Dobové foto

« Zpět | Jdi na seznam | Obnovit | Vaše komentáře (127)

(pro změnu obrázku můžete použít CTRL + šipky ↔ numerické klávesnice)
39 foto (Jarda z Krkonoš) z celkových 109

Foto 39
Je očekávána návštěva - úklid pivních lahví
Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5 Foto 6 Foto 7 Foto 8 Foto 9 Foto 10 Foto 11 Foto 12 Foto 13 Foto 14 Foto 15 Foto 16 Foto 17 Foto 18 Foto 19 Foto 20 Foto 21 Foto 22 Foto 23 Foto 24 Foto 25 Foto 26 Foto 27 Foto 28 Foto 29 Foto 30 Foto 31 Foto 32 Foto 33 Foto 34 Foto 35 Foto 36 Foto 37 Foto 38 Foto 39 Foto 40 Foto 41 Foto 42 Foto 43 Foto 44 Foto 45 Foto 46 Foto 47 Foto 48

Autor: Jarda z Krkonoš | Pořízeno: 1972-74 | Foto: 48 fotek

Foto 49 Foto 50 Foto 51 Foto 52 Foto 53 Foto 54 Foto 55 Foto 56 Foto 57 Foto 58 Foto 59 Foto 60 Foto 61 Foto 62 Foto 63 Foto 64 Foto 65 Foto 66 Foto 67 Foto 68 Foto 69 Foto 70 Foto 71 Foto 72

Autor: L.Šírek | Pořízeno: 1972-74 | Foto: 24 fotek

Foto 73 Foto 74 Foto 75 Foto 76 Foto 77 Foto 78 Foto 79 Foto 80 Foto 81 Foto 82 Foto 83 Foto 84 Foto 85 Foto 86 Foto 87 Foto 88 Foto 89 Foto 90 Foto 91 Foto 92 Foto 93 Foto 94 Foto 95 Foto 96 Foto 97 Foto 98 Foto 99 Foto 100 Foto 101 Foto 102 Foto 103 Foto 104 Foto 105 Foto 106 Foto 107 Foto 108 Foto 109

Autor: M.Zamastil | Pořízeno: 1972-74 | Foto: 37 fotek



Vaše komentáře...
Přidat nový komentář...
bude to již 50 let
Jarda Koucky 72-74 | email | 1.1.2024 18:25 | id 176156 | nahlásit
Ano, bude to v letošním roce 50 let, co si tento jarní a podzimní ročník zakřičel - letos bude civil . Věřím, že se dožijí ve zdraví i konkretního data odchodu z Vašíčku. Přidávám sem jmen.seznam . Jarní turnus : Šírek, Jiřišta, Helďa, Siládi, Krejčí, Dubec, Ficek, Poláček , Fekete, Škultéty, Jakubec, Kopanec, Zelenka a Malý . Podzimní turnus : Kulhavý, Cibulka, Janata, Sovák, Koucký, Mačát, Samek, Strhák, Šípka, Střihavka a Jůza - rozvad.prapor.
Pokud bylo na někoho zapomenuto, omlouvám se a nechť klikne na níže umístěné slovo - Reagovat - a dopíše se v dalším komentáři. Děkuji.
 
Re: bude to již 50 let
Slavomíra Krivošíková | email | 22.6.2024 19:28 | id 178995 | nahlásit
Na foto 71 Škultéty Jozef je môj tatino.
 
Re: Re: bude to již 50 let
Jarda Koucky 72-74 | email | 23.6.2024 19:23 | id 179008 | nahlásit
Ano,pokud se nepletu, tak váš otec byl psovod. Určitě ho také naleznete v kronice roty. Ať si prohlédne také snímky z let 71 - 73. Možná tam je také. Pozdravujte ho a pokud má ponětí (má adresu) o některých hoších z jeho ročníku,tak mu řekněte, že tu informaci rád přijmu. Vím jen o dvou řidičích z jeho ročniku.
 
Re: Re: Re: bude to již 50 let
Jarda Koucky 72-74 | email | 23.6.2024 20:08 | id 179010 | nahlásit
Tak jsem nahlédl do ročníků 1971-73 a máte tam otce na těchto fotkách u čísel : 17, 18, 94, 176.
Smutná zpráva
Jarda Koucky Vašíček 72-74 | email | 5.4.2023 13:37 | id 171829 | nahlásit
V loňském roce po dvojitém covidu naše řady opustil ženista tohoto ročníku,ale podzimního nástupu Petr Střihavka. Odpočívej Petře v pokoji.
Ivan Strhák - dobov.foto č.13
Jarda Koucký 72-74 | email | 20.2.2022 21:05 | id 162756 | nahlásit
Dne 17.2. 2022 naše řady podzimního ročníku 1972-74 opustil psovod Ivan Strhák, který převážně se svojí fenou Nigrou sloužil červenou poplachovku a nebo průzkum v týlu roty. Jeho snímky se nacházejí v některých souborech dobových fotek. Nech mu je zem lehká.
K fotu č.110 - Milan M.
Jarda Koucký 72-74 | email | 9.4.2018 08:44 | id 128077 | nahlásit
Milane M., pokud se jednou dostaneš na tyto stránky, tak věz, že jsem měl snahu tebe a Mirka K. vyhledat a nebo jen slyšet, ale bohužel, Jiří S. od Vrchlabí, dbal na Vaší dnešní ideovou čistotu. Nechal si poradit od své paní. Ta má v těchto věcech nemá šanci Našel jsem spolužáky z mateřské školky po 60 letech, nalezl bych i Vás. Sloužilo se mi s vámi dobře, tak že až příště.
 
Re: K fotu č.109 - Milan M.
Jarda Koucký 72-74 | 15.7.2018 20:16 | id 130342 | nahlásit
Za pomoci přátel se mi dnes ozval Mirek Kulhavý č.20 a je políčeno i na psovoda Milana Mačáta ze snímku č.109 .
 
Re: Re: K fotu č.109 - Milan M.
Jarda Koucký 72-74 | 26.7.2018 13:11 | id 130600 | nahlásit
Dnes se mi podařilo završit snahu uslyšet všechny spolubojovníky z mého podzimního ročníku a z let 1972-74. Jako poslední se mi dnes ozval v odpoledních hodinách psovod Hondy a Uršuly Milan Mačat. ------------
Díky patří i pomocníkům a ochotným lidem.
Přiznám se, že ......
Jarda Koucký 72-74 | email | 1.3.2018 16:12 | id 126883 | nahlásit
Přiznám se, že jsem mile překvapen další sadou dobových snímků od M.Zamastila u tohoto ročníku a děkuji za jejich zveřejnění zde. Příjmení majitele snímků mi není povědomé, znám jen od Z - Zatloukala, který také na snímcích je . Jinak budu informovat o těchto snímcích některé veterány z mého ročniku na které mam spojení a nalezl jsem je v souboru snímků. Tak že děkuji a věřím ,že se někdy potkám s majitelem snímků.
 
Re: Přiznám se, že ......
Josef Kaňka | email | 21.3.2018 19:12 | id 127490 | nahlásit
Tyto fotky mě velice zaujaly. Dost kamarádů z té doby poznávám. Bohužel mi u některých z paměti vypadly jména. Je škoda, že nejsou u fotek popisy.
Pokud majitel těchto fotek je pravidelným návštěvníkem těchto stránek tak jej prosím aby se semnou spojil. Díky ,- Josef
 
