Dobové foto

« Zpět | Jdi na seznam | Obnovit | Vaše komentáře (47)

(pro změnu obrázku můžete použít CTRL + šipky ↔ numerické klávesnice)
1 foto (S.Jeník) z celkových 2

Foto 1
Foto 1 Foto 2

Autor: S.Jeník | Pořízeno: 1979 | Foto: 2 fotky



Vaše komentáře...
Přidat nový komentář...
ročník 1978-1980
vidrnak jan | 16.5.2014 22:14 | id 74791 | nahlásit
Ahoj kamarati ktorý služili v Zadnom Chodove v r. 1978-79. Hlavne by som chcel požiadať chlapcov z RTZky či z náhodou nevedia odkial pochádzal Václav Váňa, bol spojar. Jeho brat dvojička Josef Váňa slúžil som mnou na rote u Aichlera v tom období. Chýba mi už len kontakt na nich. Poteším sa každej blízkej informácie.
Volajte alebo napište
Jan Vidrnak
+421 918 433 113
info@vidrnak.sk
Jaroslav Střítecký - odkaz
Ján Vidrnák | email | 21.10.2012 23:20 | id 51234 | nahlásit
Ahoj Jardo, ozvi sa alebo napiš email, ja sa určite ozvem:
kontakt: Jan Vidrnák
info@vidrnak.sk
+421918433113
www.vidrnak.sk
Toto bol tvoj príspevok
Jaroslav Střítecký | 28.11.2011 19:14 | id 38500 | nahlásit
--Ahoj Janko, už si všechno nepamatuju jak to přesně všechno bylo, ale na tebe si vzpomínám.
Narukoval jsem na výcvikáč na podzim 1977, jak začala PŠ tak jsem do ní nastoupil na 1. rotu.
další rok a půl jsem dělal VD na druhé rotě. Moc tě zdravím a velmi často vzpomínám na kluky.
VZPOMÍNKA PO TŘÍCETI JEDNA LETCH
PETR HAJDUCH | email | 12.4.2011 22:55 | id 30101 | nahlásit
ZDRAVÍM VŠECHNY KLUKY SLOUŽÍCÍ V ZADNÍM CHODOVĚ.ZVLÁŠT VŠAK ROČNÍK březen 1978 až duben 1980.Slíbyli jsme si že se sejdem po třiceti letech což bylo loni v dubnu.Je jasné že je to již spousta let a naše osudy náz zaváli každého jinam.Já jsem nezapoměl na žádného z těchto kluků kteří se mnou v tomto ročníku sloužilo na RTZ byl jsem jako ST.KUCHAŘ.A sloužil jsem v Zadním CHodově celých 24 měsíců.Byl bych velice rád kdyby se mně kdokoli z tohoto velmi vydařeného ročníku ozval.Jinak nám loni naše kasárna srovnali ze zemí a tak tam jezdím už jenom pravidelně na krásný hřiby.
 
Re: VZPOMÍNKA PO TŘÍCETI JEDNA LETCH
Drahomir Kocman | email | 1.12.2016 20:10 | id 110772 | nahlásit
Ahoj Peto,nezapomnel jsem,taky vzpominam,vloni byl za mnou Imra,spojar,jen nemam kontak na nikoho,sejit se by bylo bajecne,uvital bych to,skvele,ahoj Drahos
 
