Dobové foto

« Zpět | Jdi na seznam | Obnovit | Vaše komentáře (94)

(pro změnu obrázku můžete použít CTRL + šipky ↔ numerické klávesnice)
21 foto (K.Pyták) z celkových 28

Foto 21
Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5 Foto 6 Foto 7 Foto 8 Foto 9 Foto 10 Foto 11

Autor: L.Nešpor | Pořízeno: 1982 | Foto: 11 fotek

Foto 12 Foto 13

Autor: L.Nešpor | Pořízeno: 2013 | Foto: 2 fotky

Foto 14 Foto 15 Foto 16

Autor: F.Takács | Pořízeno: 1980-82 | Foto: 3 fotky

Foto 17 Foto 18 Foto 19 Foto 20 Foto 21 Foto 22 Foto 23 Foto 24 Foto 25 Foto 26 Foto 27

Autor: K.Pyták | Pořízeno: 1980-82 | Foto: 11 fotek

Foto 28

Autor: S.Eliáš | Pořízeno: | Foto: 1 fotka



Vaše komentáře...
Přidat nový komentář...
Stretnutie po 42 rokoch Zdenek Amtl Stano Eliáš
Stanislav Eliáš | email | 22.7.2024 13:12 | id 179343 | nahlásit
Tak priateľa minulý týždeň som sa stretol po 42 rokoch zo Zdenkom Antlom bolo to až neuveritelne po takej dlhej dobe a bolo to niečo krásne a neopísateľné Dyleň 1980-1982
 
Re: Stretnutie po 42 rokoch Zdenek Amtl Stano Eliáš
Zdenek Antl | email | 17.8.2024 12:18 | id 179692 | nahlásit
Ahoj všichni je to tak,setkání po 42 letech a to díky Stanově dceři která nás dala dohromady přes PC . A pak přišel nápad setkat se na půl cesty ve Zlínské ZOO. Asi to bude znít divně ale byl jsem z toho setkání tak natěšenej až hrůza a byl to opravdu zážitek v který jsem už ani nedoufal a cestou domů jsem sí říkal že právě pro tyto okamžiky jako je setkání po letech s KAMARÁDEM stojí za to žít.Bylo to moc fajn a doufám že si to minimálně na rok zopakujem viď Stano. Dyleň 1980-1982 ( kdo se přidá?)
Jsou tomu dva roky, kdy odešel HROM
Dyleňáci | 1.6.2024 10:58 | id 178671 | nahlásit
Kamarádi, přátelé a příznivci roty Dyleň,
dnes jsou tomu právě dva roky, kdy na svoji poslední službu vlasti odešel svob. Zdeněk Drexler, psovod služebního psa HROMA, kterého vodil v letech 1975 až 1977. Zdeněk na dobu strávenou v úseku naší roty při ochraně státních hranic vždy rád vzpomínal. Vnímal toto období, jako službu nejenom své vlasti, ale i všem lidem. Tehdy "studenou válkou" rozdělený svět stál na pokraji konfliktu. Vždycky říkával, že Pohraniční stráž je ochránkyní všech hodnot a tradic, které pro nás vybojovali naši dědové.
Na svého psa často vzpomínal a proto se dlouhá léta nechal oslovovat jeho jménem, tedy HROM.
Vzpomeňte na Zdeňka s jeho Posledním sbohem, kde se s námi všemi dojemně rozloučil. www.vojensko.cz/upload/posledni%20sbohem.pdf
Dyleňáci 1975 - 1977
K Vánocům
Jaro 81 - 83 | 18.12.2018 00:55 | id 133799 | nahlásit
Hele ptáci - věční klofáci z Dyleně co jste sloužili za Hrbka , Trešla , Baranovského , Landy , Rota ....přeju příjemný svátky a budte rádi , že nemusíte vechtrovat na drátech v bílích maskáčích a nemusíte se pořád ptát jestli už vyšla nová hlídka a nemusíte zkoušet jestli vám svítí baterka a jak dlouho máte vomrsky než zas půjdete k vyslání ...........
1980-82
Ladislav Poľak | email | 13.7.2018 20:14 | id 130285 | nahlásit
Ahoj Dyleňaci, tak jsem byl toho roku přesně 22-24.6.2018 na rotě Dyleň. Na této stránce jsem se dal do kopy s kluky rok 1976-78 a již druhým rokem jezdím s těmito kluky. Rád bych potkal někoho z našeho ročníků, někdo tam psal, že by jsme měli udělat sraz. Mám kontakt na Pitaka, Antla, Jozefka tel. + 421917399967, tak něco dělejme, je to již 36 let, tak by to bylo záhodno, něco vymyslet. Tak zatím Laco Poľak
 
Re: 1980-82
Karel Pyták | 1.10.2018 21:50 | id 132079 | nahlásit
Ty makulo, už od 2015 tady pořád píšu, že se sejdeme. Dobře, tak se domluvíme na nějakém termínu třeba na příští rok někdy v květnu a zkusíme dát dohromady co nejvíc kluků z našeho ročníku. Co ty na to? Napiš mi na můj mail karel.pytak@seznam.cz. A nečekej do příštího roku, jo??? Karel
 
Re: 1980-82
Zdenek Antl | email | 7.10.2019 03:04 | id 141077 | nahlásit
Ahoj Laďo náhodou jsem po čase zavítal na tyto stránky,a docela bych do toho srazu šel. Tak mi napiš a něco vymyslíme ,to myslím i pro ostatní..Budu se těšit na odpověď Zdenek Antl
 
Re: Re: 1980-82
Karel Pyták | 18.10.2019 23:11 | id 141271 | nahlásit
Doufám,že sem zase příští rok zavítáš tak někdy na podzim, kdy už bude pozdě :-). Zkus se ozvat dřív na mail karel.pytak@seznam.cz. Těším se. Telefon na Houžvičku a řidiče OT Romana Pavlíka mám, jse občas v kontaktu. Karel
 
Re: 1980-82
Zdenek Antl | email | 21.1.2020 02:16 | id 143868 | nahlásit
Ahoj Laco jestli to půjde tak mi napiš l P.S. Rád bych se jel na Dyleň někdy podívat a pokud by se sešlo ještě víc kluků z ročníku bylo by to super. Antl Zdenek
 
Re: 1980-82
Zdenek Antl | email | 6.3.2020 04:26 | id 144982 | nahlásit
Čau Laco čekám že se ozveš a něco vymyslíme,tak pokud možno napiš Zdenek
Konečně funkční Vebka
jelen | 24.2.2016 12:41 | id 101909 | nahlásit
íny kontakt
Fero | email | 3.3.2015 12:20 | id 87123 | nahlásit
Ahoj Libor! Prišla mi správa od teba,aj som reagoval ,poslal som ti aj fotky ale žial vrátila sa mi správa kôli Avast vírusu! Tak mi prosím ťa pošli nijaký iny kontakt! Dík
 
Re: íny kontakt
Nešpor Libor | email | 21.3.2015 01:20 | id 87938 | nahlásit
Ahojky přeposlal jsem ti nový příp.kontakt na soukromný meil Libor
 
Re: Re: íny kontakt
Miroslav Kotrč | email | 26.12.2017 17:15 | id 124541 | nahlásit
Ahoj všichni Dylenáci.
Do civilu jsem šel na podzim 1982,byl jsem psovod měl jsem Hurona.
Rad bych přijel na nějake setkani.
Nema někdo kontakt na Hanuše nebo Jiraně.
Muj telefon 728137778
čus Mira Kotrč.
 
