Dobové foto

« Zpět | Jdi na seznam | Obnovit | Vaše komentáře (32)

(pro změnu obrázku můžete použít CTRL + šipky ↔ numerické klávesnice)
16 foto (M.Jech) z celkových 28

Foto 16
Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5 Foto 6 Foto 7 Foto 8 Foto 9 Foto 10 Foto 11 Foto 12 Foto 13 Foto 14 Foto 15 Foto 16 Foto 17 Foto 18 Foto 19 Foto 20 Foto 21 Foto 22 Foto 23 Foto 24 Foto 25 Foto 26 Foto 27 Foto 28

Autor: M.Jech | Pořízeno: 1957-59 | Foto: 28 fotek



Vaše komentáře...
Přidat nový komentář...
Nárameníky z roku 1962
MUDr Jiří Koťátko | email | 7.3.2013 10:34 | id 57758 | nahlásit
Sloužil jsem jako absolvent vojenské katedry pražské lékařské fakulty zkrácenou základní službu na poliklinice 1.armády v Příbrami. Tehdy se tam začaly nosit bundokošile (důstojníci), ale my jsme měli kopřiváky a polotvrdé hnědé, červeně orámované nárameníky s čevenými hodnostními prýmky. Jako absolventi jsme měli bílá "véčka", ale já nevím jak velká. A to je také můj problém a otázka: jak vypadaly nárameníky "lékaře absíka" roku 1962? Děkuji všem za zprávu. Jirka
Re:Re:Re:Historie PS.
Zdeněk | 9.11.2010 21:09 | id 22015 | nahlásit
Ještě bych dodal, že k tomuto arzenálu pro vstup
do EZOHu patřila tzv. Zkratovací tyčka, kterou se zkoušelo, zda je proud již vypnut.Potom se teprve
přikládaly zkratovací řetízky.
 
Re: Re:Re:Re:Historie PS.
Vašek Nečas | 10.11.2010 07:44 | id 22025 | nahlásit
Zdravím Zdenku, tak to máš pravdu ale ta byla také první která většinou vypadla a po nahlášení o vypnutí proudu DDR jsem brnkal tyčkou od řetízku a podotýkám vžy ze strachem anikdy na první pokus .A-řetízky-bože kolikrát jsem na ně šlápl a řízl sebou o zem k potěšení mázy.A ani mně nevadilo že to nemužu předat dál naší mladým.Tak se měj zdravím,i všechny ostatní Vašek.
 
Re: Re: Re:Re:Re:Historie PS.
Bohouš Opl | email | 11.11.2010 00:22 | id 22062 | nahlásit
Zdravím tě Václave, já si vzpomínám na jednu celkem nepříjemnou událost s EZOCHem. Jestli si vzpomínáš, tak na Korandě bylo nutné pro průjezd za dráty, otevřít vrata pod rotou. Byl jsem k tomu jednou určen a tak jsem to vše podle předpisu zadrátoval řetízky, vyzkoušel tyčí a šel jsem k pojítku zažádat o povolení otevřít vrata. Jen jsem otevřel pojítko a brána se celá rozsvítila. Na rotě totiž probíhalo předávání služby DD a mezi povinnost patřilo i vyzkoušení EZOCHu. Tak jsem tam málem zůstal, stačilo abych se o chvilku zdržel u vrat. VR nebyl nadšen(nebudu jmenovat), přemlouval mě, abych mlčel a dostal jsem opušťák. Tak to byla jedna z nepříjemných zkušeností s EZOCHem, každou chvilku se tam chytíla nějaká zvěř a neměla šanci na záchranu, byl jsem docela rád, když se to v 65 roce vypnulo. Tak Václave ahoj, byl jsem ke konci léta u Standy a chtěl bych se taky podívat na Spáleniště a najít místo, kde stála stará Koranda, já ho určitě najdu. Bohouš
 
Re: Re: Re: Re:Re:Re:Historie PS.
Václav Nečas | 11.11.2010 12:06 | id 22072 | nahlásit
Bohuši,taky tě zdravím a když jsi to připoměl tak to si na to vzpomínám ,tos nebyl vyděšený jenom ty ale i ostatní máza a pár dní se k nám chovali slušně(ale jenom pár),tys byl jeden z mála,který nás nebuzeroval.Psovodi jsme drželi za jeden provaz.Na Korandě jsme byli v 95.už jsme toho moc nenašli.Jestli si narok dáme scuka na Spáleništi tak jistě Korandu navštívíme.Zdravím Vašek.
 