Re: Re: VZPOMÍNKA PO TŘÍCETI JEDNA LETCH
Petr Hajduch | email | 4.12.2016 23:55 | id 110848 | nahlásit
Ahoj.Byl jsi se mnou jedinej z Našeho ročníku na kterého počkala celý dva roky holka.
Letos v létě jsem s v Mongolsku sešel s Fero Dujčíkem.Byly jsme tam dva dny.Je to z těch kluků z kterýma jsem se sešel snad jedinný férový chlap i po takové dlouhé době.Před dvěmi lety jsem se sešel se spojaři Sýkorou a Dufalou u Sýkory doma.Mám na všechny ty kluky krásné vzpomínky.Taky jsem byl v Broumově u pana Leštacha na kávě.Pokecali jsme spolu asi dvě hodiny.Přivezl jsem mu ukázat fotky jak jsme pařili na expanský....nechápal.Jen mi řekl že u našeho ročníku něco tušil.Taky tu ale jsou kluci s kterýma jsem sloužil a ty se nemůžou se spoustou věcí a vzpomínek dodnes vyrovnat.A na něco si hrajou.Třeba Jarda Syrový.Byl jsem s ním v kuchyni rok a půl a zažili jsme toho spolu hodně.Dnes se tak změnil že si vůbec nepamatuje že byl na vojně.Těžkej namachrovanej podnikatel.Já na vojnu a na vás kluci nezapomenu nikdy.Prožil jsem se všema dva roky toho nejlepšího kamarádství.A za to všem děkuji.Asi pamatuješ na Šárka a Havelku.Oba jsou už po smrti.Šárek se upil ve třicet letech a Havelka zemřel na těžký zápal plic.Napiš mi na email a pokecáme.Měj se pěkně at se daří.
 
Re: Re: Re: VZPOMÍNKA PO TŘÍCETI JEDNA LETCH
josef | 5.12.2016 07:40 | id 110853 | nahlásit
Petře zdravím neznámese ale plnýsouhlas stím namachrováním. dva roky na čáře se nedaju zapomenut a jaká to byla doba to se nedá nic už dělat ale vojna byla dobrá já říkám kdo ted stojí za ho..o stá i tenkrát za........ ahoj
 
Re: VZPOMÍNKA PO TŘÍCETI JEDNA LETCH
Jiří Mikulanda | email | 31.7.2017 15:33 | id 119689 | nahlásit
Nazdar Petře
Bohužel jsem se dostal na tyto stránky až dnes.Já jsem byl na RTZ 78-79 jako absík u Leštacha.Jako jeho zástupce.Možná si vzpomeneš .Samozřejmě kucheře,psovody,spojaře, řidiče atd jsem v té době znal všechny. Některé lampasáky ze Záchodova občas potkávam včetně abs. Franty Machana-s tim jsem chodil i na střední(o rok výš). Jinak z RTZ jsem byl čas v kontaktu s prap. svazákem Zdenkem Bernatíkem. Tak se zatím měj .
 
Re: VZPOMÍNKA PO TŘÍCETI JEDNA LETCH
Jiří Mikulanda | email | 31.7.2017 15:34 | id 119691 | nahlásit
Nazdar Petře
Bohužel jsem se dostal na tyto stránky až dnes.Já jsem byl na RTZ 78-79 jako absík u Leštacha.Jako jeho zástupce.Možná si vzpomeneš .Samozřejmě kucheře,psovody,spojaře, řidiče atd jsem v té době znal všechny. Některé lampasáky ze Záchodova občas potkávam včetně abs. Franty Machana-s tim jsem chodil i na střední(o rok výš). Jinak z RTZ jsem byl čas v kontaktu s prap. svazákem Zdenkem Bernatíkem. Tak se zatím měj .
Zadný Chodov oktober 79
florek stano | email | 16.7.2010 23:38 | id 18456 | nahlásit
ak je tu niekto z 2.roty des.Machala bol velitelom družstva nech sa ozve.
 
Re: Zadný Chodov oktober 79
Tony | email | 1.2.2011 14:28 | id 26007 | nahlásit
Na fotografii ktorá je zverejnená by som mal byť jeden z trojice, ktorá sa drží v strede okolo pliec a to prvý z ľava.Machala bol VD a ďalší boli Szimeth a Tetliak.
 