Re: Re: Přiznám se, že ......
Jarda Koucký | email | 8.4.2018 20:00 | id 128070 | nahlásit
Pokud ještě majitel posledního souboru M.Zamastil nalezne nějaké fotky ze své zákl.vojen.služby na Vašíčku. Tak je nech usadit pod roky 1973-75. Jinak předpokládám po doplnění o další fotky v jeho souboru, že byl držitelem kolejniček a složil jako DDR . Je znát, že mnohé fotky z mého souboru mají "příbuzné" v souboru M.Zamastila
Přes Turecké pláže na Karlovarsko do Lažan
Jarda Koucký 72-74 | email | 20.7.2016 17:22 | id 106791 | nahlásit
Dnes jsem vyhledal a oslovil s pomocí spolužačky z hotelové školy, jenž se slunila na plážích v Turecku Josefa Ficka, který sloužil na Vašíčku 72-74 jako kuchař. Je zde na fotkách Ladislava Šírka a fotkách Jiřího Tesaře u ročníku z let 71-73 .
Sraz v sobotu 11.6. - přibližná účast
Jarda Koucký 72-74 | email | 12.5.2016 14:59 | id 104586 | nahlásit
Přátelé z tohoto ročníku. Zvu vás na sraz a zároveň od vás potřebuji zjistit vaší přibližnou účast, abych mohl za čtrnáct dní nahlásit přibližný počet návštěvníků SKI chaty na Zlatém Potoku. Klikněte na mé modré jméno a pište pokud pojedete.
hledam kamarada
marie | email | 29.3.2016 16:30 | id 103264 | nahlásit
dobry den hledam vojacka jmenem PETR DARPL A JEHO KAMARADA ZDENKA SIMCIKA oba by meli byt z Olomouce slouzili chvilku ve Znojme v roce 1972 nezna nekdo dejte mi vedet na email..andrea30@email.cz moc dekuji predem Marie
 
Re: hledam kamarada
Jarda Koucký 72-74 | 29.3.2016 21:49 | id 103279 | nahlásit
Dobrý večer paní Marie. Přesto, že jsem v těchto letech sloužil na Vašíčku, tak tyto pány neznám a nebudou je znát ani jiní příslušníci sloužící v těchto letech. Zadejte si jejich jména na webu spolužáci s odkazem na jejich bydliště a pravděpodobně je naleznete na některé základní škole v Olomouci. Případné piloty (asi), jak udáváte na VÚ Znojmo, nemůžete hledat na pohraniční rotě.
vzpomínky
Václav Andrlík | email | 5.1.2016 21:51 | id 99869 | nahlásit
Des večer se mně ozval Jarda Koutný ze Semil.Rád bych se po letech zkontaktoval i z dalšími spolubojovníky.Vašek
 
Re: vzpomínky - foto 37
Jarda Koucký | email | 6.1.2016 09:33 | id 99880 | nahlásit
Václave, tak ta fotka o které jsem s tebou hovořil je pod číslem 37 a ty jsi úplně vlevo. Jakubec uprostřed a já vykukuji vpravo. Jinak si prohlédni i fotky jiných ročníků, protože tam jsou fotky z míst, které nejsou na našich fotkách.
 
Re: vzpomínky
Laco Eichler | email | 3.2.2016 18:01 | id 100948 | nahlásit
Ahoj Vašku. Som rád, že si sa ozval. Skús mi poslať mail na moju adresu priamo.
Pozdravujem Ťa
Laco
mam to za pár
Jarda Koucký | email | 9.12.2015 17:24 | id 98554 | nahlásit
Ano ,ano. Dnes mam stejný pocit jako při představě, že za 24 hodin budu v civilu v době mé VZS. Zítra se totiž přesouvám do spolků lidí, kterým pracovní povinnost, vůči dovršení důchodovému věku, již nic neříká. ----
Přeji všem pánům, kteří mají důchodový věk na dohled, aby se ve zdraví dočkali a užili.
 
Re: mam to za pár
Luboš z Prahy | email | 6.1.2016 10:12 | id 99881 | nahlásit
Jardo,
vítej na palubě.
Se psíkem na klopě
zdraví Luboš
 
Re: Re: mam to za pár
Václav Andrlík | email | 3.2.2016 21:56 | id 100976 | nahlásit
Luboši,omlouvám se ,že jsem se neozval dřív,ale vyhořel mně počítač,takže jsem přišel o emailové adresy.Pošli mně prosím znovu svoji emailovku.Dík Vašek
 
Re: Re: Re: mam to za pár
Jarda Koucký 72-74 | 3.2.2016 22:57 | id 100981 | nahlásit
Václave, každé modré jméno skrývá mailové adresy. Tak na to jeho modré jméno klikni. Když je jméno černé jako u tohoto komentáře -Jarda Koucký 72-74 neobsahuje mailovou adresu. -----------------------
Tak že si poklikej na modrého jméno Tesaře, Kordy, Eichlera , Brože a máš to doplněno.
Doufám, že se to uskuteční.
Jarda Koucký 72-74 | email | 3.12.2015 18:07 | id 98385 | nahlásit
Podle poslední komunikace s Ivanem Strhákem (SK)se Ivan rozhodl k účasti na srazu v roce 2016. Doufám, že se to uskuteční. Věřím, že se podaří mnou zamýšlené setkání Ivana s Janem Vavřínovským, který přebíral v roce 1974 od Ivana fenu Nigru. ----------------------------------------------
Panečku, sehnat ještě Jardu Šmída, dalšího psovoda feny, tak mam hledání příslušníků roty pro rok 2016 splněn. ..........A jak u Vás přátelé, taky hledáte .
Dotaz na spojaře i z jiných rot. - telef.ústředna
Jarda Koucký 72-74 | email | 12.9.2015 20:30 | id 94726 | nahlásit
Páni spojaři i z jiných rot. Prohlédněte si zde fotku pod číslem 45 a pokuste se vzpomenout, co to bylo za telef. ústřednu. Jaký typ či jaké měla typové číslo.
 
Re: Dotaz na spojaře i z jiných rot. - telef.ústředna
tonka emil | email | 12.9.2015 20:40 | id 94728 | nahlásit
Ak sa nemýlim telefonna ústredňa bola HS 210 a signálna ústredňa U-60.
Spozdravom Emil
 
Re: Dotaz na spojaře i z jiných rot. - telef.ústředna
Spojař ze 70tých let | 12.9.2015 21:20 | id 94731 | nahlásit
Vpravo stabilizátor napětí, nahoře vyhodnovač zkratů na SiS u 60. Jeho funkce(obsluha je popsána na následujícím fotu) Dole tel. ustředna HS 210. U těchto "beden" jsem pobýval jako spojař věčně. HS 210 měla tři páry kolíků, plus jeden volný, a to bejvalo někdy sakra málo.
 
Re: Re: Dotaz na spojaře i z jiných rot. - telef.ústředna
Jarda Koucký | 12.9.2015 21:46 | id 94733 | nahlásit
Děkuji za odpověď. Přesto že jsem u těchto přístrojů strávil taky dost času a určitě jsem nebyl sám, protože se v té naší době nedržela specializace - bednař, tak jsem nevěděl, že ta ústředna měla toto označení. Ještě jednou díky.
 
Re: Re: Re: Dotaz na spojaře i z jiných rot. - telef.ústředn
Spojař ze 70tých let | 12.9.2015 22:16 | id 94734 | nahlásit
Pane Koucký, už svým dotazem jste mi udělal radost. Já se za svoje vojenský léta prožitý u PS nestydím, naopak jsem na něhrdý! Těm dnešním mladejm klukům to chybí!!! Já jsem tam poznal kamarádsví, ale hlavně odpovědnost .Kdo to neprožl, těžko to pochopí.
 
Re: Re: Re: Re: Dotaz na spojaře i z jiných rot. - telef.úst
Jarda Koucký | 13.9.2015 11:54 | id 94749 | nahlásit
Ten soubor dobových fotek,kde je ta ústředna a U 60 je má. Tu část snímku (výřez z původní fotky) jsem si půjčil se svolením majitele z dobových fotek z jiné roty, protože jsem předpokládal, že to má vysokou vypovídající hodnotu pro přítomné na těchto stránkách roty, kde to každý uměl ovládat. Jinak jsem tu ústřednu hledal na arms - shopech, ale není tam nabízená k prodeji. Je nenávratně již jen ve vzpomínkách.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Dotaz na spojaře i z jiných rot. - telef
vel.1.dr.1962 Diana | 20.9.2015 09:31 | id 95036 | nahlásit
Jardo zdravím tě a reaguji na tvoji snahu o hledání
předmětné ústředny.Když otvíral Václav Vítovec
t.zv.muzeum "železné opony",byl jsem se tam po-
dívat.Kromě jiných exponátů je tam i spojovací
technika a mezi ní i ústředny, které byly na rotách.
Jedna z nich je ústředna, kterou jsme měli na rotě
v letech 1960-62.Po 50 letech jsem si opět vyzkou-
šel jak se zasouvaly kolíky a spojovaly hovory.
Každý, kdo sloužil dozorčího roty, nebo pomocníka
musel tuto ústřednu ovládat i když nebyl spojař.
Zdar a NEPROJDOU !!!
Čet. v zál. Karel Machačný Diana - Plzeň
Zde již nelze dále reagovat
 
