Dobové foto

« Zpět | Jdi na seznam | Obnovit | Vaše komentáře (116)

(pro změnu obrázku můžete použít CTRL + šipky ↔ numerické klávesnice)
11 foto (J.Štěrba) z celkových 11

Foto 11
Sto dní do civilu, ročník 1985- 1987 podzim.
Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5 Foto 6 Foto 7 Foto 8 Foto 9 Foto 10 Foto 11

Autor: J.Štěrba | Pořízeno: 1985-87 | Foto: 11 fotek



Vaše komentáře...
Přidat nový komentář...
Jsou tomu dva roky, kdy odešel HROM
Dyleňáci | 1.6.2024 11:01 | id 178676 | nahlásit
Kamarádi, přátelé a příznivci roty Dyleň,
dnes jsou tomu právě dva roky, kdy na svoji poslední službu vlasti odešel svob. Zdeněk Drexler, psovod služebního psa HROMA, kterého vodil v letech 1975 až 1977. Zdeněk na dobu strávenou v úseku naší roty při ochraně státních hranic vždy rád vzpomínal. Vnímal toto období, jako službu nejenom své vlasti, ale i všem lidem. Tehdy "studenou válkou" rozdělený svět stál na pokraji konfliktu. Vždycky říkával, že Pohraniční stráž je ochránkyní všech hodnot a tradic, které pro nás vybojovali naši dědové.
Na svého psa často vzpomínal a proto se dlouhá léta nechal oslovovat jeho jménem, tedy HROM.
Vzpomeňte na Zdeňka s jeho Posledním sbohem, kde se s námi všemi dojemně rozloučil. www.vojensko.cz/upload/posledni%20sbohem.pdf
Dyleňáci 1975 - 1977
Dylen 85-87
František Bitter | email | 15.5.2022 18:58 | id 164310 | nahlásit
Jardo izbu treba rezervovať dopredu alebo môžem aj vtedy keď prídem Franta
 
Re: Dylen 85-87
Jarda | email | 20.5.2022 16:23 | id 164414 | nahlásit
Ahoj Fanouši,zavolat tam a na jméno reservovat.Jarda
Dylen 85-87
Jarda | email | 29.3.2022 12:45 | id 163398 | nahlásit

Ahoj Jíindro,
tak sraz je 16.9.-18.9. 2022.
My jsme ubytovaný na Manském Dvoře.Jarda.
Dylen 85-87
František Bitter | email | 27.1.2022 13:21 | id 162014 | nahlásit
Termín 3-5 6 2022 platí alebo je iný termín napíšte niekto
Dylen 85-87
Jarda | email | 23.1.2022 18:12 | id 161877 | nahlásit

Ahoj Jindro,pamatuji si tě.Já tam jezdím ještě s Jirkou Evaldem byl řidič,přidali jsme se k ročníku 75-77,byli jsme tam už dvakrát.Dám vědět,až se něco dozvím.Jarda-Děčín.
 
Re: Dylen 85-87
Jindra | email | 25.1.2022 10:32 | id 161939 | nahlásit
Dík
 
Re: Re: Dylen 85-87
Jarda | email | 17.8.2022 09:08 | id 166588 | nahlásit

Ahoj Jindro 16-18.9. je sraz bývalých Dyleňáků na Manském Dvoře.Je to ročník 75-77,ale my tam jezdíme s Jirkou Evaldem,Jarda Benda a letos Petr Zavřel (Hejkal),tak jestli budeš mýt čas tak se ukaž.Jarda.
Dylen 85-87
František Bitter | email | 10.12.2021 22:54 | id 160437 | nahlásit
Veľmi rád by som išiel, ale musím počkať aká bude situácia lebo ja nie som zatial zaočkovaný. Kontakt nemám na nikoho, napíš kedy by to bolo a bolo by fajn váa vydieť
Dylen 85-87
Jarda | email | 9.12.2021 04:55 | id 160387 | nahlásit

Ahoj Honzo,
dobrej nápad,rád přijedu.Jezdím tam každý rok s partou starších z ročníku 75-77.Jarda-Děčín.
 
Re: Dylen 85-87
Jindra Effenberk 85/87 | email | 22.1.2022 22:44 | id 161850 | nahlásit
Ahoj Jardo,
Až bude další sraz, dej vědět. Zkusím se tam dostat.
Jsem druhý zprava na tý fotce s dortama. Byl jsem tam párkrát na kole (jsem z Aše), naposled asi před patnácti lety. Chtěl bych jí ještě videt než to spadne.
Dylen 85-87
Bitter František | email | 24.7.2021 21:59 | id 157878 | nahlásit
Aj tento rok bude sraz?
 