Re: íny kontakt
Antl Zdenek | email | 19.5.2015 18:42 | id 90368 | nahlásit
Ahoj Fero chci se zeptat jak se pořád máš a jestli pořád žiješ ve Zlíně a jestli se chystáš někdy na Dyleň. Napiš Zdenek
 
Re: Re: íny kontakt
Karel Pyták | 17.12.2015 22:41 | id 98850 | nahlásit
Ahoj Zdendo, zdraví tě provianťák Karel, doufám, že se příští rok v létě sejdem, říci si toho máme určitě dost. Jen bych chtěl aby se nás sešlo z ročníku co nejvíc, co ty na to? Pustíme se do toho a dáme kluky dohromady, dneska ve světě internetu snad nebude problém je dohledat. Měj se a ozvi se třeba i na mail karel.pytak@seznam.cz. AHOJ
 
Re: Re: Re: íny kontakt
laco polak | email | 24.12.2015 18:12 | id 99302 | nahlásit
Zdar Karle, nevím zda si na mne ještě pamatuješ, jsem tvůj ročník a dělal jsem v kotelně. Jinak Slanina, Jozefek mladý, Krsek a tak.
 
Re: Re: Re: Re: íny kontakt
Karel Pyták | 25.12.2015 22:16 | id 99349 | nahlásit
Ahoj, jasně, že si na tebe pamatuju, spolu jsme rozjížděli chov prasat, který si měl taky na starost a chodil jsem k tobě do kotelny do sprchy, protože jsem druhým rokem sloužil pořád v noci velitele "modré" a ráno jsem musel buď na nákupy, nebo do bílýho a makat pro kuchyň. Taky si pamatuju jak jsme u tebe sušili to obrovské množství hub a vůbec spoustu dalších chvilek :-)))) Nevíš kdy bude sraz v roce 2016?
 
Re: Re: Re: Re: íny kontakt
Karel Pyták | 25.12.2015 22:21 | id 99350 | nahlásit
Ještě k těm jménům. Máš pravdu Jarda Krsek byl výborný kuchař. Lojza Slanina mesar a hlavní bourač masa, co mu pořád padalo háro až z toho měl chudák tiky. Josefek se vypracoval a pořád si nemůžu vzpomenout na toho nabušenýho blonďáka co byl od armáďáků, jen vím, že vařil ve Zbirohu.
 
Re: Re: Re: íny kontakt
Antl Zdenek | email | 24.2.2016 04:42 | id 101896 | nahlásit
Ahoj Karle asi jsem se poznal na těch tvých fotkách,nemáš jich prosím víc?? Já o všechny přišel při stěhování,vedle mne je asi Eliáš to byl slovák,co??? A jak to vidíš s letošním srazem rád bych vyrazil,tak dej prosím vědět a ať se ozve i Fero ze Zlína. Pozdrav platí všem i těm co jsem nejmenoval. Zdenek Antl "Morava"
 
Re: Re: Re: Re: íny kontakt
Karel Pyták | 16.3.2016 23:06 | id 102788 | nahlásit
Ahoj Zdendo, jestli se bude pořádat nějaký sraz nevím, já v tomhle prsty nemám :-)) Jinak fotky jsem nechal schválnš bez jmen i když si jich dost vybavuju, ať je nějaká zábava v doplňování. Jsem rád že jsi se ozval a budu rád když aspoň jednou za 14 dní sem nakoukneš a budeme mít jasno, že jsme, třeba se někdo přidá. Fotky mám jen tyhle, protože jsme to odbyli s ustalovačem, tak dopadly špatně. Ferovi jsem psal mail a ani se neozval, třeba už má jinou adresu, a to jsem mu sem dal tak hezkou fotku :-)). Měj se a občas sem jukni. Karel
 
hledám "spolubojovníky"
Antl Zdenek | email | 9.2.2018 04:40 | id 126167 | nahlásit
Zdravím Dyleňáci na delší dobu jsem se odmlčel bohužel,ale už jsem zpátky,proto prisím kluky z našeho ročníku 80-82 aby o sobě daly vědět. budu sem nahlížet a čekat Zdenek
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: íny kontakt
Stanislav Elias | email | 8.4.2021 09:57 | id 155646 | nahlásit
Zdravim clapci tu je Stano Eliáš som vás našiel môžeme pokecať aj cez mesenger moje tel číslo ak chcete pridávam 0908588679
 
Re: Re: Re: Re: Re: Íny kontak
Laco Orban | email | 10.4.2021 19:48 | id 155744 | nahlásit
Zdravim Sttano Elias.Ja som prisel na rotu leto 81..Pamatujes. na mna. Mal som psa IRANA. Dostal som po tej diere na Kyselaku.Maj sa krasne. Dylen 81-83.
Zde již nelze dále reagovat
 
Hledá se Fero aKarel
Zdenek Antl | email | 9.2.2018 04:43 | id 126168 | nahlásit
Prosím ať se mi ozve Karel Pyták a Fero Takácz,čekám. Díky zdenek
 
Re: Hledá se Fero aKarel
František Takács | email | 24.4.2023 02:25 | id 172180 | nahlásit
Ahoj Zdenku! Ako sa máš? Dúfam , źe ti zdravie slúźi Napísal som tu pár príspevkov. Ja sa cítím ako pred 40 timi rokmi. Pracujem ako mladý
80-82
Zdenek Antl | email | 14.3.2014 04:18 | id 72087 | nahlásit
Ahoj Dyleňáci já sloužil na Dyleňi od roku 80 do jara 82 ozve se mi někdo z našeho ročníku,ale popravdě už dost jsem pozapoměl,ale pamatuju mj. Przecka,kpt. Pšeničného a npr.Hrbka v té době bydlel na rotě a pokud mě paměť na jména neklame tak jsem přebral po Nýčovi "SSM" a sdílel jsem sem tam kancl s por. Pšeničným. Něco málo pamatuju,ale jména moc ne,snad jen Vařečka Mirek,Krulíl Milan,Králík ten byl taky z moravy jako já....No snad mi někdo pomůže osvěžit paměť. Budu se těšit Zdenek
 
Re: 80-82 75-77
drexler.zdenek | email | 14.3.2014 06:56 | id 72089 | nahlásit
Ahoj Zdendo Antle,jsem velice rád že jsi vyrukoval na stránky Vojenska,v době tvojí vojenské skužby na Dyleni,zkus se dostat na ročníky 75-77.1976,76-78.Hodně tam píše Petr Staněk (Pátrač) toho jsi určitě pamatuješ,ten Ti určitě pomůže osvěžit paměť.Jsem rád že jsi vzpoměl velitele Przeczka Jendu,Pšeničnýho politruka,za nás tam byl ještě staršina Čenda Osladil,Milan Charousek PHM,Pepa Fengl a toho co jsi jmanoval jako posledního nebyl to Landa?.Letos se pořádá 2 ročník celostátního srazu na Dyleňi loňský byl 13.7.2013 a letošní je 12.7.2014.Loni to bylo velice krásné a dorazilo hodně chlapů ať starších ale i mladších ročníků a simpanizantů Pohraniční stráže,Petr Staněk Ti to potvrdí byl tam.Jestliže máš kontakt na někoho z Tvé vojenské služby na Dyleňi tak kontaktuj kamarády,když mi budeš chtít napsat osobně na můj email,drexler.zdenek@seznam.cz ozvi se a dost dáme dohromady,hezký den přeje Hrom z Dyleně
 