Spojení na Spojaře ze 70tých - telef.ústředn HS 210
Jarda Koucký 72-74 | email | 31.3.2022 11:04 | id 163441 | nahlásit
Prosím o kontakt spojaře , který zde napsal komentář pod jménem - Spojař ze 70tých let Má mail.adresa je skrytá pod modrým jménem. Koucký
 
Re: Re: Dotaz na spojaře i z jiných rot. - telef.ústředna
Milan 69-71 | email | 19.9.2015 22:17 | id 95027 | nahlásit
Ten spojař ze 70tých let byl určitě Zdenek.(nebo né)
PF 2014
Luboš z Prahy | email | 24.12.2013 09:42 | id 68158 | nahlásit
Příjemné prožití vánočních svátků,hodně zdraví,štěstí a pohody přeje všem Vašíčkovům
Luboš
 
Re: PF 2014
Josef z Beskyd | email | 16.1.2014 10:42 | id 69429 | nahlásit
..Pěkné pozdravení pro Vašíčkovce-Luboše z Prahy s přáním vše nej v tomto roce 2014.Milý příteli,pokud budeš mít čas a náladu,ozvi se mi.Kupuji hájenku Němeček k trvalému bydlení a mám u hájenky záměr vybudovat důstojné připomenutí všech,co sloužili u PS..Záměr osvětlím po případném kontaktu..Teď je módou "kopat"do všech,co sloužili u PS a to mne fakt štve...Zdraví Pepa-řečený vlk-PS rota-OPK Rozvadov..
 
Re: Re: PF 2014
Luboš z Prahy | email | 16.1.2014 14:53 | id 69441 | nahlásit
Zdravím Josefe,
hájenka Levitů,že je na prodej?Ještě v loni na srazu jsme se na srazu na hájence zastavili,nikde však ze strany současných vlastníků nepadlo jediné slovo o prodeji.
Pokud se Ti to zdaří zrealizovat budou příští setkání pro všechny účastníky srazu zajímavější.
To vás bylo Ladislave .
Jarda Koucký | email | 20.12.2012 18:33 | id 53722 | nahlásit
Když jsem se prvně setkal se souborem fotek od Ladislava Šírka, tak jsem jeho dceří meiloval poděkování za pěkný dárek k Vánocům . Znovu si člověk mohl obnovit vzpomínku na šírší okruh kluků, kteří se kolem něj na rotě pohydovali. Mnoho jich v mích vzpomínkách vypadlo. Děkuji Ladislave.
 
Re: To vás bylo Ladislave .
Jarda Koucký | 20.12.2012 18:36 | id 53723 | nahlásit
A pokud se nepletu,tak vás v houfu fotil čet.Andrlík, taky váš ročník.
Kam zmizely ??????
Milan Mizerovský | email | 30.10.2012 16:23 | id 51580 | nahlásit
Jde o dotaz pro starší ročníky.Jedná se o/slečny/ Onta-Honda-Daja-Dina-Iveta 2 feny ve smečce nevím jména.Píšete pouze Maud a Nigra děkuji Milan 69-71.
 
Re: Kam zmizely ??????
Jarda Koucký | email | 30.10.2012 18:11 | id 51585 | nahlásit
Protože ti Milane odpovídá né psovod (protože psovodi z let 72-74 to asi jen čtou), tak to bude ne úplný seznam fen z těchto roků. Maud,Arka,Nigra, Rona,Rola,Gita, Jena . Je škoda,že ani z některých dobových fotek focených před kotci to nelze přečíst. Možná při náhledu na komentáře z pozdějších let přidám další,ale všechny to stejně nebudou. jinak jsem se domníval,že skutečná smečka vznikala za našeho ročníku, kdy na jaře 74 začal nástup dvou mladých fen v této službě smečky. Svítící obojky při jejich zásahu v noci je nezapomenutelný žážitek. Rozhodně Honda tam již za nás nebyla.
 
Re: Kam zmizely ??? - Daja se určitě našla u Ladislava
Jarda Koucký | 13.12.2012 13:11 | id 53428 | nahlásit
Milane,musím tě potěšit. V brzké době se tu na této stránce ukáže další soubor DOBOVÝCH FOTEK , který zachycuje i slečnu Daju. Majitelem fotek je Ladislav Šírek -řidič a technik. Technika vykonával do doby,než přišel rotm.Danko. Ladislav sloužil na Vašíčku 72-74 (jaro). Psích krasavic tam bude více,ale nemají popisky.
 
Re: Re: Kam zmizely ??? - Daja se určitě našla u Ladislava
Vláďa.K | email | 13.12.2012 15:54 | id 53437 | nahlásit
Ně co mi říká Jena - Kováč 80-82 ,Daja -Daxner 81-83 konec služby, možná se pletu?
 
Daja se našla u Ladisl. Šírka na fotk. 52-54
Jarda Koucký | 20.12.2012 18:17 | id 53720 | nahlásit
Protože se při zaslání textu a fotek došlo k promíchání, jsou zatím jenom fotky. Opětovně byl tedy na Oldu Vítka zaslán text nový. Jinak Daja je na fotkách číslo 52-54 v souboru fotek Ladislava Šírka.
 
Re: Kam zmizely ??????
Oldřich Kaštánek | email | 26.1.2013 11:29 | id 55629 | nahlásit
Milane HONDA se nejspíš zatoulala ale strach bych neměl byla zviklá se toulat to když jí vojín Šouba naklepal rohy baterkou protože je oba vybrala kontrola jak oba chrápou ve službě.Jinak s Dinou nejhodnější psy.Yveta ta štípala do p***le .Nemohu zapomenout jak mě honila Maud to jsem proskočil okýnko u kuchyně po hlavě. Jinak vzpomínky fajn ale tenkrát jsem měl pocit že pes má větší cenu než VOJÁK A TO MĚ SRALO. OLDA
 
Re: Re: Kam zmizely ??????
MILAN | email | 4.2.2013 23:06 | id 56209 | nahlásit
Čau Oldo HONDU vodil KROUPA a ŠOUBA vodil ONTU.Ale máš pamatováka to se musí nechat.Pozdrav všem z Vašíčku MILAN.
Dnes jsem požádal paní Marii o ...
Jarda Koucký 72-74 | 27.9.2012 16:46 | id 50369 | nahlásit
Dnes jsem požádal o dobovou fotku,a to člověka, který patří být umístěn v JAKÉM KOLIV starším souboru dobových fotek zde umístěných na stránkách Vašíčku.
Jsem pln očekávání jak to dopadne, někteří již asi tuší.
 
Re: Dnes jsem požádal paní Marii, ale zatím žádná odezva .
jarda Koucký 72-74 | email | 10.10.2012 18:18 | id 50882 | nahlásit
Zatím jsem nebyl paní Marií kontaktován. Jedná se o dceru pana Levity. Pro mnohé vašíčkovské ročníky je hájenka Němeček spojena s rodinou Levitů a naopak.
Před letošním srazem (2012) jsem byl v Lesné informován o důvodu "odejití" rodiny z haj. Němeček. Protože mladý Jenda nahlédl za kopečky, tak starý pán s rodinou dožil pravděpodobně v hájence na Zadní Milířch, proti celodřevěné chatě ( stanovišti Jeník na okraji lesa). Starý pán Levita zemřel v roce 2008 .
 
Re: Re: Dnes jsem pohovořil s paní Marii L.
Jarda Koucký | 4.11.2012 09:24 | id 51760 | nahlásit
Dnes došlo na telefonát s paní Marií B. (Levitovou) a máme přislíbenou fotku jejího otce. Začátkem června roku 2013 dojde na předání fotky.
Nemáte záchytný bod pro hledání Jaroslava Vacka -kynol.?
Jarda Koucký | 2.4.2012 22:08 | id 44322 | nahlásit
Nemáte přátelé nějaký záchytný bod,který pomůže vyhledat kynologa Jaroslava Vacka (VZS) , který sloužil na rotě v letech 73-75 . Je zde vyfocen na fotce č. 1 v pravo s rukávem.
 
Re: Nemáte záchytný bod pro hledání Jaroslava Vacka -kynol.?
Bohouš Jelínek | email | 2.4.2012 22:54 | id 44323 | nahlásit
Ahojky Jardo...vyzkoušej 1180....
 
