Dobové foto

« Zpět | Jdi na seznam | Obnovit | Vaše komentáře (26)

(pro změnu obrázku můžete použít CTRL + šipky ↔ numerické klávesnice)
1 foto (P.Pobucky) z celkových 23

Foto 1
U pomníku mjr. Sklenáře
Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5 Foto 6 Foto 7 Foto 8 Foto 9 Foto 10 Foto 11 Foto 12 Foto 13 Foto 14 Foto 15 Foto 16 Foto 17 Foto 18 Foto 19 Foto 20 Foto 21 Foto 22 Foto 23

Autor: P.Pobucky | Pořízeno: 1987-89 | Foto: 23 fotek



Reakce na komentář...
Re: Re: Re: Re: Hájnice
Tonda | email | 21.1.2015 14:25 | id 84510
Jo, pánové, nejdřív byly ocelový pramice, na ně pak závěsný motorky . myslím Tumlery, potom přišel laminátový Sport 50 se závěsným Crescent 45, s ním byla v sadě i 4, po nich 25 a pak myslím ty Wartburgy, následovaly 150, tedy ty žlutý vodomety. Ty potom stály na dvoře než je odvezli. Po nich, již za Pohraniční policie se vrátil Sport 50 s původním Crescent 45, myslím, že rok výroby 74 a pak následoval poslední člun a to italská Selva 50 s motorem Selva, nyní si nejsem jist jestli 65, nebo 90 a ten po likvidaci Hájnice skončil snad na Orlíku. Potom za Chlumu přišel ještě nafukovací se závěsem a ten se parkoval v garáži u oddělení a ke každému výjezdu se musel ke Stańkováku dovézt, takže za dva roky jel asi jednou. Jinak první Sport 50 v letní sezoně parkovaly v denní době na Bílém záhonu a zasahovaly na narušitele HP a v případě překrytí projížděly vraty v SiS za železným sloupem pod pozorovatelnou. Občas musela být zábava za vln vrata z lodě otevřít. Tolik k lodím.


Reagujete na komentář
plus okno minus
... lze napsat ještěznaků
Ochrana proti spamu. Napište číslo stodvacet:


   


  • hvězdičkou * jsou označena povinná pole
  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nebudou použity
  • WWW adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky