jezdil jsem s TATROU 111 a když se na této stránce podíváš na foto DOBŘANY 74-76 takjsem tam na všech fotkách. Jinak já si tě také už neumim vybavyt v paměti ale to jméno si pamatuji. Jestly máš náké foto tak je dej na stránku at zaspomínáme zatim cau.
 
Re: Re: Re: stod 74-76
Jan Candra | email | 16.8.2011 17:04 | id 35046 | nahlásit
Podle fotky Tě poznávám, ale je to dlouhá doba, na rotě jsme se určitě potkávali ale do služby s náma chodil Taras nebo Trávník snad ti ta jména něco řeknou. Ahoj
 
Re: Re: stod 74-76
Ivan Šipka | email | 20.1.2012 14:08 | id 41043 | nahlásit
Kolega bol na manévroch v brezne a vravel mi že ich tam sikanoval nejaky major muk.Podla popisu-tmavý,zavalitý s silným hlasom by to mohol byť on.ale ako sa tam dostal? napísal som novy prispevok mal by byt hore. ešte si spominam na nejaké mená znackari-Chachar Behunčík,Kelbl-povelista,Trnovec,Hrabovský,Výbošto k,Mlynarčík,Kuruc.Vozduch-ptácek,bureš,Bol tam aj nejaký Carda,tuším taký silnejší.Vás dvoch som si plietol.Mam vela foto ale žial ten Váš ročník už nie. Len od 10/75 do 10/77.Hájek mohol byt aj další vozduchár nie ten dispečer. Pagáč,trávnik alebo trávniček to boli vozduchári ako ty. v stode by mal byt aj nejaký klub dôstojníkov v zálohe.Skusme sa nakontaktovať. Podla stodskych listov su už kasárne v poriadku,mal to kupiot nejaký sukromnik,ale vyzeralo to tam otrasne. Na zhurí alebo poleni sa prepadla strecha na jedálni.Velitelom roty bol zezula/dutinka/.bol tam aj Suk a taký malý práporčík volali sme ho ratlík. Je to už35 rokov a tak vela som pozabudal.
 
Re: Re: Re: stod 74-76
Černý Antonín | email | 5.5.2012 22:26 | id 45541 | nahlásit
Zdravím. Ratlík byl v 72-74 ve Stodě na PRSU prap. Karel Himmel.
 
Re: Re: Re: Re: stod 74-76
rosta neuzil ostrava | 9.1.2017 12:46 | id 112352 | nahlásit
ahoj tondo, byl jsem mechanik dalnop.a tel.ustr. a himel byl nrtm. vyk.prap. u spoj. roty jako my.nas v.r byl kpt. kralik, v.u.pplk.sano schmid a pak.mjr.janecek.. cau.
 
Re: Re: Re: Re: Re: stod 74-76
kružik ladislav | email | 9.1.2017 19:34 | id 112370 | nahlásit
ahoj Rosto,zajímal by mě osud kpt Králíka, nevíš o něm něco.Já jsem sloužil v létech 1962-63 v Liticích u Plzně ,on tam sloužil, nikde jsem se o něm nedočet .díky L
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: stod 74-76
kukura jan | email | 3.2.2016 21:57 | id 100977 | nahlásit
bol som tam ako kuchar lesnovsky prchal maly cocka robil psovoda lapiduch kubina starsina dusik
 
Re: Re: Re: Re: stod 74-76
Dusan Kubacka | email | 8.8.2016 17:22 | id 107417 | nahlásit
Janko pamatas sa ako si varil v polnej kuchyni ufulany od nafty?Bol som hotovostny vodic nacelnika stabu.
 
Re: Re: Re: Re: Re: stod 74-76
kukra jan | email | 21.12.2017 22:03 | id 124212 | nahlásit
to meno kubacka mi nieco hovori velitel stabu bol vtedy tusim major skala
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: stod 74-76
Dusan Kubacka | email | 8.8.2016 17:22 | id 107418 | nahlásit
Janko pamatas sa ako si varil v polnej kuchyni ufulany od nafty?Bol som hotovostny vodic nacelnika stabu.
 
Re: Re: Re: Re: stod 74-76
Čestmír Nedělka | email | 14.2.2018 23:07 | id 126384 | nahlásit
Nejmenoval se Prchal křestím Jiří? Sloužil 75 - 77 asi. Já jsem byl na PRSU ve stejné době jako radiodálnopisný mechanik. Většina služby na Křížáku. Jako mladší jsem měl Jan Kepl, Josef Unger, Jaroslav Trstˇan a jako mazáky Karla Svobodu, Zlatnˇanskýho. Ještě si pamatuji na řidiče sanitky Josefa Šímu, výkonný Dušan Láska.
 
Re: Re: Re: stod 74-76
kukura jan | email | 3.2.2016 22:16 | id 100978 | nahlásit
bol som tam ako kuchar lesnovsky prchal maly cocka robil psovoda lapiduch kubina starsina dusik
 
Re: Re: Re: Re: stod 74-76
stejskal vaclav | email | 6.5.2017 22:53 | id 116919 | nahlásit
ahoj jsem rocnik 76-78-79 a napar kluku z vaseho rocniku si vzpominam.jsem dubnak takze vy jste museli jit domu az rijnu. na jirku cocka i miru prchala si obcas vzpomenu ale jak se rika sejde z oci sejde zmysli.v kuchyni byl taky nejaky mira pazout zteplic.byl bych rad kdyby se ozvalo vic kluku.cau
 
Re: Re: Re: Re: stod 74-76
Štefan Szőcs | email | 30.11.2022 12:24 | id 168552 | nahlásit
Spomínaš Dusíka. Po vojenčine som ho X krát navštevoval (tuším Bolerázi) no potom sme nijako už som nemal čas a on ma nekontaktoval.......... Rád by som sa snimi stretol. Napríklad BELKO ktorý bol tiež od Trnavy toho už roky hľadám a nemám to šťastie.......... Keď vieš o niekom, prosím napíš mi!!!!
 