Nemáte záchytný bod pro hledání Jaroslava Vacka -kynol.?
Bohouš Jelínek | email | 3.4.2012 08:44 | id 44327 | nahlásit
Jardo, omlouvám se za překlep...má být 1188-telefoní seznam.Bohouš
 
Re: Nemáte záchytný bod pro hledání Jaroslava Vacka -kynol.?
Jarda Koucký | 3.4.2012 09:38 | id 44328 | nahlásit
Děkuji Bohouši za nástroj, který jsem zatím nepoužival ke kontaktu hledaných,ale já potřebuji, zda si někdo nepamatuje z mladšího ročníku od kud pocházel. Jarda Vacku ukončil svoji ZVS v roce 1975.
Další člen ročníku 72-74 (podzim). Gusta nalezen
Jarda Koucký - Vašíček 72-74 | email | 6.2.2012 10:15 | id 41952 | nahlásit
Po 38 letech byl opětovně kontaktován Gusta Cibulka za přispění jeho přátel. Děkujeme jim za předání informace . ---------------------------- Dále zůstává nenalezen a nekontaktován Mirek Kulhavý a Milan Mačat . U Milana byl koncem týdne učiněn pokus o kontakt a tak netrpělivě očekáváme,zda to bude "náš" Milan .
V těchto mínusových teplotách to rozhodně nebyl Zlatý Potok
Jarda Koucký - Vašíček 72-74 | 30.1.2012 15:05 | id 41584 | nahlásit
Vždy,když uhodí tyto mínusové teploty, musím ve vzpomínkách zavítat na nejníže položené místo SiS na Potok - staré stanoviště (Zlatý Potok). Protože v letech 72-74 se na tomto stanovišti nedržel přesah,odpolední hlídka na večer odnášela klíče od piketu na rotu. Podvečerní hlídka zaujala místo v kopce,kde klepale kosu.Škoda ,že nebylo tehdá polystyrénu. Pro zahřátí se potom dupalo kolem uzamčeného dřevěného piketu,čekajíc na určítou dobu,kdy se hlídka vydala na styk s rotou Starý Pochr (Stoupa) od kud se opět vydala na zpět, podél SiS mongolem vzhůru k rotě. Po příchodu se členové hlídky moc neohřáli, protože se podělili o stážného u roty, až do raních hodin. Ještě,že velení roty bylo tak soudné,že v případě,že se někdo ozval "Mam ten podvečerní Potok stále", dostal přiští službu jinou.
-------------------------------------------------- ------------Ale stejně tam byla a určitě zase je kosa. -- Tak si kluci vemte polystyrén do kopky -----
Nerozlučná a "vzpurná" dvojka z fotky č.3 (je ji j
Jarda Koucký z Vašíčku 72-74 | email | 2.5.2011 10:12 | id 30882 | nahlásit
Se zármutkem jsem přijal informaci,že tato nerozlučná a "vzpurná" dvojka pro starší ročníky již není kompletní. Standa Šorm - Hronov?(v levo) nás v roce 2010 opustil. Stanika jsem měl v hledáčku hledaných,ale vždy jsem skončil u iternetového odkazu odkud již ceta dál nevedla.Škoda. Proto věřím,že tuto dvojku zastoupí na letošním srazu L.Novák 73-75 .
Poděkování
Pohraničník Tom | 6.4.2011 20:35 | id 29814 | nahlásit
Speciální pochvala a poděkování
pro JARDU KOUCKÉHO!
Za jeho velikou snahu působit svými příspěvky i odpovídáním k různým tématů na těchto stránkách.
Zdraví a děkuje, Tom PS.
Kam utíkala Rona ? Sem !
Jarda Koucký z Vašíčku 72-74 | email | 17.2.2011 17:27 | id 27034 | nahlásit
Již zde zmíněná kauza utíkající Rony ze služby má doložení ve fot.číslo 47 - z Ostrůvku.
I sem k této chalupě utíkala Rona (Ĺudva Šípka) za chalupáři na civilní stravu a pamlsky.
 
Re: Ročník 72-74-podzim, již není celý. Opustil nás Ludva.
Jarda Koucký - Vašíček 72-74 | email | 4.11.2011 13:25 | id 37639 | nahlásit
Podzimní ročník z let 72-74 již není kompletní. Včera jsem byl informován I. Strhákem,že psovod Rony, Ĺudva Šípka z obce Rumanovo okr.Nitra není již živ.
KULTURNÍ ŽIVOT NA VAŠÍČKU
Jirka Brož | email | 21.11.2010 12:35 | id 22492 | nahlásit
OMLOUVÁM SE, ŽE JSEM SE TAK DLOUHO NEOZVAL. BYL JSEM VELMI DLOUHO ČASOVĚ ZANEPRÁZDNĚN.MÁM PÁR FOTOGRAFIÍ Z DISKOTÉK V HALŽI, ALE NEMÁM K DISPOZICI SKENER. PŘESTO SE POKUSÍM FOTOGALERII DOPLNIT. JIRKA BROŽ
 
Re: KULTURNÍ ŽIVOT NA VAŠÍČKU
Luboš z Prahy | email | 3.12.2010 18:44 | id 23060 | nahlásit
Nazdar Jirko,
no to byla doba,než ses ozval prosím Tě zastav se někdy na Zličíně.Pokecáme.
Luboš
Kulturní život atd
Jiří Brož | email | 29.5.2010 17:35 | id 16546 | nahlásit
Jednoho četaře z povolání stejného jména jsem střídal ve funkci staršiny při mém převelení na spálenec. Měl tam manko a musel zůstat vojákem s povolání dokud se mi nepodařilo různými výměnami mezi rotami manko srovnat. naštěstí to trvalo jenom měsíc a záhy potom jsme šli do civilu.
zatím ahoj Jirka Brož
 
Re: Kulturní život atd
Luboš z Prahy (CBZB) | email | 30.5.2010 19:55 | id 16606 | nahlásit
Ahoj Jiří
mírně odbočuji od tématu,, četařů z povolání",ale prosím zavolej mi na kontakt.mobil 602755436,abychom se domluvili ohledně srazu(12.6.).
Luboš.
Kulturní život atd
Jiří Brož | email | 26.5.2010 16:16 | id 16433 | nahlásit
Velmi rád se zúčastním setkání bývalých členů naší roty a zavzpomínám na alotri, která jsme podnikali, ale i na věci vážnější. Určitě se s Lubošem domluvíme a přijedeme spolu. Mám relativně málo času, proto se mi ještě nepodařilo sehnat Cezarovo telefonní číslo. ( Mirku, kdybys náhodou tuto korespondenci četl, a nechtěl se zde veřejně prezentovat, napiš mi na můj osobní e mail) zatím ahoj
Jirka Brož
 
Re: Kulturní život atd
Jarda z K | email | 26.5.2010 16:27 | id 16434 | nahlásit
Jiří,psal jsem 2x mail . Jeden přímo v kterém se zmiňuji i o vás J.B a L.B. a co se chystá, druhý který byl chudý na obsah a poslán s prostředkovaně
. Jinak se můžeme pokusit zavolat,ale bude to někdo z vás dvou.Mé jméno v tom množství jmen mu nic neřekne. Když se Vám neozve, tak klikni na mé modré jméno a napiš.Pošlu Vám telef.číslo na pevnou linku.
 
Re: Re: Kulturní život atd -pro Jiřího Brože
Jarda z K | 26.5.2010 17:14 | id 16436 | nahlásit
Číslo na telefon máš již doma. Teď se musite jen odhodlat. Hlas bude stejní jako před 36 lety. Mam to již ověřené z jiných případů hledání.
 