Re: Re: Zadný Chodov oktober 79
Jozef Jakubík | email | 1.2.2011 18:29 | id 26021 | nahlásit
Na meno čatára Tetliaka si dobre spomínam, bol taký malý chudý čierny maďar, robil veliteľa čaty na 2 rote u npor. Rusína na jeseň 1980/81.
Aký bol malý tak veľmi dobre kričal, občas si dobre vypil a vtedy s obľubou chytal nováčkou pod krk a mračil sa robil bu-bu...mal som tu česť, v normálnom živote by si to nikdy ten trpaslík nedovolil, no tam bol veľký šéf... Ja som bol v 1.čate u poručíka Kožucha, bol riadny exot , veľmi ambicionálny poručík po škole v Holešove.
Veliteľ roty npor. Rusín bol v tom čase slušný veliteľ, aspoň mojich očiach.
 
Re: Re: Re: Zadný Chodov oktober 79
Tony | email | 4.2.2011 14:31 | id 26189 | nahlásit
Ja som Tetliaka zažil najskôr ako slobodníka a neskôr robil VD v 2.čate kde som bol aj ja, takže tých spomienok na neho je veľa. Bol to zváštny chlapík, ale vieš ako to chodí,kto sa v civile nevedel uplatniť a dostal príležitosť na vojne potom nevedel čo so sebou.Taký bol aj Tetliak.Rusín bol najskôr velitel čaty až potom bol velitel roty.Familiárne sme ho volali Vidlák.
 
Re: Re: Re: Re: Zadný Chodov oktober 79
Jozef Jakubík | email | 16.3.2011 20:33 | id 28861 | nahlásit
Zajtra 17.marca bude tomu 30 rokov, keď sme boli štastlivo prevelení po úspešnom absolvovaní PŠ a následné prevezenie na nové pôsobiská. Z Domažlickej brigády Nás previezli autobusom do výcvikového strediska Nýrska, kde sme dostali hodnosť slobodníka. Niektorí išli rovno v ten deň na pohraničné roty Domažlickej brigády, časť Nás ostala pripravovať výcvikové roty ako noví velitelia družstiev na jednotlivých rotách. Ja som bol mesiacv ako VD na rote kuchárov a po mesiaci som prešiel na rotu psovodov, kde bol VR slovák kpt. Maslík, veliteľ 1. čaty bol npor. Trojan, kde som pôsobil ako veliteľ družstva.
Moj spolubojovník v čate bol VD slob. Holdoš slovák od Liptovského Mikuláša a slob. Bělunek moravák od Ostravy.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Zadný Chodov oktober 79
Ivan Slovik | email | 3.6.2011 12:02 | id 32027 | nahlásit
Z toho Holdoša sa stal aj policajny riaditeľ S.r.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Zadný Chodov oktober 79
marián kocák | email | 22.9.2014 21:04 | id 79343 | nahlásit
Tetliak bol chudák,Rusín bol neškodný,celkom fajn a Kožuch mi robil neskôr veliteľa čaty na hraniciach na rote
Čierne údolie/žofín/,mal krásnu enu
 
ročník zákl.voj. sluřby na RTZ 1978-1980
PETR HAJDUCH | email | 12.4.2011 22:44 | id 30100 | nahlásit
Zdravím všechny kluky sloužící v Zadním Chodově.Hlavně ročnik březen-1978 a odchod do zálohy duben-1980.Kluky sloužící na RTZ.Lonský rok tomu bylo rovných třicet let co jsme se měli a slíbyli si se sejít.Nedošl však tomu.Je jasné že je to spousta let a osudy nás zaváli každého z nás jinam.Přesto bych byl rád kdyby se někdo z tohoto ročníku mě ozval.Zastával jsem službu st,kuchaře a sloužil na RTZ a v kuchyni celých dvacetčtyři měsíců.
 