Koranda....66-68
Vladimír IVAN | email | 11.11.2010 16:12 | id 22080 | nahlásit
...na Korandu by som sa aj ja rád pozrel,moja prvá služba v noci, na presah.Kyselov tam mal piket po zrušení roty Koranda,v kuchynke pre psovodov boli dve postele,piecka,v kotcoch bolo uhlie na zimu.Mazák ma vyhnal von a on chrápal aj so psom vo vnútri...narušiteľa som"videl"vždy ako niečo šuchlo vonku ani neviem ako som prečkal do druhej ráno,to bolo strachu,potom sa šlo zase von,na stanovište....krásne spomienky,hororové.
 
Re: Re: Re: Re: Re:Re:Re:Historie PS.
Bohouš Opl | email | 11.11.2010 22:23 | id 22114 | nahlásit
Václave, já jsem si nikdy na mazáka nehrál a neviděl jsem v tom nic, co by mě nějak naplňovalo. Dokonce jsem to i odsuzoval. Jednou mi nechal člen hlídky, na jméno si nepamatuji (ml.ročník) samopal na stanovišti, já jsem si toho ani nevšiml,byla to i moje chyba, jako psovod jsem šel první a spoléhal jsem se, že má výstroj celou, ale při vybíjení samopal neměl, vrazil jsem mu můj samopal a utíkal na stanoviště. S velkou úlevou jsem samopal našel a ještě jsem dorazil na rotu včas a podal hlášení. Kdybych tam nechal běžet člena hlídky, tak byl průšvih, on by to určitě nestihl. To bylo na Korandě a stanoviště bylo někde mezi střelnicí a stanovištěm Jasánky.. Myslím, že to snad nikdo nevěděl a já jsem byl rád, že to tak dopadlo.. Václave, určitě se tam příští rok podíváme, už jsem se domlouval se Standou, rád tě uvidím. Ahoj všem Bohouš
 
Re: Re: Re: Re: Re: Re:Re:Re:Historie PS.
Nevidim | 19.3.2011 18:47 | id 29041 | nahlásit
Chlapi, je tady pár fotek: Vytoň, Spaleniště... k Měsíčkovi, Pasečná, Svatý Tomáš, Frydava... a pod.
www.youtube.com/kuro…
Zde již nelze dále reagovat
Historie PS - pro Vaška Nečase
Jan | 9.11.2010 13:50 | id 21976 | nahlásit
Tak to bylo úpně vyčerpávající a taková tečka. Vždycky když jsem "špacíroval" kolem těch drátů, který tam samozřejmě tenkrát ještě byly sice už bez proudu, ale v původní podobě i s těma obrovskejma izolátorama, tak jsem se "vorosil"při představě, že ten proud tam pořád je. Vůbec Vám to tedy nezávidím a věřím, že jste si opravdu "odfrkli", když to odpojili.
Děkuji moc a přeji také vše dobré, hlavně to zdraví.
brigadýrky
Pavel | 9.11.2010 10:28 | id 21968 | nahlásit
zdravím my jsme naopak v 60 létech brigadýrky měli radši a tím se odlišovali od ostatních jednotek armády ,v roce 66 jsem byl v Praze na přehlídce a ten efekt když se třeba vpravo hleď naráz otočilo 400 čepic byl špičkový a u vojáků kteří měli helmy tak nebyl efekt žádný. U pěších jednotek jsme tenkrát vyhráli a myslím že PS jednotky vyhrávali soutěž v pochodu téměř pokaždé.Myslím že i ty čepice k tomu pomohly. takže hodně zdraví všem
 