Re: Kulturní život atd
Luboš z Prahy(CBZB) | email | 26.5.2010 21:05 | id 16444 | nahlásit
Jirko,
potvrzuji účast na srazu,v Lesné snad budeme mít možnost ubytování,odjezd bych doporučil až v neděli,(dojít po trase- rota-zlatý potok-demarkace 10/1 až 5/4 a následná beseda zaměřená k tématu OSH,BPP,PŠM....),to jsou důvody proč zvolit nedělní termín odjezdu.Pro operativní kontakt:602755436.
PS: Nepodařlo se mi zjisti kontakt na G.Cibulku z Čakovic.A co kontakt na Pepu Zacha z Rokycan??
Luboš
 
Re: Re: Kulturní život- Gusta Cibulka z povolání ??????
Jarda z K | 27.5.2010 19:38 | id 16471 | nahlásit
Někde na severu Chebské brigády byl komentář, kde se psalo,že tam byl svobodník z povolání Cibulka,ale došlo na poruch servru a některé komentáře se nepodařilo zachránit a tak jsem se již nestihl optat na tohoto člověka (nevím na které rotě). Jirka Sová.. měl adresy a tak jsem ho požádal o pomoc u zbytku našeho ročníku ale při telefonování bylo slyšet jeho paninku jak ho nabádá "ne, že mu poskytneš adresy " a Jiří poslech. NEMAM SLOV pro jeho počínání. Honzo Čápe, čteš to ? Ještě pár Tv masáží a on chudák nebude moci ani přisednout k jídelnímu stolu.
 
Re: Re: Re: Kulturní život- Gusta Cibulka z povolání ??????
Luboš z prahy(CBZB) | email | 28.5.2010 21:05 | id 16508 | nahlásit
Jardo,to bude asi omyl,neboť v 70 letech nabylo možné sloužit jako voják z povolání v hodnosti svobodníka,min.v hodnosti rotný,nehledě k tomu,že asi v roce 1976?jse se s Cibulkou potkal na koupališti v Čakovicích a na vojáka z povolání vůbec nevypadal.Tak nevím?!?!?
 
Re: Re: Re: Re: Kulturní život- Gusta Cibulka z povolání ???
Jarda z K | email | 28.5.2010 22:17 | id 16513 | nahlásit
Pokud jsi ho potkal v Čakovicích,tak to byla schoda jmen. Ale jinak jsem zažil četaře z povolání v roce 72 a rozhodně si v této hodnosti nějaký rok pochodil. ----Hodil jsem návnadu na Pepu Zacha a tak se pozná, zda to bude on. Mam telef.číslo na Pepu pohodáře z Lesné a když budeš potřebovat od něj konzultaci ohledně ubytování, tak klikni tady na mé jméno a napiš . Já Ti ho pošlu. Zatím ahoj.
 
Re: Re: Re: Re: Re: Kulturní život- Gusta Cibulka z povolání
Luboš z Prahy (CBZB) | email | 30.5.2010 20:05 | id 16608 | nahlásit
Ne ,ne
voj.Cibulka z Čakovic to byl na 100%.Už od příchodu na rotu mi byl sympatický,že byl z Čakovic.Vždyť já tam na místní SVVŠ,zvané,,Zámeček" a on to ve skutečnosti byl a dodnes i je, v roce 1969 maturoval.
Proto si na něj velmi dobře vzpomínám.
Luboš
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Gusta
Jarda z K | 31.5.2010 10:37 | id 16631 | nahlásit
Již před rokem potvrdil Pepa Janatů (střelec 72-74),že Gusta pocházel z Čakovic. Jinak jsem napsal v komentáři, že se tedy jedná o schodu příjmení (Cibulka).
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Kulturní život atd
Luboš z Prahy | email | 9.11.2010 20:23 | id 22008 | nahlásit
Jirko,
prosím Tě dej o sobě vědět,13.11.t.j.v sobotu pořádáme sraz buňky pražských pohraničníků.
Setkání se konná v restauraci sportovního areálu Admira Kobylisy od 15,00 hod.
Luboš
 
Re: Re: Kulturní život atd
Jarda Koucký z Vašíčku 72-74 | email | 9.11.2010 21:01 | id 22013 | nahlásit
Podporuji výzvu Luboše,"dej o sobě vědět Jiří B." .
Předpokládám Jiří,že máš nějaké dobové fotky, které můžou doplnit dobové fotky Luboše z roku 72 .
Stále očekávám jak dopadlo vyhledání Cézara. Jinak udělám pokus já. ---------------------------
-------------------------------------------------- -------
Přidávám informaci pro starší ročníky, kterým velel Jan Čáp. Na Olšanech byl již zdárně vyhledán hrob,kde jsou uloženy ostatky velitele roty Jana Čápa .
 
Re: Re: Re: Kulturní život atd
Luboš z Prahy | 5.12.2010 13:25 | id 23121 | nahlásit
jardo,
prosím Tě ve které části hřbitova je na Olšanech VR Čáp,nebo neznáš číslo hrobu?
Luboš ¨z Prahy
 
Re: Re: Re: Re: Kulturní život atd
Jarda z K (Krkonoš) Koucký | 5.12.2010 14:41 | id 23127 | nahlásit
Vše Ti bude posláno Luboší. Jinak se snažím navázat kontak,který může nám pomoci s "chebským" Cézarem. U znojemského je věk 58 a to se domnívám ,že je málo na toho, kterého hledáme.
Kulturní život atd
Jří Brož | email | 21.4.2010 16:10 | id 15229 | nahlásit
Navázat kontakt s Cézarem bude chtít ještě trochu času, ale věřím , že se to podaří. Jinak vzpomínám na relativně bezstarostný život vojenský, specielně na to, jak jsme hlídali hlídače (kontráše) na demarkačce. Tak nevím kdo se bál víc. Zdali my, nebo oni. Jinak k maléru s Maud. Zavinil jsem si to sám, protože jsem ji našlápl moc dlouhou stopu. po zbytek další služby jsem s ní vycházel docela dobře. V zimě ,když se přitulila docela příjemně hřála. Zatím ahoj . Jirka Brož
 
Re: život atd - Maud
Jarda z K (Krkonoš) Koucký | email | 21.4.2010 18:52 | id 15234 | nahlásit
Já jsem měl Maud na rukávu na pravé 7 (proryv ze zahraničí) a ZVR Věčerník vše pozoroval ze špaku.Před touto prověrkou Čpchh (červená poplach.hlídky) jsem vyhledal psovoda (supráka)a požádal ho o radu, jak mam pracovat s rukávem u Maud. Můžu zde napsat,že vše platilo jak jim bylo poraděno. Jinak tohoto psovoda Jiří najdeš zde nahoře v dobových fotkách pod číslem 12 (stojící řada,třetí z prava). Budu mu moci ještě někdy poděkovat ? Pozdravuj abs. Luboše. Jarda
 
Re: Re: život atd - Maud
Jiří Brož | email | 26.4.2010 18:23 | id 15379 | nahlásit
Ctěl bych jenom poznamenat, že jsem měl na rukávu téměř všechny psy, co na rotě byli. Dokonce i smečku Rona, Maud. Musím jenom konstatovat, že mezi nimi byli i staří mazáci, kteří kousali jen z povinnosti, a radši chtěli podrbat, nebo se pomazlit. Zdalipak si někdo vzpomene na Ronu a její občasné útěky. To jsme ji pak všichni, co jsme měli zrovna volno hledali v blízkém i širokém okolí. Zatí ahoj Jirka.
 
Re: Re: Re: život atd - Maud
Jarda z K | email | 27.4.2010 13:29 | id 15397 | nahlásit
Jak popisuješ Jiří,tak asi všem nepsovodům bylo souzeno ohánět se s rukávem.Skutečné adeptky smečky přicházejí na rotu koncem roku 73 a jsou na jaře 74 vyváženy jako ostatní feny V3skou na jarní Zadní Milíře (již odtáta sněhová pokrývka),kde ještě pracují samostatně.Posléze začínají pracovat jako pár a na jejich noční zásahy se svítícím obojkem (dvoubarevný blinkr MB 100o ? ) na Spálenci je nezapomenutlný.Pokusu o uskutečnění smečky z Rony a Maud jsem nebyl účastníkem,ale pochybuji,že tento pokus, udělat z pátraček smečku mělo požehnání.Považuji to jako hec psovodů. --Ronu vodil Ľudva Šíp.. (SK) a mam takové neblahé tušení,že v roce 74 doplatila na svůj nešvar,honit se za GAZem.Mělo se to stát na té dlouhé rovince pod rotou při návratu ze Spálence, kdy opustila lesní psovodský chodník ,který vedl podél již zmíněné rovinky. Potvrzuji,že u některých fen (asi 2) stačilo se předklonit a začít na ně mluvit ( no pocem ) a plácat se do stehen a nastalo vrtění ocasu a bylo po zásahu. Mnoho pro mne známých jmén fen je zmiňováno u pozdějších ročníků po roku 74 . Zdravím.
 