Re: ročník zákl.voj. sluřby na RTZ 1978-1980
Jozef Duffala | email | 7.5.2011 21:25 | id 31080 | nahlásit
Zdravím ťa Peter! Pamätám si ťa ako mladého kuchára. Starší kuchár bol vtedy niejaký blonďák zo Slov. Meno si nepamätám.Kuchárov si tiež pamätám,boli sme kamoši.Bol tam pražák Havelka ,kt. odvelili kôli pruseru, niejaký Béďa, a ešte niejaký silnejší Slovák, meno neviem. Provijanťák Jozef Lacina /s tým som v kontakte dodnes./Prov.náč. bol kpt. Drahoš /Pitkin/.Ja som bol spojárom na tlf. ústr.,bol som takisto na RTZ-ke. Neviem či si spomínaš na spojárov. Boli sme štyria. Ja, Jirko Sejkora /s Jirkom sme kámoši dodnes/,Václav Váňa a Stočes z Prahy6 _Řepy.
 
Re: Re: ročník zákl.voj. sluřby na RTZ 1978-1980
Ján Vidrnák | email | 8.5.2011 05:06 | id 31091 | nahlásit
Ahoj, slúžil som na 2. rote . veliteľ nadpor. Eichler (chudý vysoký). o mnou tam boli vtedy ako velitelia družstiev:
Stefan Simko (býva v Bratislave)
Cestmír Kunetka -bol z Moravy
Jožko Váňa - brat Václav služil na RTZ
Pavel Soukup - robil výkonného práporčíka
Na RTZ vtedy slúžil aj Marám Klika. Ten silnejší slovák je Stefan ale priezvisko si veviem spomenúť.
Jirko Sejkora nebol psovod ?
Mám nejaké foto z toho obdobia. ako vypadám teraz som na www.vidrnak.sk. vtedy som nemal ešte okuliare.
Ozvi sa
 
Re: Re: Re: ročník zákl.voj. sluřby na RTZ 1978-1980
Ján Vidrnák | email | 8.5.2011 20:03 | id 31110 | nahlásit
Neviem či to bola 2 rota, ale bola to prvá budova pod RTZ.
Slúžil som tam od jesene 1977 do konca roku 1998. Otvoril som si hubu voči Eichlerovi a pplk. Faltýnkovi voči nespravodlivosti prideľovanaia opúšťakov pre náš ročník, tak ako ich uvádzam v predchádzajúcom príspevku. Tak som bol odvelení 4.1.1999 pohraničnú rotu Brezí u Mikulova. Nakoľko som mal skúsenosti z PS tak som robil 4 mesiace na prijímači v Breclavi - to bola super vojna.
Pavel Soukup - Rokytnice nad Jizerou
Bratia Váňovci - boli tiež z toho kraja
Možno ti pomôže, že som robil prvých 6 mesiacov spojku o.i. som mal na starosť Eichlera a Faltýnka. Veliteľa čaty mi robil Procházka
 
Re: Re: Re: ročník zákl.voj. sluřby na RTZ 1978-1980
Jozef Duffala | email | 31.5.2011 11:47 | id 31862 | nahlásit
Jano,teba nepoznám.Ja som slúžil na RTZ- ke sept.1997 - marec 1979. Václav Váňa bol so mnou na tlf.ústredni, takisto aj Jirko Sejkora.Obidvaja boli jeden ročník.Jožo Váňa bol s Vencom dvojička.Často bol u brata na návštšve.
 