Re: brigadýrky-pro Pavla
Jan | 9.11.2010 12:23 | id 21972 | nahlásit
V tomhle Ti dávám zcela za pravdu a musím říct, že u 15. bPS byly jeden čas zavedeny zkušebně místo brigadýrek zelené barety (to byl rok 1967, nebo 1968) a těžce jsme to nesli. Později v roce 1969 jsme se naštěstí mohli vrátit zpět k brigadýrkám. Už tady o tom psali i někteří jiní kluci.
Později jsem se však dozvěděl, že tenhle pokus o zavedení baretů u PS měl daleko širší souvislosti a příčiny než by se na první pohled zdálo a docela to dneska chápu.
Především šlo o to, že v první polovině 60. let tehdejší Sovětská armáda, ale i celé sovětské vedení těžce neslo, že na území ČSSR nemá žádná svá vojska (narozdíl třeba oproti NDR, nebo Maďarsku) a Rusové tedy těžce na naše představitele tlačili, aby souhlasilo s umístěním nějakých sovětských vojsk na našem území již v té době a odůvodňovali to hlavně nedostatčenou silou a nízkými početními stavy naším armády No budiž připsáno ke cti našim tehdejším představitelům, že se tomu zuby nehty bránili a přišli na řešení, které mělo Rusům jak se říká "vytřít zrak" a vzít vítr z plachet. Jedním z těch opatření bylo to, že ochrana státních hranic byla v roce 1966 převedena do kompetence MNO a celá PS byla zařazena do stavů tehdejší ČSLA. Tím byly početní stavy armády navýšeny zhruba o 13 000 mužů , což tehdy značilo asi 2 motostřelcké divize na mírových početních stavech a to tenkrát nebylo zrovna málo. Rusové samozřejmě věděli, že to je jen papírově , byli pěkně nakrknutý, ale v dané chvíli to bylo všechno co stím mohli dělat. Velení naší armády, aby přesvědčilo Rusy, že to myslí vážně, přijímalo i další opatření a jedním z nich bylo i to kosmetické opatření, zavést u PS zelené barety. Jenže jak se později ukázalo, bylo to všechno prd platné a když bylo po roce 1969 vše jasné , vše se vrátilo do původního stavu.
Tak tohle se také váže k brigadýrkám. Asi je to známo, ale je to do cela zajímavé.
 
Re: Re: brigadýrky-pro Pavla
Standa Štok | 9.11.2010 12:45 | id 21973 | nahlásit
Taky jsem zažil zelené barety - myslím,že to bylo v roce 67 u Budějický brigády na zkušební dobu 6 ti měsíců.Když jsme jeli na opušťáky,tak jsme stejně načerno vozili brigadýrky,když nás chytlalítačka - byly problémy.V té době se také zaváděli bundokošile ze znakem co měli armáďáci nad pravou kapsou.Později od toho upustili a PS měla svůj znak na rokávě jestli se nemýlím.Ty barety,pokud se pamatuju prý byly zrušeny,že se to neosvědčilo a bylo to kritizobváno veřejností -takto jsme byli informováni za naší éry.Barety byly dobrý v ziměkdyž foukalo,tak sis ho stáhl na to ucho co foukalo a bylo dobře -jinak žádný jiný efekt,nosilo se tro pod výložkama,což se nesmělo a musel si být pořád ve střehu aby nešla lítačka:Někteří kluci je ani nenosili co nechodili ve zkušební době na vycházky.A myslím rok poté končila éra kopřiváků- naší bažanti už nosili tesil,které byly vynikající v zimě,ale v létě než začaly bundošky katastrofa ,no. ale také jsme to přežili.Když si vezmeš příjímač v Horaždovicích,tak tam nic jiného než kopřiváky nebyly a to se rukovalo v červenci.
 
Re: Re: brigadýrky-pro Pavla
Pavel | 9.11.2010 19:15 | id 22001 | nahlásit
Zdravím já odcházel do civilu v 67 chvála bohu s brigadýrkou a pamatuji si když přešla PS pod armádu byl to opravdu asi r.67 a důstojníci a praporčíci si přešívali knoflíky s meči za původní s hvězdičkama Pavel K. k PS brigadýrka nepochybně patřila a ten omyl s baretama napravila.
 
Re: Re: Re: brigadýrky-pro Pavla
Ľáďa | 9.11.2010 20:35 | id 22009 | nahlásit
Kluci já sloužil 62-64 měl jem tu možnost pohybovat se v krajským městě.Ta naše brigadýrka pro armaďáckou lítačku byla jako pro býka čevený hadr.
 
Re: Re: Re: Re: brigadýrky-pro Pavla
Pavel | 9.11.2010 20:48 | id 22011 | nahlásit
jo to máš pravdu bylo to tak celá léta
 
Re: Re: Re: Re: brigadýrky-pro Pavla
kubo | 9.11.2010 22:14 | id 22020 | nahlásit
To máš pravdu,zelená brigadýrka to bola ako päsť na oko.Mne lítačka zbalila ako kaprála na autobus.nádraží v Budejoviciach kvôli úzkym výložkám na bundoške.Na tých úzkych som mal mať nasadené širšie látkové a až na nich dva pecky.Našim furťákom to nevadilo.Keľ ma dotiahli na posádku, tak tomu DÚ so žltými šnúrami zahlásili,že tu majú jednoho lesáka.Bol som prekvapený tou prezývkou nás pohraničiarov.Po zápise do vych.knižky ma pustili.
 