Re: Dylen 85-87
Jarda | email | 25.7.2021 08:57 | id 157880 | nahlásit
Ahoj Fanouši,
já letos jedu 3-5.9. na sraz,byl jsem tam loni s partou z ročníku 75-77.Super akce z našeho ročníku ještě Jirka Evald-řidič,letos jede ještě Jarda Benda.Měj se a ozvi se.Jarda Štěrba-Děčín.
Můl email-Klokos66@seznam.cz
 
Re: Re: Dylen 85-87
Dostál Jan | email | 8.12.2021 20:52 | id 160376 | nahlásit
Ahoj, Jardo,
jsme ve věku, kdy je čas začít bilancovat, naší tátové by v našem věku uvažovali o důchodu, který by (pro jejich generaci) přišel za 4 roky. Byl bys ochotný přijet na sraz a Dyleň? Pokud ano, začnu organizovat na příští rok sraz. Pokud ano, dej vědět. Máš kontakt na někoho dalšího z našeho ročníku (není podmínkou).
Kundoš Honza Dostál
 
Re: Dylen 85-87
Dostál Jan | email | 8.12.2021 20:48 | id 160374 | nahlásit
Ahoj, Františku,
jsme ve věku, kdy je čas začít bilancovat, naší tátové by v našem věku uvažovali o důchodu, který by (pro jejich generaci) přišel za 4 roky. Byl bys ochotný přijet na sraz a Dyleň? Pokud ano, začnu organizovat na příští rok sraz. Pokud ano, dej vědět. Máš kontakt na někoho dalšího z našeho ročníku (není podmínkou).
Kundoš
Dylen 85-87
Bitter Frantisek | email | 21.12.2019 22:47 | id 142827 | nahlásit
Všetkym Dyleňákom prajem veselê vianoce a šťastný nový rok
 
Re: Dylen 85-87
Jarda | email | 22.12.2019 13:04 | id 142849 | nahlásit
Krásné vánoce a šťastný nový rok všem co prožily dva roky na 13 PS rotě Dyleň.
Kluci
Petr zavrel | email | 12.8.2019 16:12 | id 140007 | nahlásit
Čau kluci . Tak se asi jen tak dohodnout na sraz není tak jednoduchý. To je škoda . Hejkal
 
Re: Kluci
Jarda | email | 8.10.2020 09:06 | id 149782 | nahlásit
Ahoj Petře-Hejhale.Letos jsem byl na srazu 18,19,20.9.2020.Byl to už čtvrtý sraz,opakuje se každý rok.Ubytování na Manském Dvoře u Žandova,byli tam z ročníku 1975-1978 a já s Jirkou Evaldem.Super setkání.Jestli máš zájem napiš Email,psal jsem ti,ale asi máš jiný.Jarda Štěrba-Děčín-Email já.Klokos66@seznam.cz
 
Re: Kluci
Dostál Jan | email | 8.12.2021 20:50 | id 160375 | nahlásit
Ahoj Hejkale,
jsme ve věku, kdy je čas začít bilancovat, naší tátové by v našem věku uvažovali o důchodu, který by (pro jejich generaci) přišel za 4 roky. Byl bys ochotný přijet na sraz a Dyleň? Pokud ano, začnu organizovat na příští rok sraz. Pokud ano, dej vědět. Máš kontakt na někoho dalšího z našeho ročníku (není podmínkou).
Kundoš - Honza Dostál
 
Re: Re: Kluci
Černý Jan (Honza) | email | 8.12.2021 22:46 | id 160381 | nahlásit
Ahoj jendo, kdy přijedeš na sraz do Libějovic? Sraz už má termín 3. - 5. 6 2022, tak by jsi si to mohl naplánovat, když to víš tak dopředu.
Zdraví Tě Honza z Telče.
 
Re: Re: Re: Kluci
Dostál Jan | email | 9.12.2021 14:34 | id 160395 | nahlásit
Ahoj Honzo, děkuji za informaci. už si na to plánuji dovolenou.
H.
 
Re: Re: Re: Re: Kluci
Černý Jan (Honza) | email | 10.12.2021 16:49 | id 160432 | nahlásit
Ahoj a tak se budu těšit, až se objevíš a zahlásíš příchod. Hospůdka na nás čeká, jak mi paní hospodská řekla, když jsem s ní hovořil mobilem. Tak se opatruj a určitě pak přijeď. Je to vždy fajn, to pak uvidíš.
Zdraví Tě Honza z Telče.
Dylen 85-87
Bitter Frantisek | email | 26.6.2019 22:20 | id 138931 | nahlásit
Zdravým Dyleňáky 85-87 dávno sa už nikto neozval, a ani neviem či sa organizuje volakto tú stretávku v lete
Dyleň 85-87
Bitter František | email | 28.3.2019 19:30 | id 136886 | nahlásit
Chalani už máte vybraný nejaký termín na letnú stretávku?
 
Re: Dyleň 85-87
Jarda | email | 30.3.2019 09:52 | id 136930 | nahlásit

Zdravým Dyleńáky 85-87 podzim,přidám se také jestli se něco plánuje.
Odpověď
Hejkal. Petr Zavřel | email | 26.1.2019 21:31 | id 135210 | nahlásit
Čau Honzo. Neměl Fanda Hektora? Hejkal
 
Re: Odpověď
Tom | 27.1.2019 14:18 | id 135222 | nahlásit
Ahoj Péťo,
nemáš s toho roku nějaké foto?
Dík.
 
Re: Odpověď
Dostál Jan | email | 1.2.2019 20:31 | id 135370 | nahlásit
Ahoj, Petře,
na Hektora si pamatuji, vím, že ho vodil vojín Bulík. Jestli byl náš půlročák, nebo o rok mladší kluk, to už nedám.
 