Re: Re: 80-82 75-77
ZdenekAntl | email | 18.3.2014 08:38 | id 72297 | nahlásit
Ahoj Zdeno a díky za to že jsi se ozval,abych ti pravdu řekl zjišťuju že se mi po těch letech opravdu mnoho věcí a hlavně jmen vykouřilo z hlavy a proto tu pravidelně sedím a pročítám všechny vzkazy a doslova hltám informace a tak si to po něčem oživuju,loni jsem byl v kontaktu z Lacem Polákem a tak mi taky dost věcí připoměl... a nevím nevím jméno Landa se mi vůbec nevybyvuje asi jsem to totálně zasklil,na tebe si pamatuju to jo moc věcí se mi vybavuje dokážu si vybavit i mnoho tváří,ale jména to už je horší :-)) ale snad si to tu časem oživým. A ohledně toho srazu,to víš že mě to docela láká,i když to mám docela dost daleko bydlím kousek od Prostějova,ale vážně mě to moc láká.. Zatím ahoj a brzy se ozvu a napíšu vše co si pamatuju já a ty a nebo ostatní co tu píšou mě buď opraví a nebo doplní to co jsem pozapoměl. každopádně jsem moc rád za tyto stránky i za vás všechny co tu píšete. Ahoj Zdenek antl
 
Re: Re: Re: 80-82 75-77
laco.polak | email | 27.4.2014 17:33 | id 73996 | nahlásit
Zdenku mám číslo na Mira Jozefka +421917399967, sehnal jsem ho přes fb.
 
Miro Josefek
nespor.libor | email | 26.6.2015 00:55 | id 91825 | nahlásit
Ahojky |Laco.Prosím zkoušel jsem na tebou uvedené číslo na Miru Josefka volat ale hlási mi to že číslo neexituje!!!.Libor
 
Re: 80-82
Petr Staněk | 14.3.2014 22:35 | id 72129 | nahlásit
NAZDAR ZDENDO,tak další duše z Dylene se ozvala.Možná sis už prošel staré články a jsi už trochu v obraze.Já sloužil na Dyleni od února 80 až do září 81,jako pátrač v DZˇ. Jura KOLAJA byl muj mladý,šel do civilu napodzim 82.Spolu jsme určite přišli do styku přes SSM,deˇlal jsem vedouciho oddilu MSH nejdřive ve Staré Vodě a potom v DZˇ. Byli jsme s nimi i na rotě.Oddíl MSH ze Zˇandova jel za odměnu v létě 81 na celorepublikové setkání PO v HRADCI nad MORAVICI,ale beze mě ,nebyl jsem velením na tuto akci uvolněn.Já si občas volám s Jardou Valáškem,toho si asi pamatuješ ,VD u 1.čety.Taky jsem ve spojení s Jurou KOLAJOU. Sraz byl SUPR,ale tojsi se už asi dočetl v komentářích. V příspěvku píšeš ,, ten byl taky z Moravy- jako já".Odkud jsi,já bydlím na Vysočině-Zˇdár nad Sázavou.Zatím Zdar, ozvi se na stránky atˇ je nás Dylenˇáků co nejvíc a v červenci na rotě AHOJ!!! Zdraví špion PETR Dylen 2/80-9/81.
 
Re: Re: 80-82
Zdenek Antl | email | 18.3.2014 08:53 | id 72298 | nahlásit
Čau Peťo díky za odpověď a jsem rád že jste se se mi ozvali. Na úvod tebe i tvého nástuppce si pamatuju i obličeje se mi vybavují,já na Dyleň přišel někdy v létě protože výcvik jsem prodělal v Malackách a pak jsem byl převelen na Dyleň a byl jsem tam až do jara 82. jinak pocházím od Prostějova i já měl spousty fotek ,ale díky častému stěhování jsem o všechny přišel což mě šíleně mrzí a proto tu tak často sedím a prohlížím všechny co tu jsou,dokonce si myslím že jsem se na jedné poznal a to na dvou které jsem barevné,ale ten kdo je tam dal mi neodepsal,no snad se s ním skontaktuji,ale zas neodpovídá ročník....Pamatuju myslím si dost akorát ty jména jaksi....No chce to oživovat. pamatuju i svoje mazáky psovoda od Narcise,Jumba,Chama toho myslím měl Bútor,mýho velitele čety s ním jsem měl první službu na Liškárně,pak Szabovce dost věcí se vybavuje,ale už jen ty lepší a pokaždý vzpomenu jak tam bylo krásně a to i v zimě ,myslím krásná příroda i kolektiv super. Jak si zas na něco vzpomenu tak se ozvu....A doufám že se ozve někdo kde budu i já na fotce....Tak zatím ahoj všechny vás zdraví Zdenek Antl
 
Re: Re: 80-82
Zdenek Antl | email | 18.3.2014 08:57 | id 72299 | nahlásit
Jo a podívej se prosím na ročník 76-78 jsou tam fotky dvě barevé jak sedím na gazíku a držím Narcise asi bych to měl být já ale nejsem si jist..Budu rád za nějaý informace Antl Zdenek
 
Re: 80-82
Nešpor Libor | email | 15.3.2014 21:53 | id 72171 | nahlásit
Ahojky . A co Laco.Polák,Fero Takacz,Ondrus,Chvojka. Spojař 13rps Dyleň 1982 Libor .PS Pšeníčný 82 ????? Landa ,Przcek Hrbek .Kraisel ,Rotth , Baranovský a Trešl.
 
Spoj rota 1981 pro Vlada
Nešpor Libor | email | 15.3.2014 22:26 | id 72174 | nahlásit
Ahojky veliteli . Tak nějak vzpomínám a na myšlenku mi příšlo když jsem na spoj.rotě sloužil dozorčího tak na stolku byl telefon a potom přístroj (spojky nástup, kontrola od DÚ atp) betavox ??? Ono z tohoto přístroje šel docela strach - přihlášení téměř okamžitě jinak proč atd. Libor
 
Re: Re: 80-82
Karol Ondris | email | 25.4.2014 14:50 | id 73916 | nahlásit
Ahoj, asi si myslel mňa ? Ondrus=Ondris kundológ,Chvojka,Vejvoda, Hryzlík, Valášek,
do 81-prvého sme asi válčili spolu?
 
Re: Re: Re: 80-82
Karel Pyták | 17.12.2015 22:36 | id 98849 | nahlásit
Ahoj kundológu, nevím jestlise nepletu ale asi jsme spolu měli nějaký čas kancl, jestli jsi brnkal na mandolínu v té době je to tutovka :-))) Byl jsem provianťák na Mohelně od září 80, kdy jsem přebíral kuchyň od armády až do 4/82. Zdravím tímto i ostatní z našeho ročníku a budu rád když se někdo ozve. Chvojka s Vejvodou byli psovodi a Valášek, myslím nosil brýle, byl velitel čety, je to tak?? Tak zatím zdravice a doufám, že se sejdeme 2016, kdo bude mít povědomí kdy bude sraz napište veřejně. Díky provianťák Karel
 
Re: Re: Re: Re: 80-82
Vlado | 17.12.2015 22:52 | id 98851 | nahlásit
Nejak mi nesedia roky. Ako si mohol byť provianťakom na Mohelne od septembra 80, keď Mohelno bolo zrušené v decembri 1978 ? Asi preklep !!!
 