Re: Re: Re:Náhrada za brigadýrky.
kubo | 9.11.2010 21:43 | id 22018 | nahlásit
Ešte za socializmu,niekedy v lete v júly 89 bola snaha o vytlačenie zelenej brigadírky s čiernym šiltom novým typom čapice do služby,ktorá bola určená na nosenie v lete len k bundokošeli.Táto čapica už nemala výraznú zelenú farbu,ale bola zladená s farbou služobnej uniformy PS vz.63.Bola podobného typu ako čapica k maskáčom,len bola z pevnejšieho materiálu,ktorý viac držal tvar,trocha vyššia,so šiltom potiahnutým látkou.Nad šiltom bol čs.znak.Bola taká hnedo-khaky-sivozelená.Nie maskáčová,ale vršok a šilt bol tmavší hnedý a boky svetlejšie sivozelené.Bola ľahšia. Pamätám si,keď som s tou čapicou mal prvú službu ráno pri prepúšťaní nakl.aut za Sis.Všetci šoféri boli šokovaní a vraveli mi,že sa zľakli,že prišli na poľské hranice.Vraveli,že ta klasická brigadírka je originálnejšia a krajšia.
spáleniště
jirka | email | 8.11.2010 20:04 | id 21943 | nahlásit
Přidávám se k Láďovi, jen tak pro zajímavost, těm hochům je dneska přes 70 roků. Jste kabrňáci, přeju hlavně zdravíčko.
Historie PS.
Oto | 7.11.2010 21:17 | id 21921 | nahlásit
To byla ještě úplně jiná taková starodávna doba,jiná výstroj a výzbroj.Co to měli za mini pušky,nebo samopaly?I to civilní oblečení,klobouky,šály je originální.To tablo je totéž pěkné,humorné.A to vstupné 5 korún na ples jim dneska závidím.
 
Re: Historie PS.
Miroslav Jech | email | 7.11.2010 22:18 | id 21926 | nahlásit
puška vzor 52 samonabíjecí, předchůdce vzoru 57, samopal vzor 24 (26?) s pevnou opěrkou, zásobník na cca 24 nábojů,ráže tuším 7,62 - používaly se i do pistole a vyhrály válku o Suez. Tyto samopaly byly vlastníkovi dost nebezpečné. Klobouky tzv. "tatry", šály a maďary (polobotky) tenkrát byly ve velké módě.
Movitější si polobotky podráželi 5 cm korkem a obšívali se barevnou bužírkou. Šály si někteří pletli na rotě na prkýnku s hřebíky, což velitelé nesnášeli a já taky ne. Zeptej se na to dědečka. Vstup na ples nebyl zrovna levný při tehdejších měsíčních výdělcích cca 900,- Kčs
 
Re: Re: Historie PS.
Nečas Václav | 8.11.2010 14:35 | id 21932 | nahlásit
Mirku díky,ty fotky nemají chybu,podle mě zatím nejlepší z historie a s těmi kloubouky(taky si na ně vzpomínám) asi nejlepší fotka z vojenska.Přijde mně to jako návštěva z Bavorska někde v Česku.Těch 900.-Kč to byla dobrá výplata.Já měl po vyučení v 64.roce 105, 115, 125 Kč za měsíc od rána do večera.Jo to byla doba,na vojně jsem měl větší žold než výplatu.Měj se Vašek,
 
Re: Re: Historie PS.
Standa Štok | 8.11.2010 16:57 | id 21939 | nahlásit
Míro díky za fotky- jak píše Vašek to je historie,dneska je Spáleniště rujna no a vidíš začalo se stavět v roce 59 a dnes ? Píšeš o pušce vz.52 vzpomínám kolikrát jsem sní dostal do hlavy a to na opičí dráze,kde jsme je používali v době naší služby to už byly bez uzávěru a místo řemenu byl špagát.Pak se v umyvárce umyly pod tekoucí vodou a bylo vyčištěno.Bohužel,pouze vzpomínky.
Díky . Standa
 