Re: Re: Re: Re: ročník zákl.voj. sluřby na RTZ 1978-1980
Ján Vidrnák | email | 4.6.2011 00:02 | id 32061 | nahlásit
Ahoj, určite ma poznáš. Bol som na rote hned pod RTZ, veliteľ roty bol Eichler. V jednom ročníku boli so mnou ako VD Stefan Simko, Jožko Váňa, Cestmír Kunetka , výkonného práporčíka robil Pavel Soukup. Ja bývam v Bratislave. Napíš kontakt alebo email, ozvem sa.
info@vidrnak.sk
00421 918 433 113
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: ročník zákl.voj. sluřby na RTZ 1978-1980
Jan Vidrnak | email | 18.4.2013 20:59 | id 59941 | nahlásit
Ahoj, určite ma poznáš. Pozri si dobové foto r. 1977 - 1979. Sú tam aj iný chlapci Jožko Váňa, Miro Číž, Pavel Soukup, Stric ... je to tam popísané. Ozvi sa .
Vidrnák
0918433113
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: ročník zákl.voj. sluřby na RTZ 1978-1980
standa K | email | 15.6.2014 22:49 | id 76021 | nahlásit
Ahoj, náhodou brouzdám po stránkách a něco málo mi tu nesedí. Druhá budova pod RTZ byla 2.rota PS. První budova pod RTZ byla 1.rota , kde zpravidla v té době velel kpt.Aichler(pro jeho výšku mu bylo přezdíváno "Vytěrák". Já nastoupil 10/79 na druhou rotu. První velitel zastupující byl pozdější politruk slavný kpt.Karel Horák, potom přišel na krátkou chvíli por. Schovajsa(Slovák) a až po té přišel npor. Josef Rusín. Velitelé našich družstev byli- čet.Paulus(z Prahy), čet.Radek Veverka(šífák z Děčína) a čet. Tomeček(věčně zastupoval výkonného prap.) ten byl z Moravy. Jinak PVČ dělal Franta Machan z Tachova. Pro zajímavost svob Tetliaka si pamatuji byl s des. Machalou( ten si pro změnu hrál na inteligenta)
v jedné četě. Byl z Galanty a byl to magor.
Jinak kuchaři z RTZ nic moc. Ojebávali mladý a nás všechny , co jsme tam sloužily.jak to šlo. A jediný kdo stojí l za zmínku z kuchyně, byl PITKIN
 
Re: Re: ročník zákl.voj. sluřby na RTZ 1978-1980
PETR HAJDUCH | email | 24.5.2011 00:33 | id 31586 | nahlásit
Ahoj kamaráde.Vzpomínám si na všechny drátáky který jsme potřebovali jako vy nás knedlíky.Ten starší kuchař byl můj suprák a jmenoval se HUPKA.Ten tlustý kuchár byl můj mazák a jmenoval se KANAVOR.Na Zdenka Havelku mám vzpomínky ty nejlepší .On zemřel v roce 1992 na těžký zápal plic .Několikrát jsme se po vojně setkali a jednou jsem ho jel navštívit a jeho otec mě řekl tuhle strašnou zprávu.Ještě jeden kluk z našeho ročníku je po smrti .Jestli si pamatuješ na kotelníka z dolní starý kotelny ŠÁSRE VLASTA.Ten se zase prozměnu upil.Jsem rád že ses ozval.Pro mě je vojna v Zadním CHodově ta nejkrásnější vzpomínka v životě ,stále čerstvá.Narukoval jsem a měl jsem děvče tu holku jsem si po vojě přesně za rok a den jak jsme si slíbyli vzal.Jezdila za mnou každých čtrnáct dní.A noce s ní v MEXIKu ,na ty se zapomenout s ní nedá.Mám s ní dvě děti.Proto mě ta vojna tak citově zasáhla.Pošlu ti tel a můžeme se klidně sejít.Jestli se ještě někdo přidá byl bych strašně štastnej....736464050
 
Re: Re: Re: ročník zákl.voj. sluřby na RTZ 1978-1980
PETR HAJDUCH | email | 24.5.2011 00:43 | id 31587 | nahlásit
Oprava jména,k odpovědi Jozafovi Dufalovi.Vlasta ŠÁREK se jmenoval ten kotelník z mého ročníku.Byl to strašně výbornej kluk a stal se po vojně mým vynikajícím kamarádem.Měl ale rád pivo a to se mu stalo osudným.
 