Re: Re: Re: Re: život atd - Maud
Milan Dünghübel | email | 27.4.2010 23:18 | id 15413 | nahlásit
Ahoj Jardo,
předem všechno nejlepší k svátku.
K tvé zmínce o smečkách. Při našem nástupu na Vašíček začínala jedna ze smeček, Ciba a Magda. V té době to byly ještě docela hodné fenky. Během pár měsíců se z nich ale stala pěkně ostrá smečka , které se nás většina bála. Pamatuji, jak se mnozí divili, jak rychle umí prolézt signálkou
Milan
 
Re: Re: Re: život atd - Maud
Luboš z Prahy | email | 10.5.2010 19:24 | id 15841 | nahlásit
Nevím přesně jak to bylo s Ronou,ale když jsem byl na rotě asi po třech letech odchodu do civilu už si nepamatuji kdo mi předal na rotě informaci,že Rona byla nešťastně zastřelena svým psovodem při službě na Spálenci.Snad se jmenoval Procházka(?),měl dlouhou chvíli a ze špaku jen tak na Ronu zamířil,neměl zajištěný samopal a zmáčkl spoušť.Tak nevím ???
Ještě mám dotaz,zda se bude letos konat setkání příslušníků PS roty Vašíček.Pokud ano,prosím o termín.S Jirkou Brožem se určitě domluvím a přijedeme.
 
Re: Re: Re: Re: život atd - Maud
Josef Kaňka | email | 10.5.2010 20:06 | id 15844 | nahlásit
Ahoj Luboši.
Určitě se Vám ozveme. S Jardou to připravujeme a určitě to bude 12. června. Vypadá to, že tam budou i starší ročníky a mělo by nás být letos i víc.
 
Re: Re: Re: Re: Re: život atd - Maud
Luboš z Prahy | email | 18.5.2010 20:23 | id 16160 | nahlásit
Nesmíme zapomenout i na za mne rotného Matyse z Lesné.
Byl to během své ZVS první psovod Maud a později ještě za mjr.Šabaty(VR)zároveň i funkcionář(kynolog) roty.Bydlel se svou manželkou na rotě ve finském domku(ve druhém v tom u závory jsem byl ubytován s ppor.Cézarem).Matys se později přestěhoval do Lesné,kde by měl žít i v současnosti,pokud se nevrátil do Mýta u Rokycan.
PS.Jen ještě tak zjistit adresu a kontakt na Josefa Zacha z Rokycan a ppor.Cézara původem z Olomouce.
Zde již nelze dále reagovat
 
Re: Re: Re: Re: život atd - Maud
Jarda z K | 10.5.2010 22:05 | id 15852 | nahlásit
Luboši,to co popisuješ, střelba psovoda a smrt služebně začínajíci feny na stavovišti Spálenec se skutečně udál. Událo se to příslušníku z mého ročníku 72-74. Tento psovod J.J. (lesák ) dosloužil svoji ZVS u PS,ale u jiného útvaru. Ronu měl Ĺ.Š . -- (z SK) také můj ročník. Pohovoříme více na setkání.
Kulturní život atd
Jiří Brož | email | 27.3.2010 13:01 | id 14224 | nahlásit
Jsem jeden z těch, kteří pořádali diskotéky pod značkou CBZB. Snažili jsme se trochu obarvit monotonní šed všedních dnů na pohraniční rotě. Chci tímto vyjádřit díky našim spojařům, ktří nám tehdy postavili reprobedny tvarově odpovídající tehdejším Marschalům a zajitili bezchybný chod zesilovčů. Velmi by mně zajímal další osud tehdy ppor. Cézara. Zatím ahoj Jirka
 
Re: Kulturní život atd
Luboš | 28.3.2010 17:58 | id 14264 | nahlásit
Výborně,tak to bycho měli:
C = Cézar
B = Bašný
Z = Zach
B = Brož
ještě tak získat kontakt na Pepu Zacha.Pocházel snad z Mýta u Rokycan.Obracím se tímto na všechny.Pokusme se jej najít
 
Re: Re: Kulturní život - CBZB je kompletní .
Jarda Koucký | email | 6.4.2012 10:50 | id 44428 | nahlásit
Dnes bylo ukončeno doplnění CBZB o C a zároveň byla Vladimírem přislíbená účast na srazu. Znovu se potvrdilo, že hlas zůstává i po 40 letech stejný. Tak že hoši, je to na vás,jak s touto příležitostí naložíte.
 
Re: Kulturní život atd
Pro Jiřího Brože | email | 29.3.2010 11:43 | id 14283 | nahlásit
Pokud si ten na koho si myslím,tak předpokládám, že jsi měl malér s fenou Maud při prověrce. Ohledně ppor.Cézara mam nějaké informace a poskytnu Ti je v mailu, který je zakódován pod modrým jménem Jiří Brož.
 
Re: Re: Kulturní život atd
Jiří Brož | email | 9.4.2010 15:41 | id 14681 | nahlásit
Díky za informace ohledně Cězara. Odhadl jsi to přesně. Jsem onen pokousaný provianťák, který bral vojnu mírně s nadhledem. Taky si vzpomínáte na tu šílenou limonádu Ilzáno. Zatím ahoj Jirka
 
Re: Re: Re: Kulturní život atd
Jarda z K (Krkonoš) Koucký | email | 9.4.2010 17:29 | id 14684 | nahlásit
Na šílenou limonádu Ilzáno si Jiří nemohu vzpomenout,ale pamatuji si,že si se šel mnohdy příležitostně obsloužit (vyzvednout peníze na zboží?) do army a obsloužil si i jiné mimo provozní dobu. Děkuji . Armářem si nebyl, ale jen jeho nadřízeným v kuchyni. Co se jen promlsalo těch sladkostí.Jinak potvrzuji tvůj nadhled nad vojenským životem a Jenda Čáp si nad tebou někdy zaklel . Zatím ahoj Jiří.
 
Re: Re: Re: Kulturní život atd.,pro Jiřího Brože
Jarda z K (Krkonoš) Koucký | 9.4.2010 17:44 | id 14687 | nahlásit
Věřím,že uděláte s Lubošem pokus o kontakt na Mirka Cézara. Telef.číslo se nechá vypátrat při dobrém zadání jeho činnosti na internatu.Přeji Vám to.
 
Re: Re: Re: Re: Kulturní život,aneb hledání J.Zacha pro Lubo
Jarda Koucký z Vašíčku 72-74 | 1.1.2012 00:19 | id 40043 | nahlásit
Dnes jsem se obrátil při hledání Josefa Zacha na tak zvané webé stránky "spolužáci" . Našel jsem tam skutečnost , která odpovídájí všemu, až na roky. Je tam asi rozdíl dvou let u ukončení zakl.školy . Přesto jsem napsal vzkaz na Tebe Luboši a přidal jsem tam další jména. Tak uvidíme. Jinak využijem další možnost která se ukázala v Mýtě. Zatím.Jarda
V jaké souvislosti s rotou se psalo - PS 16 ?
Jarda z K | 22.3.2010 22:28 | id 14104 | nahlásit
PS 16 ???
 
Re: V jaké souvislosti s rotou se psalo - PS 16 ?
Milan Dünghübel | email | 23.3.2010 15:36 | id 14115 | nahlásit
Ahoj Jardo,
jestli jsem správně pochopil otázku, tak je to poštovní adresa na Vašíček: PS 16, 347 01 Tachov
 
Re: Re: V jaké souvislosti s rotou se psalo - PS 16 ?
Jarda z K | 23.3.2010 16:44 | id 14117 | nahlásit
Je tomu tak,Milane. Tak již to máme vyřešené.Dík.
Pro Luboše-abs.
Jarda z K (Krkonoš) Koucký | 22.3.2010 10:51 | id 14068 | nahlásit
četař Andr.... na fotu č.37 v levo.
Kulturní život na Vašíčku
Luboš z Prahy | email | 21.3.2010 17:21 | id 14041 | nahlásit
Zdravím všechny příslušníky 7.rPS Vašíček,
sloužil jsem zde jako ZVČ.Vzpomínám ještě na VR mjr.Šabatu a následně na kpt.Čápa.Dále na rtm.Matyse a ppor.Cézara,který společně se mnou,Jirkou Brožem a pepou Zachem pod logem ,,CBZB "pořádal na Milířích a Halži v té době dosti odvážné diskotéky.Ve futrálu od basy(hudební nástroj,který jsme měli na fiňáku)jsme pašovali při návratu z těchto akcí lahvové pivo.Také jsme pořádali na rotě různé zábavné kvízy.Pokud se některý z pamětníků těchto akcí rozpomene,dejte prosím o sobě vědět.Do civilu odcházel náš ročník v září 1973.
 