Re: Re: Odpověď
Jarda | email | 2.2.2019 10:34 | id 135379 | nahlásit
Ahoj Honzo,Bulíka si pamatuji to byl náš půlročák.
odpověd
Jarda | email | 9.1.2019 18:06 | id 134734 | nahlásit
Ahoj Honzo,hlásím se také.Jarda-Děčín.
 
Re: odpověd
Bitter František | email | 18.1.2019 21:55 | id 134986 | nahlásit
Som tu aj ja a prajem všetko dobré v roku 2019
 
Re: Re: odpověd
Dostál Jan | email | 21.1.2019 14:05 | id 135059 | nahlásit
Ahoj Františku,
zdravím a taky přeji vše nej,nej, nej ....pamatuji si tě, ale nemůžu si vzpomenout na jméno tvého psa.
Pomoz mi.
Dík.
h.
 
Re: Re: Re: odpověd
Bitter František | email | 3.2.2019 14:11 | id 135440 | nahlásit
Ja som mal psa menom Dan
 
Re: Re: Re: Re: odpověd
Jindra V.A | 8.2.2019 20:15 | id 135600 | nahlásit
Ahoj Františku.psal jsi,že měl psa Dana.Chtěl bych vědět v kterém roce a jaký byl.Já měl Dana jako mladého psa,který přišel na Dyleń v zimě 78-79.Na jaře 79 mě převeleli na rotu Slatina,ale bez Dana.Dík a Ahoj Jindra.
 
Re: Re: Re: Re: Re: odpověd
Bitter František | email | 9.2.2019 20:16 | id 135635 | nahlásit
Já som ho mal v jeseň 85-87
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: odpověd
Dostál Jan | email | 1.2.2019 20:33 | id 135371 | nahlásit
Ahoj Jardo,
jestli si tě dobře pamatuji, že jsi trpěl sennou rýmou?
 
Re: Re: odpověd
Jarda | email | 2.2.2019 10:40 | id 135381 | nahlásit
Ahoj Honzo,tak to máš pěkného pamatováka.Tu mám do dnes,ale dnes už se to dá léčit.V té době my to nikdo nevěřil a pěkně mě to potrápilo,tak jsem většinou sloužil DSP,PDR,DR.A v zimě Kyselák a Dyleňák.
Odpověď
Hejkal. Petr Zavřel | email | 27.12.2018 18:36 | id 134264 | nahlásit
Ahoj Honzo. Uděláme sraz na Dyleni někdy v létě? Akorát to tam je blbi s noclehem. Byl jsem tam před 2 lety a spal jsem az v Lázních Kynžvart. Jsme tady zatím 3 a Fanda Bittneru ale už tady rok nebyl . Psovod hejkal
 
Re: Odpověď
Jarda | email | 28.12.2018 11:42 | id 134283 | nahlásit
Ahoj Petře,hlásím se také.Co Manský Dvůr,tam jsem byl ubytovaný.Jarda-Děčín.
 
Re: Odpověď
Jan Dostál | email | 8.1.2019 14:15 | id 134702 | nahlásit
Ahoj Hejkale,
jsem pro. Loni jsem byl na dovolené v "našem" pohraničí, ubytovaný jsem byl přímo v penzionku Dolním Žandově, vedle fary. Čisto, pořádek, teplo, útulno, paní správcová se snažila, všechna čest. Jen je to maličký, cca 20 lůžek.
Honza, kynolog (kundoš)
 
Re: Re: Odpověď
Standa H. | email | 3.2.2019 11:45 | id 135429 | nahlásit
Ahoj kluci, píše se tady o ubytování! Již sedmkrát jsme byli ubytovaný v Jedlový(chatový kemp) a byla vždy spokojenost.
Standa H 70-72
Čau stará gardo
Jarda | email | 25.12.2018 11:52 | id 134174 | nahlásit
Ahoj Petře,chystám se tam také.Musím vymyslet vhodný termín.Jarda.
všem
vašek | 13.1.2018 20:25 | id 125218 | nahlásit
Všem v novem roce 2018 vše nejlepší a hodně zdravi.Oblak 265
Proryv
Tom | 25.4.2017 12:40 | id 116557 | nahlásit
To musel být nějaký profík znalý věci i terénu. Pokud to tak bylo, tak by neměl žádnou šanci. Červená tak do 6 min. a to samé modrá. Kluci by tam byli ještě dříve, zahlédli by ho a pes by ho dohonil. Skutečně zajímavé.
 
Re: Proryv
Vašek | 25.4.2017 14:02 | id 116559 | nahlásit
Co to je modrá
 
Re: Re: Proryv
Jarda | email | 25.4.2017 16:51 | id 116568 | nahlásit
Modrá-poplachová hlídka.Zasahovala na překrytí,červená na drátech.
 
Re: Re: Re: Proryv
Vašek | 26.4.2017 12:04 | id 116592 | nahlásit
Na překrytí zasahovala pátračka.
 
Re: Re: Re: Re: Proryv
Tom | 30.4.2017 09:29 | id 116702 | nahlásit
Červená poplachovka vyjela na signálku. Prověřit signál na místě zkratu a v případě narušení. Pes z červené poplachovky vystřelil po stopě za narušitelem a s ním i další. Modrá vyjela na překrytí pravděpodobného postupu narušitele, kde zaujmula postoj v rojnici. S postupným pročesáváním.
 