Re: Re: Re: ročník zákl.voj. sluřby na RTZ 1978-1980
Ján Vidrnák | email | 27.5.2011 23:16 | id 31707 | nahlásit
Ahoj, rád by som sa stretol. Aj ja mám dobré spomienky na Zadný chodov a hlavne na chlapcov z môjho ročníka. Napíš kde bývaš. Ja bývam v Bratislave. Ten kuchar Kanavor je Stefan. Hupka bol myslím taký blondák. Už si viem predstaviť aj Havelku, myslím že mal tmavé vlasy. Kotolník mi nič nehovorí
Našiel som aj nejaké fotky, dám ich na stránku. osobne by som chcelísť sa pozrieť aj do zadného chodova. Zavolám
jano vidrnák
 
Re: Re: Re: Re: ročník zákl.voj. sluřby na RTZ 1978-1980
Jaroslav Střítecký | email | 28.11.2011 19:14 | id 38500 | nahlásit
Ahoj Janko, už si všechno nepamatuju jak to přesně všechno bylo, ale na tebe si vzpomínám.
Narukoval jsem na výcvikáč na podzim 1977, jak začala PŠ tak jsem do ní nastoupil na 1. rotu.
další rok a půl jsem dělal VD na druhé rotě. Moc tě zdravím a velmi často vzpomínám na kluky.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: ročník zákl.voj. sluřby na RTZ 1978-1980
Jozef Duffala | email | 31.5.2011 12:09 | id 31863 | nahlásit
Ahoj Peter! Mená kuchárov si mi pekne pripomenul, presne si pamätám, ktorý ako vyzeral.Kanavor bol čierny tlstý, Havelku asi odvelili kôli Pitkinovi.Myslím,že mu povedal: "vyliž mi p***l ty č***ku".Ak je to pravda tak napíš.Vo vašej kotolni bol jeden slovák blonďak. Nevieš ako sa volá ?Na mňa si pamätáš? Zdraví ťa Jozef.
 
Re: Re: Re: Re: ročník zákl.voj. sluřby na RTZ 1978-1980
PETR HAJDUCH | email | 31.5.2011 20:23 | id 31891 | nahlásit
Jasně že si na tebe pamatuju.Blondák s uhlazenou patkou jak pak bych si nevzpoměl na DUFFALU.Trochu tě ještě uvedu di realu.HAVELKU neodveleli ale odveleli Koželuha mýho dodnes nejlepšího kamaráda.Havelka pil krev PITKINOVI dál až do jeho odchodu do civilu.Ten kotelník se jmenoval KREPEL a střídal se Švecem.Krepel byl od vás ze slovenska a Tono ŠVEC taky.Píšeš že se stýkáš z Pepou Lacinou.Dej mu ode mně pozdrav a at sem něco napíše,měl jsem ho rád.A le zklamal a podepsal to prý k policii.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: ročník zákl.voj. sluřby na RTZ 1978-1980
standa K | email | 15.6.2014 23:07 | id 76022 | nahlásit
No vidíš to. a tak to na té krásné vojně fungovalo. Ty kuchař, kamarád spojař a ostatní Vám jsou ukradený. Užíraly jste kamarádům , aby byl spokojený mazák. Proč nepíšeš o těchto věcech. Já tam chodil na směnu škrábat brambory ve 3 hodiny ráno. Já tam chodil na směny do kuchyně, a znal jsem poměry v kuchyni, tak si tady nehraj na Mirka Dušína. To co bylo na RTZ smrdělo levou.
 