Re: Kulturní život na Vašíčku
Jarda z K (Krkonoš) Koucký | 22.3.2010 10:41 | id 14067 | nahlásit
Pokud se nepletu,tak v kvízové soutěži byly tři ?družsva a jako nejpovedenější části soutěží bylo pletení vánoček a pití čaje ve stoji na rukách. Možná toto bylo později.//// Jako další pomůcka k dopravě piva byly využívany rukávy při jarních trenýrovkách fen, pořádaných na Zadních Milířích, kde se již nenacházel sníh.///////Do kultůrního (kultůrnosti) života můžem i zařadit, jak se vařilo na rotě. Za mé přítomnosti odvedená práce kuchařů byla výborná a tímto potvrzuji,že se na VZS dostalo i dobré zabijačky.O prasata a koně se staral Igor Zel.... (z SK) ,který si mohl otevřít na rotě druhou armu,protože své osobní zásoby potravin měl v takovém množství,ale poschovávané v seně. ///////Pánové z ročníku 72-74, kteří JEN nahlížíte na tyto stránky,máte možnost oslovit Luboše (absika- s dlouhým krokem a kliďase ),který se zde již několikrát přihlásil v komentářích.
osud feny Arky
Jarda z K | email | 1.3.2010 16:09 | id 12883 | nahlásit
Informace pro náš a dřívější ročníky. Podle Jana Vavřin... osud feny Arky psovoda Rudy Mertlí.. byl velice smutný. Fena Arka oslepla. V tomto souboru fotek je zvěčněna na fotu č.15 a 22 s psovodem Rudem Mertlí... . Byla více než dobrá a žárlivá.
Havran
Michael Kraus | email | 25.1.2010 08:10 | id 10449 | nahlásit
Ahoj
jsem Michael Kraus, Celnik, do 2004 na Hranice prechod Rozvadovm / Waidhaus dalnice.
hledam fotky, nebo vsechno Informace na " Havran"
Ich spreche schlecht tschechisch.
vielleicht kann man sich einmal auf Kaffe treffen in Nähe tachov.
Ich wohne in Floss..
danke für ihre Antwort
 
Re: Havran
Jarda z K -Koucký (z Krkonoš) | email | 25.1.2010 13:43 | id 10479 | nahlásit
Nazdar Michale.
Nejsem držitelem žádných fotek Havrana ani přilehlých zaniklých obcí.
Dej si odkaz (komentář) na hlavní stránky Havrana .
Jinak předpokládám,že se v létě uskuteční setkání
příslušníků rPS Vašíček,které bude ukončeno na chatě lyžařského (ski) oddílu Tachov na Zlatém Potoce,jenž jen v sobotu otevřená a poskytuje občerstvení. Mužu Tě o termínu informovat.
Měj se.
Zajímavost fota čísla 7. (schoda náhod,žádná šifra to není).
Jarda z K | email | 13.11.2009 07:59 | id 7578 | nahlásit
Tak, jak občas nahlédnu i do katastru nemovitostí a udělám kontrolu zda již budova roty a nebo Lovecký
záneček na Ostrůvku (foto 19, v Různém -výlet na Vašíček) má nového majitele a tak se stále pozastavuji u názvu společnosti která je vlastníkem zámečku. Název- Heleny Malířové s.r.o. . ///////////
Možná si kladete otázku co má společného tato společného s doplněním popisky fotky číslo 7 ??
Upamatoval jsem se, že jmenovkyně paní Helena Malířová +1940 (spisovatelka) byla manželkou spisovatele I.Olbrachta a ten napsal knihu ,,Nikola Šuhaj loupežník ,,. a zde na fotu č.7, můžete vidět mezi civilisty přímého potomka Nikoly Šuhaje.
Když popátráte na ofici.stránkách (oranžové) blýzké obce ve fotkovém listu číslo 2 , najdete tam dalšího potomka (syna účastníka brigády ). /////////
Vše dobré Vám přeji ze Semil z rodného města I.Olbrachta . J.K.
 
Re: Zajímavost fota čísla 7. (schoda náhod,žádná šifra to ne
Jarda z K | 28.2.2011 10:58 | id 27774 | nahlásit
k fotu č.7 - www.obec-milire.cz
MÁTE POSLEDNÍ ŠANCI SE PROJÍT ROTOU
Jarda z K | email | 10.8.2009 11:28 | id 5365 | nahlásit
Neváhejte, kteří se chystáte na návštěvu roty.
Její stav je podle osob jenž ji podstili návštěvou
tak tryskní, že letošní zimu rozhodně nepřečká
křídlo,kde bylo ubytováno mužstvo.PŘEKROČTE práh
svého domova a vydejte se na cestu.Jde o ten prvný
krok !!!!! Poděkujete ji tím za útulnost, kterou
se Vám snažila nahradit Váš odloučený domov a
prokážete ji tím úctu až zazní Vaše kroky po
jejích
chodbách.----------------------------------- In
formace které se hodí:Možnost ubytování =
Tachov,Stadtrodská 600,mob.604777012, 230
Kč/// Autobus.doprava =Tachov-Milíře háj (před
stanovištěm Jeník-silnice Milíře-Spálenec SH
).//// Autem přes Lesnou k prvnímu odbočení v
pravo na křižovatce (u zanikl.hájenky Randevů) k
Ostrůveku:parkovat u ubytovny lesáků (vedle
křižovatky haj.Němeček-Potok) Možnost udělat
okruh: Ostrůvek-háj Němeček-VAŠÍČEK-Potok-
Ostrůvek. //// upřesnění i na 737306096
. VYDEJTE SE, NEBUDETE LITOVAT a stoupne Vaše
cena u kamarádů a rodiny.Přeji pěkné počasi.
J.Koucký
stanoviště Potok = Zlatý Potok(i Havran)
Jarda z K | email | 12.5.2009 13:21 | id 3450 | nahlásit
Pokuď budete mít hoši čas, nahlédněte na webové
stránky; zanikleobce;-Tachov-Zlatý Potok. Je to
místo stanoviště hlídky na Potoku.Najdete zde
snímky hodně staré,ale i snímky, které vám budou
povědomé (letecké snímky Havranu).Jen jsem zůstal
nedůvěřivý ke snímkům s názvem Železná opona č.1 a
3. .Domnívám se, že nepocházejí z úseku
roty,protože kopeček Mongol na L-straně to
neumožnoval ( velkoryse rozšírit KP o cestu pro
zásahové vozidlo červené PH ) .To, že se hlídky
pohybují dříve obyvaném prostoru, napovýdal sádek
starých stromů slív na zlomu SiS nad Potokem a
zbytky budovy, zarostlé bolševníkem před
stanovištěm hlidky.Prý se ještě po válce v této
budově tancovalo.Dnes je zde snaha znovu stavět a
také se tak činí.KDE JE ChKO ČESKÝ LES ? Tento
stesk je ohlasem na různá setkání s lesní zvěří v
úseku roty, která se již v civilu neopakovala.
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Na web.str.zanikleobce můžete navštívit ještě Na
Spálenci a Pavlova Huť : první obsahuje umístění
map a druhá i snímky roty Vašíček. Umístění těchto
obcí na GPS mapce má správce webu zanik.obce
prohozené.
Další psovod do seznamu ročníku.
Jarda z K | email | 29.4.2009 21:05 | id 3231 | nahlásit
Pepa Jana. zapracoval a doplnil další kontakt na
psovoda našeho ročníku. Kontaktovaný Jiří Sam. je
také na fotu č.6 (rozmáchnutý perlikem) a ani
činkou nepohrdl.
 