Re: Re: Re: Re: Re: 80-82
Antl ZDENEK | email | 25.2.2016 02:28 | id 101937 | nahlásit
Ahoj Vlado,podlejména a podle ročníku usuzuju a chci se jen zeptat,zda nejsi Vlado Janovský a víš něco o Eliášovi a o ostatních klucích?? Napiš budu se těšit na odpověď Zdenek
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: 80-82
Karel Pyták | 28.2.2016 11:12 | id 102081 | nahlásit
Ty asi nebudeš Vlado Janovský, ten by si mě pamatoval, něco jsme se spolu najezdili ve V3S :-)) Jo a ty Zdendo pěkná ostuda vlézt na stránky a ani mě nepozdravit :-(( Tak tedy činím já. Dal jsem fotky co jsem měl doma, tak se alespoň poznej a pošli popisky pokud budeš znát jména. Dlouho tu už nikdo nebyl, nebo spíše nedal příspěvek.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: 80-82
Jindra V. | 18.12.2015 12:50 | id 98866 | nahlásit
Ahoj kluci z Dyleně.K příspěvku Karla bych chtěl dodat,že Mohelno bylo zrušeno koncem října 1978 a proviant měl voj.Vatkerti. Ahoj Jindra.
 
Re: Re: Re: Re: 80-82
Jindra V. | 18.12.2015 12:50 | id 98867 | nahlásit
Ahoj kluci z Dyleně.K příspěvku Karla bych chtěl dodat,že Mohelno bylo zrušeno koncem října 1978 a proviant měl voj.Vatkerti. Ahoj Jindra.
 
Re: Re: Re: Re: Re: 80-82
Karel Pyták | 24.12.2015 07:36 | id 99218 | nahlásit
Ahoj kluci, samozřejmě, že Mohelno bylo zrušeno v 78, ale stále se ještě i na Dyleni občes používal výraz Mohelno. Ano tedy potvrzuji, že jsem ve skutečnosti sloužil na Dyleni, koho uráží, že jsem použil výraz Mohelno, tomu se omlouvám. Ale když se šlo do civilu z Dyleně i v dubnu 82 stále se zpívala celou cestu na nádraží písnička "Na srarý Mohelně". Jinak si roky nepletu, sklerozu nemám a na Dyleni jsme měli nejlepší kuchyň hlavně díky skvělým kuchařům. Taky nevím jestli se to dále udrželo, ale v době kdy jsem dělal provianťáka jsme začali chovat prasátka a taky jsme ještě zvládli pár pěkných zabíjaček. Tolik na vysvětlenou :-))) Ahoj
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: 80-82
laco polak | email | 17.10.2016 23:29 | id 109309 | nahlásit
Kájo, na mandolíně hral kynolog, zavolej 739262361
jaro 80-82
Jarda pátrač praporu | email | 17.10.2013 17:46 | id 65487 | nahlásit
na dotaz ohledně Osladila, po Dyleni sloužil na Pavlově Studenci, z Dyleně jsem byl po 14 dnech odvelen do Chebu, s Osladilem jsem se setkal potom asi dvakrát na prapoře a na Dyleni jsem byl asi třikrát, kdy jsem dělal velitele vozu a byli jsme zde pro Jakubíka a pak Dokoupila.
 
Re: jaro 80-82,Dyleň 75-77
drexler.zdeněk | email | 20.12.2015 21:44 | id 98994 | nahlásit
Ahoj Jardo,vím že Čenda Osladil,šel na Pavlův Studeněc,před ním tam sloužíl také Dyleňák Pepa Fengl,spolu sloužily na Dyleni 75-76,Čenda tam šel až po nás,co se týká mne frajer chlap,vojenské vystupování,komu čest tomu čest.Tito chlapi neměli z rodiny vůbec nic sloužily jako koně státu a na stará kolena je každej odsoudil ,za co že tam nechaly mládí?Ono každá práce má své někdo to a druhý ono,koho budou soudit po nás?Zažil jsem dobu kdy úcta ke staršímu byla úcta a čest člověka byla ctí,dneska syn uráží rodiče jenom proto že prachy jsou prachy ale to je doba ,doba co nastavily zloději ,zlodějů ať jsi říká kdo chce co chce.Hrom z Dyleně.
Ahoj spolubojovnici
Jirka Veselý | email | 26.9.2013 16:34 | id 64833 | nahlásit
Náhodou jsem našel tyto skvělé stránky.Na Dyleni jsem sloužil od jara 81 do podzimu 82.Předtím PŠ Zadní Chodov.Rád vzpomínám na partu a veselé zážitky ze služby.Ty fotky jsou supr,dokonce jsem se tam i poznal.Žiju pořád v Jičíněvsi u Jičína a budu moc rád,když se někdo ozve.
 
Re: Ahoj spolubojovnici
Nešpor Libor | email | 2.10.2013 00:43 | id 64974 | nahlásit

No toto trvalo s.četaři . Na ten tvůj povel v srpnu 1982 v Dolním Žandově kam nás dovezl Véskou Petr. Masaryk s npr. Vencou Hrbekem nezapomenu. Nástup - pozor a Pání do civilu rozchod. Jseš druhej po špionovi Juroj Kolajovi co se ozval. Ozvu se na tvém meilu ohledně pár adres . spojař Libor.( šoula )
 
Re: Ahoj spolubojovnici
Nešpor Libor | email | 6.10.2013 00:49 | id 65076 | nahlásit

Ahojky . četaři - Jirko . Posílám jsem meil i pár foto na adresu 2v.autodili. Ale ohlas ??? .Tak nevim !!! Libor .
 
Re: z 26.9. 013 Ahoj spolubojovnici
Nešpor Libor | email | 2.11.2013 21:49 | id 65988 | nahlásit
Ahojky. Tak co pane četaři Jirko.V. Budu moc rád,když se někdo ozve jak píšeš . DYleń 1981 -1982 .Já jsem to zkoušel na uvedené modré adrese autodíli atd vč tel čísla ale ??? spojař Libor
laco
laco.polak | email | 24.9.2011 16:57 | id 36444 | nahlásit
Ahoj Zdenku, já jsem taky přišel na 5 pohraniční brigádu z Malacek, kde jsem byl jako řidič. Měl jsem problém s kolenem a z tohoto důvodu jsem byl v kotelně a dělal jsem pomocníka Baranovskému. Jinák Szabo Ján byl řidič a rovněž přijel z Malacek. Já jsem rukoval 1.4.1980. Z Malacek jěště přijel kluk, který rovněž byl u řidiču, ale na rotě dělal střelce. Byl takovej udělanej, černější a byl někde od Trnavy, nebo spíše někde od Senice. Tvoje jméno mám v paměti, ale nevím si Tě někde zařadit. Já jsem 1.9.1981 odešel do školy do Holešová. Jěště za mne tam podepsal některý za Szabovcu, kdy dostal rotného a vozil nás do Dolního Žandová na zabávu. Píšu tady, ale z našého ročníka tu nikdo se neozve.Bydlím teď na Moravě o ZOO Lešná u Zlína. Jinák jsem rodilej Slovák, ale po revolucí jsem sloužil jako policajt a koncem roku 2010 jsem odešel do civilu. Pokud můžeš zavolat na 739262361. Čau Laco.
 