Re: Re: Re: stod 74-76
mira petera | email | 21.10.2016 23:12 | id 109548 | nahlásit
sloužil jse 74-75 ve Stodu na MRU s Mukem jse nevycházel v dobrém, nedavno jsem jel kolem a kasárna jse nenašel, jsou srovnány se zemí?
 
Re: Re: Re: Re: stod 74-76
stejskal vaclav | email | 7.5.2017 13:31 | id 116932 | nahlásit
ale kdepak kasarna jsou porad tam kde byli a dokonce je najdes na mape guglu cus
 
Re: Re: stod 74-76
Štefan Szőcs | email | 30.11.2022 12:19 | id 168551 | nahlásit
Škoda, že tuto stránku som objavil len pred pár dňami.
Ani neviem, či sem ešte niekto chodí. Písal som mail Rabasovi, ale odpoveď som nedostal.......... Napíšem aj tebe..........
Roky utekajú, ale možno.............. :-)
 
Re: stod 74-76
Kružík Ladislav | email | 30.11.2014 18:13 | id 81762 | nahlásit
Já jsdem sloužil v letech 1962-64 v Liticích u Plz.Myslím si , že Muk byl tenkrát ještě jako poručík na pětatřicítce radaru.
 
Re: stod 74-76
hlousek | email | 16.12.2014 19:28 | id 82427 | nahlásit
takta tam byl ve stejnem roce Lada Hloušek znate někdo? Není někdo v kontaktu s Marianem Vargou?
 
Re: stod 74-76
mira petera | email | 21.10.2016 23:06 | id 109547 | nahlásit
sloužil jse 74-75 ve Stodu na Samechovu jako technik, Muka jse potkal asi 10 let po po vojně na Šumavě
 
Re: stod 74-76
mira petera | email | 22.10.2016 21:21 | id 109566 | nahlásit
Sloužil jse 74-75 pod mjr. Mukem jako technik Vozduchu. Muka jsem potkal asi po 10 letech na Šumavě
 
Re: stod 74-76
Štefan Szőcs | email | 21.11.2022 13:18 | id 168393 | nahlásit
"vystrojný sklaník" pamätáš si ma? :-) Ja Teba áno!
jaro
olin | 19.3.2011 20:09 | id 29049 | nahlásit
sloužil jsem ve stodu v r. 95-96 jako řidič
 
Re: jaro
Petr Bláha | email | 8.4.2012 19:12 | id 44584 | nahlásit
sloužil sem ve Stodě v r. 95-96 jako VDčko..
 
Re: Re: jaro
olin | 21.2.2013 18:49 | id 57104 | nahlásit
matně si na tebe pamatuju, moje vdčko aleš fiala
 
Re: jaro
david | email | 25.2.2013 07:28 | id 57286 | nahlásit
ahoj koukám že je tady i někdo z mladších já byl dubnak 94-95 rota A
Stod 77-79
Pavel Kytka | 12.1.2011 20:46 | id 25020 | nahlásit
Ozve se někdo kdo sloužil v tomto čase na sále.Vzpomínám na "hláskaře" Murína-Murko,Béďa... byl na letovém dispečeru a další.Mám i pár fotek z té doby.dejte vědět
 
Re: Stod 77-79
karol cagan | 23.7.2011 19:35 | id 34106 | nahlásit
napis na o905 471 302
 
Re: Stod 77-79
Šnajdr Vlastimil | email | 19.12.2012 23:23 | id 53693 | nahlásit
Sloužil jsem tam 10/77 až 10/79 vy jste byli o 6 měs.dřív. Mám dojem,že jsi mě dělal vyčítače na kontrolním planžetu.Z našeho ročníku si pamatuji
Palo Barbierik- azim.dálka Brezová pod Bradlom
Jura Kubíček-hlásky Brno
Vepředu na výnosu z Hačavy- Mirek Vičar Brno
Pavčok-vyčítač (ty jsi ho taky učil) Ostrava
Já jsem čmáral po planžetu na kontrolce a potom na povelu.Krom toho jsem kreslil oleáty a fotil.
Fotil jsem i planžety a myslím,že při obletech dokonce vedle tebe vpředu.Murína si pamatuju,věčně chrápal na počasí.
Dnes vidím tyto stránky poprvé,tak možná něco odešlu blbě ale chtělo by to nějaký kontakt.
Ahoj Vlasta.
 
Re: Re: Stod 77-79
Pavel Kytka | email | 16.10.2013 11:09 | id 65441 | nahlásit
Ahoj Vlasto
Zalovil jsem po dlouhé době opět na tyto stránky,posílám mailík ozvi se.Naskenuji nějaké fotky a zašlu.
 