Re: Proryv
Mates | 26.4.2017 06:00 | id 116580 | nahlásit
Třeba to nebyl profík, ale měl možná neuvěřitelné štěstí. Třeba jako při díře v létě 84, kdy se pod Dyleňákem podhrabalo pár naruchů zrovna nad ránem, když celá rota zaspala. Káháčka, hlídka na Dyleňák, prostě všechno zachrápalo a mohli jsme se pak jen dívat se slzou v oku na odhrabanou hlínu. I takové věci se stávali.
 
Re: Re: Proryv
Tom | 26.4.2017 09:54 | id 116587 | nahlásit
I to je možné, ale přeci jenom dle statistiky byla 96% úspěšnost zadržení narušitele. Tak si myslím, že mohl být skutečně někdo znalý nebo vytrénovaný k takové věci. A samozřejmě se mu k tomu hodili povětrnostní podmínky typu silní déšť, vítr nebo hustá mlha. V tom létě 84 nebylo to někde na úseku č.3? Pod Dyleňákem a Lomem toho bylo nějak hodně. Docela by mě zajímalo jestli to odnesli kluci ze stanoviště Dyleňák nebo Lomu.
 
Re: Re: Re: Proryv
Vašek | 26.4.2017 12:31 | id 116593 | nahlásit
Tome že to byl někdo znalý to asi vyloučit nejde. Většina proryvů byla but dílem náhody nebo spíš dílem toho že vše při střežení nebylo tak jak mělo. Mám osobní zkušenost z jedné díry a tam kdyby bylo všechno jak má být tak ten proryv nikdy nebyl.
 
Re: Re: Re: Re: Proryv
Tom | 26.4.2017 17:03 | id 116604 | nahlásit
Plně souhlasím. Pokud to měl velitel roty kvalitně propracovaný. Pak bylo více než pravděpodobné, že by kluci něco zanedbali a pak se na to stejně přišlo. Potom velký průšvih. V noci střežení už bylo daleko těžší, tam bych i pochopil, že už je to o něčem jiném. V mnoha ohledech velice náročné.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Proryv
Mates | 27.4.2017 06:06 | id 116621 | nahlásit
Přesně jak píše Vašek, díra byla vždycky výsledek mnoha vlivů, včetně lidského faktoru a souhry náhod. A plán střežení mohl být sebelépe propracovaný, ale byly úseky, kde nebyly reálné časy k zadržení (dojezd poplachovky - vypracování stopy, překrytí úseku). Tedy za předpokladu, že prchající osoba se někde "nezatoulala". Což se stávalo docela často, protože neznali terén. A v té době nebyly googlmapy, drony a podobné vymoženosti. Pokud byl ostrý zkrat, neznám žádné zaváhání (nebo ojebání služby) u kluků. To bylo spíš otázkou cti být u zkratovaného úseku co nejdřív a zrovna tak další kluci na překrytí. A že to byl kolikrát mazec se od vodárny vyškrábat nahoru, když člověk minutu před tím chrněl jak dudek.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Proryv
vlasta | 1.5.2017 21:15 | id 116759 | nahlásit
zajmalote jestli kluci ze stanoviště bili potrestáni.Bylotam hodně nesrounalosti,postih nebil.
 
Re: Re: Re: Re: Proryv
Standa H. | email | 2.5.2017 10:56 | id 116770 | nahlásit
A co takhle pozor na gramatiku!!!!!!!!!
Podle mne by byl průšvih za úseky za které jsi zotpovídal a za ty které se prověřovaly by snad ani nic nehrozilo. Např. stanoviště Narušení: levá 1 a 2 se prověřovalo a zotpovídali jsme za levá 3 a 4. Bylo to na čáru pár metrů a to by jeden musel mít křídla aby to stihnul včas. Kdo to tam zná, tak asi ví o čem mluvím!!!
Standa H (1970-72)
P.S. za nás žádná díra nebyla!
 
Re: Re: Re: Re: Re: Proryv
Tom | 2.5.2017 13:44 | id 116778 | nahlásit
Zdravím, nebyla díra, protože mjr. Mirek Mulíček. Byl skvělý velitel roty, vyhlášený stratég, kluci ho poslouchali na slovo a jeli na 100%. Ale nechci se někoho dotknout. Slyšel jsem to z doslechu.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Proryv
Jarda | email | 2.5.2017 12:12 | id 116774 | nahlásit
Tresty byly.Už je to hodně dlouho,vše si už nepamatuji.Já dostal podmínku.Ostatní co se na tom podíleli si už nepamatuji.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Proryv
Tom | 2.5.2017 13:39 | id 116777 | nahlásit
Odnesli to určitě kluci ze stanoviště Dyleňák. Kteří to měli nejblíže ke zkratu narušení. Jak to, že jste to odnesl Vy, když jste za včas upozornil poplachovku a kluky ze stanoviště Dyleň?
Zde již nelze dále reagovat
Proryv
Tom | 10.4.2017 13:30 | id 115881 | nahlásit
Zdravím vás pánové. Pamatujete někdo na proryv v úseku 27 v květnu 1986. Díky za odpověď. Tom
 
Re: Proryv
Jarda | email | 20.4.2017 12:57 | id 116408 | nahlásit
Zdravím,pamatuji,sloužil jsem zrovna DSP,byl kolem toho pořádný mazec a velké vyšetřování z brigády.
 