Re: laco
zdenek | email | 6.10.2011 21:05 | id 36792 | nahlásit
Čau Laco,je to fakt že se tu z našeho ročníku nikdo neoběví. Z Malacek semnou došel ještě jeden moravák nějakej Králík byl to takovej papulatej blonďák a byl psovod...Jo mě se taky hodně věcí vykouřilo z hlavy,ale jak to tu vše pročítám tak si na vše pomalu vzpomínám....Já jsem myslím že se jmenoval Nýč,tak po něm jsem pomáhal npr. Pšeničnýmu pomáhal v kanclu něco jako vedoucí SSM.Pamatuješ Janovskýho a Eliáše??? Byli to slováci a super kluci,Vlado Janovský jezdil s V3S a Eliáš byl takovej drobnější a černovlasej. Já bydlím pořád u Prostějova a díky za číslo byrzy se ozvu,kdyby jsi o někom něco zjistil nebo jestli máš nějaký fotky z té doby tak dej vědět,budu se těši.Zatím ahoj Zdenek
 
Re: Re: laco
laco | email | 7.10.2011 12:21 | id 36803 | nahlásit
Ahoj Zdenku, nevím zda si pamatuješ na kucháře, který byl od armády, byl to pořádnej chlap, pořád cvičil a mě se zda, že se rovněž jmenovál Janovský. Jinák v kuchyni byl jěště jako starší kuchář Jarda Hrbek, Slanina, Mladý Jozefek a najstarší kuchář Milan Smolárik. Nevím si vzpomenout na provianťaka, ale byl to náš ročník a pořád hral na gitaru. Slyšel jsem, že Lojza Slanina měl při opušťáku nějaký úraz, kdy na tom byl špatně a odešel z tohoto důvodu do civilu. Sloužil jsem v Bratislavě, kdy Slanina byl rovněž z Bratislavy, ale nepodařilo se mi ho nějak kontaktovat. Když pojedeš do ZOO Lešná, tak daj vědět a můžeme se potkat. laco.
 
Re: Re: Re: laco
zdenek | email | 7.10.2011 21:37 | id 36817 | nahlásit
Ahoj Laco no něco pamatuju ale nevím to jistě ale nejmenoval se ten provianťák Karel Piták a pak tam byl ještě řidič gazíku Ungrád byl o půl roku starší jako my.No a ten Lojza Slanina se přeci přiopil při návratu z opušťáku a našli hov Brně na nádraží a byl zralej na důchod,jen si dojel pro věci a šel do civilu. janovský jezdil s V3S a jezdíval s náma někdy i na pikety,ale většinou LOM. Pak tam byl ještě Vařečka,Milan Krulík (s těma jsem se visetkal po vojně v Prostějově) Krulík měl zadržení na LOMU. A toho kuchaře si pamatuju,chodoli jsme si tam povečerech i s provianťákem přilepšovat...Jakmile to půjde tak zavolám,budu v kontaktu tady přes tyto stránky aspoň s tebou a snad se někdo z našeho ročníku časem ozve. Nevím zda to letos stihnu,ale na jaře mám Lešnou v plánu,tak to bych se s tebou opravdu rád seseš a zavzpomínal,to mi věř...Tak zatím ahoj a brzy tady zas ahoj Zdenek
 
Re: Zdeněk a laco
Nešpor Libor | email | 8.10.2011 01:32 | id 36826 | nahlásit
Tak ještě jednou ahoj . Opravdu provianták byl sv.Karel.Piták. A ten kuchař armádák byl zřejmě L.Slanina . Vzpomínky se oživují při čtení komentářů . Jména Janovký ??? Vřečka byl dle reakcí z Poličky a Krulík - psovod ?? a pes ? no a tom průšviu na Kyseláku jsem už taky někdy psal. Jen mě zaujalo jméno npr Pšeníčný tak ten v r 1982 na rotě Dyleň za mne nebyl . No a ten mladej kuchař byl opravdu Miro Josefek . Pokad by byl na něho kontat Libor
 
Re: Re: Zdeněk a laco
Staněk Petr | 9.10.2011 16:51 | id 36880 | nahlásit
Ahoj Libore,
reaguji na tvůj dotaz - politruk - nadpor. Pšeničný. Pamatovat si ho nemůžeš, odcházel z Dyleně někdo koncem srpna 81 na vysokou pol. školu do Moskvy. Tehdejší velení 5. brigády Cheb a MS PS Praha s ním mělo asi velký plány. Jinak bydlel v Dolním Žandově ve fiňáku ve stejný řadě jako mjr. Preczek, akorát o jeden dál. Jeho místo politruka pak zaujal už legendární nadrotmistr Charousek, za tebe už asi poručík (jemu ty hodnosti strašně houpaly nahoru - dolů) podle toho jakou funkci zrovna měl. Místo Charouska přišel na Dyleň Tonda Baranovský dělat výkoňáka. Tolik na osvětlení jména Pšeničný.
špion Petr 79-81
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Zdeněk a laco
Vlado | 9.10.2011 17:55 | id 36888 | nahlásit
Reagujem na hodnosti Charouska. Na Dyleni robil technika roty a potom aj politruka, ale po dôstojnických skúškach v hodnostiach postupoval, nie kolisal. Tonda Baranovský nestriedal vo funkcii jeho, ale asi Čendu Osladila. Bohuš robil politruka aj na Broumove a na finančnom oddelení na brigáde.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Zdeněk a laco
zdenek | email | 10.10.2011 04:47 | id 36904 | nahlásit
Ahoj Libore,je to tak jak píšeš,no s tím npr.Pšeničným jsem to asi neohadl dobře ale podle všeho tam byl jen asi do léta 81 a pak to vzal Čenda jen vím ale ne zas úplně na 100% že si rád přihnul a jednou jsem musel v kanclu politruka čistit sešity do PŠM jak byla zaneřáděný po jeho bujaré noci a z Žandova ho vozil kluk (motospojka) a měl ho k sobě připásanýho opaskem :-)). Jarek Vařečka byl opravdu někde od Poličky a Milan Krulík měl ke konci vojny zadržení poblíž Lomu když sloužil piket a byl to myslím polák a a bylo to dost hustý když toho poláka odváželi Uazem do Chebu do špitálu,ale na jméno psa si opravdu nevzpomenu. A Vlado Janovský jezdil Pragou V3S a Milan za to zadržení dostal hodinky a měl být převelenej,jak se to dělávalo,ale jelikož jsme to měli za pár tak ho tam nechali dosloužit. Taky se mi některý věci a události vybavujou až tady jak si s váma píšu.....Tak byrzo tady ahoj Zdenek
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Zdeněk a laco
jaro 83 | 8.8.2012 11:58 | id 48650 | nahlásit
Jses velky pametnik ! Na fotkach vidim ze jsi tam nedavno byl ! Co takle dat dohromady nejaky to setkani byvalich spolubojovniku z Dylene ??? ??? ??? Nemusi byt na Dyleni !!! Cauky SPOJARI.........
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Zdeněk a laco
laco.polak | email | 27.4.2014 17:39 | id 73997 | nahlásit
Mluvil jsem s Mirkem Jozefkem, zjistil jsem na něho číslo, tak Ti ho posílám +421917399967, Laco
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Zdeněk a laco
Karel.Pyták | 2.1.2016 02:00 | id 99701 | nahlásit
Ale hoši já jsem s tvrdým :-)))) Lojza Slanina byl řezník z Nových Zámkou a byl PS, jméno kuchaře od armády mě stále uniká a nemůžu si vzpomenout :-((
Jinak Milan Krulík měl psa jmenoval se DAN a bzl to jeden z nejlepších psů na stopy po třech hodinách s křížením. Byl to skvělej a chytrej pes, ty dva spolu byli perfektní dvojka. Jít s Milanem v noci byla paráda, Dan jezdil revír jak motorová myš a nic mu neuteklo. Vladko Janovský - V3S, to auto dělali na něj, něco jsme se spolu najezdili na nákupy do Žandova, spolu máme pár zážitků :-))) Ozvěte se někdo ať už se tedy taky sejdem, snad to nedá tolik práce dohledat ostatní.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: laco
laco | email | 9.10.2011 17:59 | id 36889 | nahlásit
Zdenku, je to tak, Lojza Slanina tak nějak skončil. Provianťak byl opravdu Karel Pitak. Kuchář od armády byl kulturista, pořád chodil do posilovny a byl blonďak. Byl to dobrej kluk. Jeho si asi nepamatuješ, protože hospodařské družstvo bylo u armaďáku na posledním poschodi. Když armáda odešla, tak jsme se všichni peesáci vrátili na rotu PS a či se s náma vratil i ten kluk, to si již nepamatuji. Na přiští rok se těším. Mám několik fotek, tak jak budu mít čas, tak to pošlu. Laco.
 