Re: Re: Re: Stod 77-79
bohumir kriegsmann | email | 23.3.2014 13:01 | id 72524 | nahlásit
ahoj Pavle
tady dozor pro spojeni Bohumir Kriegsmann od Jihlavy moji spolubojovnici byli Petr Kavicky z Brna a Zdenek Pavek z Pardubic
velitel UHUP Janca
s dispecerem Bedou-Ivo Bednar delam u Bosche v Jihlave
nadherna vojna na sale vid
 
Re: Re: Re: Re: Stod 77-79
Zdeněk Pávek | email | 31.10.2014 19:02 | id 80667 | nahlásit
Ahoj Bohouši-neviděl jsem tento web až nyní.Tak nějak dost často si vzpomenu třeba na Ratlíka a na vás s Petrem Kavickým samozřejmě taky i když jinak. A bez UHUPa by to ani nebylo ono. Zdravím-kdyby byly nějaké fotky( já nic nemám) nebylo by to špatné.
 
Re: Stod 77-79 šedesátiny Z Pávek
Ivan Jiras | email | 27.10.2017 16:43 | id 121846 | nahlásit
Ahoj Zdeňku, narazil jsem na informaci o Tobě na těchto stránkách.Stránky jsem objevil náhodou, když jsem se zajímal o historii bývalé budovy pohraniční stráže v Maxikách u Děčína. Bydlím s rodinou již léta v Děčíně Chtěl jsem vědět něco víc o té budově, která vznikla ještě v době,p než soudruzi z NDR postavili berlinskou zeď. Potom již PS hranice s NDR nehlidala.Přeji jinak vše nejlepší k šedesátce. Mělo by to vychazet na 27. 10. 2017.Jestli jsem to za ta léta nepopletl, tak jsi 27. 10. 1978 slavil dvacáteprvni. Mám ještě nějakou fotku, kde jsi před nástupem do služby s Kozačikem, Jirušem a Vosáhlem.Jestli se náhodou na tyto stránky nějak dostaneš, tak dej vědět a poslal bych foto.

Ivan Jiras
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Stod 77-79
Pavel Kytka | email | 16.7.2015 20:14 | id 92614 | nahlásit
Ahoj Bohouši
díky za vzpomínku a odpověď nedávno jsem prohlížel staré fotky z naší 100 ve stodě Ivo je tam též a spousta klukú ze sálu a roty.Ozvi se na mail ať něco domluvíme.Vojna byla nádherná a lepší když letělo SR71 a maj.Tureček měl službu tak jsem počítal prázdné hilzny z jeho pistole.
 
Re: Re: Stod 77-79
vičar miroslav | email | 17.4.2017 20:55 | id 116211 | nahlásit
S
SR 71 aTureček tu byl zážitek
zdravím Šnajdra Seluckého Kubíčka Drlíka Barbierika
Pavčoka dál nevím
ahoj
Zde již nelze dále reagovat
8060/B 92-93
Vít Procházka | email | 12.8.2010 09:07 | id 19257 | nahlásit
Sloužil jsem v letech 92-93 na "béčku". Velel nám kpt.Prokain.V době mého nástupu se právě vrátil z Dobřan,kde byl na léčení. Po pracovní stránce tam na něj asi vážně nikdo neměl,ale alkohol byl silnější.V průběhu roku 93 se nechal převelet na Slovensko.Pak nám velel npor.Vlček
 
Re: 8060/B 92-93
Turek František | 13.10.2010 13:57 | id 21130 | nahlásit
To sedí, v té době také pil a měl s tím hodně problémů a jak říkáš, odborník na mašiny byl to kluci vždy uznávali a hodně!!! Npor. Vlček tam taky byl, ale byl takový jiný. Pamatuji se velitele roty B pplk. ....... jméno mi utíká, ale mohu plést, vždy chodil s vlčákem. A pak na výkoňárce prap. Regner, por. Husník, velitel štábu kpt. Schönk, provianťák byl takový silnější major a mjr. Neužil býbalý politruk. Pokud budeš vědět více, rád si to přečtu a díky.
 
Re: Re: 8060/B 92-93
Václav Marel | email | 27.1.2012 20:44 | id 41435 | nahlásit
Zdravím já jsem tam narukoval v červnu 1990 po KŘK v CHomutově jako řidič Tater ,byl jsem na rotě B velitelem byl právě kpt P.PROKAIN , párkrát jsem sním byl pít když měl svoje dny ,jednou jsem ho taky stěhoval .A Ten provianťák byl Mjr Kadeřábek , ZVT dělal Mjr Slovan
 
Re: Re: Re: 8060/B 92-93
majernik | email | 6.10.2012 21:48 | id 50761 | nahlásit
Ja som tam bol v roku 83 84 a kaderabek bol automobylovi nacelnik a velitel roty na becku bol major SENK.Dalej tam bol major CAP,RESL VOGEL SVOREN.Pozdravujem stodakov
 
Re: Re: Re: Re: 8060/B 92-93
Petr Traup | email | 19.2.2013 23:10 | id 57020 | nahlásit
Ahoj jen že v r.84 nemohl být Vogl major.Já šel do civilu jaro 85,a to tam byl jako vel.roty jako kpt.
Měj se.
 