Re: Re: Proryv
Tom | 21.4.2017 17:54 | id 116451 | nahlásit
Zdravím a díky za odpověď. Sloužit DSP po proryvu, tak to asi byl potom nebylo lehké. No určitě to odnesl i velitel roty. Úsek 27 byl někde na Dyleňáku? Jak tam mohl projít je záhada.
 
Re: Re: Re: Proryv
Jarda | email | 22.4.2017 06:57 | id 116459 | nahlásit
Ten den byla po bouřce,úsek č.27 levá strana směr Lom.Na Dyleňáku byl v té době ještě piket přes noc,přes den dvoučlená hlídka.
 
Re: Re: Re: Re: Proryv
dědek vašek | email | 22.4.2017 23:14 | id 116478 | nahlásit
Ahoj ten proryv byl co je oldřichov??? na mapě?Čtu vaše příspěvky,já sloužil na črné řece v 64-66 ,tam jsme mněli také proryv utekly přes ezoch 4 poláci,dědek Vašek TAK BUĎ
 
Re: Re: Re: Re: Re: Proryv
Tom | 24.4.2017 09:14 | id 116529 | nahlásit
Zdravím Vás, ten proryv se uskutečnil už v době, kdy už byla dávno postavená nová rota Dyleň, Oldřichov byl níže. Utéct přes EZOH to zvládnul jen málo kdo. Stačilo, aby si škrt o drát a byl na maděru. S toho musel být také velký problém. Řekl bych, že to muselo být tenkrát ještě horší.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Proryv
Tom | 23.4.2017 14:47 | id 116498 | nahlásit
Aha, už vím kde to bylo. Tam to bylo hodně těžké. Dvojčlenná hlídka tak měla jen málo šancí. Pokud dotyčný nezpustil zkrat na signálce. Tak prakticky neměli šanci, tedy pokud to prověřili a nic nenašli. Nebo jestli na místo vyjela poplachovka. Kde byl za vás úsek S3?
 
Re: Re: Re: Re: Re: Proryv
Jarda | email | 25.4.2017 11:04 | id 116555 | nahlásit
Úsek S3,my nic neříká.K tomu narušení.Byl signál,tak jsem hlásil červená modrá-výjezd poplachovky na dráty a modrá na překrytí,mimo to ještě vybíhala hlídka na Dyleňáku se psem.Pamatuji si to po té době dost přesně,dělala se rekostrukce.Nebylo jasné jak mohl projít.
Zde již nelze dále reagovat
Čau stara gardo
Hejkal | email | 25.6.2015 19:27 | id 91813 | nahlásit
Zdaraví Vás tady všechny průserář Hejkal. Petr Zavřel
cbepetr@seznam.cz
 
Re: Čau stara gardo
Jarda | email | 26.6.2015 11:50 | id 91838 | nahlásit
Čau Petře,konečně někdo z našeho ročníku.Dost jsme spolu sloužili,byl si psovod,ale už si nepamatuji kterého jsi měl psa.Pak sis,ale zlomil nohu,tak jsme se střídali na DSP a PDR a měli jsme armu.Jarda Štěrba-Děčín.
Klokos66@seznam.cz
 
Re: Čau stara gardo
L. Hluchy | email | 1.9.2015 21:05 | id 94294 | nahlásit
Petre ozvy se,byl jsem na 14. rote a a byl jsi mi za svedka na svadbe...
 
Re: Dyleň,85-87
Drexler Zdeněk | email | 3.9.2015 07:24 | id 94338 | nahlásit
Ahoj kluci ten kdo fotil ty fotografie,tak ten to vystihl,krásná fotka v zimě ze spoda je tam vidět cestička do kotců a krásněj obris budovy roty Dyleň,a ta druhá se mi líbí v létě v podvečer,fotka černobílá a výstižná hezké zachycení.Až ta rota spadne jednou to budou muzeiní fota a památka,tímto bych chtěl poděkovat fotografovi který tam byl přesně o 10 let později hezký den hrom z Dyleně.
 
Re: Čau stara gardo
Bitter František | email | 7.6.2018 22:09 | id 129399 | nahlásit
Pozdravujem všetkých dyleňákov já som taky sloužil v rokoch 85-87 ako psovod s Danom. Chcel by som vedieť čo je teraz s rotou je z neho hotel či ešte stále patrí vojsku
 
Re: Re: Čau stara gardo
Tom | 8.6.2018 00:25 | id 129404 | nahlásit
Ahoj Fando, je super, že si zde :-). Rota je bohužel v katastrofálním stavu :-(.
 
Re: Re: Čau stara gardo
Jarda | email | 13.6.2018 07:10 | id 129535 | nahlásit
Ahoj Fanouši,konečně někdo z našeho ročníku.Sloužili jsme spolu.Já teda většinou-DSP,PDR DR a hodně Dyleňák a Kyselák.Dělal jsem také v Armě.Foto č.2. nahoře odleva spodní řada vpravo dole sem já.Jarda Štěrba-Děčín.
 