Dyleň 82 pro špíona Petra ,Zdeňka ,Vlada atd
Nešpor Libor | email | 12.10.2011 19:57 | id 36980 | nahlásit
Ahojky tak na jménu npr.Pšeničneho jsme se shodli. V roce 1982 dělal politruka npr. Kraisel a nrtm Baranovský už tam byl to vím na tuty dělal rotního holiče. Vámi zmiňovaný Čenda ??? . O jménou Charouzka už jsem to taky psal když jsme odcházeli do civilu tak jsme nějakému prp předávali zbraně a jestli je to opravdu on Viz foto vzpomínka na mjr.Prečka kde je v hodnosti majora. ( a dle mjr v.v.P. Mikoty je tak jako mjr Kraisel po smrti) Také jsem již psal o tom zadržení já si jen myslím že to v.roce 1982 jaro nebylo na Kyseláku ale na Lomu ( pokud mluvime o stejném roce) PS. Kluci a pane veliliteli Vlado ozvu se jestli přežiju vikend ( 14.10.1961 - 14.10.2011) příští týden . ČAUKY Libor
 
Re: Dyleň 82 pro špíona Petra ,Zdeňka ,Vlada atd
Staněk Petr | 12.10.2011 22:15 | id 36994 | nahlásit
Nejprve všechno nej k Tvému kulatému jubileu. Všechno si krásně užij.
Ptáš se na "Čendu". Zamě se tak říkalo m.prap. Osvaldovi. Odešel z Dyleně někdy v roce 1980, já ho zažil jen velmi krátce, ale vyprávění o něm to byly opravdu story. Odešel do Halže (jen krátce) a tak byl, myslím na Pav. Studenci nebo Brance. Daranovský byl na Dyleni určitě už v létě 81 - v červenci jsem se ženil a měl jsem od něj půjčený nějaký věci ze skladu. npar. Kraisl (asi se nepletu tak Pepa) dělal v roce 81 velitele 2. četě.
ahoj čerstvý 50-níku
špion Petr
Zde již nelze dále reagovat
 
Pro špíona Petra
Nešpor Libor | email | 14.10.2011 18:27 | id 37063 | nahlásit
Špione Petře moc děkuji za přání a ozvu se . Libor
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: laco
laco | email | 3.1.2012 12:56 | id 40182 | nahlásit
Zdenku napíš mi na email laco.polak@seznam.cz
Růžička
Nešpor.Libor | email | 13.5.2011 22:50 | id 31259 | nahlásit
Čauky Zdeňku . Píšeš o M. Růžičkovi za mne to byl mladej spojař docela poslušnej a hodnej viz foto 1982 ale co bylo po roce 1982 když jsem odešel podzim 1982 do civilu??? .Je možné že a jak píšeš že Růža se po povýšení chopil moci a stal se nepříjemným ale za mojí služby určitě nebyl šikanován! Takže nevím ?? Toto co popišuješ jsem zažil i já jeden den kamárádi a přes noc po povýšení na mazáky ......!! .Ale dnes jen úsměv . A jak píšeš Pepa Šerý- civil tuším 1983 podzim no to byl oprvdu pohodář. Další jména spojařů Dyleně Josef.H,.Jan.M,Josef.G,a Jarda.K. Taky Civil podzim 1983. No a co velitel 13 tky V. Hrbek kpt.???. Ahoj Libor spojař Dyleně 1982. PS na fotkách nad někoho vzpomeneš
 
Re: Růžička
Zdeněk Řádek | 15.5.2011 09:42 | id 31289 | nahlásit
Ahoj Libore, tak dneska jsem se vrátil ze srazu našeho ročníku 82-84 po 27letech!!! Bylo to v Děčíně a super! Sešlo se nás celkem 12 ze 20, což je slušné, ne? Pro Tebe sice samý neznámý ( ptáci), které jsi ty už nezažil ale pro nás zůčastněné nádhera! A probírali jsme mimo jiné i "šikanistu" Růžičku.. Nejsem sám, kdo na něj v "dobrém" vzpomíná. Ale dnes už s úsměvem. Jinak kpt.Venca Hrbek prý žije v malém domečku ve Třech Sekerách. Sice tě neznám ale díky za Tvé reakce na můj příspěvek. Jsme přece taková jedna velká Dyleňská generace, ne? Měj se fajn...
 