Re: Re: Re: Re: Re: 8060/B 92-93
Jan Josiek | email | 12.10.2013 21:36 | id 65297 | nahlásit
No jasně Petře. Byl kapitán, dyk jsem za něj falšoval podpisy do vycházkových knížek a to tak pěkně, že mi ten podpis zůstal do dneška jako parafa :-). Zdravím Tě supráku !!!
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: 8060/B 92-93
Jirka Rybar | email | 13.1.2014 12:33 | id 69283 | nahlásit
Nazdar Venco, sloužili jsme spolu. Paráda mám radost. Byl jsme na pokoji č. 1. S holmesem, pepinem, šertlinem, frenkím, další moc nepamatuju.Mě říkali budha :-) Tys byl na čtverce myslím s příkopem, dežim a dalšíma. Prokain nám dával pěkně pokouřit.
Byl jsi z Liberce, myslím i švejk - kuchař. Ozvi se.
Jsem ted v Liberci pracovně. 775994216
 
Re: Re: Re: 8060/B 92-93
roman tvardik | email | 4.12.2014 19:43 | id 81907 | nahlásit
cauky pamatujes jeste na zipa ktery mel na starosti bar na rote B ? a na kasikovou ktera nas mela tak rada na ubytovne?
 
Re: 8060/B 92-93
Ivan Šomodi "PAVOUK" | email | 29.5.2013 22:07 | id 61225 | nahlásit
Čágo chlapci tady pavouk rota B-BAR, déjte vědět někdo můj email: jork123@seznam.cz. Zlaté časy...........:-)
 
Re: Re: 8060/B 92-93
Jirka Rybar | email | 13.1.2014 12:37 | id 69284 | nahlásit
Kámo BAR na béčku jsem vlastnoručně vyrobil :-) Za vydatné pomoci starých :-) Vlado voláka a Dalších. Měl jsem za něj opušťák :-)
 
Re: Re: Re: 8060/B 92-93
roman tvardik | email | 4.12.2014 19:29 | id 81904 | nahlásit
Cauky a ja ten bar po tebe bral,pamatujes na zipa. mel jsem vystrojni sklad. dnes me napadlo se podivat jak to tam ve stode vypada.cauky
 
Re: Re: Re: Re: 8060/B 92-93
Dan | email | 5.12.2014 17:11 | id 81940 | nahlásit
Ahojky. Čistě náhodou, když jsi sloužil ve Stodu, nemáš nějaké vzpomínky na hlásku na Křížovém vrchu nedaleko Stodu, nebo zda jste se nestýkali s vojáky z Chotěšova či Dobřan. Ti na tom Kříž. vrchu měli jakési stanoviště. Dík Dan
 
Re:slobodnik
Attila Bozo | email | 30.6.2016 13:38 | id 106199 | nahlásit
ahoj,bol som pri tom,ak si to Ty,ako ste ho malovali podla obrazku filmovane na stenu,ja som sluzil ako uctovatel kuchyni s pprp Morom...asi v 1979
 
Re: 8060/B 91-92
Mrva Bohumil | email | 5.4.2018 20:00 | id 128021 | nahlásit
Čau . Já si pamatuji Vlčka ,Prokiha,Birtuss.Polaka ,já byl na Dýšině tam jsme z Vlckem něco vypili.91. 92
Stod 1990
Turek František | 25.7.2010 23:00 | id 18711 | nahlásit
Sloužil jsem zde v roce 1990 pod kapitánem Prokainem
 
Re: Stod 1990
Pítrs | 4.8.2010 11:35 | id 18978 | nahlásit
Petra som poznal, mal som tú česť s nim pracovať. Vyznal sa, pokiaľ nemal viac ako 1 promile... Bol to odborník..
 
Re: Stod 1990
Fejfar Zdeněk | email | 24.3.2012 16:11 | id 44012 | nahlásit
Taky jsem v té době sloužil pod kpt. Prokainem a občas jsem s ním jezdil chlastat za trest když jsme něco provedli třeba když nás chytil v civilu po příjezdu z dovolenky. Jinak jsem sloužil jako operátor na kopci OBORONA byli to zlaté časy.
 
Re: Re: Stod 1990
Pítrs | 27.3.2012 20:34 | id 44115 | nahlásit
..s petrom chlastať bolo za trest..
 
Re: Stod 1990
Vladimir Lichvarčik | email | 27.12.2012 16:07 | id 54126 | nahlásit
kap. Prokain , trieda, super chlap, pokial bol triezvi na jedničku, pozdravujem Stodakou 1990 91
Stod 74-76
Jan Candra | 26.3.2010 10:27 | id 14206 | nahlásit
Služil jsem jako operátor můj velitel byl mjr.Muk,byl to správný chlap.
 
Re: Stod 74-76
Rabas Václav | email | 10.2.2011 15:06 | id 26562 | nahlásit
Nazdar spolubojovníku já slouzíl 4.74- 3.76 jako řidič
na T-111 velitel mjr Muk politruk kpt Zezula mam pár
fotek ale jména už si nepamatuju.Loni na podzim jsem
byl naplzensku a tak sem se byl podívat na naše kasárna ve Stodě je stoho nejaká firma.Ještě jsem si spoměl PETRÁSEK,VĚTROVEC. No tak se měj.
 