Re: Re: Re: Čau stara gardo
Bitter František | email | 16.6.2018 16:09 | id 129624 | nahlásit
A dalo by sa tam ísť si to pozrieť alebo je to zatvorené pre verejnosť
 
Re: Re: Re: Re: Čau stara gardo
Jarda | email | 18.6.2018 16:20 | id 129659 | nahlásit
Fando byl jsem tam 2016,prošmejdil jsem to celé,ale je to na vlastní nebezpečí,hodně rozpadlé.Je to škoda,taková stavba.Jarda-Děčín.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Čau stara gardo
Bitter František | email | 22.6.2018 10:55 | id 129742 | nahlásit
Nebolo by špatné keby sme sa niekedy stretnúť po takom dlhom dobe, len ako to zariadiť aby to vyhovolalo každému
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Čau stara gardo
Dostál Jan | email | 22.12.2018 18:01 | id 134002 | nahlásit
Ahoj Jardo, jsem rád, že jsem objevil někoho aktivního z Dyleně. V létě jsem se byl podívat na Dyleni, hrůza. Ve Třech sekerách jsem hledal "tátu" Fornála, odstěhoval js ezpátky na moravu, a ve TS zůstali pouze jeho děti.
Honza Dostál, kynolog roty
 
Re: Re: Re: Re: Čau stara gardo
Jarda | email | 24.12.2018 07:34 | id 134097 | nahlásit
Ahoj Honzo,tak to tu procházím,ale z našeho ročníku jen Hejkal-přezdívka,také jsem tam byl dvakrát naposledy 2016 v létě,celé jsem to prolezl,teda co ještě šlo.Je to škoda,že to tak dopadlo.Přeji krásné Vánoce a Šťastný Nový rok 2019.Jarda-Děčín.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Čau stara gardo
Hejkal. Petr Zavřel | email | 24.12.2018 12:28 | id 134118 | nahlásit
Čau Jardo a ostatní Dylenaci. Přeji Vam všem krásné a pohodové vánoce a hodně štěstí a zdraví vNovem roce 2019. Hejkal psovod. Jardo jestli mi to v létě vyjde projel bych se podívat. .
Zde již nelze dále reagovat
dotaz k Dyleňákům
Martin(Colt) | email | 18.7.2011 16:14 | id 33890 | nahlásit
..co to bylo za místnost,k čemu sloužila po roce 1977 - jedná se o místnost od hlavniho vchodu před schodištěm na rotu - v pravo - byla chodbička z chodbičky rovně byla v mých letech pobytu - 75-7 - šatna pro mužstvo,ale v této malé chodbičce na levo je ještě jedna místnost bez oken, k čemu sloužila ?
 
Re: dotaz k Dyleňákům
Tonda(Luky) | 18.7.2011 21:42 | id 33902 | nahlásit
Sloužil jsem tady o pár let později. V roce 1990 byla v této malé místnosti spojařská dílna.
 
Re: Re: dotaz k Dyleňákům
Jarda | email | 20.7.2011 18:06 | id 33986 | nahlásit
Čau Dyleňáci,sloužil jsem 1985-1987-podzim,také za mě tam byli spojaři.
 
Re: dotaz k Dyleňákům
Stanislav Daneš | email | 18.7.2011 23:50 | id 33909 | nahlásit
Ahoj Martine ,po roce 77 tam podle mě, měli sklad spojaři, měli tam náhradní zdroje do radiostanic.Jednou jsem tam byl se spojařem Mikulejskym a dával mi nabyté zdoje do WXW 20.Tato radiostanice měla dosah přibližně 20-25 km.
Pozor ,ale jen na rovině nebo na cíl který jsi viděl.Nosila se na opasku a amténa ti neustále ssundavala čepici a hovorovku jsi měl strčenou za nárameníkem.Někdy tam byly uloženy filmy do kina.
Jak bylo na kopci a jak to máš daleko?Zdraví Standa
 
Re: dotaz k Dyleňákům
Nešpor Libor | email | 20.7.2011 21:54 | id 33997 | nahlásit
Dle mých vzpomínek r.81-82t am byla sušárna bot . Do kanad se strčíl tkzv. ježek 24. voltů . Spojařská dilna byla v prvním patře poslední dveře v pravo . To vím na tuty .Takovej malej kumbálek s mini balkonem směrem ku vchodu na rotu . Zdravím Libor . PS při vyhlášení BOPO jsem ta ležel s kulometem
 