Re: Re: Re: Re: ročník zákl.voj. sluřby na RTZ 1978-1980
Petr Hajduch | email | 22.6.2014 22:16 | id 76286 | nahlásit
Sklidni se a raděj vzpomínej co ti vojna dala za vzpomínky na kamarády.Mezi náma nebyl žádný rozdíl...jen číslo.
Vzpomínám si že do směny do kuchyně chodili opravdu exoti.RTZ byl výkvět praporu.Byla to ůplně jiná rota něžli výcviková nebo P.Š.Ale jinak jsme to měli všichni za 730dní.Jen záleželo jak sis to zpřijemnil.V P.Š. jsi moc výhod neměl ale to ještě neznaméná že tě někdo likvidoval.Veverka byl můj hodně dobrej kamarád a vím že měl s těma problemovejma klukama starosti.ale zůstali jen dobré vzpomínky.Ale jsou tu kluci který nosej dodnes v sobě křivdu cití jak byly na vojně linčovaný a jak se jim strašně ubližovalo.Raději sem nic nepiš když si se s tím ani za pětatřicet let navyrovnal.............................
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: ročník zákl.voj. sluřby na RTZ 1978-1980
Matula Jaroslav | email | 18.5.2016 22:07 | id 104805 | nahlásit
Se Standou K plně souhlasím a po letech co tvrdíš tak jsi nepochopil ,že jedni se měli líp na ukor druhých já tam byl taky ve výcviku a několikrát v kuchyni strašní frajeři no když máš hlad stojíš v řade a jěště jsi nic nedostal a zasran Vána s cigárou zařval vstyk a odchod ta jsme my poslední vzali s troku chleba aby bylo co požít a na rotu kačákama jako po jídle zdravím debilové tehdá i dnes mnozí z Vás se dali do výhod pod KSč asi aj VID nak vždyt to bylo pako vylízanýKune ka a další bolševici.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: ročník zákl.voj. sluřby na RTZ 1978-1980
Víťa Honc | 1.12.2016 22:37 | id 110777 | nahlásit
čus
byl jsem tam též podzim 78-jaro 78 pak Svaroh.studoval jsem u bzK . dávam za pravdu oponentum toho Hajducha z kuchyně -prostě byl štastnější než ostatní, asi nečekal frontu na teplou vodu a podobné vychytávky jako ostatní ale zase přišel o jiné srandy.nedávno jsem zde za r.79 odpovídal Jíchovi - čau Jirko -po těch letech jak říkají angláni vse rovno
čusík ,budte.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: ročník zákl.voj. sluřby na RTZ 1978-1980
Víťa Honc | 1.12.2016 22:42 | id 110778 | nahlásit
čus. má býti v předchozím komentáři podzim 78 - jaro 79
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: ročník zákl.voj. sluřby na RTZ 1978-1980
Drahomir Kocman | email | 1.12.2016 20:18 | id 110773 | nahlásit
Nazdar chlapi,ted si ptecetl zpravu ze Vladta Sarek se upil,vazne?mi byli nerozlucni kamosi Vlastav a ja Drahos Kocman,psovod,mel Alana,vlkosedy dabel,listuji tu vtechto strankach,poznavam jmena,krasne vzpominky ahoj
 
Re: ročník zákl.voj. sluřby na RTZ 1978-1980
JIRKA RUZICKA | email | 29.5.2011 03:13 | id 31749 | nahlásit
Ahoj Peto,ja byl tvuj zobak v kuchini ještě s Jardou Novotným,taky celý 2 roky u Pitkina,s Jardou Syrovým jsem se několikrát setkal,shodou okolností můj syn byl u něho na praxi,to byla pěkná p***l když jsme se setkali u něho v práci.Ještě jsem mluvil s Kodymmem.Pamatuju na ty pochvali před otevřenejma troubama no byli to časy,byly jsme mladí ale už bych se do tý díry nechtěl znovu dostat na vojnu.Taky se tam roky chystám ale nějak to nevychází.Měj se fajn a zdraví JIRKA.
 
Re: Re: ročník zákl.voj. sluřby na RTZ 1978-1980
láda ze sušice | 29.5.2011 12:10 | id 31757 | nahlásit
ahoj jirko,také jsem byl půl roku v 77 roce v poddůstojnický škole a pitkin nás vždy očekával před jídelnou se šnůrama na hrudi a na dotaz co bude dobrého vždy odpověděl-puding vojáci,puding-také si pamatuju faltýnka,eichlera,kůse já měl mitre kalinovského jako vč ,nejlepší chlap v záchodově,rád jsem utekl na čáru,březník, pár metrů od srn,škola se mi tenkrát hodila na služebním postupu,ale jak píšeš již nikdy záchodov ahoj musím jen souhlasit
 