Re: Re: Stod 74-76
Mireček | email | 14.2.2011 00:03 | id 26779 | nahlásit
Mládenci, ani som nemyslel že si tieto fotky niekto pozrie, je pravda, že som ich dal dávno. Ja som Miro, bývalý náčelník zásobovania PHM a niekoľko mien k tomu - 1971-Pipal, potom Franto Nováček-má to už za sebov, Vágner, Jirko Zavřel, Brostik, ....Jirko Pajdar z Chodova.
Ak niekto má možnosť vytvoriť a hlavne zverejniť útvarovú stránku bolo by to krásne.
Ahojte
 
Re: Re: Stod 74-76
Mirecek | email | 12.4.2011 17:24 | id 30071 | nahlásit
Kolko bolo T-111, lebo viem, 6e bola T-111 AC -cisterna- ale ostatne neviem
 
Re: Re: Re: Stod 74-76
Rabas Václav | email | 13.4.2011 17:54 | id 30125 | nahlásit
Čau Mirečku tak se podívej na foto z Dobřany 74-76
tam máš foto mojí T 111 dodnes si pamatuji i spz
42-35-45. Ve Stodě jse měly 3 T 111 jednu cisternu a
dva valníky s druhým valníkem jezdil slovák Citár a
s cisternou jezdil Brostík ale jak se menoval dál už si
nepamatuju.Já sem sloužil u hospodářského družstva
na rotě MRU u maj. Muka.
 
Re: Re: Re: Re: Stod 74-76
Nemček Jaro | 1.5.2011 11:48 | id 30833 | nahlásit
Ahoj Václave. Na teba si pamätám. Ja som narukoval rok po tebe, 4/75. A ak si dobre pamätám, bol si mi inštruktorom KKŘ v Dobřanoch. Potom som slúžil na Strážisku ako agregátnik, jeden s velitelov tam bol por. Janičina. Bol som na kurze vodičov KRAZu, ale iba raz som na rote išiel na KRAZE, potom len na T 138. Ďalej si pamätám na Mira Blšťáka, bol o pol roka starší. So mnou slúžili Laco Šíma, Jaro Poloprudský, Jano Žiak, Peter Pastierik, Karel Zeť. Automobilový náčelník v Stode bol ako si písal rotný alebo nadrotmajster Jiří Petrásek. Nadprap. Větrovec bol náčelníkom KKŘ v Dobřanoch, keď som bol inštruktorom na jar a v jeseni 76. Veľmi príjemný chlap. Ja som mal pridelenú T 138 valník. Rád som si pripomenul tieto časy.
Ahoj
 
Re: Re: Re: Re: Re: Stod 74-76
Rabas Václav | email | 1.5.2011 22:08 | id 30865 | nahlásit
Ahoj méno mě nic neřiká ale podívej se na foto Dobřany 74-76 a tam jsou instruktoři z podzimu 75 možná tam ještě nákého poznáš. Foto asi žádné nemáš možná bych si spoměl. Jinak se měj hesky a spomínej na mě v dobrém. ahoj
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Stod 74-76
Dusan Kubacka | email | 8.8.2016 17:27 | id 107419 | nahlásit
Jaro pamatas na mna?Jazdil som na zelenej S-1203 ako hotovost nacelnika stabu.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Stod 74-76
majernik | email | 6.10.2012 21:53 | id 50762 | nahlásit
Sluzil som 83 84 a ta tatra bola hore na kopci a ked mazaci mali za 111 tak sme ju tlacili.bola uz nepojazdna.
 
www.vu8060.estranky.sk
NZ PHM | email | 24.8.2014 09:07 | id 78400 | nahlásit
Brostik bol moj spravca skladu v Stode aa myslim, ze pochadzal z Moravy. Pred nim bol aj Zavrel Jirko z ostravska a chlapcisko asi z Lini asi Hofirek, jeho otec bol NZ PHM asi do roku 1970 Pozri aj na www.vu8060.estranky.sk skusam tam sustredit vsetko okolo nas.
 
Re: Re: Stod 74-76
Josef Brázda | email | 29.4.2011 23:57 | id 30791 | nahlásit
Dobrý den pane Rabas,
Zezula bydlí vedle v baráku v Brandýse nad Labem a jestli máte na mysli Petráška, tehdy to měl být praporčík. Za Vás jsem byl na VŠ v Lipt. Mikuláši. 1971-1973 jsem sloužil na VS 53.rtpr v Třebotovicích u Č. Budějovic. Po škole na VS 3.d PVOS a později VS 3.rtb PVOS.
Mějte se moc fajn Josef Brázda
 
Re: Re: Re: Stod 74-76
Štefan Szőcs | email | 13.9.2023 12:13 | id 174343 | nahlásit
Na jedného Brázdu sa pamätám, ale neviem prečo som myslel, že bol z Trenčína**********Byvali sme na jednom poschodí........... Zdravím Ťa ked niekedy sem pozrieš, mohol by si mi aj napísať! Predpokladám, že už nás veĺa aj "odišli" no predsa idem do Stodu apríli 2024, na 50 výročie výročie prvej cesty :-)
 
Re: Re: Re: Stod 74-76
Svaťa | email | 13.9.2023 15:02 | id 174345 | nahlásit
V tomto případě se jednalo o Milana Zezulu. Ing. Martin Zezula byl ve Staré Boleslavi na inženýrské skupině.
 
Re: Stod 74-76
Štefan Szőcs | email | 21.11.2022 16:44 | id 168398 | nahlásit
Pamätám sa Ťa. Bol si tuším z Prahy a Tvoj otec asi bol vojak z povolania, ale nikdy si sa stým nechválil :-)
Ja som bol "výstrojný skladník" lebo na PRV 11 som nemohol slúžiť z zdravotných dôvodov.
Stratil som kontakty s bývalými "spolubojovníkmi" :-)
Na túto stránku som natrafil len náhodou. Hladal som čo je momentálne v Stode, lebo na druhý rok rád by som tam išiel......
teraz len toľko, dúfam že sem ešte chodíš a prečítaš moj príspevok!!!
proviantak
Maly Frantisek | 19.1.2010 15:15 | id 10142 | nahlásit
chcel by som vediet co je s mojim nacelnikom kuchyni.Volal sa Mora Ladislav v roku 1980-82.Chcel by som neaky kontakt na nerho na adr.Frantisek Maly 95108 Golianovo c.24......
 