Re: Colte?.
Drexler.Zdeněk | email | 2.9.2015 23:28 | id 94337 | nahlásit
Musí se ozvat k tomu co se u nás děje,kdo to nevidí tak je slepý.to co se děje v naší republice tak to je nad vrchol naší´humanity chápání.Tak u nás je lidí v bídě a mi budeme potporovat lajdáky s celýho světa,oni říkaly že lezeme rusákum do p***le a kam lezou oni Americe a velké ale zhoubné Únii lumpů a zlodějů.nikdo z Čecháčků neřekne že je to svinstvo století,ale oni vám ti běženci dokážou proč jsem jdou myslím si že ten Okamura má pravdu všichni jsou 30 až 35 let a to je sílá vážení v nejlepších letech a vyškolení v armádě až se zabydlí tak žačne sekec.Vždyť ukazují co vše ničí.Jedinej Zeman a Babiš a Okamura říkaj pravdu jinak to je sámá s***e století zaprodanci,možná si někdo řekne ten kecá ale hodně lidí ´jsi na má slova jednou vzppomene.PS,Kdo nám kdy pomohl,vážení jenom komunisti s náma měli slitování,tuta svoloč ne.AŤ si každej myslí co chce,ale za naše děti avnoučata néé,s pozdravem Hrom z Dyleně
dylen 1985-87
jan staščák | email | 29.6.2011 10:54 | id 32978 | nahlásit
čau Jardo snad si namě spominaš ty si na fotce uprostřed ja nani nejsem
 
Re: dylen 1985-87
Jarda | email | 29.6.2011 20:03 | id 32997 | nahlásit
Ahoj Honzo,tebe si pamatuji,konečně někdo z našeho ročníku.Já jsem v pravo dole.Bydlím stále v Děčíně.Tys byl myslím někde od Liberce?Jarda.
 
Re: Re: dylen 1985-87
jan staščák | email | 2.7.2011 12:55 | id 33112 | nahlásit
javim jasem se prepsal .Jasem bydlel v Jindřichovicich pod Smrkam tet bydlim na Proseč pod Ještědem kdištak mam skajp Jan Staščák kdyštak se ozvi tak ztim čau honza
 
Re: Re: dylen 1985-87
jan staščák | email | 2.7.2011 16:13 | id 33115 | nahlásit
jardo kdyštat my pošly čislo na mtelefon na imejl honz.sta@seznam.cz jati kdižta zavolam nebo na skajp
 
Re: Re: Re: dylen 1985-87
Jarda | email | 2.7.2011 18:58 | id 33124 | nahlásit
Čau Honzo,psal jsem ti na ten email,ale nezdařilo se.Můj je:Klokos66@seznam.cz,na začátku velké K.
 
Re: dylen 1985-87
Libor Nekola | email | 10.11.2011 20:09 | id 37857 | nahlásit
čus chlapci ,krásné foto nejdřív všechny zdravím , na fotce bohužel nejsem ale toho času majitel Bora.
 
Re: Re: dylen 1985-87
Jarda | email | 13.11.2011 10:51 | id 37919 | nahlásit
Čau Libore no konečně se někdo ozval,jsem na druhé fotce dole na pravo,pamatuji si tě,já sloužil většinou DSP,PDR nebo Dyleňák,měl jsem na starosti armu,měl jsem pár fotek,tak sem je tam dal,pak mi ještě nějaké poslal Honza Staščák.Měj se a ozvi se.Jarda Štěrba z Děčína.
 
Re: Re: Re: dylen 1985-87
Libor Nekola | email | 14.11.2011 20:17 | id 37977 | nahlásit
já tě po kupodivu poznal taky jsem vyhrabal nějaký fotky dokonce jsou některý stejný .Můj mail LiborNekola@seznam.cz
.
Milan ŠÍMA | 5.1.2010 17:35 | id 9500 | nahlásit
ZdravÍm všechny Dylenaky.Řidic se jmenoval Valenta a CHoutek byl jsem take ridic jaro 1986-88 posilam take foto .
 
Re: .
Jarda | email | 6.1.2010 18:05 | id 9534 | nahlásit
Čau Milane,
si tě pamatuju,ten třetí řidič je Jirka Evald.Já sem v pravo dole,vedle mě Aleš Morávek,byl provijanťák.
 
Re: Re: .
Milan | 7.1.2010 15:56 | id 9571 | nahlásit
jardo tebe znam ty si sloužil bedny nevim kdo je vpravo nahoře a vlevo Moravka si pamatuju Evalda uz taky.Poslal jsem fotky naše,ale nějak nejdou na svět.
 
Re: Re: Re: .
Jarda | email | 7.1.2010 19:27 | id 9579 | nahlásit
Milane,vpravo nahoře je Blažek,byl to ing.apsolvent,tak nějak se to říkalo,ty bedny-DSP mi byly souzeny,byl jsem tam dost často.
 
Re: jaro 1986-88
Milan Násada | email | 10.6.2012 22:24 | id 46640 | nahlásit
čawes menovče,niesom na foto,ale nahodou som natrafil na tieto.
Dylen 85-87
vašek | email | 25.7.2009 20:25 | id 5097 | nahlásit
Dotaz na majitele fotek. Jak se jmenuje pes na
levo na fotce. Je to Druxy nebo Nero. Ten chlupatý
na pravé straně je asi Chero.
 
Re: Dylen 85-87
vaclav minka | email | 26.7.2009 14:27 | id 5106 | nahlásit
Nazdarek take sem slouzil na Dyleni rok 1985-1987
ale byl sem u ridicu a pak jsem starsi ridec jak
sem koukal na foto tak nekoho poznavam al bohuzel
uz jmena neznam, Nebyl u vas nejaky Novak dik
 
Re: Re: Dylen 85-87
Jarda | email | 22.10.2009 18:50 | id 6967 | nahlásit
Čauky Vašku,pamatuju si tě,měl si přezdívku Miňonka a jezdil si PV3S,do civilu jsi šel na jaře já na podzim.Já sloužil hodně bedny nebo Dyleňák,dělal jsem armáře na fotce jsem v pravo dole.Jirku Nováka si pamatuju to byl váš ročník.
 