Re: Další psovod do seznamu ročníku.
Jarda z K | 11.5.2009 17:02 | id 3433 | nahlásit
Podle informací Jiřího Sam.. ,patří do ročníku i
psovod Luděk Šip.. (SK). Na starost měl fenu
RONU.Tato fena měla potěchu v závodění s
mot.vozidlem,až se ji málem tato zábava stala
osudnou. Však taky VR Čáp psovodu vyčinil .
Kudy si kráčel p.poručíku Cézare (72-74)
Jarda z K | email | 20.4.2009 14:36 | id 2991 | nahlásit
Zajímám se o osud podporučíka Cézara. V letech
72-74 velitele čety na rotě VAŠÍČEK .Pokuď máte
nějaké informace o jeho pozdějším působení,podělte
se, rád je příjmu. Děkuji.
OSTRŮVEK luk v MOŘI lesa
Jarda z K | email | 15.4.2009 07:52 | id 2871 | nahlásit
Poslední sada barevných fotek od MilanaDünghübela
je ukončena pohlednicí z Ostrůvku /původně lovecký
zámeček a kaple/. V roce 72-74 měl L-průzkum za
úkol ,návštěvu těchto objektů,protože byly volně
přístupné a příjezdová komunikace od Lesné se zde
rozdělovala k hájence Němeček+sig.stěna na
P-straně a druhá komunikace pokračovala na
L-stranu sig.stěny roty na stanovišti POTOK +styk
s rotou STOUPA a pokračováním na armádní hlásku
Havran. Proto se na této cestě nenatahoval
nástražný měděný sígnal.drátek .Na této cestě se
průz.hlídka mnohdy setkávala s volně se
pohybujícím koněm lesního dělníka,který po
odvedené práci, koně poslal samotného na Ostrůvek
a on začal využívat traktor. Tehdejší Ostrůvek
byl nejen ostrůvkem luk v moři lesů,ale i ticha a
pohody.Zámek a celodřevěná kaple se prodává.
Bude to zajímavé
Jarda z K | email | 25.3.2009 18:40 | id 2467 | nahlásit
Byl jsem nápomocen k předání podkadů dobových
fotek na rotu Dyleň r.72-74 .Bude to soubor asi 50
fotek a chci upozornit,že se tam zveřejní i snímek
telef.ústředny našich ročníků a proto si
zavoláme::: Háro,háro,háro tady
Pačesák,pačesák,pačesák. Jaká to provokace,kde
vel.roty jako první usedal ke stříhání u rotního
holiče a po ukončení sříhání řekl : Vojáci. Budete
ostríháni jako já . Je jisté, že krátkostí metru
byla snaha prodlužovat délku vlasu. :tento
komentář píši i pro MÉ čtenáře z jiných rot, JÁ
jejich počiny taky sleduji: Dík Jarda.
 
Re: Bude to zajímavé -telef.ústř.70 let
Jarda z K | 2.4.2009 08:03 | id 2626 | nahlásit
Telef.ústředna 70 let je už zveřejněna v sekci
Dobové foto Dyleň 72-74,má pořadové číslo fota 12.
 
Re: Bude to zajímavé -holič
Jarda z K | email | 8.4.2009 07:36 | id 2729 | nahlásit
Háro,háro,háro, tady pačesák,pačesák,pačesák
. Uplynulo několik dní a už vyplavalo příjmení
rotního holiče. Silá.i .Holič jak má být. Při
telef.hovorech, dochází ke zmínění rodiny
Levitů. Tato rodina v letech 1972-74 žila v
hájence "Němeček". Nyní tuto hájenku
využívají jiní lidé k chalupaření. Zatím jediná
dostupná informace je na staých web.stránkách obce
Milíře, kde se místostarosta a správce stránek
ing.Kovařík zmińuje o skonu Jána Levity 17.září
2002(starý pán-syn ? ) .Toto zdělení je součástí
Milířského čtvrtetního zpravodaje 3/2002 .Setkání
s členy rodiny Levitů, bylo vždy spestřením života
hlídky na stanovišti Javor-Spálenec,ale kdo si z
vojáků myslel na dceru starého pána ,tak to už
nevím.Starý pán byl lesák každým coulem a měl vše
co lesák má mít .
 
Re: Re: Bude to zajímavé -holič
Jarda z K | 8.4.2009 07:45 | id 2731 | nahlásit
Měl vše... plnovous,dceru,následníka rodu.
 
Re: Re: Bude to zajímavé -holič
Milan Dünghübel - Dingo | email | 8.4.2009 18:13 | id 2737 | nahlásit
Zdravím všechny z Vašíčku. Sloužil jsem zde v
letech 1978-80 jako řidič. Na pana Levitu také
vzpomínám. Byl v zimních měsících se svým
traktorem LKT vždy ochotný nám pomoci, když jsme
zapadli s auty v závějích. Na Vašíčku jsem se byl
podívat v roce 2002 a 2007. Je hrozné jak se jeho
stav rychle zhoršuje. Letos se tam chystáme znovu,
pokud je ještě co vidět.
 
Re: Re: Re: rodina Levitú
Jarda z K | email | 8.4.2009 19:29 | id 2741 | nahlásit
Ahoj Milane.Neočekával jsem tak rychlou reakci na
zmińku o rodině,která nám představovala
nejb.civilní obyvatelstvo . Byla to rodina , která
žila velice skromně a dokonce se domnívám že do
hájenky nebyl přiveden el.proud . Starý pán pro
náš klidný vojenský život ani neprozradil pohyb
tetřevů v úseku roty. Syn Honza ,jezdil snad na
nějaké trofejní motorce z války.Byl už slyšet na
Zadních Milířích a tak se dala v čas zvednout
závora na Spálenci. Dnes jsem požádal přátelé o
pomoc, ale nic více není o rodině známo a tak jim
přejem vše nejlepší na novém místě. Milane
,zveřejněná tel.čísla na hlavních stránkách můžeš
použít,jejich držitelé j.k. + j.k. tě určitě rádi
uslyší. Jarda
 
Re: Re: Re: Re: rodina Levitú pokračuje na Lipensku ?
Jarda z K | 5.10.2009 14:25 | id 6503 | nahlásit
Podle informací získaných v Lesné, syn Honza zakotvil na Lipensku. Pokuď si budete pořizovat snímeky hájenky Němeček o víkendu za přítomnosti
jejich majitelů, můžete být nařčeni z potencionálního pomocníka budoucího zloděje, tohoto objektu. Josef K. toto zažil za mé přítomnosti a muselo to být slyšet až na Spálenci. Nynější paní majitelka je tímto známa i na jiných webových stránkách.
vašíček
petr kinda | email | 27.12.2008 20:59 | id 701 | nahlásit
prosím tě napiš mi, sháním info tohoto okolí. byl
jsem v lesné o něco déle ale mám k tomu vztah. dík
 
Re: vašíček
Jarda z K | email | 17.3.2009 09:55 | id 2246 | nahlásit
Petře,doufám,že si stihl mojí odpověď ke konci
roku přečíst, ta má odpověď spadala do kolapsu
databáze komentářů a už se neobnovila. Pokuď si to
nestihl,tak vyhledej na hl.stránkách roty, mé
telef.číslo . Hoši kouknéte,zda se u Vás doma
nenachází nějaké fotky z Potoka.Je to samá rota a
Spálenec. V pátrání po zbytku ročníku
(podz.72-podz.74) zůstávají nedopátraní 4 členové
(Kulha.Cibul.Macha.Sam.)a indície né a né
přicházet.Je to o to hořší,že stát uvažuje o
spoplatnění za sprostředkování kontaktu na
hledanou osobu a tak se snažte této situaci
předejít. Jarda. Každý poznatek má cenu.


Přidáváte nový komentář
plus okno minus
... lze napsat ještěznaků
Ochrana proti spamu. Napište číslo stodvacet:


   


  • hvězdičkou * jsou označena povinná pole
  • maximální délka textu komentáře je 2000 znaků
  • odřádkování textu komentáře (ENTER) zůstane zachováno
  • HTML tagy nebudou použity
  • WWW adresy budou automaticky převedeny na odkazy
  • reagovat lze pouze do 5 úrovně
  • vyhrazujeme si právo smazat nevhodné příspěvky

Vašíček r. 1972-74

Okres: Tachov

Dobové fotografie z 1. rPS - Vašíček (Domažlická brigáda).

A2008-12-26 16:19:46 U2018-04-06 14:46:36 TG20