Re: proviantak
ivan plasz | email | 17.9.2010 00:35 | id 20285 | nahlásit
.
Prap. Mora zemřel před několika lety
 
Re: proviantak
Mireček | email | 14.2.2011 00:06 | id 26780 | nahlásit
Láďo záčinal v 1971 ako v ďalšej službe na RTZ v Dobřanech, ale už to má za sebov, predčasom som sa to dozvedel a myslím , že v minulom roku skonal aj Jirko Kadeřábek
 
Re: Re: proviantak
T | 18.1.2012 16:03 | id 40946 | nahlásit
přesně 29.11.2008
 
Re: proviantak
Vladimír Regner výkonný prap. | email | 1.12.2013 17:16 | id 67217 | nahlásit
pan Mora zemřel v r. 1996 v 49 letech
 
Re: Re: proviantak
Dan | email | 1.12.2013 21:06 | id 67234 | nahlásit
Ahoj! S Láďou Morů jsem chodil do základky, dokonce vím, že bydlel v Dobřanech, ale další vím jen to, že má bratra myslím Petra, který je buď policista, nebo v armádě. Petr je mladší a tak asi bude ještě dělat. Dan
 
Re: Re: proviantak
NZ PHM | email | 18.5.2015 19:26 | id 90337 | nahlásit
Ládo, ak si v dosahu, mám na DVD našu brigádu prcovnej cti, v sobotu 12.4.197x, pri sadení trávy Na pančave 840-4, pošli kontakt Miro NZ PHM, Vlado potisk býva v Vlčkovce TT, Ja som raz v nedelu išiel okolo a tak som odbočil a bol na futbale. Postavím sa pred neho -. Vy ste bývalý vojak zo Stodu , zazrel na mňa A čo vás je do toho ???? Tak som sa radšej predstavil - stále slobodný a nemá ani mobil, lebo ked sa krtila kniha o PVOS tak som hladal niekoho. Čau.
 
Re: proviantak
NZ PHM | email | 18.5.2015 19:19 | id 90336 | nahlásit
Žiaľ, ešte mladý zahodil.........
 
Re: provriantak
Attila Bozo | email | 30.6.2016 13:44 | id 106200 | nahlásit
ahoj,ja som sluzil potom pred Tebou,bol som v kancelarii s Morom 78-79 ako uctovatel,kuchari boli Palo Budzak,Compels tatier,potom jeden cech cukrar,uz sa meno nepamatam,ale viem,ze sa nechcel umyvat,ale o Morovi tiez nic neviem,bol to fajn chlap...skladnik bol Palo Sadsky....
 
Re: Re: provriantak
Marián Eliáš | email | 31.8.2017 18:24 | id 120491 | nahlásit
Slúžil som v Stope v rokoch 79/81 boli to krásne chvíle a tie sa iba tak nezabúdajú. Prečítal som si celú diskusiu a vynorili sa mi pekne spomienky na vojenské časy. Pamätám sa na Moru. Ale aj na malého Himla. V Tom čase bol mi veliteľ roty Subrt , Zajíček, .Rád by som sa tam pozrel niekedy a zdravím všetkých chlapcov z tohto obdobia. Jozef Oravec, Peter Minx, Vlado Erney.Travnicek, .pozdravujem Z Východného Slovenska. Ahoj
 
Re: Re: provriantak
Maly Frantisek | email | 19.2.2021 18:49 | id 153973 | nahlásit
Hello Attila pan Mora mi vypraval o trebe,ja som bol skladnik 79-81,po Tebe Tam bol uctovatel so mnou Zyval Jaroslav cech bol,Kuchari boli Robo Petrovic,Zdeno Mizera,Hl. kuchar bol moj Suprak Jano Vychodnar.Mna tam zaucal Csoma Laszlo z Trebisova-velka ida.Ja som s Morou chodil na jeho chatu brigadovat,stolarsku robotu.No dobre ohlas sa.Ahoj dobre spomienky,,,
Sal
Marek | email | 31.12.2009 02:34 | id 9244 | nahlásit
Slouzil jsem zde 92 -93 Koukal jsem na fotky na foto.zestoda.net/kas… a hodne jsem zavzpominal.Pry uz to je cele zbourane a je tam skladovana nejaka sut.Hezky novy rok 2010
 
Re: Sal
Dvořák | email | 21.8.2011 13:05 | id 35195 | nahlásit
Zdravím, kasárna ve Stodě nejsou celá zdemolovaná, velkou část Krůtího vrchu zrernovovali, je tam nějaké bydlení, restaurace a bowling. Obyvatel města
 
Re: Re: Sal
jarda | email | 15.5.2018 17:28 | id 128842 | nahlásit
Naopak,byl jsem tam loni,2017 jsou tam nějací borečci,,kpt.america"když jsem přijel k bráně div na mě nemířil ten dvoumetrovej kluk v maskáčích kvérem.Samej maskovanej,nevím.myslel jsem,že to tam nefunguje,ale asi je tam nějaký výcvikový tábor....
 