Re: Re: Re: Dylen 85-87
vasek | email | 12.2.2010 21:33 | id 11789 | nahlásit
Ahoj když jsem viděl to foto tak si te pamatuju a nekteri taky. Ja jsem se přestehoval a stratil jsem kontakty tak shcanimchci udělat nějaky sraz. vminka@centrum.cz
 
Re: Re: Dylen 85-87
anton zvala | 31.5.2011 17:53 | id 31878 | nahlásit
ja si ta pamätám:-)))
 
Re: Re: Re: Dylen 85-87
oblak 265 | email | 21.8.2011 20:27 | id 35207 | nahlásit
Nazdar tak se ozvy
 
Re: Dylen 85-87
Jarda | email | 3.8.2009 16:54 | id 5260 | nahlásit
Zravím všechny Dyleňáky,sloužil jsem na rotě:
1985-1987 podzim.Odepisuji na dotaz ohledně psů na
dobové fotce:na levo je Nero na pravo CHero.
 
Re: Re: Dylen 85-87
m.šádek | email | 6.10.2009 23:05 | id 6546 | nahlásit
U skupinové fotky se mi některá jména vybavují.Vlevo Zvonka ,dole Malý alias cigán.Vedle něho kynolog roty,asi Huber nebo Hubler.Když o tom tak uvažuju tak ta fotka bude spíš z podzimu 84 protože nahoře uprostřed stojí Kavka a ten šel do civilu v září 84.Kluk co sedí vpravo dole byl z hořic ale zaboha si nevzpomenu jak se jmenoval přeztože se známe už z učení.
 
Re: Re: Re: Dylen 85-87
vašek | email | 7.10.2009 11:31 | id 6557 | nahlásit
ta fotka nebude z podzimu 84.Ja Nera na rotě zažil a byl to mladý pes. Nemohl tam být v roce 1984.
kynolog roty Vašek
 
Re: Re: Re: Re: Dylen 85-87
m.šádek | email | 9.10.2009 00:17 | id 6615 | nahlásit
Konečně mi docvaklo to jméno .Vpravo dole je .Luděk Pešava.Datování té fotky usuzuju podle lidí co jsou na ní.cigán byl muj ročník.Do civilu jsme odcházeli 25.března 85.Zvonka Kafka a Pešava šli domů vříjnu 84.Já myslím že Nero přišel na rotu zjara 84.Nero kousal tak že se mu často spustila krev z nosu.Kdo ho chtěl sundat z rukávu musel ho dostat nad díru.to bylo jediné čeho se bál.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Dylen 85-87
vašek | email | 9.10.2009 07:34 | id 6618 | nahlásit
Máš pravdu pro Nera byl rukáv všechno. Sundat ho po zákusu z rukávu nebylo jednoduché. Jediná šance byla když se chtěl nadechnout. Jinak pošlušnost u něj byla v pohodě i hodinová stopa. Za mě ho měl Pavel Mokoš.Dočkal se i zadržení kousek nad stanovištěm Dylenák. Toho druhého psa Chera jsme používali jako hlásiče.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: Dylen 85-87
Jarda | email | 11.10.2009 17:37 | id 6674 | nahlásit
Společná fotka je ročník 1985-1987-podzim,kynolog roty byl Honza Dostál.
 
Re: Re: Re: Dylen 85-87
Jarda | email | 11.10.2009 17:32 | id 6673 | nahlásit
Skupinová fotka je z roku 1985-1987-podzim a ta jména nesouhlasí,vpravo dole jsem já majitel fotografií a jsem z Děčína.
 
Re: Re: Re: Re: Dylen 85-87
Vašek | email | 11.10.2009 21:16 | id 6684 | nahlásit
Jardo souhlasím s tebou. Ja jsem moc nevěřil ,že je ta fotka z roku 1984.Hlavně podle Nera ten pes nebyl tak starý. Po Dostálovi jsem nastoupil na místo kynologa já.Vás jsem na rotě zažil jenom dva měsíce.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Dylen 85-87
Vítězslav Vašek | email | 5.12.2009 17:30 | id 8236 | nahlásit
4us kluci, tak já vám do toho vlezu, protože jsem vás zažil oba dva, je to 85-89 jak jste se shodli, Jardu si matně pamatuju, cigána řidiče taky ale jméno už ne, nalevo dole je průserář Zavřel z Moravan u Pardubic
nahoře ty tři vedle sebe jsou všechno řidiči a dole v prostředku je Morávek, provianták někde z Náchoda.
Zde již nelze dále reagovat


Přidáváte nový komentář
plus okno minus
... lze napsat ještěznaků
Ochrana proti spamu. Napište číslo stodvacet:


   


  • hvězdičkou * jsou označena povinná pole
  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nebudou použity
  • WWW adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky

Dyleň r. 1985-87 podzim

Okres: Cheb

Dobové fotografie z 13. rPS - Dyleň (Chebská brigáda)
A2009-07-25 11:44:51 U2011-07-18 15:34:51 TG15