Re: Re: Růžička
Nešpor Libor | email | 15.5.2011 23:47 | id 31336 | nahlásit
Ahoj Zdendo je moc dobře že jste se sešli a věřím že to byla nádhera Já na to naše setkáni stále čekám No a snad jsem Ti nějaká jména připoměl ve zkratkách adresi jsem nějaké vyštrachal .Ale další vice na soukr.mailu a jak píšeš o ptácich 82 - 84 tak z jaro 82 snad i 83 ale potom ??? Major V. Hrbek žijeopravdu ve Třech Sekerách aje pořád ten vztekloun. No a šikanistu Růžu necháme tak nějak bejt . Měj se Libor
 
Re: Růžička
František Takács | email | 10.6.2011 18:29 | id 32352 | nahlásit
Ahoj chlapci ,píšem Vám zo Slovenska Slúžil som na Dyleni 81-82,som veľmi rád že som našiel tuto stránku ,bolo to už veľmi dávno.ele si myslím že sa spomínám na toto meno!Ja som bol staršým spojarom do jary 1982.Rád sa spomínám na tieto časi ,neviem či sa niekto spomína na n por Hrbeka ,bol to čudný človek.Ked teraz pozerám na fotky ,a vidím zničenú bubovu je mi veľmi lúto, Ked sa z Vás spomína niekto na mňa prosím odpíšte mi .Každého pozdravujem ,zo spomienkami na dávné časi Takács F
 
Fero Takács- Dyleń
Nešpor Libor | email | 10.6.2011 21:54 | id 32359 | nahlásit
Hojky Fero. Na rotě Dyleň jsem sloužil jaro 82 až civil. Na tebe vzpomínám jak píšeš jako st. spojaře po tvém odchodu do civilu tutu funkci převzal L.D. ( Drboš) ale hlvně na tvé služby na ústředně HS- 210 a na ta propíchaná okenka na HS ce . Npr. Hrbek byl opravdu zvláštní docela cholerik ale poslédně se stal velitelem roty v hodnosti majora . No a nyní žije ve Třech Sekérách kde si postavil rodinný domek a je to prý stále stejný vztekloun. Bohužel z tvého ročníku si nemůžu vybavit další jména ale na Tvůj ochod do civilu červená a modrá poplach se nedá zapomenout ale hlavně na ten klid a pusto na rotě . Snad si vzpomeneš na jména tkzv, furtáků - Przcekek ,Landa atd . Podívej se na dobové foto Dyleně -spojaři a snad tam někoho poznáš. Jen ještě jména Piták- provianták a Slanina?? kuchař . Libor spojař Dyleně - 82 .PS snad se tak moho přiomínat i když jsem bohužel zapoměl volací znak Dyleně.
 
Re: Fero Takács- Dyleń
Fero Takács | email | 11.6.2011 06:39 | id 32374 | nahlásit
Ahoj Libor !Na Hs-ke preto boli prepichahé okienká .lebo som zaspal .a prebudil som som sa až ráno ,ked HRBEK vyšiel z bytu!Potom som si vymvslel čo do denníku napisať totiž ako sa hvorí... mňel sem to dobre na háku! Prežil som dynastiu Szabovcov:Stefan Szabo bol mojím mazákom on bol psovod ,bol mohutný chlap vo všetkom chcel byť prvý...Tibor Szabo takisto bol psovod ako 45 ročného zrazil vlak a zomrel ... Alexander Szabo ,ten podpísal ,a zostal u PS do roku 89 toho si musel poznať bol môj ročnik a potom ,Ladislava Szabo .prišiel po mňe služoli sme spolu pol roka .žial nemám naňho kontakt...milý LIBOR ,boli to pekné časy ,a krásna príroda rád sa na nich spomínám...Ja mám tiež staru fotku je na ňom kopa bojovníkov Dyleňe ,ked sa niekto prihlásí a má záujem rád ho naskenujem ! Máš pravdu on sa menoval Landa bol starší pán aspoň sa mi tak vzdalo ....okrem týchto sa spomínam na vysokého praporčika ,blondáka volal Bareňák alebo tak niajak stále ma provokoval ....na volací znak sa už ani ja nepametám...
 
Re: Re: Fero Takács- Dyleń
laco.polak | email | 22.6.2011 21:55 | id 32770 | nahlásit
Fero ako tu čítám tvoj príspevok, tiež som zažil éru Szabovcov.Vzpomínám si na sašu, ktorý podpísal. Já som tiež po jedna apol roku podpísal. Neviem či si pametaš na Laca Poláka, ktorý bol v kotolni spoločně s Petrom Tenglerom. Staršina bol Baranovský, a ja som mu robil pomocníka. Inak vodiča tam robil nějaký Mráz, bol to Maďar a prišiel spoločně so mnou z Bratislavskej brigady, kde sme spolu robili vodičov. Jedem psovod Szabo bol obrovský chlap, ale bol to dobrý borec. Ráz sme sa na vycviku psov ožrali, kde nás potom riešil veliteľ roty mjr. Přeček. Já som z roty odišiel 1.9.l981 a prišiel som na rotu 1.8.1980. Inák v hospodárskom družste boli Lojza Slanina, Hrbek, Fedorko a pod. Laco
 
Re: Re: Re: Fero Takács- Dyleń
Zdenek Antl | email | 23.9.2011 01:55 | id 36406 | nahlásit
Ahoj Laco,taky jsem sloužil na Dyleni 80-82 a náhodou jsem objevil tyto super stránky a čtením příspěvků si vše připomínám jak to vše bylo a vzpomínám už jen na ty veselejší věci. Nevím jestli se nepletu,ty jsi byl v kotelně a měl jsi myslím úraz s motorovou pilou. Já přišel na Dyleň z Malacek byli jsme tam dva moraváci já a Králík a pokud mne paměť neklame tak tam by Vlado Janovský,Eliáš ze slovenska a z jedním Szabem jsem sloužil skoro půl roku,byl to maďar a neuměl moc slovensky a pak Vařečka od Svitav,Milan Krulík a tu "díru" na Kyseláku taky pamatuju,jjj byl to šrumec.A Slanina šel myslým spíš do civilu,ne?? Pokud si na mne někdo vzpomene ať se ozve. Ahoj Zdenek Antl
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Fero Takács- Dyleń
Nešpor.Libor | email | 23.6.2011 22:03 | id 32804 | nahlásit
Hojky Fero. s tou HS kou a prepíchanejma okénkama jsem to to to nechtěl bonznout ale příhlásil jsi se k tomu sám.No a na ten záčitek a pohled na tebe při ranním střídání se nedá zapomenout!!! Z těch Szbovcou tak pamatuji jen L.Szba tobyl můj ročník adresu z let 82 ještě mám. Poskytni prosím fotku na tyto stránky a podívej se na foto Dyleně r.1982 odchod do civilu třeba ti to někoho připomene.ČaukyLibor
 
Re: Re: Fero Takács- Dyleń
Zdenek Antl | email | 19.9.2011 01:36 | id 36270 | nahlásit
Ahoj Fero já sloužil na Dyleni od podzimu 80 do jara 82 přišel jsem tam z Malacek Szabovce taky pamatuju i jak si oholil hlavu do hola a měl z toho malér a z Tiborem jsem sloužil skoro půl roku v kuse a on mne učil maďarsky a pak taky kluky ze Slovenska Janovský Vladu a Eliáš,pošleš prosím tu fotku,zatím ahoj a měj se Zdenek...
 
Re: Re: Fero Takács- Dyleń
Antl Zdenek | email | 12.6.2013 04:28 | id 61738 | nahlásit
Ahoj Fero. Dobře si na tebe pamatuju,jen nevím jestli i ty na mě,byl jsem na Dyleni 1980- 82. Jestli máš nějaký fotky budu rád pokud něco pošlelš. A napiš jak žiješ. Tě+ším se na odpověď Zdenek
 
Re: Fero Takács- Dyleń
Martin Rosypal | 19.2.2013 19:54 | id 57012 | nahlásit
Fero volací znak Dyleně bylo : železo, zde železo.
Absolvent 81-83 jaro civil
 
Re: Fero Takács- Dyleń (volací znaky).
P.oslední S.ysel | email | 19.2.2013 23:58 | id 57024 | nahlásit
Volací znaky se čas od času měnily. V letech 1964 - 1966 měla tehdejší 22. rps 5. bps Cheb, od 1. 4. 1966 1.rps 12. bps Planá u M.L. volací znak "renaretta".
Pavel M.
 