Re: Re: Historie PS.-dotaz pro Mirka Jecha
Jan | 8.11.2010 21:11 | id 21951 | nahlásit
Mirku, mám tyto dotazy : Z těch fotek mi nějak vyplývá, že brigadýrky jste nosili jenom a pouze k vycházkové uniformě, tedy jen na dovolenou a na nějaký ten ples. Do služby jste nosili zásadně jen lodičky, eventuálně v zimě beranici ke kožichu ?? Z těch fotek to není moc patrné, ale mám dojem , že v té době u vycházkových uniforem jste měli ještě také tu stejnou brčálově zelenou barvu i na nárameníkách, jako byla na lemování brigadýrek a na výložkách pod "psíčkama" ?? Bylo to ještě za Tebe ?? Když jste za deště, nebo za vlhka šli na "dráty", tak to asi nešlo bez gumových holínek ??
Dál by mě zajímalo, jestli jste do služby fasovali ruční granáty , pokud ano , tak jestli už to byly ty útočné plechové RG4 s páskou, nebo to byly obranné F1(vajíčka) ?? Když jste šli za deště, nebo za vlhka na dráty, tak jste asi museli jít jedině v gumových holínkách, ale co pejskové ?? Můžeš tady taky popsat jak vypadaly a jak a k čemu se používaly tzv. "zkratovací řetízky". Nebo jste používali něco jiného. Polední dotaz se týká toho, kdy jste měli nástupní termíny na vojnu a jak dlouho jste sloužili. Z těch fotek totiž vyplývá, že jste chodili do civilu vždy k 31.lednu. Pro orientaci uvádím, že my co jsme sloužili u PS ve druhé polovině 60. let jsme nastupovali vždy na konci července, nebo začátkem srpna, pak 2 měsíce výcvik (srpen-září) a na roty jsme přišli někdy začátkem října . Do civilu jsme pak šli za dalších 24 měsíců (když to dobře šlo), zase začátkem října. Tedy 26 měsíců celkem .
Když budeš mít čas a náladu, jestli můžeš k těm mým otázkám něco napsat Jinak vřelý dík za ty fotky, to je skutečně paráda a přeji hlavně hodně zdraví
 
Re: Re: Re: Historie PS.-dotaz pro Mirka Jecha
Mirek | email | 9.11.2010 09:15 | id 21967 | nahlásit
Brigadýrky k nějakým slavnostním nástupům a na vycházky, ale tam jsme je nosili neradi a po odchodu na vycházku jsme je ukryli v nějakém křoví. Brčálovou barvu nárameníků ano, hodnosti oznanačené frčkami - svobodník, četař, rotný a staršina po vzoru Velkého bratra. Gumáky do drátů ano, granáty od roku cca 54 ne, ale z těchto důvodů se nesměly pálit slamníky, kde se nacházely zbrojní arzenály od patron do starých ládovaček přes granáty až po světlice. Byl nalezen v terénu 1 americký granát a ten byl na Kapličkách odstřelen. Pejskové do služby v drátech nechodili. Zkratovací řetízky neznám bylo něco podobného do drátů chodili vyškolení specialisté a ty jimi vypínali narychlo proud v drátech, bylo-li to urychleně třeba.
Dále jsme do služby nosili kožené holínky zvané "půllitráky" typu wermacht opatřené 17 ti cvoky, takže hlídky byly slyšet zejména v noci daleko, daleko. Byly to ale jedny z nejlepších bot, jaké jsem kdy v terénu i mimo vojnu nosil.
Vojenská služba začínala l. listopadu tříměsíčním přijímačem (my v klášteře ve Vyšším Brodě), který skončil úplavicí a do civilu 31. ledna, celkem 27 měsíců, my tuším naposledy. Ročníky sloužící v letech 1953-54 sloužily až 34 měsíců. To už snad není ani pravda.
Srdečně zdraví Mirek
 