Re: Re: Re: Sal
František Turek | 15.12.2018 00:25 | id 133708 | nahlásit
To sedí, dva přišli a machři neuskuteční. Na dotaz jestli bych se jen mohl podívat, tak to nejde máme střelby. Byl jsem tam v létě 2018. Tomu jednomu jsem řekl, že tady byl VÚ a on nic o tom nevím. Tak jsem ho upozornil, že nejsem asi poslední kdo se tu zastaví u bude chtít kavárny vidět. Co nadělám, čas běží dále :-).
 
Re: Sal
Martin Skliba | 18.5.2018 21:21 | id 128902 | nahlásit
Ahoj, já taky SLOUŽIL 92-93 u mjr. GABY jako v vykoňak od dubna 93 do října. Kluci Kájaba, Špaček, Prislupcak.
 
Re: Re: Sal
František Turek | 19.8.2018 00:12 | id 131150 | nahlásit
Ahoj, mám podobnou zkušenost. Byli na mě slušný. Taky jsem chtěl vidět jen zvenku roty, ale nepustili. Byl vyvěšený červený prapor kvůli nějakým střelbám. Tak zbývají jen vzpomínky. Tady je odkaz na to co je tam teď: https://www.antiterroracadem…
Stod 75-77
Ivan Šipka | email | 31.8.2009 11:20 | id 5703 | nahlásit
sluzil som v VU 8060 spolu s dalsimi piatimi spoluziakmi z stavebnej priemyslovky v BB /tam bol kurz znackarov/ ako znackar a starsi zmeny.Pozeral som to nedavno na google,vyzera to tam zdevastované.Sal je zrovnany zo zemou,vsetko zarastene.
 
Re: Stod 75-77
Jan Candra | email | 16.9.2010 14:51 | id 20266 | nahlásit
Sloužil jsem na sále od roku 1974-76 , ale na tebe si nepamatuji.Vím, že tam značkaře dělal nějaký Pačes. Za obrazovkou seděli kluci, jako Ćondl,Trávník a Pagáč, ale na Tebe si nevzpomenu.
Já jsem sloužil s Honzou Hájkem možná Ti to něco řekne.
 
Re: Stod 75-77
Milan Obyvatel | email | 28.8.2011 19:01 | id 35483 | nahlásit
ja som narukoval do Stodu na jeseň potom 5 mesiacou v Chrudime v kurze na spojárov a potom do konca na zhúří,ale v stode boli chalani z Prievidze,Rudo Rendek a Jaro Janák.
dotaz
Jirka | email | 1.8.2009 11:01 | id 5223 | nahlásit
Sloužil jsem ve Stodu v létech 1979 až 1981.Na
rotě velení velen npor.Šubrt, velmi dobrý velitel
a člověk.Zajímá mně jeho další život a
osudy.Napište! Díky ! Jirka
 
Re: dotaz
Martin Káňa | email | 18.11.2009 06:43 | id 7701 | nahlásit
pplk. Šubrt později velel 55. rtpr Planá u ML a od konce 1991 byl velitelem 52. rtpr Stod. Po odchodu od útvaru pracoval na Ministerstvu obrany v Praze ...
 
Re: Re: dotaz
roman tvardik | email | 4.12.2014 19:51 | id 81911 | nahlásit
martine pamatujes na zipa,byli jsme u tebe na stabu s kocim a truneckem porad a chlastali jsme tam po vecerech
 
Re: Re: dotaz
Ján Kňažko | email | 10.5.2017 19:41 | id 117037 | nahlásit
Martin, si to ty z obdobia 1973-1975, od mjr. Muka?
SZM predseda Tancosz
 
Re: dotaz
Josef | 18.3.2011 16:19 | id 28954 | nahlásit
Sloužil jsem ve Stodu na sále 1979-1980. Šubrt a jeho nohsled Zajíček byli tehdy poručíky. Kdybych je potkal, plivl bych jim do tváře. Nejlepší z důstojníků byli pplk. Kremlička (pojídač brouků) a plk. Mimra od modrých.
 
Re: Re: dotaz
Josef Brázda | email | 29.4.2011 23:49 | id 30788 | nahlásit
Dobrý den jmenovče,
nebyl tam v té době Láďa Kopecký? Potom ještě jeden starší major. Modráci byli všeobecně dobrá parta. Ve Vaší době jsem sloužil jako DS na VS 3.rtb. Dám sem někam fotku, aby jste viděli, kam dál šla informace o vzdušné situaci.
Mějte se moc fajn. Josef Brázda
 
Re: Re: Re: dotaz
Černý Antonín | email | 28.11.2011 18:13 | id 38494 | nahlásit
Moje služba - 1972/1974. Ladislav Kopecký z Dobroslavic u Ostravy - velitel PrSU.
 
Re: Re: Re: Re: dotaz
Stanislav Srb | email | 13.1.2017 15:14 | id 112489 | nahlásit
Ahoj Tondo, sloužil jsi na telefonní ústředně? Já byl 73-75 ve Stodu na poddací stanici, byla nejdřív hned naproti, pak mě přestěhovali na 2. patro štábu. Ano velitel Prsu byl npor. Kopecký (po kpt.Králíkovi). Staršina pprap. Himmel (Ratlík), spojaři mjr. Juroš a kpt. Palider, VÚ mjr. Janeček, NŠ mjr. Fejfar, politruk pplk. Boštík, dále pak mjr. Čáp, Šlajs, Jedlička, Glasser, Michalides. Na ložnici si pamatuji Tomeše, Deáka, Lešetického.
 