Re: Re: Fero Takács- Dyleń
František Takács | email | 10.2.2015 11:21 | id 86025 | nahlásit
Správne Martin! Pozdravujem ťa!
 
Takács- Dyleń
Nešpor Libor | email | 28.2.2015 00:04 | id 86925 | nahlásit
Ahojky Martine . Takže další Dylenák na těchto stránkách Fera propichovače okýnek na HS - 210 nemůžeš pamatovat. Odcházel do civilu jaro ale jinak supúer. Jan tak trocho nevím spojař?? Ostrava 1 Ze....38. Spolu s Růžou spojař , Zbynkem (Fetiš ) psovod, Drbošem st.spojař, a dalšími s tvého ročníku Petrem .Ma...m řidič z Pieštan í který nás na podzim 1982 odvážel do civilu s Vencou Hrbkem do Marijánek a jeho pisničku Holky z naší školky . Zdravím Libor spojař1982
 
Re: Re: Růžička
Zdenek | email | 7.10.2011 21:40 | id 36818 | nahlásit
Ahoj Fero pamatuješ si na mě??? Zdenek Antl
 
Re: Re: Re: Růžička
Nešpor Libor | email | 8.10.2011 01:13 | id 36825 | nahlásit
Ahoj Zdendo . Tvoje jnéno z jara 82 kdy jsi odcházel do civilu tak nějak řidič?? .Já jsem na rotu přišel někdy v únoru 82 a Fero byl starší spojař který mně zaučoval na tel.ústředně s HS -210. Podívej se na dobové foto Dyleně třeba tam někoho poznáš. No a o tu fotku jsem Ferka už taky žádal ale zatím nic a na adrese takacsf@27..... se neozval . Zdraví Libor ( spojař)
 
Re: Re: Re: Re: Růžička
František Takács | email | 10.2.2015 11:19 | id 86024 | nahlásit
Ahoj Libor moja e-mail adresa ešte raz takacsf27@gmail.com tá tu hore je nesprávna( Fotky mám a pošlem! Prepáčte že som sa doteraz neprhlasil!!!
 
Dylen Fero T
Nešpor Libor | email | 12.2.2015 21:26 | id 86146 | nahlásit

Jo už tě mám uloženýho s. starší spojár 13 nátky Dyleně. A ty fotky pošli ČAuky Libor
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Růžička
František Takács | email | 11.2.2015 13:06 | id 86069 | nahlásit
Myslím že ano! Ty si bol taký veľmi aktívní chlapec,ked sa nemýlím ? asi o pol roka mladší než som bol ja:
 
Re: Růžička
Pavel N. Jumbo | email | 9.8.2011 16:07 | id 34778 | nahlásit
Ahoj .J.Genu jsem taky dobřě znal,co jsem přebral od P. Pauše Jumba,tak mi kolikrát dělal figuranta ,tenkrát na rotu přijel pojídný zubař a Genovi v hubě nezbyl jediný zub ,ale na koho nezapomenu ,na jméno si nevzpomenu,ale jediný měl vínovou teplákovku,byl někde od Ostravy ,ale z něho jsme měli p***l i jako mladasové
Růžička !!!!!!!!
Zdeněk Řádek | 13.5.2011 09:19 | id 31248 | nahlásit
Byl jsem spojař taky na Dyleni, ročník 82-84 a můj mazák byl Šerý, Růžička atd... Až ted díky bohu , si můžu zase připomenout po tolika letech můj strašlivý zážitek a sice mít za supra Růžičku z Olomouce. Jo to Šerý, zlatý kluk a moc ho touto cesto pozdravuji.. ale Růžička?? Šikanista jeden, japak se ti asi vede? Doufám, že dobře. Protože ti největší ... mají většinou štěstí. Je to už dlouho a proto pozdravuji i toho chlapca z Olomóca...
 
Re: Růžička !!!!!!!!
..... | 29.5.2011 23:46 | id 31787 | nahlásit
ty by si Řádku potřeboval opět vojnu,možná do basy!!!!Když je z tebe pedofil...To jak si byl v Děčíně jsi se nepochlubil tvým kamarádům,že donucuješ sex s nezletiléma dětma například s mojí dcerou!!! Vím kdo ti pohrozil autem,kdo ti rozbil okno,kdo ti chtěl ujet s tvým autem,vím vše!!! I jak si znásilnil 13.letou holku,jenže si zaplatil kauci!!!Ty by si potřeboval sedět na doživotí!!!! A mimichodem,když chceš s mojí dcerou sex,tak se radši vychrápej s tvojí dcerou!!!S tima tvýma chudýma ručikama tě žádná ženská nebude a ani nechce!!!!!!!!
 
Re: Re: Růžička !!!!!!!!
Jozef Jakubík | email | 30.5.2011 09:34 | id 31799 | nahlásit
Prosím Vás také nechutné veci tu nepatria, toto si riešte inou cestou, toto je zamerané na iné účely...
 
Re: Re: Re: Růžička !!!!!!!!
martin(colt) | email | 8.6.2011 12:13 | id 32256 | nahlásit
Dobrý den,jen taková malá zvědavost , Vaše jméno si spojuji se jménem major Jakubík z let 75 -77 jemuž Halže taky něco říkala, je to asi shoda jmen, že ? Nebo je to podobnost čistě náhodná ? Váš slovenský text.příspěvek mne přivedl na tuto zvědavou otázečku.Děkuji za odpověď.
 
Re: Re: Re: Re: Růžička !!!!!!!!
Nešpor Libor | email | 9.6.2011 21:36 | id 32326 | nahlásit
Ahoj Colte pokud mohu na toto jméno jsem se již také ptal. Pplk akubík opravdu sloužil na praporu v Halži ale jak zde napsal plk Gasper tak již zemřel .Takže to je opravdu shoda jmen. Ten příspěvek nemůžu najít jinak bych Ti ho přeposlal. Libor
 
Re: Re: Růžička !!!!!!!!
Nešpor Libor | email | 7.6.2011 22:12 | id 32244 | nahlásit
Libor .Prosím pane neznámí tak jak psal p.Jakubík tyto stránky najsou určitě určeny pro Vaše nechutné komentáře a osobní osočování .Tímto bych poprosil administrátora o vyřazení těchto komentářů . Nebo máte pane neznámí něco společného se spojařem Ružičkou??? Alei kdyby prosím vyřešte to jinou cestou. Děkuji spojař Dyleně 1982 Libor


Přidáváte nový komentář
plus okno minus
... lze napsat ještěznaků
Ochrana proti spamu. Napište číslo stodvacet:


   


  • hvězdičkou * jsou označena povinná pole
  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nebudou použity
  • WWW adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky

Dyleň r. 1980-82

Okres: Cheb

Dobové fotografie z 13. rPS - Dyleň (Chebská brigáda).

A2011-02-22 16:38:40 U2024-08-15 10:05:51 TG15