Re: Re: ročník zákl.voj. sluřby na RTZ 1978-1980
PETR HAJDUCH | email | 30.5.2011 20:05 | id 31830 | nahlásit
Nazdar kluci ušatý.Jsem strašně rád že se někdo rozhoupal.Já nezapoměl na vás na nikoho.Byly to zasraný dva roky v p***li ale pro mně ty nejkrásnější vzpomínky.Na vás na všechny.Bohužel jsem byl tak oblíbený že si mně tam nechali ještě o sedm dní déle a to jim kurvám zelenejm nezapomenu.Tak jsem se strašně těšil že polezu po civilních schodech na tatrovku a ono h***o.Ale zase jsem rád že mě tenkrát ten mladej voják nezastřelil když jsem lezl z NĚMČEKEM ožralý jako pytle přes zapnutou signálku.Tu holku co za mnou celé dva roky jezdila jsem si rok po vojně vzal.Mám s ní neskutečné vzpomínky na to jak jsem jí vyprašoval každých čtrnáct dní v MEXIKU nahoře svůj kožíšek..Havelka a Šárek byly moji nejlepší kámoši .Bohužel si je pámbůh už vzal.Ale ještě předtím jsme se mnohokrát v Praze pěkně pomněli.Jestli z vás má někdo dobrej nápad a je jedno kterej to je ročník ,můžem udělat pietní akci v ZÁCHODOVĚ.Já jsem pro každou špatnost.Vzpomínáte si někdo jak celý náš ročník šel dolů do Mexika v civlu,,Tohle si nikdo nikdy nedovolil,jen náš ročník.Můj tel 736464050.Kluci volejte ,pište něco spácháme.Jinak já už dvacet let NEPIJU.
 
Re: Re: Re: ročník zákl.voj. sluřby na RTZ 1978-1980
Drahomir Kocman | email | 1.12.2016 20:31 | id 110775 | nahlásit
Ahoj Peto,az ted se dozvefel o techto strankach,ty si hotovi spisovatel,reaguji,sice pozde sle prece,Vlasty mi je lito,sem stoho dost mimo,zdtceny,presto jsem taky pro tu spatnost,ja prijedu do zachodova,klidne,Drahos Kocman psovod
Hľadám chlapcov
Jozef Ološtiak | email | 31.12.2009 15:21 | id 9270 | nahlásit
Hľadám chlapcov, ktorí boli v poddôstojníckej škole 80-81 v Zadnom Chodove.
 
Re: Hľadám chlapcov
Jiří Hrubý | email | 8.3.2010 11:28 | id 13380 | nahlásit
Hlásím, že v poddůstojnické škole Zadní Chodov jsem byl podzim 80/81, 3. rota 3. četa. Velitelem čety byl ppor. Bábela.
 
Re: Re: Hľadám chlapcov
Jiří Hrubý | email | 12.3.2010 16:00 | id 13632 | nahlásit
Omlouvám se, pamět selhává, v poddůstojnické škole jsem byl o půl roku později (jaro 81-podzim 81) :)
 
Re: Hľadám chlapcov
S.K. | 10.4.2011 08:11 | id 29964 | nahlásit
Ahoj,bol som BZK ,to bolo strašne MONGOLSKO.
Na fotke č.8. su moji byvaly nadržanci.To boli b***i.
Po skončeni PS ostal medzi nimi PETO KUSY dufam
že tam nesk***tel,ostatny sme tašli na roty.


Přidáváte nový komentář
plus okno minus
... lze napsat ještěznaků
Ochrana proti spamu. Napište číslo stodvacet:


   


  • hvězdičkou * jsou označena povinná pole
  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nebudou použity
  • WWW adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky

Zadní Chodov PŠ r. 1979 jaro

Okres: Tachov

Dobová fotografie ze školního praporu Zadní Chodov (12. školní brigáda PS)

Dobové foto
A2009-05-06 19:27:31 TG119