Re: Re: Re: Re: Re: dotaz
Milan Loskot | email | 21.2.2017 16:08 | id 113877 | nahlásit
Ahoj Stando,sloužil jsem 73-75 na PrSU jako rdps mechanik na Křižáku.Na npor.Kopeckého vzpomínám rád,byl to férový velitel,na pprap.Himmela méně,byl to had ale na rotě měl mezi vojáky obrrespekt...Pamatuju si Tě jako pošťáka útvaru.Já byl jen jeden voják z roty,Náhodně jsem narazil na tyto stránky a přes nejhorší léta normalizace na toto období voj.služby a hlavně na kamarády Camfrdlu, Kostříže,Kožíška,Vondru,Punčocháře,Kramla a další rád vzpomínám
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: dotaz
Jano | email | 6.3.2017 14:26 | id 114371 | nahlásit
"Eto on eto on ten Stoďacky počtalion! Stando veľmi dobre spomínam !
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: dotaz
Pinkas Ivo | 8.2.2020 19:53 | id 144402 | nahlásit
Sloužili jsme spolu: Vp K.Himmel (zv."ratlik"), Prap. Janča, velitel Kopecký a nezapomenutelný náč. pro spojení: maj. Němeček...
 
Re:Himmel
Jirka | email | 25.7.2023 22:51 | id 173582 | nahlásit
Himmel=skútr!!
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: dotaz dusan 1980-82
dusan | 13.10.2012 21:44 | id 51019 | nahlásit
kimlička super
 
Re: Re: dotaz
Jirka Svoboda | email | 31.8.2016 10:53 | id 107963 | nahlásit
Pod Mimrou jsem sloužil v roce 1989, to byl náš "táta". I na Noska vzpomínám rád :-)
 
Re: Re: dotaz
Marián Eliaš | email | 1.9.2020 04:25 | id 149012 | nahlásit
Ahoj chlapci taktiez som sluzil v obdobi 4/79 3/81 v Stode. Poznal som aj velitela roty Šubrta aj Zajicka ja som sa zasival vecsinou v ustredni u Halady spoj dielni na blesku . Dnes mám 60 rokov tak spominam. Pozdravujem všetkých . Marián Eliáš
 
Re: Re: dotaz
Jirka | email | 11.1.2024 17:07 | id 176362 | nahlásit
Souhlasím na 100 % - jediný chlap ze všech lampasáků byl pplk E.Kremlička ! Pamatuji si jak přišel na rozcvičku do půl těla ! zajíček a šubrt byli jen a pouze zelené komunistické mozky - kvůli šubrtovi jsem šel do basy do Dobřan a ještě jsem musel nasluhovat - zelený mozek !
 
Re: dotaz
Marián Eliáš | email | 31.8.2017 18:27 | id 120492 | nahlásit
Ahoj Jurko pamätám sa aj ja na neho a rád by som ako si žije . Taktiež Zajíček a ten jeho známy výrok picam atd
 
Re: dotaz
Marián Eliáš | email | 1.9.2017 08:20 | id 120499 | nahlásit
Ahoj Jirko ja som tam bol v Tom čase tiež. Taktiež som bol pod Subrtom a väčšina času som bol na ustrednu alebo v spojovacej dielni u Halady alebo na bráne ako Pomocnik dozorného práporu. Ako sa ti darí ja som z Východu Slovenská a občas stretnem spolubojovníkov z vojny. Ahoj Marian
 
Re: Re: dotaz
Marián Eliáš | email | 1.9.2017 08:35 | id 120500 | nahlásit
Ahojte chlapci vojaci zo Stodu 79/80 pozdravujem všetkých Esik Jozef, Erney Laco, Smer Jaro,Pecina Petr, Chalupecky ,Filo,Hríb,Jangl,Vykoukal,Kasay,Dvorský,Soudek,Fli dl,Kažimír,Poľsko,Bartoš,Martine,Marsalek jozef,Tichacek Milan,Bary Jozef, Kubala, Smid, Tanečník Janous,Faber,Stenchlak,Kristen, Juris, Garay, Šírka. Pokiaľ ste zdravý a živý ozvite sa . Marián Eliáš
meziplyn
Michal Sedlacek | email | 3.1.2009 18:44 | id 735 | nahlásit
slouzil jsem ve Stodu v roce 1984-86
 
Re: meziplyn
Jirka Pařízek | 23.12.2010 22:07 | id 23879 | nahlásit
Já tam byl 1984-1986
 
Re: Re: meziplyn
Majernik | email | 6.10.2012 22:05 | id 50766 | nahlásit
nejazcil si z kyvadlom
 
Re: Re: Re: meziplyn
Pařízek | 19.1.2013 22:48 | id 55266 | nahlásit
Jo jezdil , pošta obchody a fotbalisti
 
Re: meziplyn
Peter Majernik | email | 5.10.2012 19:57 | id 50718 | nahlásit
Nazdar sedlo ako sa mas pametas si na mna ako to tu funguje mas na niekoho kontakt posli Ricka Sedous na brestisa mam Ozvy sa super ze toto funguje.


Přidáváte nový komentář
plus okno minus
... lze napsat ještěznaků
Ochrana proti spamu. Napište číslo stodvacet:


   


  • hvězdičkou * jsou označena povinná pole
  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nebudou použity
  • WWW adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky

VÚ 8060 Stod r. 1975

Okres: Plzeň-jih

Dobové foto z VÚ 8060 Stod - ženisté
Související fotogalerie
A2008-07-29 19:16:02 U2008-08-04 18:53:28 TG196