Re: Re: Re: Re: Historie PS.-dotaz pro Mirka Jecha
Jan | 9.11.2010 11:43 | id 21970 | nahlásit
Díky Mirku za podrobnou informaci. K těm "zkratovacím řetízkům" jenom tolik, že to znám z vyprávění od jiných pohraničníků z té doby a šlo o bezpečnostní zařízení, ktreré se někde se používalo hlavně k tomu, že když došlo k vypnutí EZOH, např. proto, že lesáci šli za dráty těžit a odvážet dřevo a musely se otevřít "vrata" v DZ, tak po vypnutí proudu se tyhle řetízky ještě určitým stanoveným způsobem přehodily přes EZOH na každé straně těch vrat a řetízky se musely jedním, nebo oběma konci dotýkat země. Tím pravděpodobně došlo k vybití nějakých zbytkových proudů, nebo v případě, že by někdo omylem proud předčasně zapnul, tak se ta asi mělo t všechno vyzkratovat a jít do země. Nevím to přesně nejsem elektrikář, ale vzhledem ke konstrukci EZOH je to pravděpodobné.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Historie PS.-dotaz pro Mirka Jecha
Standa Štok | 9.11.2010 12:08 | id 21971 | nahlásit
Sice jsem EZOCH už nezažil,ten byl těsne před našim příchodem na roty zrušen.Ale vím to z vyprávění kluků z Horažďovic,kteří nás učily Pohraniční přípravu v druhém měsíci.Řetízky,byly vlastně pojkistka,kdyš se něco dělalo na drátech,tak z každé strany se přehodily přez vodiče a jak správněpíšeš musely se dotýkat alespoň jedním koncem země -a to proto,kdyby náhodou někdo nahodil EZOCH.Dále se musely používat holínky tak zv.EZOCHÄČE - myslím do 1O.OOO V,které pamatuji -používal jsem je v kuchyni pro psy-když bylo mokro,nebo se uklízely kotce - byly strašně těžké.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Historie PS.-dotaz pro Mirka Jecha
Vašek Nečas | 9.11.2010 13:07 | id 21974 | nahlásit
Zdravím Jene, skoro vše bylo řečeno jak píše Standa ,ještě chybí neforemné gumové rukavice a muže se na skrat.Retízky se museli omotat přes každý vodič a 50cm kulatiny zašlápnout do země někdy to byl problém v kamení o všem rozhodoval mazák veškerou činnost a nošení všech těch krámu zase prováděl bažant.Nikdy jsem nedonesl všechno hlavně v noci a ráno místo spánku se šlo sbírat.Zažil jsem EZOCH 65 na KORANDě a pak se zrušil to byla uleva. Jinak vás všechny zdravím a přeji štestí na vašem každém kroku.Vašek
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Historie PS.-dotaz pro Mirka Jecha
levap | email | 9.11.2010 14:25 | id 21977 | nahlásit
Zdravím všechny PSáky.S těmi řtízky jsi to vystihl dokonale.Přesně tak to bylo.Sloužil jsem vŽelezné Rudě v r.61-63.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Re: Historie PS.-dotaz pro Mirka Jecha
Miroslav Jech | email | 9.11.2010 14:46 | id 21981 | nahlásit
Ano, to je ono, ale myslím, že EZOH se tomu tenkrát neříkalo. Při vstupu el. proudu do drátů tam šlo asi 6000 V a na konci cca po 3 km tamnašli jenom 300 V.
Z těchto důvodů se el. proud zapínal jen občas v případě nebezpečí narušení a když došlo srnčí. V zimě se zapínal málokdy podle výšky sněhu, v létě se odpojoval spodní vodič (věčné zkraty od mokré nebo orosené trávy) a tráva se mezi dráty vysekávala srpy. To dělali jézeďáci v civilu- K tomu bych dodal historku tom, jak jeden náš pramazák přelézal dráty pod proudem za krabičku 10 ks cigaret "Partyzánek" za 1,60 Kčs.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Historie PS.-dotaz pro Mirka Jecha
jisa | email | 9.11.2010 14:35 | id 21979 | nahlásit
v roce 62-4 nosili kluci vod PS pulitráky s gumovou podrážkou, na rozdíl vod armáďáků....
 
Re: Re: Re: Re: Re: Historie PS.-dotaz pro Mirka Jecha
Mirek Jech | email | 26.11.2010 18:42 | id 22728 | nahlásit
Na té fotce z roku vyčuhuje ze dveří mimo jiné asi kuchař celý v bílém. Není to náhodou kuchař Najman?
Děkuji
Zde již nelze dále reagovat
Krásné fotky,
Láďa | 5.11.2010 08:46 | id 21818 | nahlásit
historie znich přímo čiší.Takto se možná dostaneme k začátkům PS.Smekám klobouk a ještě jednou chválím,Láďa,N.Ú.70-72.


Přidáváte nový komentář
plus okno minus
... lze napsat ještěznaků
Ochrana proti spamu. Napište číslo stodvacet:


   


  • hvězdičkou * jsou označena povinná pole
  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nebudou použity
  • WWW adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky