Re: Re: Re: Re: Hájnice
Tonda |
email |
21.1.2015 14:25 |
id 84510
Jo, pánové, nejdřív byly ocelový pramice, na ně pak závěsný motorky . myslím Tumlery, potom přišel laminátový Sport 50 se závěsným Crescent 45, s ním byla v sadě i 4, po nich 25 a pak myslím ty Wartburgy, následovaly 150, tedy ty žlutý vodomety. Ty potom stály na dvoře než je odvezli. Po nich, již za Pohraniční policie se vrátil Sport 50 s původním Crescent 45, myslím, že rok výroby 74 a pak následoval poslední člun a to italská Selva 50 s motorem Selva, nyní si nejsem jist jestli 65, nebo 90 a ten po likvidaci Hájnice skončil snad na Orlíku. Potom za Chlumu přišel ještě nafukovací se závěsem a ten se parkoval v garáži u oddělení a ke každému výjezdu se musel ke Stańkováku dovézt, takže za dva roky jel asi jednou. Jinak první Sport 50 v letní sezoně parkovaly v denní době na Bílém záhonu a zasahovaly na narušitele HP a v případě překrytí projížděly vraty v SiS za železným sloupem pod pozorovatelnou. Občas musela být zábava za vln vrata z lodě otevřít. Tolik k lodím.